Šta sve može da se kupi za 10.000 evra na BG CAR SHOW-u

Preuzeto sa : Pressonline.rs
Tokom prva dva dana „BG kar šoua" u Beogradu najbolje su prošli izlagači sa automobilima čije cene ne prelaze 10.000 evra. Kako smo nezvanično saznali, za kratko vreme prodato je više od 250 ovih vozila. Najviše su se tražili „pežo 206 sedan", „dačija sandero", „škoda fabija" i „fijat punto".
Igor Mitrović, marketing menadžer u kompaniji „Reno Nisan Srbija" d. o. o., kaže za Press da prodaja „dačije" ide kao u najboljim danima.
- Za nepuna dva dana prodali smo 60 automobila. Najviše se traži „sandero", koji košta 8.000 evra, kao i modeli „logan" i „logan MSV". Poseta na ovogodišnjem sajmu možda nije na zavidnom nivou, ali prodaja zato jeste. Dobro prolaze i „Renoova" vozila, prodali smo 25 primeraka, i to u rasponu od 9.000 do 20.000 evra. Najprodavaniji u ovoj „kategoriji" je „megan" od 12.500 evra - rekao nam je Mitrović.

Kako su nam rekli u „Pežou", modeli „206 sedan" i „206 plus" prodaju se „kao alva". Za nepuna dva dana otišlo je više od 100!
- Prodaja jeftinijih vozila ove godine kod nas ide više nego odlično. Modeli „206" u rasponu od 7.990 do 9.990 su pravi hit među kupcima. Nadamo se da će prodaja rasti i dalje - kaže za Press Miljan Cvijović, šef prodaje novih vozila u „Pežou".
Osim za „dačiju" i „pežo", veliko interesovanje posetilaca vlada i za „punto klasik" (6.990 evra), „škodu fabiju" (7.990), „seat ibicu" (9.990) i „hjundai i10" (7.490). Takođe, dobrom prodajom hvale se i uvoznici „ševroleta", koji svoj „spark" nude za 7.240 evra, i „nisana", čija uzdanica „mikra" košta 9.850 evra.

Krenula je i prodaja skupljih modela. Već juče otišla je „honda ledžend" za 59.850 evra, „lend kruzer" od 54.600, „CR-V" koji košta 32.495 evra i „hjundai ix35" od 18.990.
Zanimljivo je da iako nije predviđen za prodaju, „pežo 308 RCZ" ima već tri kupca koji su ostavili svoje brojeve telefona koji čekaju prvu isporuku ove sportske limuzine iz Francuske.
Zanimljivo je da je „Mercedes" u prva dva dana salona automobila ostao „kratkih rukava". Premijerni „E 350 kabrio" i najskuplji model od 138.500 evra nisu prodati.
Modeli do 10.000 evra
- „punto klasik" 6.990
- „lada kalina" 7.100
- „ševrolet spark" 7.240
- „hjundai i10" 7.490
- „ševrolet aveo" 7.699
- „škoda fabija" 7.990
- „pežo 206 sedan" 7.990
- „čeri ego" 7.990
- „dačija sandero" 8.000
- „dačija logan" 8.000
- „lada priora" 8.460
- „hjundai i20" 8.490
- „opel korsa" 8.990
- „nisan mikra" 9.850
- „ford fijesta" 9.890
- „seat ibica" 9.990
- „pežo 206 plus" 9.990
Autor : D. Stanimirović
samo nije napisano ko za ove pare nudi i klimu i ABS i muziku i daljinsko centralno i maglenke i dva vazdusna jastuka... a ko ne!!! za sandero znam da sve ovo ima u toj ceni, za ostale nisam proveravao. cena bi trebala biti za svaki model barem sa klimom jer u 21. veku...
"Ide kao alva", daj molim vas ne lazite narod,ljudi dodju da vide auto i samo ga rezervisu a u medjuvremenu se 100 puta predomisle .
U pravu su kad kazu "da ide kao alva " jer koliko ljudi danas jede tu alvu!!!
Ziveo EUROCREM...