Audi TTS stigao u Srbiju
Domaći uvoznik Audija (www.audi.rs) počeo je sa prodajom Audijevog sportskog modela TTS, koji se na evropskom tržištu inače prodaje od početka leta (njegova zvanična promocija je održana još u januaru ove godine na Salonu automobila u Detroitu).
Kao i standardni TT, i TTS je dostupan i u Coupe i Roadster verziji, a pokreće ga 2,0 litarski TFSI turbo motor, koji isporučuje 200kW/272KS i 350 Nm obrtnog momenta, dostupnog u rasponu od 2500 do 5000 o/min. To je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h u trajanju od 5,4 sekunde (TTS Coupe u verziji sa manuelnim šestostepenim menjačem), odnosno 5,2 sekunde u verziji sa Audijevim S-tronic menjačem sa duplim kvačilom (Roadsteru do 100 km/h treba 5,6 odnosno 5,4 sekunde sa S-tronic menjačem). Maksimalna brzina je kod svih verzija već tradicionalno elektronski ograničena na 250 km/h.
TTS ima i direktnije upravljanje, pojačni kočioni sistem i quattro pogon na sva četiri točka. TTS u Coupe verziji i sa manuelnim 6-stepenim menjačem prosečno troši 8 litara benzina na 100 km, a TTS Roadster 8,2 litra (naravno, ovo su fabričke tvrdnje). Sa opcionim S-tronic menjačem, TTS Coupe troši 7,9 litara, a TTS Roadster tačno 8 litara na 100 km.
Od ostalih novih detalja, koji TTS razlikuju od standardnih TT modela, vredi istaći prednja LED dnevna svetla, bi-xenon svetla, kućišta retrovizora u aluminijum looku (kao kod ostalih Audijevih S modela), modifikovan prednji kraj sa većim otvorima za vazduh i novim spojlerom, doteranu "single-frame" masku hladnjaka, četiri završetka izduvnog sistema, podešavajuće zadnje krilo, atraktivne aluminijumske točkove, kožna sportska sedišta, upravljač sa zaravnjenim donjim delom, aluminijumske pedale i specijalne TTS oznake na automobilu.
Cena u Srbiji za osnovni TTS Coupe iznosi 57.780 evra, a za TTS Roadster 62.000 evra sa PDV-om.
VIDEO : Audi TTS
VIDEO : nemačka reklama za Audi TTS