home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Posetioci sajma automobila u Novom Sadu imali su priliku da u opuštenoj atmosferi pogledaju veliki broj izloženih modela gotovo svih vodećih svetskih proizvođača. Bilo je automobila koji su namenjeni običnim građanima ali i za one sa dubljim džepom. Najviše pažnje privukla su dva automobila koja su došla iz Italije.

Sajam automobila u Novom Sadu, koji je počeo 1. oktobra, danas je zvanično zatvoren a svi posetioci mogli su da pogledaju, neki i da kupe, gotovo sve aktuelne modele vodećih svetskih proizvođača. Najviše predstavnika bilo je naravno iz Nemačke, jer se njihovi automobilu jako cenjeni u našoj zemlji. Prednjačili su Mercedes i BMW ali i Volkswagen koji je ponudio automobile za svačiji džep i za svačije potrebe.

Audi se posetiocima sajma predstavio sa nekoliko modela od kojih su se prisutni najviše interesovali za limuzinu A6. I to sa pravom, ovaj automobil je već nekoliko generacija jedan od najboljih u svom segmentu pa ne čudi što za njim vlada veliko interesovanje.

Da se nije zaboravilo ni na prošlost automobilske industrije svedoče i modeli koji su imali svoje premijere pre više od 50 godina.

Kako su modeli bili smešteni u zaista prostranoj hali nije bilo gužve i redova za slikanje, pa je posetiocima svaki automobil bio gotovo odmah dostupan.

Najviše pažnje privukla su dva modela koja su došla iz Italije. Jedan je sjajni crveni Alfa Romeo 4C, koji je bio izložen na štandu ovog proizvođača, a drugi je proizvođač koji se retko pojavljuje na našem tržištu a u pitanju je Maserati. Njih je, na posebnom, izdvojenom štandu, predstavljao model "Ghibli", koji je ujedno bio i jedini predstavnik ove italijanske firme.

Od ostalih proizvođača tu su bili: Isuzu, Dacia, Fiat, Jeep, Honda, Mazda, Suzuki, KIA, Citroen, Seat, Hyundai, Toyota, Škoda, Opel, Ford, Volvo, Infiniti, Land Rover, Nissan i Renault. Iako su za mnoge modele važile akcijske cene to nije donelo značajno povećanje u prodaji, jer većina automobila, samom činjenicom da su novi, izvan kupovne moći našeg stanovništva.

Izvor: Autoportal.rs

Foto: Renata Jelić



čitanja : 1508



Komentari

Meni je samo zanimljivo kako Gibli kod nas moze da kosta ne duplo, nego 150% cene u US.

Autor Fordovac 06 Okt 2014, 00:03

Bilo je zanimljivo na sajmu i mogao si kao covek gotovo u svako vozilo da sednes i uporedis razlike izmedju proizvodjaca. Mazda 3 je mnogo dobar automobil, Toyota Auris, Honda Civic, Skoda Octavia takodje zbog relativno povoljne cene a Golf je precenjen i preskup a placa se samo znak na haubi i lece se kopleksi. Alfa Giulietta tu i tamo ali takodje preskupa bez razloga. Citroen C4 ima katastrofalan menjac a Honda Civic samo klik-klak osecaj kao i npr. Nissa Juke koji ima super menjac. Primetio sam da je Skoda Octavia specificna jer joj se kvacilo vraca usporeno i polako dok je kod drugih klasicno sve. To nije lose i sigurno doprinosi da se mekse startuje u prvoj brzini bez nekog cimanja itd... Da, zaboravio sam da je Kia Ceed odlican auto kao i npr. Suzuki Swift i S-Cross. Novi Renault Twingo je utegnut i sipatica i moderan. Malo je tesno pozadi i mali gepek ali u globaru je solidno sve. Novi Mini kao i da nema gepek i to je sramota a prilikom zatvaranja vrata drzka cvrci i pucketa i pomera se i to ne odaje utisak kvaliteta i cini mi se da se i tu placa zhak na haubi i brend.

Autor N.G. 06 Okt 2014, 01:04

Svaka čast organizatorima što su pored svega uspeli i ove godine da održe sajam.

"Tvingo" je hit, iznenadio sam se i koliko je unutra kvalitetniji blago restilizovani "Jaris".

Autor CaMIRO 06 Okt 2014, 04:53

N.G.
a kako znas kakvo je kvacilo ako ih nisi vozio???

Auto
bice izvestaj sta su prodali na sajmu?

Autor carobnjak 06 Okt 2014, 11:10

@ carobnjak u 11:10, ako oni (Novosadski sajam) objave taj podatak objaviću ga i ja (ili ako ga dobijem iz nekih drugih izvora).

Autor auto 06 Okt 2014, 12:26

@carobnjak

Pa lepo sam napisao:

"Primetio sam da je Skoda Octavia specificna jer joj se kvacilo vraca usporeno i polako dok je kod drugih klasicno sve. To nije lose i sigurno doprinosi da se mekse startuje u prvoj brzini bez nekog cimanja itd..."

Zar treba da je vozim da bih osetio, primetio i video da se kvacilo lepo vraca usporeno kao npr. kad se otvara pregrada ispred suvozaca pa kad otvoris a ono polako silazi dole ili npr. one rucice iznad suvozaca kad ih povuces na dole a i one se polako vracaju na gore. Taj detalj se primeti na kvacilu takodje.

Autor N.G. 06 Okt 2014, 13:14

Najveca prednost Novosadskog sajma je u tome sto su u principu svi modeli dostupni i mogu da se razgledaju bez problema i iznutra, jer je posetioca mnogo manje nego u BG-u, ali ove godine je mnogo slab sajam (drug je uspeo da obidje za 15 minuta) zbog svima nama poznate krize, zato su ga i spojili sa Loris-om... ali je bitno da su ga odrzali.

Autor Orlo 06 Okt 2014, 13:16

Izuzetno malo posetilaca u petak. Ubedljivo najbolju ponudu odnos ulozeno-dobijeno je imao OPEL. Corsa sa polukozom i koznim volanom za 9750 euro, Meriva FULL 12700, Astra Intelilink 13500, Astra FULL 140 ks 14500 euro, Insignia FULL 19000, Mokka FULL 18500. Ne znam sta drugi misle ali ako na reklami imas jednu cenu a na sajmu izlozene druge koje se razlikuju i po 6000 euro kao kod Reno Captura ili VWa onda je to krajnje neozbiljno. Toyota posle Opela ima odlicne cene za Aurisa 12900 i Corolu 13900, odlicnu pouzdanost ali ih ubi dizajn. Relno ili Opel ili Toyota, ostali treba da prestanu da varaju kupce jer ova dva vrhunska brenda su dva koplja ispred svih po ponudi kvalitet-cena!!!

Autor Glas razuma 06 Okt 2014, 17:44

Da, da, baš Opel trenutno ima i odličnu "akciju", npr. Insignia "base" sa benzincem 1.8 ili dizel 2.0 sa 110 ks. Ne znam koji je motor danas smešniji (zastareliji), niti je do ove "akcije" postojao tako "mršav" paket opreme za Insigniju. To je taj FULL paket?

Autor moron 06 Okt 2014, 19:49

Hmmm, veoma strucni komentari. A...ovaj,i sta ste kupili?

Autor Ja 09 Okt 2014, 15:52