Cenovnik za novi Renault Espace u Srbiji

Uvoznik Renaulta za Srbiju je na svom sajtu (Renault.rs) objavio cene za novi Espace.

U cenovniku su za sada samo verzije sa 1.6 dCi dizel motorom (sa 130KS i 160KS), a cene počinju od 29.990 evra.

Treba naglasiti i da se besplatno dobija produžena garancija u trajanju od pet godina ili 150.000 km, što je inače opcija od 1.500 evra.

Kompletan cenovnik, spisak serijske opreme, cene opcija i tehničke karateristike za novi Espace pogledajte na sajtu Renault.rs (u pdf formatu).
Ivan Mitić - Autoblog.rs
@UCS
Em to, em sto je izbor motorizacije uzasan!
Em sto ovi nasi mozgovi ne nude onog benzinca em sto uopste ne postoji neki krsteni 2.0 dci za njega.
Na onom najjeftinijem (29.990 ), opcija je (i) "Upravljač i ručica menjača presvučena kožom".
Zar za 30.000 eura plastični volan?
Pa, bazni Scenic Expression ( za 14.990 ) ima kožni volan i menjač!!!
A sa tim istim dizel motorom od 130 ks, "dugački" Grand Scenic Limited Edition košta 20.490 ...
Autor Panco 11 Mar 2015, 20:38
Nekada je 2.0 DCI razvijao 130ks.
Za 35 hiljada ni navigacija, ni kozni volan, ni grejanje prednjih sedista, NI KLIMA U DRUGOM REDU???
Pritom motor 160 konja za ovoliki auto koji se koristi za prevoz 7 putnika?
Ma ne, ovo je strasno.
Na C4 Picasso(i grand samo dodas 2 hiljade) dobijes se moguce ukljucujuci staklene krovove i gluposti za 35000, a ovima je to pocetna cena???
Šta je strašno ??
30 hiljada € za Espas ? Pa ovoliko košta neki Golf, pa vam to OK ?? Ili klot A4 ??
Elem, 1,6 DCI, je najbolja makina na svetu u klasi. lično nešto ima BMW u većem obliku.
Ovaj 1,6 DCI je Twin Turbo, 160 KS, do 100 tke ide 9,7 s. Šta je tu loše?? A ovoliko auto troši u proseku 5L dizela?
I kakvo je glupo poređenje Senika sa Espasom ??
Jedostavno, krstarica sa naj motorom, u ceni Golfa ?? I to nešto ne štima!?
I ppogledajte malo spisak opreme u osnovnom paketu !
Ko to reče da nema navigaciju u osnovnom paketu???
Ovo je, u svakom slucaju, dobar auto.Pored ovog sa 160 ks nikakav dvolitras nije potreban.
Mene bi vise zabrinulo to sto su najmanji tockovi od 17", a guma tih dimenzija (235/65) je "netipicna" zbog toga sto je u ponudi i felna od 20" (i u odnosu na njega (precnik tocka) su prenosi u menjacu tako proracunati) tako da ce izgledati kao balonce, a osim toga nabavka guma ce biti prilicno paprena stavka... a siguran sam da Tigar ne pravi takve Winter1 gume... :)
Ovaj auto u baznoj opremi ima sve, a to je vise nego Senik u Fulu.A sto se tice cene guma, to necu da komentarisem.Auto je 5 metara dugacak ima odlicne motore, 7 sedista, upravljanje na 4 tocka,savrsen dizajn i vrhunsku opremu.Cena je potpuno adekvatna za najbolji auto u klasi MPV.
@Vlada
Da bi nešto bilo lepše, prvo bi trebalo da bude lepo.Sa onom x maskom lopova i telom bumbara, opelovskim stotinama prekidača u kabini, Zafira je samo jedan od pokušaja.Ovaj auto je tanke siluete, sa velikim klirensom, širok, kompaktan, monolitan, mogu da zamislim kako ce uživo da bude pojava, ako udobnost bude na nivou izgleda, biće bolji izbor od limuzina d klase.
@misko
Lose je jer ces za nekoliko godina moci samo u djubre da ga bacis.
Ziv bio pa video.
I da, u kom to univerzumu da auto od 5 metara da trosi 5 litara dizela???
Sto volim kad se ljudi uhvate tako snage i potrosnje na ustrb svega ostalog.
Nemam apsolutno nista protiv auta, cak mi se i dopada, ali ljudi, daj budite ponekad malo realniji.
@Bobo
Ajd' molim te iskomentarisi za gume, bas me zanima kako razmislja neko kao ti. Mislis da to nije bitna stavka ili da gresim?
Da "ne diram" cenu guma od 17" (jer postoje i skuplje), ali se meni čini (gledajući razne "gumene konfiguratore") da se "bazne" 235/65X17 postoji nude samo kao "terenske" gume, npr. Michelin Latitude (a da je 235/60X17 bila bi dostupna i kao "putnička").
Generalno, može da se "preživi" i 17" ( ali, može da se nadje i za 30.000 dinara "po komadu" ako želite kvalitet i brend ).
Što se tiče onoga što sam na početku napisao i dalje mislim da je malo bruka da bazni Espace (za 30.000 ) ima plastični volan i plastičnu ručicu menjača.
A onda neki prigovaraju škodi na "klot izvedbama" ...
@moron
Bazni Espace ima koznu rucicu menjaca i kozni volan,ali se doplacuje drugaciji kozni volan i rucica menjaca,procitaj bolje.A procitaj dobro i sta jos sve nudi u "baznom" paketu opreme imas pobrojano, prilicno je bogat, naspram ovog Skoda stvarno deluje klot i to jaaako.
@Orlo
Ja bas kao i ti mislim da gume jesu bitna stavka i da je bitno da auto duzine bezmalo 5 metara, tezine skoro dve tone, sa 7 sedista i povisenim klirensom ima najmanje 17 cola gume(i nema 20, vec 19 kao opciju).A ti?Kia Carens nudi 16-18 cola, ix35 17-18?Koga to "brine"?Pa pobogu nije Skoda pa da ima tockove od 16 cola na Superbu od 5 metara.E to je stednja.
Panco
E ovaj 1,6 dci twinturbo, trošiće pri 120 km/h 5L nafte, kako god to tebi izgledalo čudno.
I odlično je da već znaš kao taj motor ne valja. To valjda sz Merc - BMW iskustva ??
Ne zaboravi da Merc "troši" Renault motore, a ovaj ćeda dobije kad zasluži...
@Bobo
Moze da bude da je taj odnos mase, duzine i sedista povezan sa precnikom felne, ali mislim da je poenta komentara bila da je guma nestandardna iz prostog razloga sto je u ponudi felna od 20" (objasnio sam i razlog) bez obzira sto je nema na nasem trzistu kao opcija, a to je sve posledica pomodarstva koje na kraju zrtvuje funkcionalnost i izbija novac iz dzepa... ne kazem da je to sada samo kod Renault-a, to je evidentno kod dosta proizvodjaca - svojevrsni trend, a ceh placa samo kupac koji ne razmislja glavom vec srcem... osim toga prosli model je bio i tezi pa je imao i felne od 16" a bio je i dalje "najbolji na svetu" kako ti kazes...
@misko
Aha znaci ako cemo tako da gledamo onda i moj auto koji je star 17 godina, tezak tonu i 800 kila, sa 205 benzinskih konja trosi 8 litara benzina na otvorenom (znaci posmatramo oba auta kao da se ne voze po gradu jer u sustini za to i nisu), sto je samo 3 litre vise od tvojih deklarisanih dizelskih 5 litara.
Sta je tu napredno osim sto su dodali jednu turbinu vise i dodatno iscedili jos konja na ionako vec iscedjen motor?
Ovo nije nista iz sto ti kazes iskustva nekih tamo Mercedesa i BMW-a (ima ljudi na ovom blogu koji se detaljno zabavljaju relacijom ove dve marke, nije ih tesko uociti) vec iskljucivo zdravom ekonomskom i opstom logikom.
Jel treba dalje da navodim argumente ili je dosta?
Panco
Ne znam šta si hteo da kažeš??
Da treba svi motori da troše 8 litara kao tvoj pa da budu dobri, ili da ovaj ne valja što troši 5 na autoputu pri 120 - 130 ??
Po pitanju turbine, da ti odgovorim, razmisli koliko je bolji motor sa 1 turbinom , od onoga bez, pa onda shvati neke relacije. Motor sa 0 turbina, sa 1 i sa 2. Eto tako počni da razmišljaš....................
Zapravo je cena u redu, nego su uvoznici krajnje NESPOSOBNI, i iste stavke su stavili i pod opcija i pod standardna oprema, tako da kupicma bude "lakse". Lakse da odu kod konkurencije, e to lakse.
@Orlo
Svaki ukras na automobilu je nefunkcionalan,ako izuzmes estetsku funkciju.Svaki hromirani prsten,lajsna,ukrasni poklopac, boja...i sve to placa kupac.I felgen.
@Panco
Vozim Renoa teskog 1,4 tone prazan, star 7 godina, ima motor dizel 1.5 dci, snage 106 ks.Prosečna potrosnja mi je 4,75 l za 65000 km,(u cl tacno) doduse vise je u voznji na otvorenom, ali nema start stop i ima losiju aerodinamiku od ovog auta.Ovaj auto je tezi 15%, ima start-stop, novija je tehnologija i garantujem da je moguce postici kombinovani prosek od 5,5 l.
@Orlo
Ovaj auto je potpuno nekonvencionalan.Nije prostran kao prethodnik, mnogo detalja je tu radi ukrasa i imidza.Vrlo mi je lep i poseban, prosto se izdvaja od svih na nacin na koji je to cinio avantime na primer, ili skorije DS5.Poredeci ga sa konkurencijom sigurno ce imati puno slabosti, od nekih manje prostora, od drugih skuplji, neki ce biti udobniji,neki stabilniji...Mislim da je za ovakav auto to nebitno jer nije zbog toga nastao.Meni je on sada najbolji MPV, ali pri tome mislim sve sto sam rekao.Mislim da ce svako ko ga bude posedovao u njemu uzivati, a pored slabosti koje ce sasvim sigurno imati, imace i sasvim sigurno neke stvari koje su bolje od konkurencije.Ne postoje najbolji automobili na svetu, jedini pravi kriterijum su prodajni rezultati jer se tu pokazuje da li si utrefio ili nisi.Kod ove kategorije mislim da ni oni nisu vazni, jer se ovakvi automobili generalno slabo prodaju.Jos uvek se drze u c segmentu, ali i nihove grand verzije cine tek 10-15% ukupne prodaje.Ova klasa je prakticno izumrla pojavom velikih SUV-Crossovera, a i karavani d segmenta su prilicno popularni.Tako da ne mislim da ce ovo biti trzisni bum, a mislim da ni tvorci to ne ocekuju.Sa druge strane mislim da je sjajan imidz auto, prilicno funkcionalan, tehnicki dobar i prelep.Vrlo vazna karakteristika je i 4control koji mu povecava svakodnevnu upotrebljivost u gradu, a vizuelno ce uzivo izgledati vrlo impozantno u to sam siguran.Bezbedan je, veliki, udoban, dobro opremljen, stedljiv, nije jeftin ali nije ni skup,x-trail sa kojim deli platformu ima te cene, meni licno je retko lep auto,krug okretanja minimalan, meni dovoljno za reci da je ovo izuzetan auto.
Bobo
Ja nisam autor cenovnika koji je predstavljen uz ovu vest, ali znam da čitam šta je BILO upisano kao opcija kod baznog. A tu ( pod opcija ) nije pisalo da je opcija "drugačija koža" na volanu i ručici menjača (kako ti kažeš), već da je opcija "koćni volan i ručica menjača". Tu "opciju" ja nisam kreirao, ali je lepo što je "kod uvoznika" to neko ipak naknadno uočio i promenio ponudjene opcije.
Slažem se da je ovo vozilo veoma dobro i lepo (i sa svim superlativima koje kažeš).
Da li baš bazni "Espace" treba oko 8.000 da je skuplji od Grand Scenica u najvišem paketu "Bose Edition" (a sa istim DCI motorom od 130 ks), to neka ceni svako za sebe.
Da li baš "bazni" Espace od 130ks treba da ima identičnu cenu ( a ima ) kao i Grand Pikaso HDI sa 150 ks u najskupljem paketu (exclusive), i to je za veliku dilemu. Oba su vrhunski "udobni transporteri ljudi", sličnog Wb-a, a samo on je bitan za unutrašnji komfor. "Gledao" sam ( merkao i telom merio ) par puta novi Grand Pikaso i ono je fantastična ponuda prostora. A dok nisam video cene za Espace, mislio sam i da je skup ...
@Bobo
Vidi ne znam stvarno kakav je iznutra (prostorno), ali mislim da je lep i da ce bolje stariti nego taj DS5, i da ce dobro izgledati i posle nekog duzeg vremena.
Sto se tice da je prodaja uvek merilo da je nesto dobro, necu uopste da se slozim, jer smo cesto svedoci da nije tako, mislim da je prodaja cisto vezana za mnogo razloga (od dizajna, marketinga/reklame, imidza, funkcionalnosti, prakticnosti, itd) a ne za jedan - a to je da je neki auto dobar (objektivno)...
I sto se tice "ukrasa" placas sve, to si u pravu, ali zbog hromiranih delova neces da zazalis...
@moron
Zaboravio si Lodgy u Fullu i on ima slican WB, tek tu je razlika u ceni besmislena.Sto se tice tvojih pitanja:
1 Treba
2 Treba
A sad moje potpitanje tebi, proizaslo iz tvog vlastitog rezona:
1Da li bas Grand Pikaso u ekskluziv opremi treba da je
8000 eura skuplji od Drand Senika u Bose opremi?(pripazi sta ces odgovoriti jer ces nas odvesti do logana MPV sa 7 sedista)
@orlo
Mozda neces zbog hromiranih detalja, ali zbog koznog volana hoces, pa ga opet volis, volis i jaci motor koji trosi vise, skuplje mu je odrzavanje, servisi, pa opet volis da moze da ide i 250 iakoga nikad ne poteras tom brzinom.Meni je isto i sa gumama.Naravno da su skuplje za zamenu na skupljem vozilu.
@Bobo
Nije naravno, to je nametnuto... u premijum D-segmentu svi imaju od 16" i manje profile, a time i jeftinije gume... a kozni volan je moranje, barem kod Renault-a jer onaj plastican je gadan za medalju... vozio sam skoro Megane III 1.5 dCi sa 110 KS jedno par dana pa mi se iz licnog iskustva ni malo ne svidja... nekada su bolji, barem po meni, bili oni koji nisu oblozeni kozom...
I sve sto si naveo nije nuzda/moranje...
1. Ауто није ни сенка онога Реноа Сеника који је створио ту класу возила
2. Ауто је вероватно добар, са свим врлинама и манама које доноси нови дизајн, ДЦИ мотори и фенси детаљи (дефинитивно му не требају онолике фелне јер тај ауто нико никада неће купити због имиџа, како је неко рекао)
3. Обзиром да јесте допадљив ауто за превоз 7 људи, са ценом БМВ тројке од 118 коња без икакве опреме, ауто јесте одлична понуда
Bobo
Što se tiče odnosa Grand Scenica "boza edicija" (130 ks) i Grand Pikasa "ekskluziva edicija" (150), postoje neke razlike. Npr, Grand Scenic, kao i Zafira, su stari modeli, malo "pregaženi", zbog čega su oba pojeftinila nedavno (Zafira paket "Cosmo" (koji je sedmosed) 1.6 dizel sa 136 ks ti je samo 21.200).
Ali, u najvišim paketima, Bosa Edicija i Cosmo, su sadržajem potpuno siromašni spram Exclusive (mada, ima i on svojih gafova).
Ne mislim da je Grand Pikaso "džabe" (ali, recimo, Pikaso, 1.6 HDI, paket "Intensive" (takodje bogatiji od Bose Edition), ima cenu 22.900 i Wb kao Grand Scenic i nije loš izbor kao petosed), ali je njegova cena u Srbiji posledica "nastupa" uvoznika (npr. opcija koja je u SLO 250 (crna Onyx), ovde je 520, tamo 920 (ksenoni), ovde 1.260, tamo 80 (rez.točak), ovde 130, tamo...).
Dakle, "dugački" skup jeste, opcije skupe jesu, sve skuplje nego u SLO (gde je DDV 22%), ali i ovaj Espace će da "šamara" cenom samo tako ...
Pri tome, ak ćeš jači DCI (160ks), ucenjuju te sa EDC menjačem (bez njega ne može),koju politiku reno i inače primenjuje i za druge modele (normalni, jači motori, primereni masi vozila, skoro uvek samo uz EDC(clio, captur ...)).
Drugi proizvodjači tako ne rade, pa te tako, primera radi,čak ni kod škode niko te ne tera da uz normalan motor (čija je snaga primerena vozilu) uzmeš DSG.
Hoćeš, nećeš ...
@moron
Dejane, niko te ne ucenjuje ni za sta,Reno pravi automobile po ukusu ljudi,zato se Klio prodaje trostruko bolje od Fabije,kad ces nauciti.EDC je tehnicki napredniji od obicnog menjaca,kod klija ga musterije dobiju sa autom,kod Skode mora da se dopllati.To je kao da si rekao Reno ucenjuje kupce jer ne nudi manuelnu klimu,samo dvozonsku digitalnu,a kod Skode mozes da biras jer dobijes manuelnu, a ao zelis digitalnu mozes da doplatis.Upravo si objasnio kako je "u klasi petoseda" Rapid bolji izbor od A3 jer i kad ga nakrcas opremom je jeftinij i bolje opremljen od baznog A3 a ima slican WB.Espace je veliki crosover monovolumen d segmenta,kad ga tvoj PSA bude imao onda valja porediti cene.
"EDC je tehnicki napredniji od obicnog menjaca,kod klija ga musterije dobiju sa autom,kod Skode mora da se dopllati".
Kod svakog automobila se menjač (ovakav/onakav) "dobije sa autom". Ali, NE NA POKLON, ni kod Klija ili bilo kog Renoa, "doplata" za Clio je 1.500 eura (npr, Dinamique dci sa 90 ks "bez" EDC je 14.490, a "sa" EDC je 15.990.).
Naravno, Reno malo manje naplaćuje EDC kod modela koje je "vreme pregazilo" (Megane,Scenic...). Tako da siguran budi da se ni kod Espacea EDC "ne dobija", naplaćuje se on...
A ako ti lakše, i ja da kažem da je Espace najbolji "u svemiru" ( tako si rekao i ta Clio, zar ne?). I sada je sve OK :)
Ne dobije se kod svakog automobila menjac ovakav ili onakav.Kod renoa se dobije ovakav, a kod Skode onakav.Kad smo kod Skodinih opcija, cudi me da u baznim varijantama imaju vrata pojaseve i sedista.Za Espace si u pravu.
Samo je fora da li ti ga "uvale" kao moranje (kao sto je ovde slucaj), ili moras da doplatis pa to drugacije deluje psiholoski na kupca a krajnji ishod je isti - sve sto (hoces da) dobijes platis lepo...
Nikada automatski menjac nije bio standard, uvek je bio doplata, tako da... ne govorim o skupim premijum modelima... i niko nista ne poklanja, jer ni kod babe nema za dzabe...
Na sajmu sam imala priliku da sedim u njemu i upoznam ovaj najimpozantniji primerak auta ove klase i nakon toga vise nisam imala zelju da sednem u bilo koji drugi auto. Pored sjajnih asistencija u voznji koji ovaj auto pruza, konfor koji se dozivljava je vanserijski. Auto buducnosti definitivno. Taj nivo ukrasa kao sto je masazna stolica, otvaranje gepeka pokretom noge, automatsko spustanje sedista, tablet i pregrst drugih pored toga da je ovaj auto definitivno mali potrosac goriva i jeftine registracije opravdava njegovu cenu. Postigli su visok standard i verujem da ce ovaj auto potstaknuti druge proizvodjace da u buducim cenam nude vise "ukrasa" nego do sada sto nama potrosacima ide na ruku. Takodje 4control, ceo je u kozi, grejanje svih sedista, asistencija pri parkiranju... Neverovatan broj kvaliteta. U toj ceni ni Audi ni BMW niti bilo koji drugi ne nude toliko dodataka. Cak veliki broj dobrih proizvodjaca u vecoj ceni nude sedista sa manualnom manipulacijom?!? Pa sta reci. Hvala Renault-u jer su postavili visok standard jer najskuplja verzija ovog auta (dobije se vise i od ocekivanog) je manja od vecine cena u osnovnoj verziji.