home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nešto pre njegove zvanične premijere najavljene za događaj Pebble Beach Concours d’Elegance u SAD-u, u javnosti su se pojavile prve fabričke fotografije BMW-a Z4 Concept.

Z4 Conceptom Bavarci najavljuju budući serijski model, pri čemu je taj novi roadster razvijen u saradnji sa Toyotom.

Serijski Z4 nove generacije se razvija pod kodnom oznakom G29, a za njega su predviđeni nova platforma, meki sklopivi krov, manja težina od prethodnika (bazna verzija sa 2,0 litarskim benzincem će imati tek nešto više od 1400 kg), niže težište, kao i gama najmodernijih BMW motora.

Ranija najava inače kaže da "put više nikada neće biti isti" zbog njega.

U svakom slučaju, novi Z4 će biti dvosed sa motorom smeštenim napred i zadnjim pogonom, kao i 6-stepenim manuelnim i 8-stepenim automatskim menjačem.

Kod serijske verzije navodno možemo očekivati varijante 20i (145 kW/197KS i 320 Nm), 30i (190 kW/258KS i 400 Nm), kao i 40i (250 kW/360KS i 500 Nm).

Što se tiče Z4 Concepta, kod njega pažnju između ostalog privlače upadljivi prednji "bubrezi", veliki otvori za vazduh, agresivna prednja svetla sa LED dnevnim svetlima, oblik zadnjih svetala, srebrne izduvne cevi, atraktivni difuzor, 20-inčni točkovi, tanki retrovizori i okvir vetrobranskog stakla, kao i narandžasta metalik boja.

Podsećanja radi, BMW je staru E89 generaciju modela Z4 prestao da proizvodi 22. avgusta prošle godine. Tog dana je naime sa proizvodnih traka fabrike u Regensburgu sišao poslednji primerak ovog dvoseda, i to verzija Z4 sDrive35is sa 340KS u Valencia Orange Metallic boji. Treba reći da je za nešto više od sedam godina proizvodnje napravljeno više od 115.000 primeraka.

E89 serija roadstera Z4 je svetsku premijeru imala u januaru 2009. godine na sajmu automobila u Detroitu, a zatim je u januaru 2013. promovisana i blago restilizovana varijanta (takođe na sajmu u Detroitu).

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1909



Komentari

Lepo, lepo!
Napokon nesto malo slobodnije (znam da je koncept samo).
Bice ovaj gril malo drugaciji vizuelno zbog bezbednosti pesaka. Malo me sve podseca na Pontiac Solstice, verovatno frontalno zbog ovih bubrega. Enterijer je prva liga, sveden taman koliko treba pa cak i ovaj medai/navi ekran izgleda odlicno.
Bravo BMW, sad samo ovo manje vise ubacite u serijsku proizvodnju.
P.S. Malo me nos iz profila podseca na Jaguar F-type.

Autor Uros Cuore Sportivo 17 Avg 2017, 11:25

Tojota Supra.
Dizajn nidje veze sa BMW-om Z4.
Kad bi se prekrio znak i da ne pise koji je auto, niko od anketiranih ne bi rekao BMW.

Autor P1 17 Avg 2017, 11:48

Sećam se kako je toma pisao kako je Z4 lepši i bolji od SLK.
Šteta što rezultati prodaje govore suptorno. :)))
Mislim "suprotno" je blag izraz. :)))
Činjenice kažu - demolišn by SLK. :)

Autor P1 17 Avg 2017, 13:40

odlican koncept.al dobro,od BMWa se manje i ne ocekuje. unutrasnjost prava sportska,jaka,savrsena.sto vise preneti na produkcijsku verziju.

Autor BMW SERIES 8 17 Avg 2017, 13:40

Da nastavimo razgovor o prelepom Z4 i njegovom prethodniku (takodje prelepom).

Pit, ove brojke gore su zanimljive. Ali nije sve tako bajno po tebe i tvog SLC-a, ako se uzme u obzir da je samo godinu dana ranije doziveo fejslift, a da se Z4 kao i sto ti pise u tekstu prestao proizvoditi 22. avgusta, 2016.

Dakle jedva nesto vise od pola godine se proizvodio (govorim o 2016.). Tako da - svaka cast za SLC.

Osim toga vlasink prelepog Z4 kad stane pored grdobe SLC sve ce da bude uzrujan sto se ovaj manje prodao....ccccc

Autor toma 17 Avg 2017, 13:43

Hamburger se prodaje vise od bifteka; ne znaci da je bolji. Z4 je definitivno upecatljiviji automobil (a oba se kvare dok trepnes). Proporcije su definitivno podredjene modularnosti. sto je steta, jer su prethodna dva Z imala izrazito dugu haubu. Ipak, izgleda odlicno.

Autor Fordovac 17 Avg 2017, 14:42

Sta je ovo? Zaostren E-type?

Autor Mange 17 Avg 2017, 14:52

bice blagi izmjena u seriji al nema veze jer opet ce ovo bit dosta drukciji bmw..bmw se inace tvrdoglavo drzi nekog unutrasnjeg dizajna koji skoro pa isti kroz dugi niz godina iako je ovdje dosta osvjezen mislim da nece bit potpuno isti u konacnici. kao i serija 8 mislim da ce bit dosta spustena sa oblaka.

Autor heha 17 Avg 2017, 16:01

Bice bolje od Mercedesa u svakom slucaju.

Autor NR 17 Avg 2017, 16:58

Odličan kao i osmica.
Konačno se BMW budi iz dizajnerske "učmalosti"
Kad bi dio ovoga bilo preneseno u standardni program , bilo bi pravo osvježenje.
Generalno to je odlika njemačke trojke , za sad mi se čini da je Audi najviše "zaglibio"
Dosad su pravili "dosadnjikave" ali jako oku ugodne automobile , sad su samo ono prvo...
Mercedes doduše jeste izmjenio kompletnu gamu , ali zar sve mora biti copy/paste w222 u više veličina , najnesrećnije u tom miksovanju mi je E klasa ispala.

Autor Đorđe 17 Avg 2017, 17:48

Merc će uvećati svoju dominaciju u ovom segmentu.
Neće više biti "samo" 2-3 puta prodavaniji, biće odnos 4 spram 1.

Autor P1 17 Avg 2017, 18:45

Koga briga koji se vise prodaje.. Koncept izgleda dojajno!
Samo ce ga s preda malo vise nasminkati na BMW, a unutra se nadam sto manjoj promeni na serijskom. Pozadi i iz profila sjajan.
Ostaje zal za tvrdim krovom.

Autor NemanjaBB 18 Avg 2017, 01:19

Jel ste vi zaboravili da BMW ima jos 3 kabrioleta u ponudi??? 2, 4, 6 i uskoro cetvrti - i8.

Autor Fordovac 18 Avg 2017, 18:08

Fordovac 18:08
U fazonu jeste da je ovo promašaj ali tu su i ovaj, onaj u ponudi. :)))

Autor P1 19 Avg 2017, 00:10

Ja bih rekao pre da je promašaj npr r klasa. To je takav promašaj bio da se proizvodio samo par godina i otišao u istoriju. Realno i jes bio ružan. 5gt je za njega pojam u svakom smislu. 5gt se puno više prodavao i zasluženo ima svog naslednika za razliku od r klase.
Sls je pokušao nešto, slabo se prodavao, loše izgledao,utulili i njega. Zamenili ga sa puno jeftinijim ang gt koji u običnoj i gts verziji i nije neki ss. BMW doradi malo seriju 4 i briše gt i gts na svakoj stazi.
Produženu s klasu su hteli da prodaju po ceni RR i prosli su ko bosi po trnju. Mislili su ako stave drugaciji znak i drugaciji naziv da ce se bogataši upecati. Ali,ćorak. Majbah je ugašen i sad je to naziv za s xxl klasu i ne pada im vise na pamet da se takmiče sa RR i da lupetaju neke sulude cene.
Gase takodje i cls karavan. Još jedan promašaj u nizu. Tržište ga nije prihvatilo. Glupirali su se bez razloga.
Serija 2 cabrio je i te kako uticala na prodaju z4. Kad sam kupovao 228i kabrio bio sam u dilemi šta uzeti. Ipak je odluka pala na 2 zbog kakve takve zadnje klupe.
Slk je jedini mali kabrio u mercedesu i zbog toga i ako je prodavaniji to je razlog jer nema konkurenciju u svojoj kući .
Kako god,BMW ne gasi ni 1 svoj model. Naprotiv,sve što je promovisano i dalje traje i dobija svoje naslednike. Kod BMWa nema greške.

Autor BMW SERIES 8 19 Avg 2017, 08:28

Misliš kao serija 8 ?
Ili 3 kompakt.
Z8 ?
Svi su oni ugašeni i ne proizvode se više.
5GT je taraba za R klasu, a nema ništa ružnije, od GT nakaza by BMW.
Merc no.1
BMW no.2
:)

Autor P1 19 Avg 2017, 09:52

ode puno u istoriju... sta bi sa clc? a sa ovima sto sam nabrojao?
5gt nastavlja da zivi jer se prodavala puno bolje od "konkurenta" r klase koji je ugasen. r klasa lepotance :-).

Autor BMW SERIES 8 19 Avg 2017, 10:14

Bi to da je Merc premium no.1
Bi to da Merc izbacuje R50 AMG, da ima auto kao što je AMG GTR, dok BMW ima 3 cilindra u i8. :)
Nisam ja rekao da je ovaj Z4 gore promašaj, već tako ispade komentar Fordovca.
Ali u svakom slučaju i dalje će ga SLC tući ko vola u kupusu. :)

Autor P1 19 Avg 2017, 10:30

konkretno nista nisi odgovorio za ove utuljene :-)
bas me cudi to od tebe... :-)

Autor BMW SERIES 8 19 Avg 2017, 11:16

bs8 "BMW doradi malo seriju 4 i briše gt i gts na svakoj stazi."
Nasmeja me slatko :-):-) M4 GTS je jedino vidno brzi od AMG GT S na Ringu. Na nekim drugim stazama je brzi GT S, negde M4. Samo sto je M4 track verzija a GT S nije. Zanimljivo je da su CLK63 Black Series i C63 Black Series brzi od track verzija serije 3. Kad izadje C63 R, ocekuj tradicionalno pranje :-) Drugo M4 GTS je auto pravljen da izadjes iz garaze odes do staze i vratis se u garazu. I nikako ne treba zaboraviti vodu da se ne izgubi 50ks, neprijatan osecaj ;-)
Nego sta bi sa serijom 1 cabrio? R klasu barem vidis na youtube, zato je i sad spomimjes a taj kabrio je toliko proopao da ne mozes ga naci na internetu :-) Lepo je sto si 6GT nazvao serijom 5GT, mislio sam da sam jedini na blogu koji ga tako naziva.
Bolje da su Mercedesu propali r, clc, cls karavan nego sto su BMW-u propali odgovori na SLS, SLR, AMG GT, R50 itd itd...

Autor NoName 19 Avg 2017, 11:40

Pit
nisi procitao moj gornji post? TAj SLC se prosle godine prodao duplo vise od Z4 zato sto se proizvodio svih 12 meseci, a Z4 tek nesto vise od 7 meseci. Pise ti lepo u tekstu. Drugo, Z4 je prosle godine bio star vise od 7 godina, dok je SLC prethodne godine imao opsezan fejslift. I sto kolege napisase, BMW u vojim redovima ima konkurenta - prelepu seriju 2 kabrio, koja je i po dimenzijama i po ceni slicna.
Ne moras zbog svega da se tako uznemiravas....

Autor toma 19 Avg 2017, 11:58