home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Na Međunarodnom salonu automobila u Beogradu, koji se održava od 20. do 29. marta, CITROËN će izlagati u halama 1 i 4. U Hali 1, na centralnom mestu, nalaze se štandovi CITROËN i prvi put od ove godine samostalni štand brenda DS. U Hali 4 nalazi se izlagački prostor za laka komercijalna vozila.

Pored prelepog ambijenta, koji donosi dah evropskog šarma, očekuje nas i mnoštvo noviteta.

Da krenemo redom:

CITROËN C4 CACTUS

Automobil koji nosi epitet Zvezda beogradskog sajma svakako je CITROËN C4 Cactus. Za svega šest meseci prodato je 47.000 primeraka, čime je ovaj nesvakidašnji model odmah postao bestseler.

CITROËN C4 Cactus nudi jedinstveni dizajn, koji spaja jednostavnost pri upotrebi i lepotu, svojim čistim i glatkim površinama. Spoljašnost je obogaćena snažnim grafičkim elementima koji uvode u svet SUV vozila. Tu spadaju i Airbump® štitnici karoserije od ogrebotina i manjih udara koje je patentirao i ekskluzivno predstavio CITROËN.

Za zadovoljstvo u vožnji i udobnost najvišeg nivoa C4 Cactus je opremljen prednjim sedištima u duhu sofe za više komfora i bliskosti. Ovo vozilo raspolaže velikim prostorom, koji je dobijen i zahvaljujući još jednom novitetu – vazdušnom jastuku u krovu vozila, inovaciji koja pruža više prostora suvozaču.

C4 Cactus raspolaže inteligentnim tehnologijama, poput digitalnog interfejsa za bolju preglednost, pa se sve funkcije nalaze na jednom mestu, tabletu na sredini komandne table. Tu ubrajamo i tehnologije koje olakšavaju svakidašnju vožnju: Pomoć pri parkiranju, pomoć pri kretanju na uzbrdici , inovacija Magic Wash sa prskalicama smeštenim direktno u brisače ili panoramaski krov sa apsolutnom zaštitom od spoljne temperature.


Zahvaljujući tehničkim inovacijama CITROËN C4 Cactus je daleko lakši od ostalih vozila tog segmenta. Opremljen je i motorima poslednje generacije Blue HDI koji omogućavaju veoma malu potrošnju goriva od svega 3,1l/100km i  emisiju od samo 82 g CO2/km.

NOVI CITROËN C1

Druga premijera je novi model CITROËN C1, najmanji CITROËN u ponudi.

Lansiran pre nekoliko meseci već je prodat u 41.000 primeraka i kao  praktično i udobno gradsko vozilo, nudi opuštenu vožnju. Pun duha, ovaj model predstavlja priliku da se drugačije i intenzivno doživi grad.

Dostupan je sa 3 i 5 vrata, ali i u dve verzije – berlina ili verzija sa otvorenim krovom nazvana Airscape. CITROËN C1 ima dizajn koji mu daje snažnu osobenost sa energičnom siluetom i nasmejanim prednjim delom.

Zahvaljujući svojim kompaktnim dimenzijama (samo 3,46 m) poseduje okretnost, lakoću upravljanja, ogibljenje najvišeg nivoa kao i besprekorno držanje na putu.

CITROËN C1 je opremljen inteligentnim tehnologijama i opremom koja se lako koristi, tu je i ekran osetljiv na dodir od 7’’, ili Mirror Screen koji omogućava kopiranje i upravljanje aplikacijama sa Vašeg pametnog telefona.

Za još veću udobnost CITROËN C1 poseduje najnovije tehnologije: sistem za pristup i pokretanje vozila bez ključa, kameru za kretanje unazad, kao i pomoć pri kretanju na uzbrdici.

NOVA GAMA CITROËN C4

Treća premijera je restilizovani model CITROËN C4, koji je upravo predstavljen na svetskoj premijeri u Zenevi.

Ova gama jača svoj status među kompaktnim limuzinama, koje su udobne za boravak u njima i za vožnju. Ona ima i inovacije koje potvrđuju njen karakter i koje olakšavaju život: nova prednja i zadnja svetla, ekran osetljiv na dodir od 7’’, pristup i pokretanje bez ključa.

Sa ovom gamom je ostvaren i pravi generacijski skok prihvatanjem efikasnih motora PureTech i BlueHDi, kao i novog automatskog menjača EAT6. CITROËN C4 druge generacije, koji predstavlja uzor u svom segmentu po pitanju udobnosti, elegantnim dizajnom i odličnim voznim kvalitetima jača svoj status kompaktne limuzine.

Novi svetlosni potpis pojačava izražajnost prednjeg dela pomoću dnevnih LED svetala i dinamiku zadnjeg dela pomoću svetala sa 3D efektom. To je i pojednostavljena komandna tabla sa novim ekranom osetljivim na dodir od 7’’ u sredini, prednje sedište sa funkcijom za masažu i veliki stakleni panoramski krov koji je opremljen električnim štitnikom od sunca.

Tehnologije koje pojednostavljuju vožnju su pomoć pri kretanju na uzbrdici, inteligentna kontrola prianjanja, sistem za nadzor mrtvog ugla, a tu je i smanjene potrošnje goriva sa trocilindarskim motorima PureTech i BlueHDi, koji zadovoljavaju norme Euro 6. Udruženi sa tehnologijom Stop & Start i sa gumama niskog otpora kotrljanja, ovi motori imaju malu potrošnju goriva: počev od 3,3 l/100 km, a ispuštaju svega 86 g CO2.

Izlaganje kompletne game firme Avtonova KAB prate izvanredni popusti za sve modele, kupovina sa 0% kamate i mogućnost zamene vozila staro za novo.

PR saopštenje - Avtonova KAB

Foto: arhiva Autoblog.rs / Citroen



čitanja : 2887



Komentari

Restilizovani C4 je meni vrh (onakav kakav automobil C segmenta treba da bude za razuman novac), tako da od mene svaka preporuka, a Cactus je totalni besmisao i mislim da onome ko ga kupi, fali neka daska u glavi. Gledao sam ga au auto salonu i to je totalni promašaj (i) "enterijera" i funkcionalnosti. Ako je petosed ("registrovan") tako, onda mu ne trebaju prednja sedišta (fiktivno) "spojena" kao jedna klupa (kao da je za 6 osoba), sa onim "promašenim" centralnim osloncem za laktove. Ručna kočnica je promašaj, kao i "ručica menjača" ( "dugmići" menjača). A pozadi nema mesta za odraslog čoveka. Smešno.
Cenu da ne komentarišem, ali "ekstraprofiterske pobude" proizvodjača razumem.
A što se tiče cena Pikasa, to je čisti autizam i bolje bi bilo onome ko odredjuje cene da ( pre nego napiše cenu za verziju sa motorom 1.6 HDI od 115 ks ), da pogleda koliko danas košta ( KOLIKO HILJADA MANJE KOŠTA ) Grand ili kratki Scenic DCI sa 130 ks "Bose Edition" ili Zafira 1.6 CDTI od 136 ks "Cosmo" (što su sve potentniji motori od tog 1.6 HDI ), a sve je to slična filozofija paketiranja ( pa tako ni Pikaso Ekskluzive nema ksenone, kao ni ostali pomenuti ). Nije ni čudo što sa tim cenama "na ulici" ne može da se vidi ni jedan novi Pikaso. Što je velika šteta, jer je to u osnovi dobro vozilo, čak i sa tim slabijim 1.6 HDI.
Izvinjenje "uvoziku" za možda "teške reči", ali, sa onim cenama Pikasa u salonu (kratki Eskluzive mislim za preko 33.000 "sa uračunatim popustom" ), ima da im sve to u salonu ostane večno ... Ili još i duže.

Autor moron 11 Mar 2015, 20:58

Cene su spisak zelja uvoznika, a nikako nesto sto bi moglo da se prodaje.

Ali, C4 Picasso moze da e nabavi za 19000 hlljada 1.6 HDI vrlo normalan, i to im je okej ponuda.

C4 jeste dobra cena, ali zasto C3 kosta jednako???

O DS liniji ne treba trositi reci, dovoljno je pogledati koliko kostaju polovni dve ili manje godina stari, pa je jasno da treba kupiti korisceni za 60% manje novca.

Autor Fordovac 11 Mar 2015, 21:45

@moron

slažem se za "promašenost" Cactusa, ali ne zbog istih razloga... Cactus ima puno većih problema nego su "fake klupa", "promašen" prednji oslonac za ruke i ručica ručne kočnice.... sve to u biti ni nije problem (jer ga možeš dobit i u potpuno "klasičnom" prednjeg reda)! auto je pun iritantnih nelogičnosti, od kojih je daleko najveći njegova cena.... ali neću (ponovno) ulazit u to... :/

reći ću samo ovo: oni "dugmići" robotizovanog menjača su super... u praksi iznimno jednostavni za korišćenje a još i fora izgledaju!
pazi... to ti govori čovek, koji mrzi automatike i iz dna duše prezire robotizovane menjače... ali i čovek, koji je ta tri dugmića probao u vožnji! i to ne jednom... ;). sve skupa je stvarno krajnje neproblematično i ne traži nikakvo " prebacivanje u ručni mod" ako želiš kontrolu promena preko ručica uz volan, ni ne zauzima prostor u kabini....

a za Picasso, ne znam.... auto je po konceptu i ugodžaju u kabini "debelo ispred biločega" u svojoj klasi a cene kod nas startuju već sa 18k eura... normalno, idu i preko 30 ali, više neg pristojno opremljen Picasso se može dobit za manje pare neg puno klasičniji (čitaj, dosadniji) Golf Sportsvan, kojem je početna cena za najćelaviji model 24k eura...

Autor drugmirko 11 Mar 2015, 21:55