Fiat 500L sada sa pogonom na CNG i TNG

Kompanija „Fijat automobili Srbija“ uvela je na tržište model 500L s fabričkim pogonom na alternativna goriva (LPG, CNG). Tokom specijalne akcije ponuđena su tri štedljiva motora - 1,3 dizel (85KS), zatim 0,9 „tvin-er“ CNG (80KS) i 1,4 turbo (120 KS) po ceni od 13.450 evra. Reč je o uštedi od 1.450 evra na postojeće popuste
Iz menadžmenta kompanije navode da je reč o pogonu koji omogućava uštede za vozače, pre svega za one koji prelaze veliku kilometražu.
Akcija zasad važi za pravna lica i flotne kupce, a dovoljno je da se kupi jedan model 500L.
Ušteda do 50 odsto
- Odabirom jednog od tri ponuđena motora, uz niže troškove eksploatacije, za četiri godine moguće je uštedeti i do 50 odsto vrednosti automobila. Uređaji LPG i CNG fabrički su ugrađeni u fabrici u Kragujevcu. To podrazumeva i fabričku garanciju na njihovu eksploataciju - kažu u FAS.
„Fijat 500L CNG“ ponuđen je uz 0,9 „tvin-er“ (80) i TNG 1,4 turbo od 120 KS. Takođe, vozila s pogonom LPG i CNG održavaju se u ovlašćenim servisima.
- Naša ponuda malolitarskih motora „fijat 500L“ s niskom potrošnjom i niskom emisijom CO2 na okolinu, kao i uvođenje alternativnih goriva (CNG, TNG) nude znatno ekonomičniju eksploataciju - dodaju u fabrici.
Autonomija
Fabrička garancija za automobile s pogonom na CNG i TNG iznosi dve godine bez ograničenja kilometraže.
- Prema podacima kojima raspolažemo, veći gradovi pokriveni su pumpama koje su snabdevene metanom CNG. Ukoliko nestane alternativno gorivo, vozač ima mogućnost da, zahvaljujući benzinskom pogonu, nastavi neometano da vozi - kaže za Kurir Ivan Mihailović iz flotne prodaje FAS.
Prosečna potrošnja „fijata 500L“ s pogonom na CNG u proseku košta 450 dinara, i to prema fabričkim podacima.
Izvor: Kurir.rs
Ustede su najvise 20-30% sa ovim visokim cenama TNGa. Drzava ne bi trebala da ovoliko opterecuje TNG posto je u pitanju ekolosko gorivo koje mnogo manje zagadjuje zivotnu sredinu od dizela i benzina.
500L sa vec sada cuvenim 1.4 Fire motorom i ugradjenim TNG-om ima dosta reklamacija, a i vidim da ga fabricki nisu ponudili sa TNG-om vec ovaj dvoklipni (tkzv dvoklipnjaca) motor ko' iz Peglice, ili kako bi ljudi rekli "ki' iz kosilice" ili "igrackica"... tak, tak, tak... :)
@Orlo
dosta modernijih motora ne podnosi TNG, skoro sam video negde listu modela i motora za koje se gas uopste ne preporucuje od strane samih fabrika...
Plus bitna stvar - kvalitet naseg gasa!
7 gradova u Srbiji ima CNG pumpe, neki i po dve, ali Novi Sad kao veći grad je nema. Tek kad na svakih 100 km bude CNG pumpa biće vožnja isplativa na duže relacije. Ovako samo mali broj privilegovanih ima mogućnost jeftine vožnje. Kod malih automobila (mali rezervoar) je to još izraženije. Pri ovom stanju samo autonomija od oko 600 km na CNG ima smisla.