Stigla Lada Niva sa Euro 5 motorom

Na naše tržište su stigle prve Lade 4x4, odnosno popularne Nive sa ekološkim Euro 5 agregatom.
Ovi modeli se spolja ne razlikuju od starijih verzija ovog modela, a prelaskom sa Euro 4 na Euro 5 normu, dobili su dve konjske snage više. Što se tiče drugih noviteta, tu je i elektronski kontrolisan gas. Uprkos razlici u snazi, performanse su ostale iste, ali su izduvni gasovi čistiji.
Ovakav 4x4 košta 8.300 evra, sa PDV-om, a u prodaji se još mogu naći Euro 4 varijante čija je cena malo niža – 8.100 evra, sa PDV-om.
Izvor : revija SAT Plus
Foto : arhiva Autoblog.rs
Legenda i dalje zivi. Pre 34 godine usla u proizvodnju.I dalje mislim da je ovo najbolje vozilo 4x4 sa stanovista dobijeno ulozeno.Gledao sam na Nemackom DSF da su ih Nemci kupovali nove za svoje planinske sluzbe spasavanja, sumarstva itd. A tek oni imaju para i mogucnosti da kupe sve i svasta, ali opet su Nivu 4x4 izabrali...
Svakako dobra investicija...
Ali kod nje nije bio najveci problem motor Euro 4, nego sto ima slabu opremu... Mada je i cena pristupacna...
bez konkurencije najruzniji 4x4 koji se proizvodi... konzerva k'o i ranije, samo manje zagadjuje. napravljeno za mazohiste
Sta i ocekivati od rusa, najnazadnijeg drustva evrope... ruzno i bezukusno, jos zive negde izmedju ivana groznog i bezuspesnog kopiranja francuskog romantizma koji je zapoceo sa Petrom velikim, a zavrsio se 1917. Od tad sve stoji....mislim, nismo ni mi nista bolji, da se razumemo...
ruzan al se penje uz masnu banderu, za lov dusu dao, niko nece da ubaci mrtvog jelena u X5 ili Q7,,, xaxaxaxa nas i rusa 300 miliona
@beopozit, mislim da je druga stvar mnogo bitnija koju je izneo MC. Jednostavno auto ima veliku namenu, prevoz svega i svasta do sela, lov, pecanje, krecenje, vodomaterijal itd. Ne treba svaki dzip da bude SUV, neka neki ostanu dzipovi :-)
Auto jeste nazadan, ali iskreno za te pare, ako nekom treba taj tip vozila, odlicna ponuda.
@ bk
Nije tačno, moj rodjeni brat vozi nivu 12h dnevno u patroli i to po površinskom kopu Kolubara, blato, mulj, pesak, kamen, ugalj. Dnevno predje po 160km. Mane su:
1. Ugasi se povremeno bez razloga.
2. Balans štangle.
3. Luft u volanu.
4. Potrošnja je oko 15 litara plina.
5. Sedišta se lome često, pa ih samo zavare i nastave dalje.
Dakle za tu cenu, bolji auto nema
Vozio sam sluzbenu Nivu.
To je vozilo sa odličnim terenskim karakteristikama. Ne postoji vukojebina kroz koju ona nemože da se provuče.
Ono što me je oduševilo kod Nive je perfektan menjač koji ima kratke hodove i veoma je precizan.
Ono što mi se ne sviđa je tvrd volan. Znam da nema servo ali vozio sam i druga vozila koja nemaju servo pa nisu tako tvrda.
Gledao sam neke testove, Niva VS HUMMER. Niva je pobeđivala na testovima terenskih sposobnosti.
Onaj kome je zaista potrebno terensko vozilo Niva je pravi izbor.
Opet vam kazem...ko voli traktor neka vozi traktor
nemam nista protiv
Za ulozeno-dobijeno NIVA nema konkurenciju pogotovo sto se tice terenckih karakteristika.....i cena odrzavanja je mizerna koliko god se kvarila...a ne kvari se uopste cesto.....A neverne Tome koje misle da je to lose terensko vozilo neka uzmu svoj X5 ili Q7 ili vec sta pa neka probaju po terenu da isprate Nivu :-)