Audi Urban Concept / Urban Concept Spyder (dopunjeno)

Audi je objavio nove informacije o svom novom "ultra laganom" koncept automobilu (ima samo 480 kg), koji će moći da vide posetioci Salona automobila u Frankfurtu.
Urban Conceptu će društvo u Frankfurtu praviti još jedna verzija, i to Spyder.



Kao i standardni Urban Concept, i Urban Concept Spyder pokreću dva elektro
motora sa 15 kW/20KS i 47 Nm, a sa jednim punjenjem litijum-jonskih baterija
(7,1 kWh, pune se oko 1 sat na 230 V), autonomija iznosi 73 km.


Urban Concept od 0 do 60 km/h ubrzava za 6 sekundi, do 100 km/h stiže za 16,9 sekundi, dok je maksimalna brzina ograničena na 100 km.


Auto je dugačak 3219 mm, širok 1678 mm, visok 1189 mm, točkovi su od 21 inča (gume 125/60 napred i 145/50 pozadi), a u kabini ima mesta za dva putnika.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
U nastavku pročitajte i PR saopštenje uvoznika Audija o Urban Conceptu
Audi Urban Concept je potpuno novi koncept sa 1+1 mestom za putnike, namenjeno vozačima koji uglavnom voze u zagušenim urbanim zonama.


Urban koncept ne spada u neki od klasičnih segemenata, već kombinuje karakteristike trkačkih automobila, zabavnih vozila i urbanih vozila u jednu, potpuno novu, celinu.
Razvojno odeljenje je kao fokus imalo minimalnu težinu, odnosno intezivno korišćenje ultra laganih legura, ali i na principe efikasnosti i redukcije. Rezultat je koncept vozilo bez nepotrebnog viška kilograma koje se koncentriše na samu srž kretanja.


Dizajn, sam po sebi, daje akcenat na pokret, tako da je karoserija tako projektovana da u potpunosti odslikava kretnju. Urban koncept vozilo koristi 21” felne.

U unutrašnjosti se nalazi mesta za dva putnika, koji sede u delimično pognutom i sportskom položaju, veoma nisko. Sve kontrole i materijali su podređeni činjenici da je cilj bila minimalna težina. Vozač može podesiti položaj nožnih komandi i upravljača, kako bi prilagodio vozačku poziciju svojim potrebama.
Tehnologija u urban konceptu odslikava sposobnosti i mogućnosti razvojno istraživačkog odeljenja Audi, a posebno ističe potencijal korišćenja ultra laganih materijala. Kokpit je pravljen od CFRP materijala, a od istog materijala su pravljeni donji delovi sedišta.
Za pogon su zadužena dva e-tron elektro motora, dok će energija stizati iz litijum jonske baterije.