home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

MVM Motors, najveći General Motorsov diler na našim prostorima, 25. decembra je prvi u Srbiji ponosno predstavio evropski auto godine za 2009. godinu – Opel Insigniu, koja je naslednica Opel Vectre.

Insignia je tako postala prvi Opel koji je poneo ovu titulu u ovom veku, mada je evropski brend General Motorsa čak četri puta osvajao drugo mesto. Ove godine je kao i uvek, konkurencija bila veoma jaka. Opel Insignia je sa 321 osvojenih bodova nadmašila Ford Fiestu za samo jedan bod, dok je Volkswagen Golf VI sa 223 boda bio prilično daleko. Ostali finalisti su bili Citroen C5 sa 198 bodova, Alfa Romeo MiTo sa 148, Škoda Superb sa 144 i Renault Megane sa 121 bodom.

Avangardni dizajn nove Opelove limuzine krije hi-tech tehniku koja će predstavljati uzor kompletnoj konkurenciji u D segmentu. Kupci će moći da biraju između tri karoserije, a paleta motora je izuzetno bogata, i ona se kreće u intervalu od 115 do čak 260 KS (Insignia 2.8 Sport – 34.500€).

Osnovna verzija sa baznim paketom opreme Essentia, i agregatom od 1,6 litara i 115 KS, košta samo 20.900€, što je odlična vest za kupce, i strahovito loša vest za konkurenciju koja neće imati odgovor na ovako dobru ponudu nemačkog brenda.

Najbolje je da se sami uverite u kvalitet ovog automobila, i posetite MVM Motors u Novom Sadu, odmah na ulazu u grad. Ukoliko želite da se prethodno najavite, učinite to na telefone 021/444-432, 021/443-543. www.mvmmotors.com

Preuzeto sa : Mojauto.rs

Foto : Aleksandar Todorović



čitanja : 2148



Komentari