AK Kompresor otvorio prodajno-servisni centar Fiat, predstavljena nova Panda 4x4 i 500L Trekking

U okviru Auto kuće Kompresor, zvanično je otvoren novi Prodajno-servisni centar Fiat u Rakovici, Patrijarha Dimitrija 1-3. Predstavnicima mnogih uglednih kompanija, kao i velikom broju predstavnika medija obratili su se Đorđije Jovićević, generalni direktor AK Kompresor i Džeri Klark, komercijalni direktor Fiat Automobili Srbija.
Đorđije Jovičević između ostalog rekao je da se nada da će novi prodajno-servisni centar biti još jedan od brojnih uspešnih projekata, kako AK Kompresor, tako i kompanije Fiat Automobili Srbija. Naša želja je da vozačima vozila Fiat omogućimo da voze kvalitetna, dobro opremljena i pouzdana vozila, kao i da ih održavaju i servisiraju po pristupačnim cenama. Svoje dugogodišnje iskustvo iz oblasti auto industrije zaposleni u AK Kompresor primeniće kroz prodaju, održavanje i servisiranje putničkih i privrednih vozila Fiat.
Prodajno servisni-centar Fiat sadrži luksuzni prostor od 4.000 m2 koji se sastoji od prodajnog salona gde su na površini od 350 m2 izloženi putnički modeli Fiat i dva servisna prostora specijalizovan za Fiat putnički program i Fiat Professional program dostavnih vozila. U servisima su nalazi 14 dizalica i najsavremenije su opremljeni.
Oprema i alati ispunjavaju stroge standarde Fiat grupacije za obavljanje svih servisnih intervencija. U sklopu Centra nalaze se i perionica i tehnički pregled, da bi se kupcima omogućilo da dobiju kompletnu uslugu kako bi na najbrži mogući način, nakon kupovine ili održavanja, preuzeli svoje vozilo.
Promotivna akcija
Povodom otvaranja novog prodajno-servisnog centra za Fiat, Alfa i Lancia organizovan je mesec otvorenih vrata. Svi zainteresovani vlasnici automobila ovih marki mogu da zakažu do kraja meseca jula besplatan pregled kompletnog vozila, uz akcijske cene originalnih akumulatora i kočnih pločica, kao i popust od 25% na usluge i rezervne delove za redovne servise vozila za sva fizička lica.
Nakon oficijelnog dela, svi gosti bili su u prilici da se bliže upoznaju sa novim modelima Fiat - Panda 4x4 kojoj je ovo premijeno prikazivanje u Srbiji i 500L Trekking koji je pre desetak dana imao svoju premijeru u Beogradu.
FIAT Panda 4x4 treće generacije
Treća generacija Pande dobila je svoju 4x4 verziju koja je juče premijerno predstavljena srpskoj javnosti na svečanom otvaranju Prodajno-servisnog centra Fiat Auto kuće Kompresor.

Fiat Panda 4x4 je jedini 4WD model u A segmentu. Naslednik bestselera koji se prvi put pojavio pre 29 godina i stekao reputaciju kao najmanji i najzanimljiviji "explorer" u svojoj klasi.
Prva generacija predstavljena je 1987. godine, u probnoj seriji 4x4 Sisley od 500 primeraka, međutim posle velike potražnje 1989. godine pokrenuta je serijska proizvodnja. Pogon 4x4 za Fiat je razvio Steyr-Puch, jedan od najpoznatijih proizvođača integralnih pogona (razvili su ga 1979. i za Mercedes G Klase) i bio je izveden kao u terencu, u redovnoj vožnji preko prednjeg pogona i direktnim uključivanjem zadnjeg, dakle 4x4, bez centralnog diferencijala. Zbog toga je, uz dobre terenske gume, prva
Panda 4x4 bila spremna i za najteže izazove. Model druge generacije predstavljen je 2004. godine u verzijama 4x4 Climbing i 4x4 Cross, ali po SUV koncepciji - sa stalnim pogonom 4x4 preko centralne viskozne spojnice. Po takvoj koncepciji napravljen je i model treće generacije. Pogon je primarno prednji, a snaga se na zadnje točkove, zavisno od proklizavanja prednjih, prenosi putem elektronskog razvodnika snage i viskozne spojnice Torque-on-demand (aktivira se po potrebi). Dakle, na zadnje točkove usmerava se samo onoliko snage koliko je potrebno. Pogonu 4×4 pomažu elektronska blokada diferencijala izvedena u sklopu sistema ESP, koja se uključuje pritiskom na dugme, pri brzinama manjim od 50 km/h. Uglovi penjanja su 21 stepen napred i 36 stepeni nazad, slično kao kod Subaru Forestera. Mogućnost savladavanja uspona od 65% proverena je na testiranju na Mont Everestu.
Panda 4x4 od standardne verzije razlikuje se po nešto robusnijem izgledu, koji je nastao dodavanjem zaštitnih plastičnih oplata ispod maske, na pragovima i blatobranima, posebnim aluminijumskim naplatcima s terenskim pneumaticima 175/65, ali i podizanju karoserije za 47 mm (na 16 cm). Pored performansi pleni i udobnost, koja je unapređena zahvaljujući intervencijama konstruktora na oslanjanju zasnovanom na poprečnim ramenima i polukrutoj osovini i osetno mekšoj amortizaciji.
U ponudi motora samo su dve verzije – dvocilindarski turbobenzinac 0.9 TwinAir od 85KS i četverocilindarski turbodizel 1.3 Multijet od 75 KS. Prvi motor omogućava ubrzanje do 100 km/h za 12,1 sekundu, uz prosečnu potrošnju od 4,9 litara, dok drugi omogućuje ubrzanje do 100 km/h za 14,5 sekundi i troši u proseku 4,7 litara. Malu potrošnju omogućava i serijski sistem Start-Stop-Automatik.
Nova Fiat Panda 4x4 osvojila je pretižno priznanje SUV of the Year 2012, koje joj je dodelio najpoznatiji auto magazin na svetu Top Gear, koji ima 1,9 miliona čitalaca u Velikoj Britaniji, 9,2 miliona čitalaca u svetu, 17 miliona obožavalaca na Facebook-u i 600.000 Twitter sledbenika.
FIAT 500L Trekking
Fiat je krajem prošle godine Salon automobila u Los Angelesu iskoristio za promociju svojih novih modela, tom priliko upriličio je i svetsku premijeru crossovera 500L Trekking. Evropljani su premijerno mogli da ga vide na 83. Međunarodnom sajmu automobila u Ženevi, a u Srbiji se to dogodilo sredinom ovog meseca u Beogradu.

Njegovo predstavljanje u salonu Prodajno-servisnog centra Fiat Auto kuće Kompresor označava i početak prodaje na domaćem tržištu. Zanimljiv, solidan i funkcionalan monovolumen B-segmenta, od osnovnog modela 500L razlikuje se zanimljivim doradama donjeg dela karoserije, plastičnim štitnicima pragova i rubova blatobrana, kao i aluminijumskim ojačanjem u donjem delu. Klirens je povećan za 13 mm.
Automobil 500L Trekking verzija je modela 500L, ima izgled terenca, pogon na prednjim točkovima, a zahvaljujući tehnologiji Traction+ garantuje odlične performanse. Posebno dizajnirani branici imaju i dodatne zaštitne panele, a od fizičkih oštećenja zaštićeni su plastikom i ostali delovi koji se nalaze najbliže točkovima i tlu.
Prilagođen je svim vrstama puteva zahvaljujući posebnom Traction+ sistemu kontrole proklizavanja. Traction+ pomoću algoritma kontroliše i upravlja kočnim sistemom i simulira diferencijal sa zaključavanjem. Sistem se uključuje dugmetom na tabli sa instrumentima, a koristi se pri brzinama manjim od 30 km/h.
U njega se ugrađuje ista paleta agregata koja pokreće i 500L uparena sa šestostepenim ručnim ili šestostepenim DDCT menjačem. U ponudi su dve benzinske i dve dizel verzije. Pored benzinca 1.4 l od 95 KS tu je i novi 0.9 l TwinAir Turbo od 105 KS, dok dizeli 1.3 l MultiJet II od 85 KS i 1.6 l MultiJet II od 105 KS.
Uz drugačiju spoljašnjost takva je i unutrašnjost, urađena je drugačijom kombinacijom materijala, a bogatiji su i paketi opreme.
PR AK Kompresor–prodaja automobila d.o.o.
Baš tako... simulacija centralnog difa pomoću algoritma kočenja je glupost. Ili ima ili nema pogon na sve točkove. Kada oba prednja točka proklizaju i auto ne može da krene, kako će taj Treking+ da pomogne, pitam se?
koja li je veza odobrila ovaj servis??
sine od tramvaja maltene prolaze kroz salon.....cekam samo naslov kada nekog pokupi tramvaj....
Pa da, Treking mora da ima pravi 4x4, i mora da ima i sve ostalo kao Grand Cherokee... s tim da se podrazumeva motorić od najjačeg Giblija...
Ciljna grupa kupaca za ovo vozilo nisu ljudi koji bi gulili farbu po planinčinama, ovo je vozilo za urbane sredine, plus je malo šminke i malo pomoci ako skrenete na travnjak. Baš da vidim ko to potrpa porodicu i u Cherokee, pa se lomata po vrletima da mu žena i tašta skiknu. Dobro, dobro, možda može samo tašta...
500L je porodično, pomodno vozilo!