Hit ponuda iz Opel – Insignia već od 18.111 evra

Opel Insignia je automobil koji zavodi svojom pojavom. Svojim revolucionarnim dizajnom i prefinjenom tehnologijom, Opel Insignia u potpunosti redefiniše segment automobila srednje veličine.
Da je Insignia automobil koji pomera granice svedoči to da je za manje od godinu dana, Opel Insignia osvojila 24 nagrade - počevši sa nagradom za evropski auto godine za 2009. - od evropskih grupa i stručnjaka i potrošača u 11 zemalja.
Pored toga, Insignia je dobila Autobildovu nagradu za dizajn, a dve nepovezane britanske grupe su modelu Insignia dodelile nagradu za najbolji automobil u srednjoj klasi.
Insigia Sports Tourer primenjuje iste sofisticirane tehnologije kako bi se obezbedila reakcija šasije sa intuitivnom preciznošću u odnosu na svaku situaciju u vožnji što zadovoljava i najzahtevnije vozače. Umeće i rafiniranost koji su uloženi u model Opel Insignia očigledni su na svakom detalju unutrašnjosti.
Specijalna ponuda na domaćem tržištu obuhvata Insigniu sa bogatom opremom: klima, radio CD 300 ,električno podešavanje visine vozačevog sedišta, prednji električni podizači stakala, daljinsko zaključavanje, putni računar, ABS, ESP, tonirana stakla i još mnogo toga po neverovatnoj ceni od 18.111 evra.
PR Opel
Najlepse je sto niko od dilera ne zna nista o toj ponudi, ili da budem precizniji, u petak oko 14h nije znao...
Je li ovo ona "besna" 1.6 od 115 "konja"? Dosta je jeftiniji avensis od 1.6 litara i više "kljusadi"
Ali zato Avensis izgleda kao auto za babe ili onog kome nije bitno kako izgleda auto
Ni Insignia iz ponude ne izgleda atraktivno..
Ovaj "odozgore" kosta makar 10 'ijada vise..
Gume na baznoj insigniji me "oblikom" podsećaju na "balon" gume za traktorske prikolice, koje slabo primaju bočnu silu i stičem utisak da joj je namena "transport tereta po mekoj podlozi", dok to sa baznim avensisom ipak nije slučaj.
O hvala bogu da ima experata za balone.... :)
Stari je fazon da za promo slike stave ove sa vrha ponude navuku masu.
Moron
:)))
Objasni ga bas..
Meni se Insignia "od vani" vise svidja nego pre(sa dobrom opremom)..
Ali mi enterijer ima izgled za 2 klase nize..
Sin Dragan
Ne ljutim se, naprotiv. Meni je takodje tužna izgleda avensis bez maglenki, crnih kvaka i retrovizora ( i bez ostalog to fali na "bazi" ), ali mislim da je Toyotina "baza" ipak malo bogatija. Ko zna, možda i grešim. Ali one "balon" gume sa opela baš teško varim. Ipak je to D segment. Doduše, ako ih izduvaš na pola pristiska, mogao bi sa njom i kroz močvaru
Baš me interesuje gde to može da se uprgne 115 konja a da te ne kazne i oduzmu dozvolu na sledećih 100 godina. Inače balon gume su 10 puta udobnije od sportskih guma o trajnosti da i ne pričamo.
E i zaista ste smorili sa prepucavanjem!
Umesto da argumentovano kazete, Toyota ima to i to, smarate bez argumenata.
Mislim da su ipak i evropski proizvodjaci poceli da shvataju neke stvar a za to su prvenstveno zasluzni japanci i koreanci!
Sve vise i vise opreme ide danas cak i uz osnovne verzije automobila... ovo doduse ne vazi za nemacku trojku, ali naucice i njih pameti, polako....
Niko ne kaže da "balon" nije udobniji, ali prosto guma na baznoj insigniji ( 215/60X16 ) za jednu limuzinu vizuelno "teže" deluje od one na baznom avensisu ( 205/60X16 ), pri čemu je neko avensis označio kao "dizajn za babe".
Avensis izgleda kao da je u klasi Oktavije, uopšte nemam utisak da je Avensis veći, nekako ne odaje utisak velike limuzine, prdnji deo i farovi avensisa su frendly smiley, a pozadi ništa bolji od Latitude-a.
Mlako za 1 limuzinu D segmenta
Rodjak mi je pre mesec dana uzeo Avensisa 1.6/132ks. Prvi utisci su sjajni, auto lagano ubrzava i pri tom motor je dobro elastica i zaista voli visoke obrtaje. ni meni se na prvu loptu nije svideo Avensis, ali posle nekog vremena provedenog za volanom, zavoleo sam ga i mnogo je dobar osecaj za volanom. Za insigniju da vazi ova ponuda, ali za motor 1.8/140ks, e to bi bilo sjajno, ovaj sa 115ks je preslab.