Škoda Rapid Spaceback u Srbiji od 9.708 evra

Nova verzija Škodinog Rapida – Rapid Spaceback, na tržištu Srbije startuje po ceni od 9.708 evra.

Toliko košta osnovni benzinac 1,2 MPI sa 55 kW/75KS, manuelnim petostepenim menjačem i Active opremom, dok najjeftiniji Rapid Spaceback sa dizel motorom (verzija 1,6 TDI CR DPF sa 77 kW/105KS, manuelnim petostepenim menjačem i Active opremom) ima cenu od 12.600 evra.
Treba naglasiti da su ovo akcijske, snižene cene.

Kompletan cenovnik, ponudu motora i pakete opreme za Rapid Spaceback možete pogledati na sajtu Skoda.co.rs
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Orlo rekao da ce Spaceback posto je jelte karavan, biti skuplji nego LB, kad ono PRC! :)
Jeftino vozilo, jednostavnog enterijera, suviše plastike. Konkurent Loganu. Plastičniji enterijer nego na novom Loganu.
Kad bude cena ispod 9000 eto Low coast bestselera.
Deki
ja to nisam rekao vec: ajde da sacekamo cene pa cemo videti da li je karavan ili nije!
Odgovor sada znate...
Oktavija 1.2 TSI u srednjem paketu je 14.520, a mnogo je bolje opremljena od rapida spacebacka sa istim motorom u najvisem paketu za 13.920. Nelogicno
carobnjak
Tačno. Skoda se u Srbiji prodaje zahvaljujući Majstor Koletu, Autočačka. Nje nemu i o njemu Šaban ispevao pesmu!
A Dejžo se primio na prodatih 400 škoda u Srbiji! Pa više vozila se proda u jednom Milanu nego u celoj Srbiji.
Samo milano nema Kola, koji ima žvaku za seljaka!
Top Klijo dci 90 ks EDC je 16.690, a top rapid 1.6 TDI DSG sa 90 ks je 16.542.
Jedan je kralj komfora, drugi dizajna.
A obe cene skoro pregazile i C sektor.
Dačija logan laureat dci 75 je 11.010, a rapid TDI 105 ks može i za 12.600, oprema im slična, a motori i ne
Kakve veze ima cenovna politika sa tim da li je ovo karavan ili nije.Kod vozila na metar, skuplje je logicno ono koje ima vise metara.Ovo je karavan, Fabija ce biti HB, a Rapid je limuzinska liftback verzija jednog te istog VW low-cost modela, koji je skroman u odnosu na ostale iz porodice(nova MQB Ibica i Polo) koristi njihovu stariju tehnologiju, odnosno platformu i ima previsoku cenu u odnosu na Sandero-logan i zato trenutno gubi na trzistu i to dobro.Sta vam je tu sporno?Enjoy!!!
EFI engine
Nemoj porediti Clia i Rapida. Nije uljudno! Rapid je najniži nivo, a Clio kralj segmenta po svemu.
Ako već pominješn nije reč o udobnosti, nego o prostoru. Rapid je tipa Lade standard, opštenarodno vozilo do sela, za rbolov i lov...
Bobo
nije karavan nego spaceback, nauci vise!
Lupas kao i onda da je Captur rival Fijatu 500L!
Ja te pitao da li su Meriva i Mokka isti segment eli ti pobeze... :)
carobnjak
Šta je razlika u ovom slučaju između karavana i sportbeka.
Kakve veze ima Rapid sa plastokom iznutra, motorom sa 3 klipa, sa sportskim modelom.
Gym
pa razlika je sto sportback puca od sporta, po savovima verovatno! :)
Ko mu dade takav naziv...
P.S. a ovj je spejsbek koji ima manje spejsa od LB, bas logicno, bravo za Skodu!
Tek nema veze sa Spejes... Jedono ako ga nisu namenili za svemirsko tržište, Mars i ostalo :))
Jos ce Skoda u Srbiji da postane lifestyle auto. E tesko nama ;)
Inace izgleda korektno za lowcost automobil.
Pričajte vi šta hoćete, u salonu škode je takva gužva, da mislim da će "prvih 1.000 primeraka biti prodato za samo 7 minuta"
EFI engine
Pa zahvaljujući upravo filozofiji "Dejdža", "Kole" i sl.
Da nije takve gužve pala bi cena za još 1000, ovako nema potrebe, proda se taman da sistem opstane.
Ma, šalim se, nikoga bilo nije u auto salonu osim mene. Možda da je padala kiša, sneg ili da je bilo više hladno. Ili da su stavili "jelku" u salon kao Hjundaji, pa da bar deca udju
EFI engine
Ma prodaju oni nekih 400 komada Skodilaka, uglavnom za javna preduzeća, banke, i slične trange frange kombinacije. (tipa dođeš ti meni pa ja tebi :)))
Naši zapadni susedi su dosta afirmativno rekli:
"Za 'najnakladnijeg' Volkswagenovog turbodizelaša 1.6 TDI smo znali da je u osnovnoj verziji sa 90 KS i 230 Nm ('punokrvna' ima 105 KS i 250 Nm) uvjerljiv i u Golfu. Stoga nas nisu iznenadile vrlo dobre performanse. Osnovni dizelski Rapid vuče uvjerljivo te zbilja ne treba doplaćivati snažniju verziju, čime se štedi i na godišnjim davanjima. Malo je bučniji nego u Octaviji i Golfu, ali za dizelske kriterije radi dobro prigušeno. Uvjerljive performanse pokazuju već brojke - ubrzanje do 100 km/h u 11,7 sekundi i najveća brzina od 180 km/h. Ne treba tražiti više, a u stvarnosti dojam je još bolji. Premda mjenjač nema šesti stupanj, prijenos je uvjerljiv te snage ima više nego dovoljno u svim područjima brzina..."
EFI engine
Taj 1,6 TDI je neverovatno neelastičan. Motor u Fabiji 1,6 tdi na leru melje - se čuje kao da su svi ležejevi u menjaču skršeni.
Mislio sam da si zaboravio šta voziš, pa, rekoh, da te podsetim koliko je to dobro, po razumevanju onih koji znaju
Carobni, nisam pobegao naravno samo imam posla:))) Pa ovako ja to vidim:Krosoveri nastaju tako sto uglavnom podignu auto b segmenta na visi klirens, a neko jos doda i 4x4 uglavnom kao opciju.Neko to uradi tako sto ne izmeni, osim navedenog nista, mislim da je Rover to prvi uradio, imamo Stepwaya, Poloa...i dr..Reno je to uradio sa ne Kliom, vec Modusom, jer je Captur nasledio Modusa i dobio i crossover karakteristike.Koji je segment bio svojevremeno Scenic rx4 ili jos ociglednije, kasniji Conquest?Pezo je to uradio sa naslednikom 207 sw, tako je spojio karavana 208 sa Crosover izgledom.Ne mozes reci da Conquest nije pripadao klasi Zafire, a bio je crossover.Tako i 500l ima svoju trekking verziju, a captur je MPV crossover.Nije prvi put da Reno trzisnu bitku bije sa autom koji ne pripada niti jednoj postojecoj, odnosno pripada delimicno razlicitim klasama.Spaceback je skraceni Rapid, ali ne mnogo sa hb izgledom, ali uglavnom ima iste dimenzije kao Clio grandtour.Zasto je jedan karavan a drugi nije?Isti segment, identicna koncepcija, prtljaznici gotovo u litar isti, 5 vrata, a jedan jeste karavan a drugi nije.Zato sto proizvodjac tako kaze?Pa sve je to marketing.Zivi bili pa videli, nova fabija ce tehnicki biti najkraca varijanta Rapida, koristice istu haubu, prednja krila, platformu, prednja vrata, imace identicnu instrument tablu, eventualno ce koristiti nesto bolje materijale, da po istoj ceni ponudi vise luksuza jer ima manje lima,zadnji deo ce biti izmenjen i to je to, ili nece biti rentabilna.To sam rekao jos kad je izasao novi Rapid, kad su svi pricali da ce Fabija koristiti MQB, bilo je ocigledno da nece.nema nikakvog smisla da u istom cenovnom rangu ponude nesto potpuno drugacije, jer bi to bilo rasipanje unutar VW grupe.Mozete to zvati kako hocete, ali Fabija,Spaceback i Rapid su tri varijante istog auta, mozete Spejsa zvati hb, a Fabiju kratki hb, ili Fabiju hb a Spejsa long hb, svede se na isto.Spejs je hb Rapid ili nova Fabia karavan, a ja cu je zvati karavanom jer meni to i jeste.Captur nije Clio Crossover, vec Clio MPV Crosover, a 208 je 208 karavan crossover sa najnizim klirensom u klasi.Meriva i Mokka nisu isti segment ali Captur jeste isti segment kao Meriva i isti segment kao Mokka.Ja tako vidim i ne vidim zasto lupam.Novi espace ce biti i MPV i Crossover.
Nego, što rapid benzinac sa 85 ks bolje ubrzava od klija sa 90 ks? Mislim da je sekund razlike u pitanju. Zar nije malo čudno?
EFI engine
Sve je OK kad pređeš 2000rpm. E do tih obrtaja treba doći, treba poći a da se ne ugasi. Kad se zaglaviš u snegu blatu mudrost je kako postupiti, da ne zamiriše lamela, a da se krećeš.
Drugo, u 5 brzini nije moguće voziti 60, čak ispod 70 osećaju se dobre vibracje a snaga je neupotrbljiva na pom režimu.
EFI engine
Rapid 1,2 TSI od 85 ks, ima 160 Nm, a Clio 0,9 TCE 135 Nm.
Prvo 1,2 TSI ima 1197cm3 a 0,9TCE ima samo 898cm3.
Max obrtni moment je uglavnom funkcija kubikaže.
Pored toga 1,2 TSI od 85 ks, je smanjene snage zbog jefinijeg motora, ima max snagu na 4000rpm (to jeste od 4000 do 4800rpm snaga se ne menja) a to je iskorišćeno ta povoljniji obrtni moment nego na jačoj varijanti od 105ks.
Na kraju 1,2 tsi ima zanemarljivo bolje ubrzanje od 0,9 tce. (manje od 0,5s razlike)
Bobo
o cemu ti pricas?
Modus ima podignut krov tj. visinu u kabini a ne od tla!
Ti uopste ne razlikujes MPV od krosovera kao ni HB od karavana! Lepo si rekao da je Spaceback u stvari HB vraijanta Rapida liftback, a posle kazes da je to karavan???
Meriva je MPV (kao i Modus!) a Mokka krosover!
Carobnjak, pa i capture ima podignut krov, a dignut je i od tla on je Renoov naslednik Modusa.Razlikujem ja MPV od crossovera, a kako ti objasnjavas ovo: http://www.hdwpapers.com/renault_scenic_conquest_2007_wallpaper-wallpapers.html
ili ovo: http://www.b92.net/automobili/vesti.php?yyyy=2013&mm=09&nav_id=751581
Sve si u pravu za Mokku i Merivu, ali Captur je MPV Crossover, on je i Mokka i Meriva. Spaceback jeste Rapid HB, ali je i Fabija Rapid HB, a spaceback je Fabija karavan:)
Rapid(na) oprema Active paketa obuhvata:
4 zvučnika
Nedeljiva zadnja klupa, deljiv naslon zadnjeg sedišta
Tri sigurnosna pojasa pozadi
Tri naslona za glavu pozadi
Dva svetla za čitanje napred
Paket za pušače
Zadnji brisač..
Kakvi Nele i nadrealisti.. Pa ovi su bez premca..
Pohvalno je videti da ima dobru bezbedonosnu opremu..
Ima li rapid vazdušne zavese u nekom paketu? Ili sam ja slep kod očiju?
Bobo
taj Scenic je i dalje samo Scenic a i ti i dalje ne razumes razlike...
Ovako napucan Rapid na slikama, probudi neku želju i radoznalost.
Međutim, kad ispred sebe vidim "klotaru" Rapida, u crvenoj boji, odmah dobijem u glavi analogiju sa Loganom prve generacije, kad se pojavio na Barum gumama.
A kad vidim raskoš plastike enterijera, odmah se vratim u moju Fobiju prve generacije, koja je za ovo premijum.
Carobnjak
Taj Scenic i Scenic x mod su jednako croossoveri kao i 2008 na primer, ali ti i dalje ne razumes slicnost...kao sto ne razumes da je Capture MPV crossover(MPV kao 500l i crossover kao 500l trekking).A Rapid Spaceback je spejsbek, a Clio Grandtour je grantur a u sustini su karavani b segmenta. Zovite ih kako hocete.
Po meni je Rapid liftback mnogo bolji izbor od ovog Spaceback bez Space in the back, a i realno izgleda SB gadno za medalju.
Interesantno je da za Rapid samo kod najjacih motora bilo moguce dobiti ESP, sto je bilo bruka i sramota i za uvoznike sto je dozvoljeno da se tako nesto uvozi kako bi se verovatno vise zaradilo, a sada vidim da ga daju i uz osnovne modele.
Probelem je i u tome sto i30/Ceed za slicne pare nude mnogo vise, a ujedno su i klasa iznad Rapid SB.
Nije čudo što Rapid nema ESP, jer se radi o jeftinom modelu, koji jer napravljen da parira Loganu. Samo je novi Logan za klasu bolji a i jeftiniji.
Ovim je VW napravio jeftini brend.
@ bumbar, Rapid i Rapid Spaceback već od osnovne Active opreme standardno imaju elektronsku kontrolu stabilnosti (ESC).
http://www.skoda.co.rs/rapid/rapid-cenovnik/
http://www.skoda.co.rs/rapid-spaceback/cenovnik/
Slazem se sa Bobo-om u skoro 99% zapazanja. Jedino ne oko fabije karavan tj. Rapid SB. Namena rapida su nisko razvijena trzista, ne gledajte cene kod nas vec u indiji i slicno. U evropi ce skoda probati da ponudi nesto luksuzniju fabiju u novoj generaciji, a stare masine nisu za bacanje pa smo dobili rapida. Moci cemo da biramo kvalitetnu, manju, tehnoloski savremenu fabiju ili veceg, manje kvalitetnog rapida. Captur jeste konkurent i mokki i merivi i 500L, kao da je 500L napravio captur i zalepio 600L, ali nije vec ga je nazvao trakking. Sad sto se tice skode ne voli je samo onaj ko je nije vozio, pa je na slikama uporedjuje sa dacijom. Rapid je tu da konkurise daciji, fabija ce biti zanimljivija, a oktavija je vec dokazala sebe, pa su isli sa proverenom pricom, vise lima za pare golfa.