Grand Motors: Ford Fiesta za 949 evra, Focus za 1.149 evra

Grand Motors, generalni uvoznik Fordovih vozila (Ford.rs), u saradnji sa Volksbankom i osiguranjem Delta Generali, od 7. septembra nudi trenutno najpovoljnije mogućnosti za kupovinu novih automobila: fiksnu ratu u dinarima tokom celog kreditnog aranžmana koji može da traje i punih sedam godina.
"Da bi seo u najtraženiju verziju Fieste – sa troja vrata, benzinskim
motorom od 1,25 litara (82 KS) i paketom opreme Ambiente, potencijalnom
vlasniku je potrebno samo 949 evra u dinarskoj protivvrednosti, po srednjem
dnevnom kursu Narodne banke Srbije", kaže rukovodilac prodaje Fordovih
automobila u Grand Motorsu, Petar Spajić.
"Ukoliko se opredeli za kreditni aranžman na sedam godina, za prvu mesečnu
ratu bi, po kursu od 6. septembra, trebalo izdvojiti 16.387,54 dinara i ona bi
ostala u istom, nepromenjenom iznosu i u naredna 83 meseca. Ovaj aranžman
podrazumeva i besplatno kasko osigiuranje u prvoj godini, kao i besplatnu pomoć
na putu u svim državama u Evropi u roku od 24 meseca, koliko iznosi garantni rok
za Fordove automobile", kaže gospodin Spajić.
Podsećamo, Fiesta za početnih 949 evra je opremljena klima uređajem, vazdušnim
jastucima (air bag) za vozača i suvozača. ABS-om u kočionom sistemu, servo
asistencijom u upravljačkom mehanizmu, centralnim zaključavanjem, radiom sa
CD-om i MP3 priključkom, branicima i krovnim usmerivačem vazduha u boji
karoserije, elektro podesivim, grejanim spoljnim ogledalima...
Fiesta je na testu bezbednosti novih automobila EuroNCAP dobila maksimalnih pet
zvezdica.
"Po istim uslovima, nudimo još jedan traženi Fordov model – Focus s
benzinskim motorom od 1,4 litra (80 KS): za preuzimanje ključeva je neophodno
uplatiti 1.149 evra u dinarskoj protivvrednosti, dok su fiksne mesečene
otplate, recimo u narednih sedam godina, po 19.841,18 dinara (po kursu od 6.
septembra). Za tako povoljan mesečni iznos budući vlasnik dobija automobil s
petora vrata, benzinskim motorom od 1,4 litra (80 KS), s izuzetnom opremom.
Recimo, tu su klima uređaj, vazdušni jastuci za vozača i suvozača, radio sa
CD-om, elektro paket (električno pomeranje prednjih stakala), servo u
upravljačkom a ABS u kočionom sistemu, branici u boji karoserije. Uz to, bez
doplate je metalik boja, a Focus koji se nudi tokom ove prodajne kampanje je
jedan od retkih automobila koji se uz izuzetno povoljnu cenu dobija sa
elektronskim programom za kontrolu stabilnosti (ESP)", kaže gosp. Spajić.
U Grand Motorsu kažu da se potencijalnim vlasnicima novih Fordova nudi
mogućnost da učešće za ova dva modela bude i veće od minimalno navedenih
iznosa, kao i da kreditni aranžman bude kraći, shodno platežnim sposobnostima
kupca.
PR Grand Motors
Da li je gori ovaj motor 1,4 iz focusa ili onaj iz i30? Jednom fali snaga, drugom elasticnost ...
Je l' ima tacan ovaj podatak da fiesta iz manjeg motora kao manji model u gami ima vise 'konja'?
Nesto mi nelogicno fiesta 82, a fokus 80?
Mora da ova fiesta ima i neki slabiji motor...
@Damko
nema, najslabija Fiesta je 1,25 L 16v 82 ks...
http://www.ford.rs/cenovnici/FIESTA%202010.5.pdf
To je jos jedan dokaz koliko je motor u Focusu preslab. Pozdrav!
Kad je u pitanju punto i 60ks svi pljuju, a kad je u pitanju focus 80 konja je vrhunski? Ma nemoj?
Ispada da je od ove 2 opcije bolji izbor Fiesta!
"KAKAV JE BENZINAC 1.25 U NOVOJ FIESTI
Vi pitate - mi odgovaramo
Petak, 27 Kolovoz 2010
Kao dobar poznavalac automobila i korisnik Forda sta mislite o Fordovom motoru 1.25 koji se ugradjuje u novoj Fiesti. Da li ima neke slabe strane i neke vase preporuke oko odrzavanja.
ODGOVOR: Radi se o izvrsnom motoru serije Zetec, kojeg je 1994. za Ford konstruirala Yamaha. I danas je u tehnološkom vrhu te je temeljito provjeren i bez ijednog slabog mjesta ili mane.
dr. Željko Marušić"
http://www2.autoportal.hr/200804101963/Servis/Vi-pitate-mi-odgovaramo/menu-id-73.html
U Focusu su stari Fordovi benzinski motori, dok su u Fiesti novi. Taj 1,4 u Fiesti ima 96 KS.
@carobnjak
Ne smaraj sa Marušićem. Lik je predmet sprdnje na svim relevantnim auto forumima.
@moron
http://www.forum.hr/showthread.php?t=345950
http://www.forum.hr/showthread.php?t=538246
http://www.forum.hr/showthread.php?t=61954
Pozz
ZumbaNS
Hvala, a pozdrav i Tebi. Pročitah ovo što si dao o "doktoru" ( i baš se nasmejah sa upaljenim senzorima air bag-a i potrebom čiščenja brizgaljki ). Nisam stručan da ga cenim, ali, u tehničkoj oblasti, često mi je "blizu mozgu" ( nekako "logično" ) ono što navodi ( kao i njegov stav o načinu "redovnog održavanja" ). Nekada mi i nije logično, a nekad se i meni čini da je omanuo. Naravno, u vantehničkoj oblasti njegova reč je samo jedna reč i ništa drugo.
@Boris
@ZumbaNS
stvarno jaki argumenti, nema sta!
Bolje nadjite sta to fali Fiestinom motoru?
Za Fiat je napisao istinu i ja ga cenim! A bisere ima svako, pa cak i vi...
@Boris
a koji su to relevantni auto-forumi, molim te? I kome su relevantni, tebi?
@carobnjak
Ja ništa ne zameram Fordovim benzinskim motorima. Već sam iks puta otkucao da bih kupio Fijestu prošle godine da nije bila skupa, kao i da mi je Ford omiljeni narodni auto.
A forume neću navesti jer nije u redu da ih reklamiram.
Za Marušića je opštepoznato da je budala, a to što si ti nedavno ušao u automobilske vode nije moj problem, bez uvrede ;-).
@Boris
samo sam trazio ako neko ima nesto lose da kaze o tom motoru, neka izvoli, ako nemate covek je u pravu i tacka!
Ne poznajem ga da bih sudio o njemu...
Da , nedavno je bilo pre 25 godina ako nisi zapamtio, tvoj problem...
@Boris
specijalno za tebe!
https://autoblog.rs/blog/auto/concept-cars/2010/09/03/chevrolet-cruze-hatchback-concept-na-salonu-u-parizu
Naravno, ne vest, nego komentari...
Carobnjak
Taj "osavremenjeni" motor, 1,25 od 82 ks u fiesti od samo 980 ks... Po meni, nema on baš neke impresivne perfomanse ( 167 km/h, 13,3 sec i 133 gr. CO2 ). Zastareli 1,4 od 75 ks u 206 je ipak malo ( samo malo ) brži i startniji.