Novi Hyundai i30 u Srbiji od 11.990 evra

Hyundai Auto d.o.o. Beograd je na svom sajtu (www.hyundai.rs) objavio cenovnik za novu generaciju Hyundaija i30.
Cene počinju od 11.990 evra, koliko košta bazni i30 1,4 GL Comfort sa 73,2 kW/100KS. Pored Comforta, u ponudi su i paketi Style, Premium i Impression, dok doplata za metalik boju iznosi 472 evra.
New i30 1,4 GL CONFORT - 11.990 evra
New i30 1,4 GL STYLE - 12.490 evra
New i30 1,4 GLS PREMIUM - 14.190 evra
New i30 1,4 GLS IMPRESSION - 15.290
New i30 1,6 GL STYLE - 13.290 evra
New i30 1,6 GLS PREMIUM - 14.990 evra
New i30 1,6 GLS IMPRESSION - 16.090 evra
Cenovnik, spiskove opreme i tehničke karakteristike o novom i30 možete pogledati na sajtu Hyundai.rs
Ivan Mitić - Autoblog.rs
O našim prvim utiscima za volanom novog i30 možete pročitati OVDE.
Opa, poskupele mašine! Izgleda su se lepo zaigrali. Samo jos da nađu "ovaca" za šišanje.
i30 sa 1.4 motorom, košta od 12 000 do 15 300€. Izgleda umislili da su VW.
A još ih rđa muči :))
12.000 sada, a onda dolazi popust od 1.000€ i više!
S tim da ne mogu da spuste cenu dok ne prodaju zalihe starih modela!
Jer onda više niko ne bi za 10.500€ kupio stari, već novi model, a da stari još pojeftini ne može
Dejan L
Što ti ne kupiš i30 kad si se tako zacopao u njega a i cena ti je povoljna. Ne čekaj, navali!
Izgleda ti Fiat nije više u film memoriji?
Japanca i Koreanca još uvek nemam ni na kraj pameti zbog nepocinkovane limarije i zbog abnormalno skupih delova kojih nema na lageru, a čekaju se po 20-30 i više dana!
U ovo računam limarske radove i delove karoserije. Što se tiče malih servisa , održavanje Koreanaca cenovno je poput održavanja Francuza. A treći razlog su performanse na papiru. E sad ovi novi i30 i Kia Ceed su enterijerom pretekli i Wagena i Fijata, opremom takođe, ali imaju isti onaj problem gore pomenut
Dejan L
Izgleda nisi u toku, ovo daju garanciju 5 - 7 godina, nema plaćanja popravki, samo voziš, a spolja lep, kao sa slike, a ne kao francuzi preskupo održavanje jer su za njih gume i benzin bar 3 puta skuplje nego za Fiat.
Treba da prodaš onu čezu od Fabije i pazariš nekog koreanca. Voziš 7 leta i ništa ne plaćaš.
@ Mange
Ali pošto ne mogu da grešim dušu, kroz prozor svaki dan dižući roletnu ugledam 1 Accent 2001.god i 1 Atos 2000.
Accent je uvezen iz Kanade, Atos uvezen iz Italije. Ista vlasnica poseduje oba (Accent stoji godinama na suncu i kiši, snegu vetru, vozi njen sin kad dođe u Srbiju). Accent je nakon 11 godina probio iznad šoferke i na šarkama vrata i oko rezervoara, video sam kad ga je prala i usisavala. Atosu je menjano krilo, a zašto ne znam, rubovi su pokazali, nabubrila boja. E sad IAKO NISU pocinkovani izdržali su tolike godine NAPOLjU (bez garaže). Slikao bih, ali glupo je da obilazim i zavirujem u tuđi auto
Dejan L
Ja sam imao Jugo 90 godište, nov kupljen, još mu krila nisu menjana. Sudeći po tome bolji je od Hundaija a i jeftiniji više puta.
Takođe, imao sam novu ladu 2105 (Kao Riva) 1986god, prodata čoveku pre par godina, još krila nisu menjana niti je motor rađen (prešao preko 200kkm)
Imao sam i Samaru 1996god, takođe nisu krila menjana, a motor nije dovaćen.
Za Renault 5 TL, 1987god, kupljen polovan u Nemačkoj pre 10 god. da ne pričam kao čaša, besperkoran sa 300kkm.
R4 GTL, sam promenio 3 komada, što službeni što privatni i ni jednom nije motor nikada diran a ni limarija.
O Skodama ne bi. Imao sam ih za celu javnu garažu. 1 VW Golf 1, 1 VW golf 2, Audi 80, Pasat 1....
To nekada a sada, neću da nabrajam, da ne dobiješ kompleks.
I kako bi ti sad ocenio moje iskustvo naspram tvog koje se svodi na čukanje, gledanje, što sa trotoara ili prozora?
I gde je tu tvoj Hju kad mu menja krila posle 10 leta??
O.K. Ovaj paket za 12ipo ide, sve je tu ali bre doplata za metalik od 500 evra ne ide nikako. Ovaj premijum je vala zavredio ime i cena je razumna. Cekam sajam i da premijum s metalikom bude za 13, kupujem!
Razume li se neko od Vas u tehniku? Bio sam na Hy. sajtu i vidim da njihov 1.6 dizel daje 260 Nm/128 KS, a kompresija mu 17.3:1...
Da li se varam, zar ovo nije previse, tj bas je napregnuto...
Inace, novi Reanultov 1.6 D, ima 130 KS ali i 320 Nm...
@ Mange
Imali smo Ladu specijal, pa Ladu Samaru, pa Citroen BX, pa Audi 80 B4, pa 307SW itd... Keva je vozila Peglicu, Feliciju, Fabiju 1, Fabiju 2.
Uskoro treba da menjamo auto. Ćale zapeo za i30 dizel, brat za Oktaviju ili polovan C5, eventualno Alfu 159.
Od svih automobila u našem vlasništvu, ni jedan nije trulio, samo Felicija na 5. vratima ispod lajsne, znači limarija je bila ko nova na svakom našem autu
Dejane,
Ja bih na Vašem mestu uzeo Alfu bez razmišljanja, bez razloga su opljuvanje i ne drže cene, verujem da se može naći sjajan primerak...
Gde su sad oni sto tvrdise da ce biti skuplji od evropskih modela? Pa ovo je jeftinije nego prethodni model kad se pojavio, bio je 15 000 a bez klime !
Gde je skupo 12000 evra za nov model, ja sam se nadao da ce biti oko 14000 evra.
Ne znam sta je 'problem s rdjom' ,bar kad je moj auto u pitanju. Vozim Hyundai Getz,kupljen nov u Srbiji 2004,nije garaziran - parkiran je u dvoristu pod otvorenim nebom - nema nigde rdje na limu (osim par sitnih ogrebotina na kojima se pojavila rdja)...
Gledah ga sinoћ spolja u Ušću ( motor CRDI ), a večeras u salonu ( izložen najviši paket Impression, 1.6 MPI od 130 ks ). Ne razumem... Najviši paket ( po "cenovniku" ) treba da ima 16 cola alu i da je bez klimatizacije pozadi, a onaj u Ušću ima i 17 cola i tu klimatizaciju ( kao i kožu ).
Inače, paket impression je unutra dopadljiv, bogat za tu klasu, a deluje i kvalitetno ( doduše, nema centralni naslon za ruke pozadi, ako je to nekom bitno ).
Zato napred mesta za glavu ( a i noge ) ima da bi seo čovek od 2 metra, sve sa svojim magarećim ušima ( koje će mu svakako izrasti nakon što plati metalik skoro 500 eura ) . Pozadi mislim da za glavu ima manje mesta nego u starom i30 ( bar moje "vitko" i "skladno" telo tako kaže ). Prtljažnik je OK. Ima i nešto nalik rezervnom točku.
Eto, još ako se posle jedne "rizla zime" na autu na proleće ne jave "pupoljci tačkaste korozije", sve je skoro idealno. Sem možda te proklete cene ...
Bolji (nov) auto u toj klasi sa motorom od 1400 kubika, nema da se kupi za te pare i sa tom opremom.
Focus Ambiente nema ni klimu!!
Ja ne znam stvarno sta ovde ljudi voze i gde drze automobile, ali ja ne poznajem nikog kome ja automobil poceo da korodira. Ovi sto voze korejce voze sasvim normalne automobile, nemaju problema... jedan drugar sa i30 starim je prezadovoljan. Te price o koroziji mi zvuce malo kao "danas su sve to kompjuteri, pravi auto je golf2"