home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Grand Motors, generalni uvoznik Fordovih vozila (Ford.rs), u saradnji sa Volksbankom i osiguranjem Delta Generali, od 7. septembra nudi trenutno najpovoljnije mogućnosti za kupovinu novih automobila: fiksnu ratu u dinarima tokom celog kreditnog aranžmana koji može da traje i punih sedam godina.

"Da bi seo u najtraženiju verziju Fieste – sa troja vrata, benzinskim motorom od 1,25 litara (82 KS) i paketom opreme Ambiente, potencijalnom vlasniku je potrebno samo 949 evra u dinarskoj protivvrednosti, po srednjem dnevnom kursu Narodne banke Srbije", kaže rukovodilac prodaje Fordovih automobila u Grand Motorsu, Petar Spajić.

"Ukoliko se opredeli za kreditni aranžman na sedam godina, za prvu mesečnu ratu bi, po kursu od 6. septembra, trebalo izdvojiti 16.387,54 dinara i ona bi ostala u istom, nepromenjenom iznosu i u naredna 83 meseca. Ovaj aranžman podrazumeva i besplatno kasko osigiuranje u prvoj godini, kao i besplatnu pomoć na putu u svim državama u Evropi u roku od 24 meseca, koliko iznosi garantni rok za Fordove automobile", kaže gospodin Spajić.

Podsećamo, Fiesta za početnih 949 evra je opremljena klima uređajem, vazdušnim jastucima (air bag) za vozača i suvozača. ABS-om u kočionom sistemu, servo asistencijom u upravljačkom mehanizmu, centralnim zaključavanjem, radiom sa CD-om i MP3 priključkom, branicima i krovnim usmerivačem vazduha u boji karoserije, elektro podesivim, grejanim spoljnim ogledalima...

Fiesta je na testu bezbednosti novih automobila EuroNCAP dobila maksimalnih pet zvezdica.

"Po istim uslovima, nudimo još jedan traženi Fordov model – Focus s benzinskim motorom od 1,4 litra (80 KS): za preuzimanje ključeva je neophodno uplatiti 1.149 evra u dinarskoj protivvrednosti, dok su fiksne mesečene otplate, recimo u narednih sedam godina, po 19.841,18 dinara (po kursu od 6. septembra). Za tako povoljan mesečni iznos budući vlasnik dobija automobil s petora vrata, benzinskim motorom od 1,4 litra (80 KS), s izuzetnom opremom. Recimo, tu su klima uređaj, vazdušni jastuci za vozača i suvozača, radio sa CD-om, elektro paket (električno pomeranje prednjih stakala), servo u upravljačkom a ABS u kočionom sistemu, branici u boji karoserije. Uz to, bez doplate je metalik boja, a Focus koji se nudi tokom ove prodajne kampanje je jedan od retkih automobila koji se uz izuzetno povoljnu cenu dobija sa elektronskim programom za kontrolu stabilnosti (ESP)", kaže gosp. Spajić.

U Grand Motorsu kažu da se potencijalnim vlasnicima novih Fordova nudi mogućnost da učešće za ova dva modela bude i veće od minimalno navedenih iznosa, kao i da kreditni aranžman bude kraći, shodno platežnim sposobnostima kupca.

PR Grand Motors



čitanja : 2289



Komentari

Telefon za dinar, pa šta. Kakve gluposti

Autor Dejan L 07 Sep 2010, 17:07

Da li je gori ovaj motor 1,4 iz focusa ili onaj iz i30? Jednom fali snaga, drugom elasticnost ...

Autor Moron 07 Sep 2010, 17:13

Focus ima ESP...
Oba su slaba...

Autor Panchev9 07 Sep 2010, 17:18

Je l' ima tacan ovaj podatak da fiesta iz manjeg motora kao manji model u gami ima vise 'konja'?
Nesto mi nelogicno fiesta 82, a fokus 80?
Mora da ova fiesta ima i neki slabiji motor...

Autor Damko 07 Sep 2010, 17:50

@Damko
nema, najslabija Fiesta je 1,25 L 16v 82 ks...

http://www.ford.rs/cenovnici/FIESTA%202010.5.pdf

To je jos jedan dokaz koliko je motor u Focusu preslab. Pozdrav!

Autor carobnjak 07 Sep 2010, 17:57

Kad je u pitanju punto i 60ks svi pljuju, a kad je u pitanju focus 80 konja je vrhunski? Ma nemoj?

Autor Dejan L 07 Sep 2010, 18:24

Ispada da je od ove 2 opcije bolji izbor Fiesta!

"KAKAV JE BENZINAC 1.25 U NOVOJ FIESTI
Vi pitate - mi odgovaramo
Petak, 27 Kolovoz 2010

Kao dobar poznavalac automobila i korisnik Forda sta mislite o Fordovom motoru 1.25 koji se ugradjuje u novoj Fiesti. Da li ima neke slabe strane i neke vase preporuke oko odrzavanja.

ODGOVOR: Radi se o izvrsnom motoru serije Zetec, kojeg je 1994. za Ford konstruirala Yamaha. I danas je u tehnološkom vrhu te je temeljito provjeren i bez ijednog slabog mjesta ili mane.

dr. Željko Marušić"

http://www2.autoportal.hr/200804101963/Servis/Vi-pitate-mi-odgovaramo/menu-id-73.html

Autor carobnjak 07 Sep 2010, 18:46

U Focusu su stari Fordovi benzinski motori, dok su u Fiesti novi. Taj 1,4 u Fiesti ima 96 KS.

@carobnjak

Ne smaraj sa Marušićem. Lik je predmet sprdnje na svim relevantnim auto forumima.

Autor Boris 07 Sep 2010, 19:21

Boris
Daj mi neki link da vidim šta mu to narod zamera.

Autor Moron 07 Sep 2010, 20:48

@moron

http://www.forum.hr/showthread.php?t=345950
http://www.forum.hr/showthread.php?t=538246
http://www.forum.hr/showthread.php?t=61954

Pozz

Autor ZumbaNS 07 Sep 2010, 21:25

ZumbaNS
Hvala, a pozdrav i Tebi. Pročitah ovo što si dao o "doktoru" ( i baš se nasmejah sa upaljenim senzorima air bag-a i potrebom čiščenja brizgaljki ). Nisam stručan da ga cenim, ali, u tehničkoj oblasti, često mi je "blizu mozgu" ( nekako "logično" ) ono što navodi ( kao i njegov stav o načinu "redovnog održavanja" ). Nekada mi i nije logično, a nekad se i meni čini da je omanuo. Naravno, u vantehničkoj oblasti njegova reč je samo jedna reč i ništa drugo.

Autor Moron 07 Sep 2010, 21:59

@Boris
@ZumbaNS

stvarno jaki argumenti, nema sta!
Bolje nadjite sta to fali Fiestinom motoru?

Za Fiat je napisao istinu i ja ga cenim! A bisere ima svako, pa cak i vi...

Autor carobnjak 07 Sep 2010, 22:16

@Boris
a koji su to relevantni auto-forumi, molim te? I kome su relevantni, tebi?

Autor carobnjak 07 Sep 2010, 22:17

@carobnjak

Ja ništa ne zameram Fordovim benzinskim motorima. Već sam iks puta otkucao da bih kupio Fijestu prošle godine da nije bila skupa, kao i da mi je Ford omiljeni narodni auto.

A forume neću navesti jer nije u redu da ih reklamiram.

Za Marušića je opštepoznato da je budala, a to što si ti nedavno ušao u automobilske vode nije moj problem, bez uvrede ;-).

Autor Boris 07 Sep 2010, 22:30

@Boris
samo sam trazio ako neko ima nesto lose da kaze o tom motoru, neka izvoli, ako nemate covek je u pravu i tacka!
Ne poznajem ga da bih sudio o njemu...

Da , nedavno je bilo pre 25 godina ako nisi zapamtio, tvoj problem...

Autor carobnjak 07 Sep 2010, 22:32

@Boris
specijalno za tebe!

https://autoblog.rs/blog/auto/concept-cars/2010/09/03/chevrolet-cruze-hatchback-concept-na-salonu-u-parizu

Naravno, ne vest, nego komentari...

Autor carobnjak 07 Sep 2010, 22:34

Carobnjak
Taj "osavremenjeni" motor, 1,25 od 82 ks u fiesti od samo 980 ks... Po meni, nema on baš neke impresivne perfomanse ( 167 km/h, 13,3 sec i 133 gr. CO2 ). Zastareli 1,4 od 75 ks u 206 je ipak malo ( samo malo ) brži i startniji.

Autor Moron 07 Sep 2010, 22:40

@Moron
mislio sam da je bolji kad ga poredis sa Focusom a ne sa 206!

Autor carobnjak 07 Sep 2010, 23:02

carobnjak
U pravu si da fiestin 1,25 daluje veoma savremeno u odnosu na focusov 1,4, kao i u odnosu na vecinu motora iz B segmenta.

Autor Moron 08 Sep 2010, 22:20