home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Od kako je pre par meseci predstavljen svetskoj javnosti, u martu na sajmu u Ženevi, novi Polo je počeo da privlači pažnju. Volkswagen je ostao dosledan svom kvalitetu, a dizajnom se otisnuo od konkurencije. U Srbiji je od 01. oktobra počela prodaja Pola pod izuzetno povoljnim uslovima i sa bogatom opremom.

Automobil koji je proglašen najbezbednijim u svojoj klasi, dostupan je sa mesečnom ratom koja kreće već od 169 eura. Pozivamo vas da kontaktirate Volkswagen dilera u svojoj okolini i zakažete test vožnju i uverite se u sve prednosti koji novi Polo donosi.

Paleta motora će kod nas (bar u početku) obuhvatati benzince 1.2L u verzijama sa 60 i 70KS i 1.4L od 85KS, dok će ljubiteljima dizelaša na raspolaganju biti TDI motori sa 75, 90 i 105 konja, svi od 1,6 litra zapremine.

Postoje tri paketa opreme (Trendline, Comfortline i Highline), a cene za osnovne modele izgledaju ovako:

Benzinci

1.2L sa 60KS 10.999 evra

1.2L sa 70KS 11.779 evra

1.4L sa 85KS 12.533 evra

Dizelaši

1.6 TDI sa 75KS  14.212 evra

1.6 TDI sa 90KS  15.056 evra

1.6 TDI sa 105KS 15.217 evra

Osim standardnog manuelnog menjaša sa 5 stepeni u poundi je i DSG menjač sa duplim kvačilom, i to kod verzija 1.4L sa 85KS i 1.6 TDI sa 90KS.

Kompletan cenovnik, tehničke karakteristike, spisak standardne opreme i cenovnik dodatne opreme za novi Polo možete pogeladati na sajtu uvoznika.

Izvor : Volkswagen.rs 



čitanja : 4818



Komentari

Cene i paketi opreme su dno dna - najskuplji paket (highline) nema ni manuelnu klimu, već se doplaćuje 955€.

Al' može se Poršeu, ljudi u Srbiji se lože na značke pa ih istim šiša - govorim o VW. I treba tako.

Kako drugačiji objasniti cenovnu politiku VW-a da u Germaniji prodaje Polo i Ibizu sa istim motorima i nivoima opreme po sličnim cenama, što je i logično za dva ista auta, dok je u Srbiji skroz neka druga priča?

I opet sa takvom politikom, ljudi kupuju Pola. Strašno...

Autor Boris 02 Okt 2009, 18:38

Ako je tako onda mislim da treba da povecaju cenu Ibize, zar ne??? Kako im je to promaklo!!! Ha,ha Srbija do Tokija!!!! DNO DNA!!!

Autor Aleksandar BG 02 Okt 2009, 19:46

Ja sam se poslednjih 20 godina lozio na VW; vozio sam od golfa 1 preko trojke pa pasat, zatim audi 4 a moja zena polo - komada 4 te trnutno golf 5. Pre 3 meseca sam teska srca (ali super cena)kupio Hondu Accord i tek sad shvatam u kakvoj sam zabludi bio. VW je klasicna kanta ali se to shvati tek kada smognete snagu da izadjete iz tripa: DRZI CENU

Autor Dusan 02 Okt 2009, 20:42

@Boris

Cenovnu politiku VW-a u "Germaniji" mozemo objasniti cistom ekonomskom logikom - Polo je tamo domaci proizvod. Ibiza to nije. Seat spada u VW koncern ali se pravi u Spaniji.

Autor Milos 02 Okt 2009, 22:58

Ovce su za sisanje i treba ih sisati i da kosta duplo vise opet bi kupovali vw jer ovde ljudi robuju predrasudama i loze se na neke sasvim marginalne stvari ali sta je tu je dileri nemackih automobila trljaju ruke i slatko se smeju

Autor Nenad77 03 Okt 2009, 00:40

Ranije se POLO proizvodio u Španiji a mislim da je tako i ostalo a zanimljivo je i to da je nekad imao 50% skuplje transportne troškove (naravno uračunate u cenu novog auta) nego li PASSAT i ostala VW braća koja su se proizvodila bliže Srbiji.Mislim na vreme dok je to ovde zvanično prodavao AUTOKOMERC KOMISION.

Autor Djenka 03 Okt 2009, 01:35

I šta je tu povoljno?

Autor Zoki,Beograd 03 Okt 2009, 02:24

@ Milos

???

Polo se proizvodi u Pamploni (Navara, Španija) plus oba (Ibiza i Polo) su PQ25 platforma, dogodine i Audi A1, tako da ne postoji razlog zašto im cene ne bi bile slične.

Autor Boris 03 Okt 2009, 09:45

Ovo samo potvrdjuje koliko ste jadni i pateticni pa ako ne valja sto komentarisete vozite vase francuzcice,korejcejitalijane il sta vec a ostavite ljudima kojima ne smeta sto ih "sisaju" da voze ove "kante"...Najbolji bio i ostace VW POLO drugo mesto YARIS!

Autor Slovenac 03 Okt 2009, 12:43

@ Slovenac
Druze,u pravu si 100% ali dzabe pricas kad nemas kome. Na ovom sajtu uglavnom vise oni koji misle da je u redu pominjati kojekakve Kie,Renoe,Honde i slicnu boraniju u istoj recenici sa Folksvagenom. Ko nije vozio Golf4TDI taj nema pojma sta znace pojmovi "pouzdan" "stabilan" "udoban" itd. I na kraju (a moglo je i na pocetku) - DA,ISTINA JE, Folksvagen ZAISTA drzi cenu.

Autor Master Haosis 03 Okt 2009, 14:41

@Masterhaosis: Ti ocigledno onda nisi vozio mercedes pa se olako gadjas sa terminima kao "pouzdan i udoban" :)))

Autor dmc 03 Okt 2009, 14:56

Master Haosis

hehehe udoban folksv. hehe, koliko imas godina? golf, golf pa golf, majkaaa, bog bogovaa hehe, upoznaj malo druge marke auta pa pricaj o konkurenciji a ne tu uhvatito si wv kao boga za mud. Ko nije vozio golfa 4tdi hehe taj ne zna sta je traktor motor-buka motora na to mislim, ne zna sta je neudoban auto, stabilnost, sta je on super stabilan auto? pouzdan , kao i svaki reno, ali nije pouzdaniji od honde, kada si je vec spomenuo.

Autor nesa 03 Okt 2009, 15:10

slovenac

Slovenac sta si se ti nasao uvredjenim ovo je mesto za komentar, konacno da i srbi polako shvataje da ima i drugih boljih i UDOBNIJIH automobila,jer vw to sigurno nije.

Autor nesa 03 Okt 2009, 15:15

Cuj VW udoban-HA HA HA!!! Mercedes je najudobniji auto na svetu i tacka!!!

Autor Aleksandar BG 03 Okt 2009, 16:33

master haosis ima 18 god i vozi caletovu dvojku...ali zato ima misljenje koje je jako bitno...

Autor djuraster 03 Okt 2009, 17:24

Ovaj novi POLO je prilicno dobro skrojen i ozbiljnije izgleda od GOLFa.

Nazvati KIAu buranijom je prilicno neozbiljno

http://www.kia.com.au/ceratokoup/

Autor ChedomirADELAIDE 04 Okt 2009, 02:14