home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Opel Insignia je automobil koji zavodi svojom pojavom. Svojim revolucionarnim dizajnom i prefinjenom tehnologijom, Opel Insignia u potpunosti redefiniše segment automobila srednje veličine.

Da je Insignia automobil koji pomera granice svedoči to da je za manje od godinu dana, Opel Insignia osvojila 24 nagrade - počevši sa nagradom za evropski auto godine za 2009. - od evropskih grupa i stručnjaka i potrošača u 11 zemalja.

Pored toga, Insignia je dobila Autobildovu nagradu za dizajn, a dve nepovezane britanske grupe su modelu Insignia dodelile nagradu za najbolji automobil u srednjoj klasi.

Insigia Sports Tourer primenjuje iste sofisticirane tehnologije kako bi se obezbedila reakcija šasije sa intuitivnom preciznošću u odnosu na svaku situaciju u vožnji što zadovoljava i najzahtevnije vozače.  Umeće i rafiniranost koji su uloženi u model Opel Insignia očigledni su na svakom detalju unutrašnjosti.

Specijalna ponuda na domaćem tržištu obuhvata Insigniu sa bogatom opremom: klima, radio CD 300 ,električno podešavanje visine vozačevog sedišta, prednji električni podizači stakala, daljinsko zaključavanje, putni računar, ABS, ESP, tonirana stakla i još mnogo toga po neverovatnoj ceni od 18.111 evra.

PR Opel



čitanja : 2156



Komentari

Najlepse je sto niko od dilera ne zna nista o toj ponudi, ili da budem precizniji, u petak oko 14h nije znao...

Autor Gagi 12 Jul 2011, 19:19

Je li ovo ona "besna" 1.6 od 115 "konja"? Dosta je jeftiniji avensis od 1.6 litara i više "kljusadi"

Autor Moron 12 Jul 2011, 20:21

Ali zato Avensis izgleda kao auto za babe ili onog kome nije bitno kako izgleda auto

Autor Sin Dragan 12 Jul 2011, 20:32

Ni Insignia iz ponude ne izgleda atraktivno..
Ovaj "odozgore" kosta makar 10 'ijada vise..

Autor Panchev9 12 Jul 2011, 20:39

Gume na baznoj insigniji me "oblikom" podsećaju na "balon" gume za traktorske prikolice, koje slabo primaju bočnu silu i stičem utisak da joj je namena "transport tereta po mekoj podlozi", dok to sa baznim avensisom ipak nije slučaj.

Autor Moron 12 Jul 2011, 20:51

O hvala bogu da ima experata za balone.... :)
Stari je fazon da za promo slike stave ove sa vrha ponude navuku masu.

Autor Orlo 12 Jul 2011, 20:56

Moron
:)))
Objasni ga bas..
Meni se Insignia "od vani" vise svidja nego pre(sa dobrom opremom)..
Ali mi enterijer ima izgled za 2 klase nize..

Autor Panchev9 12 Jul 2011, 20:57

Sta se ljutite obozavaoci Toyotinog dizajna...

Autor Sin Dragan 12 Jul 2011, 20:58

Sin Dragan
Ne ljutim se, naprotiv. Meni je takodje tužna izgleda avensis bez maglenki, crnih kvaka i retrovizora ( i bez ostalog to fali na "bazi" ), ali mislim da je Toyotina "baza" ipak malo bogatija. Ko zna, možda i grešim. Ali one "balon" gume sa opela baš teško varim. Ipak je to D segment. Doduše, ako ih izduvaš na pola pristiska, mogao bi sa njom i kroz močvaru

Autor Moron 12 Jul 2011, 21:09

Baš me interesuje gde to može da se uprgne 115 konja a da te ne kazne i oduzmu dozvolu na sledećih 100 godina. Inače balon gume su 10 puta udobnije od sportskih guma o trajnosti da i ne pričamo.

Autor berik 12 Jul 2011, 22:06

Na zalost, balon gume su realnost za BG ulice...

Autor Gagi 12 Jul 2011, 22:14

E i zaista ste smorili sa prepucavanjem!

Umesto da argumentovano kazete, Toyota ima to i to, smarate bez argumenata.

Mislim da su ipak i evropski proizvodjaci poceli da shvataju neke stvar a za to su prvenstveno zasluzni japanci i koreanci!
Sve vise i vise opreme ide danas cak i uz osnovne verzije automobila... ovo doduse ne vazi za nemacku trojku, ali naucice i njih pameti, polako....

Autor Gagi 12 Jul 2011, 22:22

Niko ne kaže da "balon" nije udobniji, ali prosto guma na baznoj insigniji ( 215/60X16 ) za jednu limuzinu vizuelno "teže" deluje od one na baznom avensisu ( 205/60X16 ), pri čemu je neko avensis označio kao "dizajn za babe".

Autor Moron 12 Jul 2011, 22:27

Avensis izgleda kao da je u klasi Oktavije, uopšte nemam utisak da je Avensis veći, nekako ne odaje utisak velike limuzine, prdnji deo i farovi avensisa su frendly smiley, a pozadi ništa bolji od Latitude-a.
Mlako za 1 limuzinu D segmenta

Autor Dejan L 13 Jul 2011, 08:18

Rodjak mi je pre mesec dana uzeo Avensisa 1.6/132ks. Prvi utisci su sjajni, auto lagano ubrzava i pri tom motor je dobro elastica i zaista voli visoke obrtaje. ni meni se na prvu loptu nije svideo Avensis, ali posle nekog vremena provedenog za volanom, zavoleo sam ga i mnogo je dobar osecaj za volanom. Za insigniju da vazi ova ponuda, ali za motor 1.8/140ks, e to bi bilo sjajno, ovaj sa 115ks je preslab.

Autor Milan 29 Jul 2011, 00:46