U januaru 2013. u Srbiji prodato 1.145 novih vozila

Iaku su prvi nezvanični rezultati najvećih brendova najavljivali potpunu tržišnu katastrofu, prodaja automobila u januaru ipak nije pala ispod magične granice od 1.000 vozila kako je spektakularno najavljeno iz Udruženja uvoznika.
Kompletne rezultate prodaje možete pogledati na sajtu Vrelegume.rs
Zanimljivo, prodato vise VW nego Skoda i Dacia, a Fiata jos vise... :)
Veliki pad Hyundai-a i Toyote ali zato Lada u vrhu :) A u cemu je stvar sa "terenskim" vozilima, da se njih proda skoro kao automobila B klase?
@Deyan_L
Ko o cemu...Imam utisak da se budis nocu sanjajuci Reno. Pogledaj ti u okolnim zemljama prodaju, da ne kazem HR, pa ces mozda razumeti neke stvari.
Odavno sam ja vidio kuda ide tojota na balkanu. Srpska posla i golf dvojka
@Deyan_L
Reno 47 a Skoda 129, kako to moze biti 4X vise?!?
Nije cak ni 3X!
69 Lada !?
Bas me cudi ko li je iskesirao blizu 10 k evra za Ladu , ako nije pala neka flotna kupovina (EPS,NIS i sl.)
@ Aleksandar BG
Koji Golf 2, misliš reputacija VW-a? Hehe
A joj
@ Bagzi
Kolubara za obezbeđenje na kopovima po pesku i blatu koristi NIVE, u 1 smeni pređu po 160km
Tandrljaju do 150.000km i prodaju na aukciji
Vise prodatih terenaca nego C segmenta? Ko je rekao da je kriza? Ocito nije ...
Znaci, ove godine oko 15.000, kako je krenulo. To je drastican pad, u odnosu na proslu godinu?
Mozda ce salon automobila pomoci da se u martu prodaju jedno 3.000 komada, ali ce zato "tradicionalno susni meseci", jul i avgust, da donesi oko 1.000 prodatih, za oba meseca, pa ce prosek biti ovakav, kakav je u januaru.
Za par godina ce polovina uvoznika, izgleda, nestati. Naravno, niko to ne zeli, ali izgleda da je to prokletstvo ove zemlje.
@ Quattrone
Ja sam to pisao jednom ovako:
Ako ne spuste cene, neće prodati ništa, a ako ne prodaju ništa danas, sutra neće imati šta da servisiraju (izuzev polovnih uvezenih krševa, koje niko zbog cene održavanja neće dovesti na servis u ovlašćen salon/servis).
Ne danas, već je trebalo još juče misliti o tome. Za neke je već prekasno.
P.S. U Lazarevcu viđam nekoliko Chery Ego da se voze :)
A iznenadio sam se i sa 2 Suzuki Splash-a, zeleni i beli
Škoda i Audi na neki volšeban način imaju praktično monopolski položaj pri kupovini u državnim ustanovama i javnim preduzećima, tako da je veliko pitanje koliko ih je stvarno prodato privatnim vlasnicima. Ostali, kao Reno, Citroen, BMW i Mercedes koji uvale samo poneku blindu, korejanci... imaju prodaju isključivo privatnim licima.
Moze li intervju sa Milosem Petrovicem....ali ovog puta i suzu da nam pusti.
Mozemo i kladionicu da otvorimo da tipujemo ko prvi spusta zavesu....
Pa nije volsebno, Skoda i Audi su najjeftiniji i najprihvatljiviji "premium" brendovi. Tj. skoda je direktorski a Audi ministarski...
Svi direktori koje ja znam, a koji su uzimali nove automobile, vecinom biraju ili Skodu ili Audi...
Malo bi nepristojno bilo uzimati BMW ili Mercedes danas.
Tako se nekako gleda!
@ Gagi
Pisale su novosti o tome da je suludo kupovati A6, kad ima Superb za 2x manje novca.
I u tom tekstu se ističe izjava 1 ministra koji kaže: ,,Obnovili smo vozni park, a troškove samo smanjili za 50%''
Pa sta sam ja pogresno rekao? Superb direktorski, a A6 ministarski i za predsednike vecih (bogatijih) opstina...
Nema vise toga da se neko pita sta se kupuje, koji je uvoznik u dosluhu sa vlascu te marke se prodaju drzavnim upravama... slucajnost i nasumicni odabir ne postoje kod nas, proslost i skoro svakodnevni primeri su nas tome naucili...
ko šta voli neka kupuje. a vi gospodo što nemate para zaradite, pa onda kupujte šta vam je volja. nemojte više komunistički, ovaj lud što je kupio ona , onaj ona tamo, bolja mu ova i tako u krug. svako od svojih para može da kupi šta mu je volja. može i pet da kupi ako ima love. mislim da sam u pravu... poz