home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Sportska RS verzija nove Škode Octavije na tržištu Srbije startuje po ceni od 21.792 evra.

Toliko košta osnovna varijanta sa 2.0 TSI benzincem sa 162 kW/220KS i manuelnim šestostepenim menjačem, dok najjeftinija verzija sa 2.0 TDI CR dizel motorom (sa 135 kW/185KS) i manuelnim šestostepenim menjačem ima cenu od 22.164 evra.

Treba naglasiti da su ovo akcijske, snižene cene.

Kompletan cenovnik i pakete opreme možete pogledati na sajtu Skoda.co.rs

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 4337



Komentari

Da li je enterijer od Pasata B5 ili B6?

Autor carobnjak 17 Dec 2013, 13:48

Enterijer je dizajniran po ugledu na Passat B6, naravno.

Autor Škodista 17 Dec 2013, 14:22

Element prikazanog enterijera je i opcioni Navigacini sistem "Columbus" ( ne znam da li je varijanta "karte Sveta bez Evrope" ili "karte Evrope bez Sveta" ), po simboličnoj ceni koja ide do oko 1.760 eura ( PDV uključen ).

Autor co-driver 17 Dec 2013, 15:04

Ok cene, ipak je sportska verzija u pitanju.

Autor Damko 17 Dec 2013, 16:25

Juče video isti ovakav na Vidikovcu..

Jači utisak "sportiste" mi je bio Volvo 850 sa nekim dodatnim spojlerima..

Autor Panchev9 17 Dec 2013, 17:26

@Skodista
dizajniran ili preuzet?

Autor carobnjak 17 Dec 2013, 17:50

Izgleda odlicno nova Octavia, vidjam cesto jednu napucanu sa 2.0TDI od 150KS, Xenon+LED farovi, 17'' felne, dosta opreme, bela. Ova izgleda jos bolje i dizel je definitivno bolja opcija, po meni, iako 2.0 TSI prakticno ne trosi gorivo u AB testovima ili nekoliko litara manje od konkurencije. Dosta opreme nudi a evo kako izgleda ta "osnovna verzija":

http://www.autoscout24.de/NewMarketDetails.aspx?id=240494863&cd=635194477060000000&asrc=st|fs

Autor Orlo 17 Dec 2013, 18:28

Škodu je stvarno teško učiniti sportskom jer toliko dominiraju ravne površine i prave linije, mada je ovo povoljna cijena za dobru mašinu.

Autor bakicar 17 Dec 2013, 19:58

Oktavija 1.4 TSI ACT troši na otvorenom koliko i 1.6 HDI by PSA. Po gradu malo više.
Dizajnerski, daleko je od čuda i lepote, ali je činjenica da, u nekim varijantama, može da ponudi dosta za relativno malo para. Ko može da Vam ponudi motor 2.0 TDI od 150 ks sa 4X4 pogonom za oko 20.800 eura, uz relativno dobru opremu (srednji paket). Samo škoda u oktaviji. Znam, neki će reći da to ne valja ili da je klasa dačije. Moguće da je tako. Možda je i gora. Ali, pogledajte i koja sve vozila koriste isti 4WD pogon ( Haldex 5. generacije ) kao i ona. Na spisku ima i onih od "milion" eura.

Autor co-driver 17 Dec 2013, 20:55

Ovo je sportski auto za porodicne ljude. Nije za klince, paljevine koji kupuju auto casopise .. a vozikaju yugice i puntice.

Autor krle 17 Dec 2013, 21:22

Daleko je ovo od sportskog automobila. A i ne vidim mu svrhu. Sto bi neko davao 20+ hiljada evra za Skodu i slicne low-cost brendove.
Nije Skoda losa, naprotiv , ali u cenovnom rangu do 15 hiljada evra. Sve ostalo je nebuloza.
P.S. Ajde za Superb do 18 k evra ( posto ga ima dosta na metar ;))

Autor Bagzi 17 Dec 2013, 21:34

Da, ali, pogledajmo ovako.
Volvo je premium, SAAB je premium, ali u verzijama 4X4 oni koriste starije generacije Haldex pogona ( volvo čak još uvek drugu generaciju u XC 90, SAAB i četvrtu ). A oktavija? Petu generaciju. Ali, sve znam, ona je nivo dačije i toliko i treba da košta ...

Autor co-driver 17 Dec 2013, 21:52

Za te pare, nije lose imati nov auto sa 220 ks...mozemo mi da pricamo sta hocemo. Bolje ubrzava za 0.3 s verzija sa manuelnim menjacem

Autor Nemanjabb 17 Dec 2013, 22:11

Zanimljivo bi bilo procitati uporedan test ove tradicionalno nesportske Skode RS i trkacke Toyote GT86

:D

Autor Vojvoda 18 Dec 2013, 23:47