Fiat 600 Hybrid Disney

Fiat slavi obnovu saradnje sa kompanijom Disney Italia, partnerstvom koje je počelo kreiranjem pet ekskluzivnih tematskih izdanja Fiat Topolina za Diznijevu stogodišnjicu.
U ovoj novoj fazi njihovog zajedničkog putovanja, Fiat predstavlja specijalni 600 Hybrid, dok Disney i Pixar lansiraju animirani film “Inside Out 2”.

Kampanja promoviše emocionalno iskustvo vožnje, pojačavajući svaki osećaj, od prijatnog do manje prijatnog, koji se pozitivno reinterpretira kroz Fiat 600 Hybrid.
Film Disneya i Pixara “Inside Out 2” istražuje emocije poput radosti, tuge, besa i straha, koje nalaze potvrdu i transformaciju u inovativnim karakteristikama automobila. Fiat 600 Hybrid je dizajniran je da odgovori na svaku emocionalnu nijansu ilustrovanu u filmu, garantujuć adekvatan odgovor za svakog od njih.
600 Hybrid, sa svojom sposobnošću da udobno smesti pet putnika, dizajniran je da se prilagodi svakoj emociji predstavljenoj u filmu, nudeći ciljana rešenja za svakog. Ovaj model se izdvaja po dizajnu koji oličava kultnu prirodu i italijanski način života, a nudi iskustvo vožnje koje smanjuje anksioznost zahvaljujući hromoterapiji unutrašnjosti.
On je pionir u svom segmentu za mogućnost prilagođavanja unutrašnjeg okruženja sa 64 kombinacije boja za ambijentalno osvetljenje i kontrolnu tablu, stvarajući tako jedinstvenu i opuštajuću atmosferu.
Povodom premijere animiranog filma u Rimu, Fiat 600 Hybrid je prodefilovao ulicama prestonice Italije, postavši opipljiv izraz izuzetne saradnje između Fiata i Disney Italia. Događaj je italijanskim porodicama, ljubiteljima brenda i bioskopskim entuzijastima pružio posebnu priliku da iskuse magiju animacije.
Đuzepe Galasi, generalni direktor u Fiat i Abarth Italia, izrazio je veliko zadovoljstvo zbog obnavljanja partnerstva sa Disney Italia: „Oduševljeni smo što smo obnovili saradnju, nakon uspeha u jednom slučaju Miki Mausa. Odlučili smo da obnovimo našu podršku čaroliji jedinstvenih priča koje su Disney i Pixar uvek donosili u domove italijanskih porodica, naše sopstvene ciljne publike i nosilaca vrednosti koje su nam drage. U skladu sa porukom 'Inside Out 2', Fiat svojim poznatim kompaktnim automobilom, 600 Hybrid, prihvata svaku ljudsku emociju. Ovaj automobil ne samo da uključuje nova raspoloženja predstavljena u filmu, već ih pretvara u bogato iskustvo vožnje.”
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs