Niže cene za Ford Fiestu i B-MAX

Fiesta s klimom za samo 8.990 evra, B-MAX već za 10.990 evra
S prvim jesenjim danima Grand Motors je započeo prodajnu kampanju tokom koje se dva modela Fordovih automobila nude po izuzetno povoljnim cenama: Fiesta se ponovo može kupiti za samo 8.990, a B-MAX već za 10.990 evra, u dinarskoj protivvrednosti, sa svim dažbinama.
„Najtraženiji Fordov automobil u Evropi i Srbiji – Fiesta u verziji sa petoro vrata, benzinskim motorom od 1,25 litara (82 KS), paketom opreme Ambiente, koji je ‘pojačan‘ klima uređajem i trećim naslonom za glavu na zadnjim sedištima sada se nudi po 13,4 odsto nižoj ceni, odnosno za samo 8.990 evra“, kaže direktor marke Ford u Grand Motorsu, Minja Bolesnikov.

„Procenjujemo da je ovo, za slično opremljena vozila, jedna od najpovoljnih ponuda u Fiestinoj klasi. Istovremeno, još jedan model, koji u Srbiji ima tek nekoliko konkurenata, od 22. septembra ima izutenu cenu: sasvim nova podklasa u Fordovoj ponudi, kompaktni jednoprostorni B-MAX, ima novu, za 17 odsto nižu cenu. Verzija sa benzinskim motorom od 1,4 litra (90 KS) i paketom opreme Trend trenutno košta 10.990 evra“, dodaje gosp. Bolesnikov.
„Potencijalnim kupcima novog Fordovog modela B-MAX skrećemo pažnju da u vozilu sa akcijskom cenom od 10.990 evra dobijaju i neku opremu koja se na najbližem konkurentu (iz domaće proizvodnje) doplaćuje, recimo radio/CD/MP3, elektro podizače zadnjih prozora, elektro podesive i grejane spoljne retrovizore, sistem za praćenje pritiska u pneumaticima. Istovremeno, B-MAX sa paketom Trend, kao i konkurencija, ima serijski ugrađen sistem za sprečavanje blokade točkova pri kočenju (ABS), elektronsku kontrolu stabilnosti, (ESP), ručno podesiv klima uređaj, itd“, podseća gosp. Bolesnikov.
Dva model na popustu, kao i svi ostali Fordovi automobili, mogu se kupiti i po sistemu staro za novo, uz korektno procenjenu vrednostu korišćenog vozila koje se ustupa kao ulog za novo.
PR Grand Motors
E to se zove akcija, pozdravljam!
Sto se tice Fieste, mislim da Fabiju pored nje vise niko nece ni pogledati!
A cena B maxa govori koga su se uplasili, 500L naravno...:)
Sad su na redu ostali dileri ako misle da prodaju bar nekoliko komada...
Bez dileme,500 L nacionale 1.4 je bolja "porodična" kupovina od ovog B maxa,koji jeponudom prostora obična fiesta (užasan pozadi), dok je 500L u tom smislu za njega "premija" (i pored svojih nekih nespornih "slabosti").
Eto Ford spustio cenu B-maksa za 3-4 hiljade.
Da li i ovde razliku subvencionise drzava, tj. placamo mi putem poreza, kao sto su neki optuzivali Fijat?
KAKO JE OVO SPUSTENO? OVA FIESTA KOSTA VEC GODINAMA ISTO?
U ozbiljnoj drzavi bi tako pao jedan otkaz + kazna, ne bi se ni desilo da se uporno objavljuju ovakve "novosti".
Fiesta je odlican auto po odlicnoj ceni, ali je SRAMOTA kako se ponasa Fordov PR.
@Fordovac
nije tacno, do nedavno je bila preko 9000. Ovu cenu je imala na beogradskom sajmu ali sa slabijom opremom, cak bez elektropodizaca prednjih prozora!?!
Fordovac, možda je ova cena za restyle model Fieste, do sad je on bio u proseku oko 500e skuplji od modela pre restylinga (da bi raščistili zalihe verovatno). Inače vidim da su u Ambiente dodali prednje podizače, tako da joj uz pridodatu klimu baš ništa ne fali za taj novac. Nije baš komforna pozadi kao Fabia, ali ko gleda i dizajn, a ne samo koliko kubika kola dobija za te pare definitivno je Fiesta best buy.
@ X, budući da je Grand Motors u svom PR saopštenju poslao i ove dve slike na kojima je pored B-MAX-a i restilizovana Fiesta (a ne ona pre redizajna), pomenuta cena od 8.990 evra važi za taj, obnovljeni model.
Takođe, ova obnovljena Fiesta je predstavljena u martu na Salonu u Beogradu, kada je cena iznosila 1.000 evra više, odnosno 9.990 evra:
https://autoblog.rs/blog/auto/domace-trziste/2013/03/22/na-51.-medjunarodnom-auto-salonu-u-beogradu-cetiri-fordove-premijere
@auto
ali napomenite i da izlozena fiesta sa slike nije ona napomenuta u tekstu.
Doduse papir trpi sve ali boze moj...bolje nego fabija
Da se ne lazemo Bmax je racionalno bolji izbor od 500l ali 500l bolje izgleda 10 puta i jbg...
Ali 500L nejma siber vrata i mnogo drugih tehnoloskih dostignuca kao B-Max.
Ocem rec da je Ford auto i po nasprem Fiata.
Pa sto ne kupite taj bmax, nesto ga ne vidjam na ulicama. Samo cekajte da ponude 1.4 turbobenzinca u 500LN za 12500 ima da se prodaje ko alva.
Ja sam kritikovao B-max čim se pojavio, bejah ja u pravu.
B-max je Fiesta sa povišenim krovom, 500L ima 20cm veću kabinu i ozbiljan prtljažnik.
Čemu MPV bez upotrebne funkcije
@Fungicid
tako je Deki, plus sto mozes da se iseces na ta klizna vrata, a ni govora o prostranosti pozadi!
@ carobnjak
Ja sam na sajmu probao da se uvučem na zadnju klupu, a da prednja vrata bud zatvorena. Jedva, a onaj držač klizača zadnjih bočnih vrata na svu muku još smeta ramenima, tako da je zadnja klupaza dvoje do 14 godina.
Vise bužiri od kablova, a najgora mana je što su brave jake, pa dete nema šanse da SAMO otvori zadnja vrata i gurne ih unazad