BMW Serije 2 Coupe u Srbiji od 28.590 evra, BMW Serije 4 Cabrio od 44.990 evra

Uvoznik BMW-a za Srbiju je na svom sajtu (www.bmw.rs) objavio cenovnik u kome se nalaze i cene za nekoliko novih modela ovog bavarskog proizvođača. Među njima su i cene za BMW Serije 2 Coupe i BMW Serije 4 Cabrio.

U cenovniku se nalaze tri verzije BMW-a Serije 2 Coupe, i to BMW 220i Coupe po ceni od 28.590 evra, BMW 220d Coupe koji košta 29.990 evra i BMW M235i Coupe za koji treba platiti 39.990 evra.



Što se tiče Serije 4 Cabrio, u ponudi su tri verzije (428i Cabrio, 435i Cabrio i 420d Cabrio), a najjfetiniji je BMW 420d Cabrio koji treba platiti 44.990 evra.
Ivan Mitić – Autoblog.rs


Kabrio je dosta skuplji. A malo mi nelogicne cene. 420 vs 220 razlika 5 400e.
A 420d vs 220d razlika 7 600.
Dakle sa istim motorima. Ne znam sto je dizel 4-ka dodatnih 2 200 skuplja u odnosu na razliku izmedju 420 vs 220.
Razlika izmedju 220 i 220d je 1000e.
A razlika izmedju 420 i 420 d je skoro 3000e.
Izgleda da se na 4-ci dodatno ugraduju 2 000e, osim ako posredi nije neka tajna ?
Sto se tice dvojke, ne znam ko bi pre uzeo benzinca , makar u Srbiji.
Ocekivao sam vecu razliku u ceni u odnosu na seriju 1. Ovako su cene skroz pristojne
@Pit
Ja bih uzeo seriju 2 pre nego 4, a verovatno bih uzeo i benzinca, razlika u ceni i odrzavanju je dovoljna da se vozim 2-3 godine. Dobri su BMWovi dizelasi ali benzinac je logicniji izbor za ovakav auto. Da kupujem neki porodicni auto, kombi, kamion ili traktor onda bih verovatno uzeo dizel.
@ Pit
Ja bih uzeo, poslednja dva automobila su mi bili 2.0 benzinci i prezadovoljan sam. Razlika u ceni ne opravdava ustedu u kilometrazi koju ja prelazim (12.000 - 15.000 godisnje), odrzavanje je jeftinije, i pravo da ti kazem nekako mi je lakse da ne mislim o tome "da li je ovde dobro gorivo". Jedino sto je to meni premali automobil za moje potrebe, a bas da mi budi drugi automobil... Nisam trenutno toliko "duhovit" :D
Nino
Pa upravo zbog kvaliteta goriva je dizel bolji izbor. Jer evrodizel ne proizvode kod nas nego ga uvoze, a benzin znamo kakvog je kvaliteta. Onda potrosnja. Sigurno prilicno manje trosi dizel ( u realnim uslovima a ne na papiru ) , a performanse su im iste verovatno. Ako jos dizel ne ide bolje jer je elasticniji.
+1 za benzinca
@Pit
Turbo dizel ne moze da se meri ni sa obicnim benzincem iste ili priblizne snage, a kamoli sa turbo benzincem ni u voznji ni na papiru. Jedina prednost dizela je potrosnja (na duze staze) i ama bas nista vise.
Kvalitet goriva je vec nesto sasvim drugo, mada koliko vidim uozbiljili su se u poslednje vreme i kod nas, ali se sve to odrazava i na cenu.
pit
eurodizel se proizvodi kod nas. Vise ces imati problema sa novim dizelom zbog loseg goriva nego sa benzincem.
Panco.
Turbo dizeli su odavnoooo oduvali benzice istih kubikaza ili slicne to vec svi znaju ne znam odakle tebi informacija da je brzi atmos.ben od nekog novog turbo dizel motora(uporedi samo 320i 320d iz 08god.). Zato su sada poceli masovno da izbacuju turbo benzice jer su izgubili davno trku sa dizelasima. I sada je stvar vec dosla u normalu dizel nema sta da trazi sa turbo benzincem iste ili manje kubikaze.
Razumem zasto je bmw izbacio seriju 2,jos jedna varijanta neceg sto vec imaju u gami,ali mi nije jasno ko je kupuje.Za nesto vise para mogu se dobiti i z4 i serija 4 koji su neuporedivo,neuporedivo bolji izbor...a da o ukusima se ne raspravlja.
@UROS 88
Da li ti znas da je dvojka dinamicnija i zabavnija u voznji od serije 4? Pogledaj samo sta su uradili sa 1M coupe modelom. Ako i sada budu kod M2 koristili tehniku iz M4 (kao sto su kod 1M coupea koristili tehniku iz M3), i to upare sa nekim nasviranim 2.0L motorom, taj auto ce imati ispod 1400kg, odnosno blizu 200kg manje od 1M coupe modela. A pri tom ce imati mnogo pristojniju cenu od M4. Ako ne izbace M2, to ce biti samo iz tog razloga, da ne unisti M4.
bolje ovako:
http://fastestlaps.com/comparisons/mercedes_a_45_amg-vs-bmw_1er_m_coupe.html
onda zamislite m2 kako bi se igrao sa decom :)
bs8
Zar 2,0 dizel nije samo sa zadnjim pogonom ?
Ili ima i X drive ?
Vidim dve cene za 2,0.
57 i 60 hiljada.
Vrv je 60 sa X drive, ili automatik, ne znam šta.
Čini mi se da sam video da će 2,0 biti dostupan samo sa rwd, što bi bila šteta.
Ako bude 2,0xd, biće to dobra kupovina za Srbiju.
Pazi ovo : Registracija BMW Serija X5 F15 2.0d - 218ks 450Nm 1995ccm 60.990€
Iznos
godišnje
registracije
30.409
Hahaha. :)
Piše u cenovniku za oba da su awd i automatik, ali mislim da je to greška.
Zašto bi im onda bila različita cena.
pit,
Novi X5 (fabričke oznake F15) će se zvanično pojaviti ovog leta (proizvodnja počinje u avgustu, premijera za širu javnost u septembru na Salonu u Frankfurtu), i to u verzijama:
xDrive30d sa 258KS
M50d 381KS
xDrive50i 450KS
Kasnije stižu i verzije:
sDrive25d 218KS
xDrive25d 218KS
xDrive40d 313KS
xDrive35i 306KS
@Panco
Jel si vozio neki moderniji turbo dizelas (PD ili CR sve jedno) u zivotu?
Bs8
Znaci bice 25xd i sd. 57 je sd a xd 60. Odlicno. Iako su se neki rugali kad je Mercedes ubacio 250 cdi u S klasu pa kasnije i ML-a, sad cute. A8 hibrid koristi 2,0 tfsi + el. motor. Nova 7-ca ce takodje dobiti ovaj 25 d ( 2,0 dizel ). Trend ekonomicnosti je neminovnost. Zato se sve vise silazi u nize klase, suv itd. Manji, laksi, manji motori, jeftiniji...
Ako se ne promeni sistem oporezivanja vozila u srbiji , X5 25xd ce preuzeti primat u odnosu na 3,0d. Cak, nisam siguran koliko ce se onda 3,0 prodavati. 30 000 din vs 120 000 din registracija. U Srbiji se zbog imbecilnih propisa samo gleda da je ispod 2,0 auto.
pit
samo, znas li kolika je razlika izmedju 25d (218ks) + BMW-ov 8-stepeni automatik, i stotinak KG manje, u odnosu na taj ML 250cdi...
Ako bude u seriji 7 taj motor, tada ce imati oko 240ks, plus najavljena masa nove sedmice na nivou ispod sadasnje petice. BMW je ulozio ogromna sredstva u proizvodnju Carbonfibera samo iz jednog razloga - smanjenje potrosnje bez zrtvovanja performansi. Taj 725d ce imati bolje performanse nego sadasni 530d. Zivi bili pa videli;)
pit@ 13:30
jos od prosle generacije X5 ne postoji verzija sa manualnim menjacem.
A kad smo kod X5 evo jednog zanimljivog dijagrama o kombinacijama ogibljenja za novi X5 koje mogu da se izaberu:
http://www.xbimmers.com/forums/attachment.php?attachmentid=940745&d=1384534095
toma
Ne mislim na menjac vec na rwd. S-drive oznacava rwd ili ja gresim ?
pit
na ovo sam odgovorio:
"Vrv je 60 sa X drive, ili automatik, ne znam šta."
I da, 57 je s25d, a 60 je x25d
Mislim da je sd suvisan u ponudi. Jer sta ce ti SUV rwd. Cak i najveci zagrizenici za rwd sumnjam da bi ga uzeli. Ako su vec hteli rwd da ubace u X5, onda je trebalo na 550d ili M. To bi onda imalo nekog smisla ko voli zabavu sa rwd. A rwd na 2,0 , glupost. To se jedino radi zbog cene ali u manjim klasama, gde to igra ulogu. 3 soma na cifru od 60 000 i nije neki faktor. Pogotovo sto se dobija mnogo kompletniji automobil. Zamislite zims i vidite zaglavljen X5 25sd u snegu. Jedino u nekoj zemlji sa blazom klimom. Ali opet, na tu cenu 3 soma ne znaci nista za puno kompletniji automobil. Ko hoce zabavu i rwd, bolje da uzme 220d recimo. Pretpostavljam da ce biti 120d, 225d, 325d , 525d ili vec...
*pretpostavljam da ce biti 225d.
A ovo sam nabrojao moguce alternative za rwd.
I cini mi se da nema 325d i 425d, steta.
Hipoteticki sam nabrojao samo. Neka budu recimo 3,0d modeli umesto X5 25sd. Ne vidim svrhu za sd na X5 2,0 dizel.
@pit
oznaka je sDrive.
Sto se tice toga sta treba, a sta ne, imaju oni timove ljudi koji dobijaju svakog dana zelje, zahteve i primedbe kupaca. Ti "terenci" bez AWD su ekstra popuralrni u Kaliforniji, gde mnogi ljudi nikad ne sidju sa asfalta, a i nikada ne vide sneg, kisu retko, tako da .... zasto malo ne ustedeti i na ceni i na potrosnji goriva.
cene u kanadi
http://www.2addicts.com/forums/showthread.php?t=916957
toma 16:58
Pa da, to i kazem, jedino tako negde. Ja vise volim rwd nego awd, pa da sam tako negde kao sto je Kalifornija i da ne silazim sa asfalta, uzeo bi rwd. Ali posto nisam, a sa dzipom volim da silazim van puta, onda samo awd. Ali ako si u takvoj sredini gde nema potrebe za awd, radije bi izabrao rwd.
Evo malo zanimljive skolice, tj. edukacije. BMW adaptivna svetla:
http://youtu.be/-dvPZ3H1Vm4
i BMW NightVision with Dynamic spot light:
http://youtu.be/sp3AtMphBZ8
I jos dva videa. Ala grdosija poskoci pri ubrzanju, i to sa jednim od slabijih dizela u ponudi (3.0d):
http://youtu.be/l8nR1smYn38
http://youtu.be/Zndeg80Wg50
toma
" Ala grdosija poskoci pri ubrzanju"
Lepo je to, ali kad bi kupovao X5, uzeo bi 25xd.
Barem dok su ovi idiotski propisi na snazi.
4 godine registruješ 25d za cenu jedne registracije 3,0. A i 25d ima sasvim lepe performanse.
E a ako uvedu kao što najavljuju porez prema vrednosti vozila, onda bi uzeo 3,0.
@toma
Sa tim farovima i NightVision-om nista novo nisi dao.
Audi vec ima.
Doktorski.
dusan
znam ja da po nesto i Volkswagen ima, ali jos su oni zelembaci, i veoma daleko od doktora.
Ima i Audi svojih trenutaka. I to onaj "sila za novu konkurenciju".
http://www.dodaj.rs/?1I/29/4MN6a7EE/q7.jpg
:)))
Možda su mislili da treba sila da bi se pokrenuo. I to ručna ! :)))
@toma
https://www.youtube.com/watch?v=aFhtRF9TCrg
Ne znam sta je to sto si izbacio Bmw, a da nema vec Audi.
Eto ti snimka pa pogledaj sam.
ima li audi odgovor na ovo?
http://bmwi.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=910976
@bmw
Poooolakooo...To i kada bude bice u Bmw-u od 130.000
Matrix je vec u A8 od 90 i nesto hiljada kad ih doplatis.
hahaha...za sve li imas izgovor...ovo ce imati vec naredna sedmica.a nesto slicno ce imati a8 ali 2020 godine.
dusan
taj matrix LED je samo marketinski naziv za parcijalan LED. Nista vise, nista manje. BMW sa standardnim adaptivnim LED osvetljenjem postize slican efekat....ali LASER:)))
@dusan
eh da pocnem da mu nabrajam dynamicdrive ogibljenje, upravljanje na sva cetiri tocka, aj necemo o laserima, ....ma ne znam koliko bi mogao da mu nabrajam, da li ovaj blog podrzava tolike postove:))