home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Toyota GR H2 Racing Concept

Razvijen u skladu sa budućom konkurencijom, predstavljanje GR H2 Racing Concepta je podstaknuto najavom ACO-a, organizatora 24 sata Le Mana, da će dozvoliti da se takmiče vozila sa motorima na vodonik - pored električnih vozila na gorivne ćelije.

Japanski proizvođač automobila ne objavljuje tehničke specifikacije, samo kaže da je automobil dugačak 5100 mm i širok 2050 mm.

Toyota GR H2 Racing Concept

Govoreći na konferenciji za novinare Automobile Club de l'Ouest (ACO) na Circuit de la Sarthe u zapadnoj Francuskoj, Akio Toyoda, predsednik Toyota Motor Corporation, čestitao je ACO stogodišnjicu trke izdržljivosti na 24 sata Le Mana (Le Mans) i izrazio zahvalnost na prilici da usavrši automobile kroz trku.

Toyota GR H2 Racing Concept

Toyota se takmičila koristeći Corollu sa vodoničnim motorom u Super Taikyu seriji od 3. kola sezone 2021. i takmičila se sa istim automobilom na IDEMITSU 1500 SUPER ENDURANCE 2022. na tajlandskoj međunarodnoj stazi Čang u decembru 2022. Time je usavršavala svoje tehnologije u surovom okruženju motosporta i, sa partnerima istomišljenika u i van automobilske industrije, ubrzavala svoje napore za proizvodnju, transport i korišćenje vodonika u pravcu realizacije društva sa ugljeničnom neutralnošću.

Toyota namerava da dalje unapredi takve napore za pravljenje sve boljih automobila i ostvarenje društva koje je ugljenično neutralno i raduje se što će prihvatiti izazov nove generacije trka 24 sata Le Mana.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 574



Komentari