Cene održavanja vozila u ovlašćenim servisima: Ford je najskuplji!

Istraživali smo koliko košta prvi, redovni servis u ovlašćenim servisima za vozila iz B i C segmenta. Potvrdile su se priče da održavanje automobila pojedinih marki uopšte nije tako jeftino, imajući u vidu cene po kojima se prodaju
Prilikom nabavke novog automobila, malo je onih koji razmišljaju o troškovima održavanja istog. Često se dešava da povoljna cena pri kupovini, kao i višegodišnja garancija, zapravo samo znače veće izdatke kasnije. Istovremeno, kupac je „vezan“ garantnim rokom za ovlašćeni servis i praktično mu jedino preostaje da plaća svoju lakomislenost ili možda, bolje reći, neupućenost. Znate ono, „kupite brzo i jeftino, da bi kajanje trajalo dugo i bilo skupo“!
Kompletan članak pročitajte na sajtu TopSpeed.rs
Kako se svet menja...
Pre 3-4 godine Fiesta proglasena za model B segmenta sa najjeftinijim odrzavanjem do ukupnih 100 000 km!?!
(SAT plus je u pitanju)
Jeftinije održavanje VW-a od škode? To je neka zavera VW-a protiv škodislava, roditelja prema svome čedu ...
Kada bolje razmislim o napisanom, dosta je diletantski uradjeno ovo istraživanje, a veoma je "teška etiketa". Nije sve samo u ceni "prvog servisa", nemaju svi isti servisni interval (neki imaju i samo 10.000 km, kao Toyota Verso sa 1.6 dizelom iz BMW-a), nemaju svi isti "sadržaj" svakog redovnog servisa, neki imaju "lanac", neki ne, nemaju svi isti interval "velikog servisa" ...
Veoma je to složena tema, koja zahteva ozbiljan pristup, a ne ovako olako ...
Skoda ima ubedljivo najskuplje održavanje. Ovde su navedene cene potrošnog materijala. A cene delova i rad......
šteta što nema podataka iz pežoa i citroena pa da možemo da uporedimo francuze, nemce sa japancima. moglo bi i da se uporedi eventualna popravka nekih kvarova, npr. zamena ležaja točka, popravka-zamena el. brave, zamena silen-blokova...
Bese nekad ...
Apsolutno je netacno to sto si napisao! Imam dve skode kupljene nove, Roomster (Practic) 2007. I Superb 2010. Redovni servisi su jeftini u ovlascenom servisu ( 12000 - - 13000 rsd), a niti jedan dinar jos nije potrosen na vanredan servis ili zamenu bilo kog dela. Takodje, trenutno imam jos jednog renoa novokupljenog (2008.), a ranije sam vozio citroen i vw, i kod sva tri navedena proizvodjaca je redovan servis bio skuplji.