Toyota Corolla Concept & Century Coupe


Vozilo kombinuje smeli stil sa praktičnošću, donoseći piksel LED svetla, elegantan pačji spojler i modernu siluetu koja deluje daleko sportskije od bilo koje Corolle pre nje.

Corolla Concept dolazi sa oštrim ivicama, potpuno zatvorenom prednjom maskom i širokim svetlosnim trakama. Takođe ima suptilne otvore za ventilaciju blizu vetrobranskog stakla i branika radi poboljšanja aerodinamike.

Iako Toyota nije potvrdila planove, prisustvo realističnih elemenata poput standardnih kvaka na vratima, bočnih retrovizora i priključka za punjenje nagoveštava da bi ovo moglo biti više od samog koncepta. Možda će biti usmeren i na globalna tržišta, potencijalno kao međunarodni pandan električnoj limuzini bZ3, koja je dostupna samo u Kini.
Ali najveće pitanje ostaje: da li je ovo prva potpuno električna Corolla ili će Toyota nuditi verzije sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem i električne verzije jedne pored drugih?
Odgovor bi trebalo da stigne uskoro, na predstojećem sajmu mobilnosti u Tokiju.

Istovremeno je najavljen i Century Coupe. Ovaj povišeni fastback sa kliznim suvozačevim vratima, bez B stuba i feniks maskom će takođe debitovati na sajmu mobilnosti u Japanu.


Neke najave čak sugerišu centralni položaj za vozača i pravougaoni volan.


Iako još nema detalja, za pogon bi mogao da bude zadužen 3,5 litarski V6 hibridni sistem iz Century SUV-a ili neka V8 hibridna kombinacija.
Toyota ovaj automobil zvanično naziva „jedinstvenim“, ali nije jasno da li je to samo dizajnerska izjava ili proizvod po meri za bogatog klijenta koji pokazuje i mogućnosti prilagođavanja brenda.
Na kraju, predsednik Toyote, Akio Tojoda, potvrdio je i da će Toyotin dugo očekivani GR GT konačno biti predstavljen pre kraja godine. Najava je stigla tokom prenosa uživo, gde je Tojoda držao detalje u tajnosti, ali je izjavio da kompanija planira da predstavi svoj vodeći super automobil 4. decembra.

Očekuje se da će predstojeći super automobil biti baziran na aluminijumskoj šasiji, sa karoserijom od ugljeničnih vlakana. Nezvanično se priča da će ga pokretati twin-turbo 4,0 litarski V8 motor, uz podršku elektromotora kao dela hibridnog sistema.
Priredio: Ivan Mitić - Autoblog.rs