Ford Fusion već za 9.990 evra

"Specijalno za naše tržište, principal je pripremio ograničenu količinu Fusiona s benzinskim motorom od 1,4 litra (80 KS) i izuzetnom bogatom opremom po neponovljivo prihvatljvoj ceni – od 9.990 evra sa carinom, transportnim troškovima i PDV-om", kaže rukovodilac prodaje Fordovih vozila u Grand Motorsu, Petar Spajić.
"Potencijalnim kupcima se pruža jedinstvena prilika da ovaj univerzalni
automobil dobiju po nikad nižoj ceni i s nikad dužim spiskom dodatne opreme, na
kojem su, između ostalog, klima uređaj, radio sa CD plejerom, elektro paket
(prednji prozori i grejani retrovizori), daljinsko centralno zaključavanje,
airbagovi za vozača i suvozača, kožom presvučeno kolo upravljača, zatamnjena
stakla iza B stuba, ABS u kočionom sistemu, svetla za maglu… Vozila koja se
nude po posebnoj ceni su sa kompletnom spoljašnjošću bele boje, uključujući
branike, ručice vrata i prtljažnika i kućišta spoljnih ogledala. Za manje od
10.000 evra na našem tržištu ne postoji tako bogato opremljeno slično vozilo."
Kupcima u Srbiji se inače u potklasi Fusiona nude još samo tri modela, ali je
Fordovo vozilo po ceni od 9.990 evra apsolutni favorit, a već nekoliko godina i
najprodavanije u ovom "društvu". Grand Motors i mreža njegovih
prodajno-servisnih partnera u ponudi trenutno imaju još dva Fordova modela po
veoma povoljnim cenama - Fiestu za 9.890 i Focus za 11.990 evra, sa svim
dažbinama.
Ovo je kanda bilo namenjeno nekom velikom sistemu distribucije, koji je u zadnjem momentu opozvao porudzbinu, pa se sada mora rasprodavati...
...sto je manje bitno, obzirom na cenu i ponudu. Ovo stvarno zvuci super!
Meni je licno taj Fusion totalno bezlican i dosadan, ali kao porodicni auto za ovu cenu je stvarno ekstra ponuda.
2004. godine ovo vozilo je bilo skuplje od 307 HDI sa 90 ks ...
Sada kosta koliko i zaista vredi.
Za nase trziste ovo je super cena, ali ako se poredi u odnosu na Bosnu i dalje je skupo.
Inace kod njih focus kosta 9990 evra, a kod nas je trenutno na akciji 11990 evra!
Ja imam fuson tdci u metalik sivoj, i ok je auto. Ali ovaj beli lici na zamrzivac. Cudna mi je i oprema, zatamljena stakla su iz najviseg nivoa opreme, a sve ostalo je iz srednjeg nivoa(osim sto su us srednjem nivou opreme i alu felne)
I nije mi jasno zasto su lajsne na branicima i vratima u boji auta?
ilijapaun
I, kako ide? To je onaj 1,4 od 68 ks, drugi nema? Taj je meni bio interesantan 2004, ali mi je bio nekako skup. U osnovi, to je ipak fiesta, mada nesto komfornija fiesta.
Mene je iskreno odusevila ona gumena navlaka oko rucice menjaca, podsecala me na neko voyilo iz davne proslosi ...
@Damko
u pravu si, proverio sam na www.ford.ba
Ne mogu da verujem da je tolika razlika u 2 susedne drzave!
Pozdrav za BiH! :)))
@Moron
Moj je 1.4TDCI 68ks 160Nm
Ugradjuje i 1.6tdci od 90ks
Pa ide solidno za svojih 68ks i tezinu fusiona. Ispod 1700obrtaja nema snage, ali preko ume da povuce.Max obrtni moment je dostize negde od 2do 3000 obrtaja.
Prosecna otrosnja je stvarno oko 4.5l/100km
Vozi se kao fijesta (i jeste fijesta) sa tim sto se vise naginje po krivinama. Upravljac je direktan (dosta bolji nego u golfu 5 kog sam nedavno vozio), menjac kratak i precizan.
ilijapaun
Hvala za info. U osnovi, dobar auto, svakako bolji od fieste koja mu je bila savremenik. Nisam znao za 1.6 TDCI od 90 ks, ali je to sasvim logicno i fantasticno
@Moron
da li je Fusion radjen na platformi Fieste? :)))
Da li su ista klasa?
Ili mozda ovo ne smem da pitam? :)
Carobnjak
Da, ista platforma, ali ni reci o tome ... Zabranjeno!
Klasa? Tu bih vec mogao da padnem ... Ne znam, zaista.
@Moron
zabrana se odnosi na oba pitanja tj. sazvakane teme... :)
Ali evo odgovora:
"The European Ford Fusion is a stretched version of the Ford Fiesta supermini produced by Ford of Europe since 2002 and sold in Europe and India.
The design includes elements of both estates and multi-purpose vehicles. Its extra height compared with the Fiesta is due to both roof racks, increased ground clearance and taller roof, which makes it roomier and more comfortable for taller drivers than regular superminis, drawing it closer to mini MPVs and mini SUVs."
Carobnjak
Jos kada bih stvatio sta je tacno "stretched" kod fusion-a u odnosu na fiestu?
Pa, kod fieste iz 2001 "Wheelbase" je 2487 mm, a kod fusiona iz 2002 je 2488 mm. Na to su mislili?
@ilijapaun
Je li mozes da nam kazes tvoja dosadasnja iskustva sa redovnim odrzavanjem i eventualnim kvarovima ( ako nije suvise intimno )? Koja je cena, "nivo" i interval redovnih servisa za taj fusion 1.4 TDCI?
Unapred hvala i pozdrav!
@Moron
verovatno misle na visinu... :)
Inace ni oni sami ne znaju koja je klasa Fusion! Pise: Mini SUV, Crossover i Mini MPV ?!?
Pravi hibrid! :)))
@Moron
Kupljen je nov, 2006te u autostadu u Cacku(za 14200e comfort+ oprema), tu ga i odrzavam.
presao je 47000km. Poslednji redovan servis (pre mesec dana) je kostao 12000din. Od kvarova jedino je promenjena sijalica stop svetla na gepeku(300din) i to bi bilo to. Interval redovnih servisa je 10000km, mada sam ja to malo razvukao...:)
@ilijapaun
Bas si imao "opake" kvarove :) Da svakom pozelim takvu "nesrecu".
Ta tvoja cena je bila znatno niza nego 2004. kada sam ga ja "gledao". A bas sam ga gledao i merkao par puta. Ali cena... Srecan ti ostatak "eksplotacije"!
@Carobnjak
Da, verovatno su mislili na visinu ... Sto se tih "klasa" tice, znas mene, ja, recimo, logana i dalje "trpam" u C klasu, tako da me briga gde "naucnici" ( ili trziste ) nesto "smestaju". Meni je samo bitno sta mi realno nudi, pa makar se formalno zvao "A" segment ...
Hvala.
Prvi model fusiona ima dosta ruzan enterijer, dok su to kod ovog posle restilizacije dosta popravili.A i ja sam ga uzeo na nekom popustu. Prvobitna cena za ovaj moj je cini mi se bila skoro 16000e
ilijapaun
Ma, kakvih 16.000. Bilo je to 2004. dosta vise. Da je bio 16.000 ja bih ga tada uzeo bez obzira na sve sto sam imao da mu zamerim ... Nisam znao za restilizaciju, nisam ga pratio posle
@carobnjak 22 Maj 2010, 09:14
Ja sam se zacudio koja je razlika u ceni novih vozila ovde i u Bosni. Za polovna da ne pricam. Inace skoro im je fiesta bila na akciji od 7500 e, ne znam da li jos ta akcija traje.
A nasi dileri kazu prodaju po fabrickim cenama...
Damko
Koliko znam, sva vozila su u Bosni jeftinija, drugačija carinska i fiskalna politika
@Moron
sva su jeftinija tamo, znao sam da postoji razlika u ceni, ali tolikaaa...
Damko
Damko, kada sam ja pitao Verano ( kao zastupnika u BiH i SRB ), zasto su u BiH Pezo vozila jeftinija, rekose "Nije do nas, proizvodjac odredjuje cene i pakete opreme posebno za svako trziste". Dodatno, srce me je bolelo koliko sam neku dodatnu opremu skupo platio ovde u odnosu na cene te opreme u BiH ...
Opet, uvek mogu da se utesim cenama iz RH, gde "trosarina" bukvalno ubija. Džaba im sto nemaju carine
@Damko
ne znam za ostale marke ali Fiat ima iste cene na celom Balkanu...
@Moron
Ta trosarina im bukvalno dodje kao carina kod nas, mada su i tamo nesto malo jeftinija vozila (bar su bila pre 2 godine).
@carobnjak
nisam poredio cene za fiat, ali mislim da je i on jeftiniji u BIH.