Polovnjaci u Srbiji od 80 do 95.000 evra

Na tržištu polovnih automobila u Srbiji, cene se kreću od svega 80 evra za "fijat 126", odnosno popularnu "peglicu", do 95.000 evra za "maserati granturismo" iz 2007. godine.
"Maserati granturismo" iz 2007., iako je najskuplji polovnjak u
tekućoj godini, nije ni približno skup kao "Mercedesov" model
"S600", koji se u oktobru 2009. prodavao za 500.000 evra, čime je
ujedno i najskuplje vozilo ikad oglašeno preko sajta Polovniautomobili.com
Posetioci sajta su u prvih šest meseci 2010. najčešće prodavali "opel
astru", "fiat punta", "opel vektru i "folksvagen golf
2" i pri tome su imali dobar izbor.
Prosečna cena "opela" je iznosila oko 4.600 evra za benzinca i oko
4.300 evra za dizelaša. Polovni "fiat punto" je oko 3.000 evra, a
"golf 2" oko 2.000 evra.
Najveća prosečna cena vozilima koja su najčešće oglašavana bila je oko 5.300
evra, na primer za "folksvagen golf 4".
Da se putem interneta vozilo može brzo prodati, govori podatak da je jedan
korisnik prodao auto samo nakon 15 minuta od postavljanja oglasa na sajt.
Interesantno je da su dva modela marke "ševrolet" istovremeno
najstarije, ali i najmlađe vozilo trenutno oglašeno na sajtu.
Tako je "ševrolet", oldtajmer iz 1929. godine, najstariji automobil
ikada oglašen putem sajta polovniautomobili.com, dok je "ševrolet
aveo", proizveden 2010, najmlađi model sa cenom od 9.100 evra.
Taj auto je čak 20.000 evra jeftiniji od svog "starijeg brata" iz
1929. godine, navedeno je na sajtu, na osnovu analize ponude i potražnje u
prvoj polovini ove godine.
Autor : Tanjug.rs
Taj S600 ili je blindiran,B7 nivo zastite ili je neki lazan oglas.
Drugo,ima i skupljih polovnjaka od tog Maseratija. S63AMG npr,110 000 ...
Uglavnom,ti skupi "polovnjaci" su u stvari nova vozila fakticki...
@carobnjak
Zasto?haha...Zato sto je jeftin,inace to je onaj punto 2001-2004 god uglavnom ide 3000...A jedna Golf 2-jka starija od njega 11-15 godina kosta uglavnom oko 2000 eura...hehe ;)))
@dusan
znam ja odlicno koji je! :)))
Bez obzira na cenu velika je cast da se neki auto kotira kao Golf 2 - balkanski feniomen!
A to je jedino Punto, nijedan drugi...:)))
P.S.
kad sam pre 2 godine uzeo Punta, brat mi je rekao : "ovo je naslednik Golfa 2 u Srbiji".
I Fiat otvori fabriku...:)))
Golf 2 bi trebao da bude dzabalesku...
Ipak je 2010g...
Njegovo ubrzanje se vise moze nazvati usporenje...
Osim GTI...
Ali taj naci u dobrom stanju je "nemoguca misija"...
@carobnjak
Naslednik Golfa 2 nikada nece biti punto...Golf 2 bi sada vozio pre punta,moj teca je '92 kupio bio novog Golfa 2,inace je i to zadnja generacija '92,i dan danas ga vozi,isli smo pa jedno 12,13 puta na more sa njim,uz to sto je uvekkk vukao kamp kucicu...Inace je 1.6 dizel,voznja prakticno dzabe,nista ne trosi,nagura 170 km/h,jedva ali nagura,i ubrzanje mu je dobro...Auto je bombonica,naspram punta 2001.god kojeg je vozila moja sestra i potom prodala za 2,3 meseca,motor uzasno bucan,nije zategnut...Ma ne zelim price o tom ''automobilu''...
@dusan
mislio je na rasprostranjenost i jeftino i jednostavno odrzavanje a to je istina!
Moj je isto 2001. i nije bucan, vec sam pisao o tome, da na semaforu nekad pomislim da se ugasio...
Sve zavisi u kakvom je stanju! Sta ti znaci "zategnut" ?!?
Golf 2 čađo, je ginisov rekorder po broju izvedenih generalnih u Srbiji.
Naravno, svaki vlasnik čađa će reći da je baš njegov prešao barem 300 000km bez generalke.
Ništa "smrdljivije" od golfa 2 na našim putevima trenutno ne postoji. Sa njim se jedino mogu porediti njegova braća, praistoriski pasati!
Krajnje je vreme da policija počne čađavce da isključuje iz saobraćaja.
Za dobro svih nas i čistiji vazduh za našu decu i pokolenja.
@dusan
haha, znaci skripi a u stvari ne skripi...:)))
Kazem ti ja - nije taj bio u dobrom stanju...
заиста би једном требало урадити тешки, темељни тест такозваних олдтајмера као што су голф2 и слични па се једном зачепе уста овим пљувачима голфа 1 и 2, ти аутомобили када су настали били су технолоски бисер
@Hipotermija
Nesporazum u najavi...
Jedni od najsrecnijih ljudi su oni koji su npr 1990-92g. kupili nov Golf 2...
Ali tvrditi da je sada dobar i da je dobra kupovina nema nikakvog razuma, jer je auto industrija otisla mnogo daleko od vremena pre 20g...
Ali je Golf 2 na nivou septembar 2010g... To je problem... Ili mozda nije... :)
@Panchev9
pa vidis da nije...
Mada kad pogledas, sve oko nas je na tom nivou...
Da se razumemo nesto u vezi Golfa2-D, samo mu srpska saobracajna sa tablicama u kompletu vredi 1500Eura, ostalo je realna vrednost jer se "stranci" prodaju za 200-500eura
Svako bi radije kupio nov auto (dizel/benzinac) nego golfa II, ove decje rasprave su stvarno besmislene.
@Chedomir
Da li treba neko da izabere da 1.500 evra stavi u dzep prodavcu "guzonje" ili preko 2.500 evra u dzep drzavi (s tim sto je u 2. slucaju "ekoloski svestan")? Sta bi uradio prosecan gradjanin na Zapadu?
@Mange
Tako je Mange! Udri milicijo moja!!
Krajnje je vreme da ljudi u ovoj zemlji pocnu da koriste mozak za ono sta treba, a sve ostalo ce doci na svoje lako.
Prosecan gradjanin "zapada" gleda svoje potrebe i mogucnosti a samo oni koji imaju "visak" novca razmisljaju "ekoloski" ili ne. Tu imas primere koji idu iz krajnosti u krajnost jer ne mozes nazvati ekoloskim hiper-sportske automobile i Prius koji je suprotnost napred pomenutim.
Potreba naseg coveka za sopstvenim prevozom je zloupotrebljena u Srbiji pa tako za kombi koji sluzi za posao zbog kubikaze svrstavaju u luksuzno vozilo i tom zanatliji otezavaju zivot zbog dazbina i uticu na visinu cene njegovih usluga. U Australiji putnicka vozila imaju istu cenu registracije bez obzira na kubikazu ali se razlikuje porez koji se placa prilikom kupovine na osnovu cene vozila a ne na osnovu kubikaze.
BBC:
Najgori vozači su vlasnici Golfa 2. Ne znam zašto i kako, ali to su oni objavili i potvrdjeno je i u magazinu ,,Top Gear''
Kupio moj kum 2004.god golfa dvojku bordo metalik '92.god, kao iz fabrike, došao i smeje se mojoj fabiji, kad ono posle 3 meseca, generalka na 130.000km, u pitanju je bio dizel 1.6, posle generalke otkazale kočnice, a nedugo zatim, zdrobio se menjač.
Moj komšija Joca imao golf 2 1.3 benzinac '90godište, procureo hladnjak, menjač nikad ne znaš u kojoj je brzini, ručica trese kao u TAM kamionu, kontrolna škripi, a ventilator u kontrolnoj tabli zuji kao ubodna testera.
Nikako nije mogao da popravi osvetljenje kontrolne table, sad vozi focus '98.god
Ne može auto od 20+ godina biti bezbedan, nikad ne znaš šta može da otkaže, zato u Evropi vredi 200 - 500€ maksimum.
TOLIKO O GOLFU DVOJCI!!!
Ta "dvojka" je dobra za njivu kao i R4. Moze da vuce i za te uslove je odlicna(ne poredim ih sa NIVOM, ona je van konkurencije)
@Dejan L
Ako su oni to objavili, a plus potvrdio "Top Gear" onda ne postoji alternativa do da im verujemo.
Da sam mogao, stavio bih u "bold" poslednju recenicu iz pretposlednjeg posta.
Kada bi odjednom iz saobraćaja bile isključene sve "dvojke", to bi poremetilo eko sistem ...
@ CikaSima, mislite ova rečenica: ,,Ne može auto od 20+ godina biti bezbedan, nikad ne znaš šta može da otkaže, zato u Evropi vredi 200 - 500€ maksimum.''
Samo u Srbiji može Golf 2 da košta koliko i auto sa euro 3 normama bezbednosti, ekološki čistiji 30% i sa 25% manjom potrošnjom od Golfa 2. Nikad ne znaš šta će da zakaže na automobilu starom 20 godina. I da je najsavršeniji i da nije vožen i da je stajao u garaži, to se kod nas zove zamor materijala, i kad stoji trpi gravitaciju i vremenske prilike, gumice popucaju, isposte se, osuše se, rdja zahvati kočnice, glavni kočioni cilindar, sajle oksidiraju, zaglave se od stajanja, osovine izgube elastičnost i u taj Golf 2 moraš da uložiš još 1000e da bi bio bezbedan i ispravan i opet ne znaš šta sledeće može da crkne
Nije problem u Golfu 2 nego je problem u ljudia. Imao sam jedno vrme 2 komada i nikad mi nista nije crklo. Volim ih vise nego neki noviji automobil, ali samo ih stvarno volim. Uzeo bih ja i puntaca, a i fabiju sigurno pre nego G2. Fabija je 10x bolja od G2(ali je i mnogo bolja i od punta). Po meni stara fabija je bolja i od novog Grande punta, a o novoj fabiji necu ni da pricam . @ Dejan L taj tvoj komsija Joca je retardiran(moj savet je da se odselish odatle ili da njega nekako nateras da se odseli). Mogu da pisem o golficu do sutra, ali nema nikave poente.
Mogu svima da kazem da je moj rodjak,koji je kupio '92 novu dvojku,i dan danas je vozi,1.6 dizel,ubio oko 370 000 km,a radio 3 generalke ;)
@German73
Opet ti ko Maksim po diviziji. Moj odgovor upucen DejanuL se odnosio na prvu recenicu iz njegovog posta, neargumentovanu i reci cu, krajnje "trulu".
Sta su to "euro 3 norme bezbednosti"? :)
A posto vidim da si odlican fizicar (po izuzetnoj terminologiji koju koristis) voleo bih da mi objasnis i ovo kako "trpi gravitaciju"? :D
1.Svi polovni automobili su skuplji u Srbiji
2.Ekoloske norme nemaju direktne veze sa cenom automobila (osim sto zadovoljanje strozije norme u 99% slucajeva znaci da je auto "mladji")
3.Auto koji zadovoljava "evro 3 standard" kosta kao golf II samo ako je pretrpeo poplavu (ne tako redak slucaj narocito poslednjih par godina), tezak udes (u Zapadnoj Evropi posle toga ide na presu, u Srbiji naravno ne mora) ili (isto) jedno 2 generalne.
A i jos jednu stvar mi objasni iz svog razmisljanja - kad si vec "ulozio jedno 1000e da bi auto bio bezbedan i ispravan" da li bi ga ti prodao za 500 evra?
@ CikaSima i ostali. Za sve koji ne znaju, zamor materijala se javlja usled habanja u toku rada motora osovina , lezajeva ili usled gravitacije, auto se ugiba po sredini. Svaki metal ima metalnu resetku koja se deformise i kada auto stoji. Dejan je sasvim u pravu. Cika Sima bi mogao malo da se opismeni , pa da procita onako kako je napisano, polovni golf 2 u Evropi kosta 200-500€, a ne kod nas! German ima puno pravo sto iznosi svoje tvrdnje, takodje Logan je bezbedniji od mercedesa iz '94 godine, jer ima otporniju karoseriju koja je po iso 14.001 standardu i ima tacno odredjene zone deformacije. Euronorma EURO3 ne prati samo izduvne gasove, vec i standarde bezbednosti.
@Kawasaki
za Euro norme nisi u pravu ! One se odnose samo na izduvne gasove:
http://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards
@Kawasaki
Zamor materijala usled gravitacije? Ajde ako nije problem, proracunaj mi za koliko vremena ce ta osovina doci do granice elasticnosti kada auto stoji?
Jesam ja tvrdio drugacije (za cenu)? Poredjene su cene u Evropi i kod nas - ne znam sta ti nije jasno? I ja sam postavio pitanje, nisam izneo tvrdnju (ako ne razumes razliku, evo danas sam dobre volje, objasnicu ti).
To se desi kad glupo dete uci napamet - standardi za spomenute "zone deformacije" nisu uvedeni samo zbog putnika unutar vozila, nego i zbog pesaka i mnogih drugih stvari. A ti slobodno uzmi novog logana pa udaraj gde stignes, ne samo u mercedese - jedno je sigurno, pamet da izgubis neces.
Ajde kad si vec rekao, podeli i to sa nama - navedi bar jedan "evro 3 standard bezbednosti".
I od mene nepismenog - nije "Euronorma EURO3" nego je "Evronorma EVRO3" jer nismo u Europi nego u Evropi. Dok god ljudi tvoje svesti, obrazovanja i intelektualnog nivoa budu mislili da su stvoreni da budu predsednici - do tad ce i golf II da kosta 2.000 evra u Srbiji.