Ugovor o saradnji kompanija Delta Automoto i FIAT Automobili Srbija

Kompanija DELTA AUTOMOTO, generalni uvoznik vozila iz programa FIAT GRUPE potpisala je ugovor sa kompanijom FIAT Automobili SRBIJA o distribuciji vozila FIAT PUNTO CLASSIC.
U ponudi je benzinski motor od 1.2 60 KS u tri paketa opreme ACTUAL, DYNAMIC I EMOTION. Cena osnovnog modela je 6.999 EUR sa PDV-om.
Cene, opremu i karakteristike možete videti OVDE.
A gde je ispario servo kao deo standardne opreme osnovnog modela??? A vidim i tockovi se smanjili ,sada su 13" LOL
A DYNAMIC (sa klimom) je kostao 8227 http://www.lifeqcar.com/index.php?n=Main.Cenovnik
a sada je 8599 ...
Prava kola za nostalgicare, osnovni model je kao restilizovani Yugo ! :-D
Ka d je bila ona vest za iskljucenje vode,tada sam ostavio komentar da "ovo" sto proizvode u Zastavi pola ljudi koji su bili zainteresovani sada nece kupiti upravo iz gore navedenih razloga:cena i oprema! Hvala,hvala ko zna zna!
Posle osiromašenog uranijuma u pogonima Zastave pojavio se i osiromašeni Punto.
Samo da se zna ko je "tata" na Srbiju!
Mi,poreski obveznici finansiramo ceo ovaj Balkanski cirkus,a kajmak tati!
PS.Ovce treba što češće šišati,jer onda im je vuna jača!
Blagopočivši Jugo je imao pripiremu za radio koja u ovom čudu tehnike u osnovnoj verziji ne postoji! A što se tiče priče o bezbednosti ABS je opcija tek u najskupljoj varijanti. 9699 evra je bezborazno visoka cena za ovaj classic model, dok je osnovna verzija obogaljena do mere da ja lično mislim da joj je realna vrednost 5500 evra sa PDV-om. Zoki lepo reče da će ovcama vuna biti jača a rogove smo davno dobili.
za 9500 hilja. se kupi nov suzuki svift sa klimom,abs....sve od opreme a ne kao ta kanta, stvarno je mnogo za taj model 9700e sa ABS? hehe
Njih toliko boli kurac da nisu mogli da nađu ni sliku automobila koji ustvari prodaju, ili su i zadnja dvoja vrata negde u međuvremenu otpala?
Samo ze strpite da prvi talas pacijenata protutnji, a onda će krenuti popusti za jedno 6-9 meseci. Stićiće cena na nivo Yuga, kad radnici ogladne...
A gde su ostali Zastavini dileri, ZastavaLifeQCar jedina Zastavina prodajna kuca koja je investirala 100 000 evra u proizvodnu liniju Zastave 10(koja je imala servo u baznoj varijanti). Ta prodajna kuca je prva na podrucju Beograda po prodaji Zastave 10.
AKO JE DELTA ONDA JE MISKOVIC, AKO JE MISKOVIC ONDA JE SOFISTICIRANA PREVARA. OD DVA MODELA NAPRAVISE PET UZ NARAVNO KOREKCIJU CENA I DODATNE OPREME.ODUSTAJEM.SKOLOVANI HOSTAPLERI.
Stvarno nema smisla da se ne spomene nigde Life Q car pa to je firma generalnog direktora Zorana Radojevica i jos par ljudi, pa kako da oni nemaju zaradu u svemu ovome to nije posteno.
Ako je Grupa Zastava vozila firma generalnog direktora Zorana Radojevica onda je i ZastavaLifeQcar njegova firma.
upravo podjoh da uzmem profature,predracune i ostala sr. pa da se resim svog lakog borbenog vozila i uzmem puntica kog cu mrzeti od prvog dana a ipak novo je novo, ko moze da podnese ratu od 110 evra nek izvoli, pa zar druge marke prodaju osnovne modele sa svim sto je neophodno,tesko bogami, a kamata je dosta veca. fiat nikadf nisam postovao kao marku pouzdanih kola al nek mi neko dokaze da je bolji golf IV star 7 -8 godina od novog punta,ljudi kupite digitrone,drasticno su pojeftinili a ima ih svaki mobilni telefon.POZDRAV !!!
Sta vredjate auto ako necete da kupite nemorate i nemoj da smarate kao to je je yugo i te fore seljacine glupe
Izgleda da je Nebojsa Stanarcic direktor Zastava prometa Kragujevac, Zastava promet Sombor, Novi Sad uzeo najveci deo kolaca i prevario cak i Deltu tj. Miskovica u poslu sa Dinkicem. Steta je da su se ljudi mucili da se upisuju na nekakve spiskove jer vozila od takvih ljudi sigurno nece dobiti.
STVARNO JE SRAMNO DA NEMA OSNOVNI MODEL OBA VAZDUSNA JASTUKA KAO I ABS JA BIH DAO DINKICU DA SE VOZI U OVAKAV NEBEZBEDAN AUTO JEDNO GODINU DANA PA TEK ONDA DA PONUDI NAMA GRADJANIMA
dinkicu gde ti je osnovni model od 6999 kad se ne proizvodi vec dva meseca znaci samo navlakusa za ljude
Ne pricajte nesto sto ne znate.Fiat punto classic je najjjjjjjjjjjbolji auto na svetu.
pa ti kupi suzuki swift ako ti se svidja.Nije lepsi ni bolji od punta.Ne kritikuj najbolji auto na svetu Fiat punto classic.
Ne nazivajte Fiat punto classic kantom i ne uporedjujte ga sa Yugom.Fiat Punto classic je najjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjbolji auto na svetu.
Ovaj punto classic je sranje auto, ne bih ga kupio ni da daju beskamatni kredit na 100 godina uz subvenciju za stari mobilni telefon od 2000 evra.
@Damko
A ko te tera da ga kupis?!? Oladi malo i pusti druge da zive i voze sta hoce!
Punto je najbjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjbolji auto na svetu i ne vredjajte ga,a ti carobnjace ne nazivaj ovaj auto krntijom i ti damko
@stefan
Alo bre, jel ti umaes da citas ?!? Gde sam ja Punta nazvao krntijom?
koliko ima ovih "stefana" ?
ili je samo jedan kojem nisu sve koze na broju? :)))
E, ako je punto cllasic najbolji auto dalje stvarno ne treba komentarisati.
E,pa jeste najbolji auto i ne sme niko da ga vredja.slazem se da na dalje ne treba komentarisati.
Stefane, vozio sam Zastavu Koral In L 5 godina (trenutno ga prodajem), a moji i dalje voze Floridu In L. Zastavina kola sam OBOŽAVAO, jer kakva god da su bila, puna i vrlina i mana, bila su naša. Pokretala su proizvodnju u 150 fabrika širom zemlje, a od kada su prestala da se proizvode, sa radom su prestale i pomenute fabrike. Za sve to su krivi Tadić, Dinkić i Mišković, koji su nam uvalili ovaj Punto Classic, po preterano visokoj ceni, sa osiromašenom opremom i škart delovima. Veruj mi da je tako, pošto sam bio na praksi u Zastavi i znam šta se tamo dešava. Isporučuju im škart haube, pa ljudi ne mogu da sastave auto kako treba, zarđale blokove motora, zaštitu stavljaju samo tamo gde je neophodno, ne lakiraju motorski prostor, a često ga ostavljaju i u osnovnoj boji. Drugim rečima, zakidaju gde god mogu, kako bi imali što veći profit. Par stotina radnika sklapa ta jadna kola, a ostali su kod kuće i primaju platu na račun poreskih obveznika. Fiat samo uzima pare, a to đubre od auta se proizvodi na delu opreme koji je Zastava kupila ,od para koje je dobila prodajom svoje imovine. Drugi deo opreme se ovih dana rasprodaje ili baca u staro gvožđe. Punto Classic mrzim iz dna duše, jer je taj poluproizvod uništio u potpunosti domaću privredu, u toj meri da neću moći da se zaposlim u struci kada budem završio Mašinski fakultet, smer za motorna vozila. Tvoji komentari mi deluju nezrelo, pa sam zakljucio da si vrlo mlad. Ukoliko grešim, odnosno u slučaju da imaš preko 20 godina, onda samo mogu da ti kažem da u ovoj propaloj zemlji neće nikada biti bolje, dokle god postoje ljudi koji misle kao ti. Na moju veliku žalost, ima ih puno, sudeći po prodaji pomenutog vozila.
P.S. Pitao bih te da li je Punto Classic najbolji auto, u slučaju da su tvoji roditelji ili ti ostao bez posla zbog njega!!!!
Inače, trenutno vozim Škodu Fabiu 1.4 16V, i ona je za taj Punto svemirski brod....
Punto nema osiromasenu opremu i nije kanta.Kakve veze ima ZASTAVA KORAL IN L I FLORIDA SA PUNTOM?
@Predrag
E svasta, sad je Punto kriv sto ti ostade bez posla i vizije u zivotu?!? da nisi ti malo nezreo?
ZA ČAROBNJAKA
Nije Punto kriv, već oni koji su ga poturili ovom bednom narodu. Nisam ja ostao bez posla, već neću moći da radim u struci, jer Fiatu nisu potrebni inženjeri, već majstori za montažu. Međutim, tamo i onako ne bih radio, jer ne želim da učestvujem u propasti ove zemlje.
ZA STEFANA
Koliko košta doplata za ESP, ASR i na pr. električne retrovizore sa grejačima na Puntu, i da li može da se kupi sa nekim jačim i modernijim motorom, koji ima 16v??????????????
Kada sam kupovao Fabiu, ASR sam doplatio 30 eura, a ESP 300 eura. ABS se naravno dobija kao deo standardne opreme. To sada čak i Dacia ima. Na Puntu se ABS doplaćuje 700 eura, i to samo u okviru najvišeg paketa!!
SAVET: PROČITAJTE VIŠE PUTA MOJ KOMENTAR KAKO BISTE SHVATILI O ČEMU GOVORIM, NARAVNO U KOLIKO STE SPOSOBNI ZA TAKO NEŠTO.
@Predrag
A sta mislis zasto se pravi bas verzija sa 60 ks? to je model za sirotinju, sa najjeftinijim odrzavanjem u klasi, za voznju po gradu ne trebaju ti 16v, nikakvi ABS, ASR i ostala sr.... To je za nas preskupo! Jos sad sa novim ogranicenjima od 50 km/h ?!?
I ja sam slicno razmisljao u tvojim godinama ali sam uspeo dobiti posao u struci, i polako se sve postavlja na mesto. Nisu drugi krivi sto smo mi ratovali dok su oni radili i stigli tamo gde su sada...
P.S. mogao je i VW-group da nam poturi zastarelu Fabiu pa nije, ja recimo u njoj nemam mesta a u Puntu sam kao u dnevnoj sobi...
U Zastavi sam bio 10-ak puta, tako da znam kako se pravi Punto Classic, i od kojih delova se pravi. Uopšte, ceo taj posao sa Fiatom je sulud. Država je Fiatu ustupila fabriku sa svom opremom, koja se sada baca ili rasprodaje, a mogla je da se koristi još ko zna koliko. Razumem da je Zastava morala da se proda, ali ne na ovaj način. Radnike i dalje plaćaju poreski obveznici, a najveći deo njih sedi kod kuće. Država subvencioniše i kupovinu Punta, odnosno pomaže Fiatu i Miškoviću.
Na početku, kada je počela prodaja putem kredita sa kamatom od 4.5%, preostalih 620 Zastava 10, rasprodato je za par sati, i nikome nije smetalo to što se taj auto zove Zastava. Kako su Škoda i Dacia opstale kao brendovi, a nisu bile ništa bolje od Zastave, naprotiv? U SAD su ljudi čuli za Fiata, tek kada je kupio Kraislera, a YUGO im je poznat još od 1985. Jeste da ga i dan danas pljuju, ali on je prošao sve njihove testove, koje Fiat pre toga nije mogao da prođe ni sa jednim svojim modelom. To je izgleda jednog dana moralo da se plati, odnosno Zastava je morala da bude ukinuta, jer se uspeh izgleda ne prašta ni posle 25 godina.
Inače, pomenuta Zastava 10 je standardno imala servo, pripremu za radio, obrtomer, točkove od 14" sa ratkapnama, bila je u potpunosti ofarbana, lakirana i dobrim slojem zaštićena. Bila je u stvari daleko kvalitetnije napravljena, i koštala je 7.300 eura. Skoro sam u "VREMENU" pročitao da je jedan čovek kupio Punta sa korodiralim blokom motora!!!
Za ABS ne bih da komentarišem, pošto smatram da je neophodan.
Inače, nova Fabia je bila jedan od retkih automobila u koje sam mogao da uđem, pošto sam visok 1.94 m, i daleko je komotnija od Punta.
P.S. I da, smatram da je taj auto preskup, jer za slične pare mogu da se kupe daleko bolja i savremenija vozila, na pr: Hyundai i20, Fabia... ma i Dacia i Lada Kalina su bolje.
I, sada ono najvažnije, raspitaj se koliko košta održavanje za Punta, a posebno za verziju sa plinom. U tom grmu čika Miško čeka zeca, pardon sirotinju.
Ajd nemoj vise da pametujes! Ja VOZIM Punta i vrlo dobro znam koliko kosta odrzavanje i kakav je auto, doduse italijanska verzija, benzinac, tako da pusti te price i uzivaj u svojoj Skodi, ok?
P.S. tvrditi da je Kalina bolja od Punta je najbolji pokazatelj na kom nivou je tvoje poznavanje aotomobila! Cestitam :)
I nešto o:
Kalini koja je daleko bolja od Punta. Ima motor 1.4l sa 90ks i 16 v, a za 8.200 eura (SA CARINOM I TRANSPORTOM!!!!!!!), dobijaju se: klima, servo, ABS, električni podizači SVIH stakala, svetla za maglu, centralno daljinsko zaklučavanje, tonirana stakla, alu felne, putni kompjuter, grejači prednjih sedišta, elektro-podesivi retrovizora sa grejačima, nasloni za glavu i pojasevi na svim sedištima, podešavanje volana po visini, vzdušni jastuci za vozača i suvozača, metalik boja, branici u boji vozila, kodiran ključ, bočne zaštitne lajsne. Kalina ima daleko čvršću karoseriju od Punta i daleko je komfornija i preglednija. Cene rezervnih delova i servisa su joj pritom manje u odnosu na pomenuto- ŠATRO DOMAĆE VOZILO!
Hvala na čestitci! Inače sve vreme pričam o novom Fiat Puntu Classic-u, koji se, pošto je u garanciji, održava kod čika Miška, a ne o italijanskoj verziji, koja se održava kod majstora po sopstenom izboru, i za koju se delovi kupuju u prodavnicama, takođe po sopstvenom izboru.
Vreme ce pokazati da li je i koliko domaca verzija losija od italijanske...Ono na sta se kupci zale su sitnice i vezane su za zavrsne obradu.
Vidi: http://www.fiat.rs/code/navigate.php?Id=23
Jedno pitanje - zasto nisi kupio Kalinu kad si toliko odusevljen, nego si uzeo Skodu?
Zar ne primecujes da je njen dizajn s pocetka devedesetih?
Do nedavno nije imala nista od opreme, klima cak nije mogla ni da se doplati!?!
@carobnjak
Reci da je ABS nepotreban za voznju u gradu je smesno. Sto bi smo onda vezivali pojas u gradu, ako cemo tako da razmisljamo? Kao da u gradu ne moze da dodje do situacije da treba naglo da se zaustavi automobil.
Svoje misljenje o puntu classic kao automobilu koji ne vredi ni blizu koliko kosta sam vec izneo, a izmedju njega i kaline bih izabrao kalinu, da ne pominjem sandero za iste pare.
Smatram da je odnos uloženo-dobijeno bolji kod Kaline nego kod Punta Classic-a, i ne verujem da grešim. Od oba je Fabia bolja, a to ne kažem ja, već gomila urađenih testova. Na primer u engleskom časopisu "Which", koji ispituje pouzdanost automobila i zadovoljstvo kupaca, piše da je Fiat kao firma po tim pitanjima "POOR", a Punto je svrstan u 10 najgorih automobila, zajedno sa gomilom Renoa. Kao "Best buy" u toj klasi ocenjeni su samo: Honda Jazz, Mazda 2 i Škoda Fabia 2. To je bio odlučujući razlog zbog kojeg sam kupio Fabiu.
Pa eto moj Puntic nema ABS i uopste mi ne fali!
Uostalom svoje misljenje ne moras ponavljati, zapamtio sam ga :)
Jaoj, najzad me neko razume!!! BRAVO DAMKO!!!!! Izgleda da u ovoj zemlji ima još inteligentnih i pametnih ljudi. Svaka čast!!!
Tokom 2009. u Srbiji je prodato 16081 modela Punto classic i samo 70 modela Lada Kalina, tako da vam je "inteligencija" vrlo tanka!
Podaci su iz "Sat plus", br.229.
Obojici zelim da ceo zivot vozite Ladu, haha :)))
@carobnjak
Dok ti vozis punta, meni ni kalina ne bi smetala, a moju inteligenciju ne treba da komentarises, ovaj forum ne postoji zbog toga, izrazi svoje misljenje o automobili i to je to, tvoje je pravo da volis punta, to te ne cini ni glupim ni pametnim, to je stvar ukusa, o ukusima se ne raspravlja.
ok, izvini, komentar u vezi inteligencije je upucen Predragu posto je on prvi pomenuo!
P.S. ukusi se mogu odnositi na dizajn, tipa svidja mi se ili ne, a da li je neki auto bolji ili ne je vec pitanje cinjenica a ne ukusa! o tome tek treba raspravljati...
Ova zemlja je puna slaboumnih ljudi, pa da mi je čudno to što ih nije prodato više. Ovčice su za šišanje, a što ih više ima, biće i više vune. Propaganda je čudo!
Godišnje se proizvede i proda oko 800.000 Lada. Šta ćemo sa tim? Ladu, nisam kupio, niti ću, ali za Classica je poslednja reč tehnike.
Zato što ne može na pr. veterinar da objašnjava inženjeru za motorna vozila, koji je auto bolji u smislu projektovanja. I obrnuti slučaj je besmislen.
Mozda si ti masinski obrazovan ali sto se tice auto trzista i tokova, cini mi se da bas nisi u toku...
Ja sam cini mi se od tebe trazio da mi prezentujes poslednju rec tehnike u obliku Kaline :)))
Čitam i ja: Sat Plus, Auto Bild, Turbo, Auto... i potpuno sam u toku, i još jednom ponavljam da broj prodatih vozila nije merilo kvaliteta. U 2009. godini je prodato i 5 Audija A8. Mora da je to zbog toga što je lošiji od Classica!?
Prezentovao sam poslednju reč tehnike u obliku Kaline, U ODNOSU NA FIAT PUNTA CLASSICA, KOJI SE PROIZVODI U BIVŠOJ ZASTAVI, U GRADU KRAGOJEVCU, tako što sam naveo njenu opremu koja se dobija za 8.200 eura, a ti je uporedi sa Classicom za istu sumu, i kazaće ti se samo.
E sad, ti poredis babe i zabe! Porede se modeli samo iz iste klase a to jesu Punto i Kalina a ne A8 !?! Punto je barem u svoje vreme bio jedan od vodecih u klasi a Kalina nije niti ce ikada biti. Realno oba modela su tehnoloski prevazidjena, Fiat ima odlicnog i modernog predstavnika B klase koji se zove Grande Punto odnosno Punto Evo. Lada nema model koji bi mogao konkurisati modernim automobilima 21. veka i ocigledno ce tako i ostati...
I jos nesto - Punto classic je ipak domaci automobil koji se proizvodi u Srbiji, a znas vrlo dobro sta je izlazilo ranije iz te fabrike. Naravno da nije savrsen ali mi ni ne zasluzujemo bolje - kako zbog losih puteva, goriva tako i zbog mentaliteta!
...Zakon za naše loše puteve, loše gorivo, loš mentalitet i stalnu besparicu je YUGO - poslednji domaći automobil. Lego Punto se ne proizvodi u Srbiji, već se samo sklapa, slično kao lego kockice, i bazna varijanta od 7.000 eura predstavlja slab napredak u odnosu na Yuga koji je koštao 4.000 eura ( imao je jeftinije delove, sličnu "opremu", bolje je podnosio loše puteve i loše gorivo...) Preuzimam Stefanovu foru, pa je za mene YUGO NAJBOLJI AUTO!
Hajde da se nađemo, da ti oderem tog Punta i sa Yugom i sa Floridom. Fabia mi tu uopšte nije potrebna :)))
@Predrag
brate moj, u kom si ti tripu ?!?
ne bih da ti kvarim dozivljaje... Pozdrav :)))
YUGO JE NAJBOLJI AUTO NA SVETU!
U gadnom sam tripu posle ovih komentara :)) Ako ti Punto ide brže od 195 km/h, i ako od 0-100 km/h ubrzava za manje od 10.5 s, onda ćeš mi stvarno pokvariti doživljaje. Vozio sam ja Punta 1.2 sa 60 ks i znam šta je to - kanturina jedna cvokotava!
Na stazi za proveru performansi vozila. Pa moramo da poštujemo zakon:)) To sa Classicom i nije neki problem. Ta kanta cvokoće i pri mnogo manjim brzinama, jer se javljaju udarne detonacije u cilindrima pri malo većem opterećenju. Ko zna da li ima senzor detonacije. Verovatno da su mu i njega skinuli da bi uštedeli. Nema ni hidrauličke podizače za samopodešavanje zazora ventila, tako da je po tom pitanju na nivou Yuga 55. Sve u svemu skupa šklopocija.
ali moj je italijanski!?! ima sve sto i tvoja Fabia, a mnogo bolje izgleda posto ima 3 vrata :)
Koliko se sećam rekao si da nema ABS, to znači da nema ni ASR ni ESP ni EDS(elektronsku blikadu diferencijala) ni pomoć pri naglom kočenju. Pretpostavljam da nema ni tempomat, električne retrovizore sa grejačima, dnevna svetla itd. Moja Fabia sve to ima, i još mnogo toga, naravno:))) P.S. Mene bar niko ne podiže da bi seo iza mene, i bar može da sedne jer ima mesta, a ne ko u tom prču.
haha, ja ni ne vozim nikoga pozadi, samo napred, nisam taksista...
p.s. pa ti si srecan covek kad imas sve te uredjaje ( dok ne pocnu da se kvare), mada mislim da bi ti Kalina mnogo bolje pristajala... :)))
Onda ti je taj krš sasvim dovoljan. Mada poslužila bi ti i Peglica; i ona je Fiat, nema ABS i ima troje vrata, pardon dvoje. Možda ti zbog manjeg broja vrata bude još lepša.
P.S Neće stići da se pokvare pošto na svake četiri godine kupujem novi auto...
kupujes nova kola a nigde ne radis?!? mora da si pripadnik zemunskog klana koji se krije pa ne sme da vozi A8 ? :)))
Škoda Fabia 1.4 16V 86 KS , paket opreme Ambiente, uz dodatak: ESP-A (koji uključuje: EDS, ASR, MSR i pomoć pri naglom kočenju), parking senzora, tempomata, dnevnih svetala, još četiri zvučnika i sklopivog ključa sa daljinskim zaključavanjem/otključavanjem. Naknadno je ugrađen i sekvencijalni plin.
Od prve godine fakulteta primam mesečnu stipendiju, zbog svog uspeha (9.83), koja je veća od prosečne plate u ovoj zemlji :))
aha, vrlo impresivne perfomanse:
175 km/h, ubrzanje do 100 "samo" 12,5 s, potrosnja u gradu 8,6 L, zaista za svaku pohvalu...
koliko si je platio ako nije tajna, to je full oprema?
Pa kada si već nabavio te približno tačne podatke, onda možeš da nabaviš i približno tačnu cenu :))) Međutim pošto ne krijem ni šta sam završio, ni čime se bavim... nema potrebe da krijem cenu. Platio sam je 11.676 eura. To naravno nije full verzija, već verzija opreme za koju smatram da je neophodna za moje potrebe.
pa dobro, mislio sam da je takav strucnjak dobio neki popust... :)))
salim se, naravno! Pa to je stvarno povoljna ponuda, mada mislim da je Ibiza sretniji izbor posto je i ona sada na popustu, mnogo bolje izgleda a tehnika je identicna
p.s. podaci nisu priblizno tacni nego potpuno jer su preuzeti iz kataloga sa Skodinog sajta!
http://www.autocacak.co.rs/new_fabia/pdf/Fabia_Catalogue_ENG.pdf
Moram da priznam da su mi poklonili metalik boju, fabričke patosnice i ugradnju radija, sve skupa negde oko 400 eura....:))) Slažem se da Ibiza bolje izgleda, ali kada sam kupovao kola pre 6 meseci, ona je koštala 12.672 eura (motor 1.4), bez svih onih mojih dodataka. Nije mi se dopala iz dva razloga: izgled instrument table (sa malim brojem pregrada)i mali prostor za putnike pozadi.
Eto u necemu se i slazemo, presrecan sam! :)))
Ionako ces uskoro kupiti novi auto...
Malo su samo pogrešili kod ubrzanja, pošto u tehničkom uputstvu piše da je 12.2 s. Ostali podaci su tačni. Najviše sam je vozio 180 km/h po ravnom. Izgleda da sam je malo bolje razradio nego oni :))
Bićeš još srećniji kada ti kažem da sam na Floridu ugradio servo za kočnice od Punta 1. Pasuje u milimetar. Sada Florida koči kao luda, a ranije nije mogla da se zaustavi. Kada sam bio u Zastavi, rekao sam im šta sam uradio i nisu mogli da veruju. Isto to su i oni naknadno uradili na jednoj ispitnoj Floridi, i na taj način smanjili su zaustavni put sa 100 km/h koji je iznosio oko 50 metara. Međutim, te izmene nisu uvedene u serijsku proizvodnju, jer je Florida ubrzo nakon toga prestala da se proizvodi :((((
Eto vidis, nista bez Punta! :)
Nego sad mi pade napamet, sta znas o projektu Z10 na struju?
Znam, ali moj sam proverio pomoću radara i tačan je. Ta brzina je postignuta, kada nas je bilo troje u autu. Inače, performanse se ispituju sa dve osobe od po 75 kg i sa opremom koja teži 25 kg, na poligonu u oba smera, kao bi se eliminisao uticaj vetra.
Tako nešto ne postoji, ali postoje dve verzije Yuga Elektro. O prvoj ti dajem podatke iz mog dnevnika sa prakse u Zastavi:
-2000. godine, predstavljen je model Yugo „Elektro“, na kojem su dve godine zajedno radili „Zastava“, „Krušik“ iz Valjeva, beogradski Elektrotehnički fakultet i subotički „Sever“.
Zastavin prvi električni automobil, imao je autonomiju između 60 i 80 km sa jednim punjenjem (punjenje baterije od 140 V i 60 Ah, trajalo je oko 5 sati), mogao je da postigne maksimalnu brzinu od 90 km/h, a najekonomičniji je bio pri 60 km/h. Izum Nikole Tesle, asinhroni motor, po prvi put u istoriji upotrebljen je za pogon elektromobila. Asihnroni motor pokreće Yugo Elektro, ali kada se koči, motor postaje generator i puni baterije!
Prošle godine, Zastava je u saradnji sa Globus autom, koji sarađuje sa Kinezima koji prave elektro-automobile, napravila Yuga sa eklektromotorom od 4 kw, koji razvija 40 km/h u drugom stepenu prenosa i 60 km/h u trećem stepenu prenosa. Sugerisao sam tadašnjem direktoru Instituta za automobile, da ugrade i spojnicu (kvačilo), međutim, iako se složio da je to dobra ideja, nisu to uradili jer Globus auto im to nije ni zahtevao. Projekat je inače propao (jer je Yugo prestao da se proizvodi), a plan je bio da se prave elektro-automobili na bazi Yuga. Inače, u to vreme ispitivani su i prototipovi Floride sa prednjim oslanjanjem i upravljanjem od Punta, sa ABS-om, Hdi Pežoovim motorom i menjačem, sa novom instrument tablom i novim elementima za ojačanje karoserije.
Kako ne postoji? Nisi citao ovo:
https://autoblog.rs/blog/auto/vesti/2010/02/08/u-kragujevcu-proizveden-prototip-elektricnog-vozila-na-platformi-zastave-10
Evo upravo sam pročitao i pitaću ih da mi je pokažu, kada budem išao ponovo u Zastavu. Hvala.
Ti predraze stvarno ne znas sta pricas.Pa da li si ti normalan?Pravis se kao masinski inzenjer koji se razume u automobile,a ustvari nema blage veze.
pa sta vi ljudi pricate? ovaj predrag lupa.. pa ne moze ni dacija ni kalina ni skoda ni opel ni lada da se uzmu staro za novo.moze samo fijat. i umesto da smo srecni sto mozemo na kredit da dobijemo novi auto a damo stari,mi se prepucavamo koji auto je bolji.. sta fali puntu? ja sam menjao staro za novo i odlican mi je auto fiat punto. bolji nisam vozio.
zeljko
Uglavnom si u svemu u pravu. A izgleda je i istina da nisi vozio bolji automobil od Zunta. Valjda ćeš vremenom i to doživeti.
@Mange
Kupio sam Knecht filter za vazduh i neki italijanski sa aktivnim ugljem za polen (čini mi se da se zove na Z...). Jel to OK?
Predrag
Knecht bi trebako da je OK. A ovaj za klimu i nije tako bitan. Zpamti koliki protok vazduha ima na 1 brzini u mirovanju vozila i kad primetiš da lošije duva vreme je za zamenu polenskog filtera. Ostalo je bacanje para.
Osim toga ako se pojavi neugodan miris iz klime vreme je za čišćenje. Ja koristim specijalan sprej sa oznakom Peugeota, koji nabavljam u ovlašćenom Pežo servisu i odličan je.
@Mange
Hoće u servisu da mi sipaju Total polu-sintetičko ulje, i da mi stave Unico filter za ulje. Hoću zbog toga da promenim servis. Fabrika preporučuje Castrol i Shell, a oni sipaju Total, za koji sam čuo da peni.
Da li misliš da ovaj filter sa aktivnim ugljem nešto znači, osim što nikada ne znam kada se zaprljao? :)
Predrag
Sigurno da znači aktivni ugalj ali je još bitnije povremeno očistiti - deznifikovati ceo sistem. U prethodnom postu sam ti objasnio kad je vreme za njegovu zamenu.
Total je OK ali uvek volim ono što preporučuje fabrika a u svakom slučaju izaberi sintetičko ulje čini mi se 5W-40. Može i Total koji je verovatno original. Unico filteri su bolji od mase divljaka Clean, Champion...
@Mange
Zvaću sutra sve škodine servise u Beogradu, dok ne nađem neki koji hoće da mi sipa sintetičko ulje. Najradije bih Shell, ali videću šta imaju u ponudi.
ljudi oko cega se vi raspravljate,pa to su gluposti svako ima pravo na svoj izbor i mis ljenje. ja licno vozim kadeta(suzu)koja je stara 24god sredjena jeste,ali za nase uslove i puteve steta je bacati pare za neka skupa vozila koja netrpe bas kaldrmu i rupe. nekazem da sam zadovoljan sto vozim auto od 24godine starosti ali posto mi zivimo u zemlji Srbiji i imamo standard kakv imamo dobro je sto uopste i mozemo da imamo kola. naravno da nije isti kvalitet auta koji se proizvodi kod nas i koji se radi za evropsko trziste.