Citroen sajamska ponuda

Preuzmite sajamske cenovnike za modele C3, C4, C-Eylsee, C4 Cactus, C4 Picasso, C5, Nemo, Jumper, Berlingo i Jumpy
Sajamska ponuda za Citroen C-Eylsee
Sajamska ponuda za Citroen C4 Cactus
Sajamska ponuda za Citroen C4 Picasso
Sajamska ponuda za Citroen Nemo
Sajamska ponuda za Citroen Jumper
Sajamska ponuda za Citroen Berlingo
Sajamska ponuda za Citroen Jumpy
"Mnogo dobra" ova "sajamska ponuda" za "kratki" C4 picasso, klasično potcenjivanje zdravog razuma. Pre "sajma", na snazi je bio "redovan cenovnik" sa "redovnim popustom" od 1.500 eura ( a razlika cene do "Granda" je bila oko 1.500, u nekim varijantama 1.700 ).
Onda je "izbačen" sajamski cenovnik od 04.03.15, u kome su za 1.000 eura najpre podignute "redovne cene", a "sajamska cena" je sada niža za 2.500.
I sve je ostalo isto, samo je ovo "povoljnije", jer je "sajamski".
Doduše, sada im ispada da je fiktivna "redovna cena" Granda veća za samo 500 eura veća od fiktivne "redovne cene" za "kratkog".
Bravo za uvoznika! Desetka!
@moron
U odnosu na prethodni cenovnik (od 20.7, ažuriranog 1.10.2014),u startnoj ceni, cene su iste ili niže OSIM EXC 16THP i EXC20 bluehdi (+1000 i +500) a sve prodajne cene su niže za po 1000 (1300 i 2000 kod dva modela)u odnosu na akciji na tom cenovniku. Cenovnik GP nije objavljen ni napravljen, matematika je regularni Pic + 1000. Imaš ozbiljan problem sa kalkulatorom.
@Milan Nikolić
Kada biste hteli ovde "zalepiti" link do cenovnika na "kratki" pikaso, koji cenovnik je bio na snazi do ovog od 04.03.2015, lako bi se videlo ko od nas dvojice ima "ozbiljan problem sa kalkulatorom." Moguće da sam ja "u problemu", ali "pokažite".
Pošto je kod Vas "akcija" (popust) i za "dugački" i "kratki" piccaso bila i pre 04.03.15. ( tj, postojao je "akcijski popust" na oba ), recite koliko je do 04.03.15. bilo "ZA UPLATU" za Intesive, sa 1.6 e-HDI, 6MT, za "dugački" i za "kratki".
Iz toga ćemo da vidimo koliko je ranije "dugački" bio skuplji "za uplatu" ( i da li je ova "nova akcija" zaista donela dodatnih 1.000 eura popusta na "kratki" kako kažete ).
To za odnos "redovnih cena" "dugačkog" i "kratkog", da važi pravilo, odnosno, da je "matematika ... regularni Pic + 1000.", moje razumevanje je da to nije tačno.
Npr, Intesive, sa 1.6 e-HDI, 6MT, navodna "redovna cena" za "dugački" je 26.190, a za "kratki" je 25.490 ( pa je "redovna razlika" navodno 700, a ne 1.000 kako kažete). A, recimo, za BlueHDi 150 BVM6 Exclusive, vama je "redovno" "kratki" jeftiniji za 500 eura od "redovne" cene "dugačkog" ( znači, opet nije 1.000 ).
A stvarni odnos cena ( "za uplatu" ) vam je i pre i posle 04.03.15. ostao isti ...
p.s. Imam molbu da napunite akumulator na onom "kratkom" 2.0 HDI Exclusive u salonu, jer ni gepek ne može da mu se otvori i da mu se vidi veličina. A ima ljudi kojima je i to bitno.
Kao što mislim da jednom ispražnjen akumulator, je potpuno uništen akumulator i nije u redu u odnosu na onoga ko kupi to vozilo.
@moron
Intensive 1.6ehdi u starom cenovniku: cena vozila 25.490 akcijski popust -1.500=23.990. U sajamskom cenovniku cena vozila 25.490 cena na sajmu 22.990. Dodatni popust 1.000. Grand u starom cenovniku 26.190 - 1.500=24.690. Novi cenovnik ne postoji nego kako sam objasnio 22.990+1.000=23.990. Iz mog objašnjenja pravila formiranja cene za GP u novom cenovniku izvlačite retroaktivan zaključak da je to pravilo važilo u prošlosti? Pošto baratate tačnim ciframa iz starog cenovnika fer bi bilo da priznate da ste pogrešili u navođenju šta je poskupelo i koliko je pojeftinilo, jer to i sami vidite na tom papiru. Molim navedite koja je cena podignuta pa onda za toliko i dodatno spuštena.
Hvala na brizi za akumulator, safe mod ne dozvoljava otvaranje gepeka, audio sistema bez startovanja motora da ne bi došlo do potpunog pražnjenja akumulatora.
Milan Nikolić
"Safe mod" ("program za uštedu energije") kod PSA isključuje (posle pola sata upotrebe nakon gašenja motora) audio sistem, brisače, oborena svetla, plafonska svetla ... (piše to i u upustvu kola), ali NIKADA ne isključuje elektroprekidač gepeka. To "isključuje" samo potpuno prazan akumulator (i samo tada gepek ne može da se otvori). Tako da "ne stoji" to što kažete (već vam je (bio) "prazan" akumulator na onom "kratkom" 2.0 HDI Exclusive).
Što se tiče "dugačkog" granda, u salonu na cenovniku koji stoji pored izloženog 1.6 e-HDI Intensive NE PIŠE to što ovde kažete (da se njegova cena navodno "formira" dodavanjem 1.000 eura na cenu "kratkoga", to nigde ne piše), već piše ona "redovna cena" i "popust" koji ja kažem (i koji i na sajtu piše).
A na moje pitanje sam "tamo" i dobio odgovor da je cena "dugačkog" ono što na cenovniku pored kola piše ) i da neki drugi popust, osim napisanog, ne postoji).
Meni je žao što je tako, jer takve naizgled "sitne stvari" mogu da "teraju ljude", prvi utisak zna biti važan, posebno kada se ponovi i "drugi put" ( kao i ono kada vidim npr. da crna boja u SLO košta 250, a kod Vas 520, takva razlika cena nekih opcija (ne svih) je jako loš predznak čoveku koga to možda interesuje). Ne trebaju meni ksenoni, ali se pitam, zašto su u SLO 920, a kod Vas 1.260. No, "treba" mi možda rezervna guma, a ovde je mnogo skupa za SLO, pa se pitam da li je tamo PDV 22%, a kod nas možda 88% ( jer je odnos cena tog točka možda tu negde)?
Od tih "sitnih stvari" dobijam "ospice" ( da ne kažem "magareće uši" ). I skoro da kažem "zbogom", ko zna.
Šteta, jer je piccaso vozilo koje ima svoje velike prednosti. Ali i neke sitne mane. Kao i svako vozilo.
@moron
Tehnička služba se iskreno nasmejala na ovo što kažete o tome šta isključuje safe mode, jedini komentar je bio da iza tačkica na 291 strani uputstva ima što šta što logika nije napisala (da li više troši/povuče motor koji otvara vrata ili plafonsko svetlo u kabini i tako ugrozi napon akumulatora). Isto me podsetili da su vrata mogla da se otvore i ručno, pa zainteresovani posetilac može da stekne uvid u veličinu prtljažnog prostora, ako mu je bitno (strana 66). Nego da se vratimo na vaš prvi post i tvrdnja da je cena dodatno podignuta za xx i isto tiliko dodatno spuštena. Molim informaciju.
Selektivno plasirate informacije, nije vam odgovarala cena metalik/crne u HR pa ste našli SLO koja drugačuje rangira metalik/crnu, ne smeta što je taj auto tamo 25.810 (int 16e-hdi)
Milan Nikolić
Ja Vašu firmu smatram za ozbiljnu, ali to što pišete o "ručnom otvaranju prtljažnika" je krajnje neozbiljno, jer na toj strani 66 piše ( otprilike ): "Oborite zadnja sedišta tako da bravi prtljažnika možete da pristupite sa unutrašnje strane" (tj. KROZ GEPEK) i onda "mali odvijač uvucite u otvor brave A da otključate bravu".
Je li tako Milane? Grešim li? Tako posetilac salona treba da otvori?
Pa, šta bi bilo da sam ja ( zbog praznog akumulatora Vašeg salonskog primerka ) pokušao u Vašem salonu tako da otvorim prtljažnik onog "kratkog" Piccasa Exclusive, da sam preko zadnjih sedišta pokušao da udjem u gepek, legao u njega kao psihopata i onda "šrafcigerom" ručno "otvorio" bravu prtljažnika?
Bio bih posle tog "pokušaja" ili "u Bačvanskoj" ili u "Lazi Lazareviću". Treće ne postoji.
Ako Vi smatrate da je to način otvaranja gepeka za posetioce auto salona (kada akumulator nije pun), a Vi lepo stavite tu stranu 66 upustva "na kola".
Inače, drago mi je ako se Vaša tehnička služba nasmejala na ono što sam ja "citirao" o "programu za uštedu energije" kod PSA, a još bi mi draže bilo da je u tom upustvu mogla da pročita ( pa Vi da citirate ) da "programu za uštedu energije" isključuje bravu prtljažnika.
Nije u redu (blago rečeno) da iznosite nešto što ne možete da dokumentujete.
Što se pomena cena u HR tiče i poredjenja istih sa cenama u SRB, ako ih pomenem, biće još veća bruka za Vas zbog visine Vaših marži.
Jer, ne zaboravite da u HR, osim PDV-a (koji je viši nego u SRB), postoji i "poseban porez" ( "na vrijednost vozila" i "na CO2" ), tzv. "trošarina" ( koje je čak i na verzije sa 1.6 HDI u zbiru preko 1.000 eura, za 2.0 HDI da ne pomenem ) i čak i kada bi "osnovna cena" ( bez ikakvih poreza ) vozila bila ista u SRB i HR, te kada bi i PDV bio isti (a tamo je viši), "konačna cena" u HR bi zbog "posebnog poreza" ( "trošarine" ) opet morala da bude veća.
A Vi se "branite" time da je cena u HR veća nego kod Vas? "Odbrana" lišena ekonomske logike (po mom razumevanju).
Iskreno se nadam da ću "sledeći put" (ako ga bude) moći "negde" ( pa i na Vašem sajtu i na cenovniku pored Vašeg vozila u Vašem auto salonu ) da pročitam one cene granda koje (samo ovde) pominjete. Jer za mene ili bilo kog mogućeg kupca, postoji samo ono što je zapisano, a "reči" ( pa i na napisane na ovom Blogu ) su samo "magla" (i za Vas bez ikakve obaveze).
Što se tiče visine cena, to je Vaša stvar i odluka i ako je Vaš stav da je ovde PDV veći nego u SLO, sve prihvatam i razumem. U suprotnom, biću i dalje mišljenja da Vam (neke) marže "nisu razumne".
Iskren pozdav i svaka sreća u radu.
@moron
Opet selektivno, na toj strani lepo piše, ustvari nacrtano je i označeno na slici...spoljašna komanda, u poglavlju MOTORIZOVANI POKLOPAC PRTLJAŽNIKA (vi prepricavate ono sa strane 68 u delu pomoćno otvaranje prtljažnika. Zlonamerno. Argumentacija da to ekplicitno ne piše pa zato ne mogu da to dokumentujem je blago rečeno...dečija. Nego, znam da imate cenovnik, šta je sa onim što ste objavili u prvom postu. Koji je to model koji ste naveli da je poskupeo i isto pojeftinio. Evo ne morate da mi dokumentujete, recite koji je i cenu. U suprotnom, deca su mi porasla, dok ne stignu unučići nemam volje da se igram u pesku. Pozdrav
Milan Nikolić
Kako da ja ovde "dokumentujem" kada sami Vi ( Vaša firma ) posedujete "prethodni cenovnik" (pre ovog "sajamskog"), onaj u kome je (dok ga niste skinuli sa sajta) u poslednjoj koloni pisao "akcijski popust" ( a sada u "sajamskom cenovniku" piše "sajamska cena" )?
U Vas je i "hleb i pogača" u ovoj priči, ali ja i ne očekujem da objavite neki papir koji bi išao Vama na štetu.
Ako nam date taj "stari cenovnik", svi ćemo moći da usporedimo šta je pisalo u koloni "cena vozila sa PDV-om". I da li grešim ja, ili grešite Vi. Tj. da li je ova "akcija" za pikaso zaista "sajamska akcija" ( dodatno sniženje "iznosa za plaćanje" za 1.000 eura ili nije).
Kao što ste (verujem da se sećate) imali onu (sofverašku) grešku u "Outlet cenovniku" (na Outlet sajtu), koja je vodila zaključcima koji potcenjuju zdrav razum.
Istina je da to nije bila neposredno greška Vas kao uvoznika (već greška vašeg softveraša), ali je istina i da je to bio Vaš sajt i da Vi odgovarate za tačnost napisanih podataka.
A ta "greška" je stajala "danima" i zamalo sam prvo jutro "poleteo" da kupim "dugački" po ceni "kratkoga", kako je to sledilo sa Vašeg sajta :)
@moron
U postu kažete...
Onda je "izbačen" sajamski cenovnik od 04.03.15, u kome su za 1.000 eura najpre podignute "redovne cene", a "sajamska cena" je sada niža za 2.500.
Znači nemate prethodne cenovnike nego pljujete napamet (iako savršeno navodite cenu od 25.490 sa popustom od 1500 a sami vidite da je sadašnja istog 25.490 sa popustom od 2500). Pišite na mail milan.nikolic@citroen.rs i rado cu vam poslati cenovnike a onda možete slobodno da se ovde izvinete za neistine koje ste naveli.
@ Milan Nikolić
Realno, da vidimo šta nudi konkurencija:
Yaris 9.990
Pro Cee'd 9.990
Polo 9.990
Fabia 8.350
Rio 8.790
Fiesta 8.990
Rapid 9.190 - Spaceback 9.700
Clio 9.990
Punto 9.090
i20 9.590
Citroen ne može sa ovakvim cenama, nije kriv kupac, krive su cene. Zašto bi C3 koštao više od konkurencije? Nikuda ovo ne vodi, Vitro je propao zbog jakih cena. Kupci drugih marki sigurno ne bi zaobišli C3 da je cena na vreme korigovana.
Milan Nikolić
Da sam ja "zlonameran" (kako pogrešno smatrate), za onaj gaf sa "Outlet"-om (koji ste i sami ovde potvrdili i za to napisali ( 18.02.): "Sad ponovo testiram sajt i vidim da ste u pravu ... Hvala na ukazanoj neispravnosti" ), kao i za one "dvojne cenovnike", koji postoje u jako dugom periodu, za u njima prikazane "redovne cene" (po kojima se vozilo i ne prodaje) i "akcijske cene", što sve dovodi u zabludu kupca i pogrešno stvara predstavu da je nešto "na akciji" i/ili da ima ona "svojstva" koje ste "oglašavali", odavno bih Vam podneo prijavu zbog povrede Zakona o zaštiti potrošača i Zakona o oglašavanju (a ti zakoni, osim novčane kazne za prekršaj, imaju predvidjenu i zaštitnu meru zabrane obavljanja delatnosti 6 meseci do jedne godine).
Umesto toga, kao "zlotvor", ja sam Vas često i hvalio (proguglajte ovaj sajt, ko je dao više pohvala za cenu za C4 (HB)).
Ako za nešto mogu sada da Vas (iskreno) pohvalim, jeste da ste u "sajamskom cenovniku" za "kratki" spustili cene nekih opcija (pa je, npr, sada "sajamska cena" ksenona samo 1.060, odnosno, 140 eura više nego "redovna cena" te opcije u SLO, a i crna boja Vam više nije 520, već "sajamski" samo 440 (u SLO "redovno" i dalje 250). Bez šale, ovo "pozdravljam".
Vidim da ste za vreme ove naše "rasprave" sa sajta potpuno uklonili cenovnik za "dugački" (nije problem, imam jedan koji ste mi poslali "softverski"), jer se očito "ne gadja" sa bilo kojom cenom za koju ovde navodite da je "prodajna cena" tog vozila.
Zaista bih bio srećan kada bih na Vašem sajtu mogao da vidim koja je "stvarna cena" tog "dugačkog" vozila, Intensive, 1.6 i 2.0 dizel, sve 6MT ( cena po kojoj se prodaje "za novac" ).
Cenovnik "kratkog" ( ni ovaj "sajamski", ni onaj iz jula ili oktobra 2014.), me ne interesuje, jer ta kola (samo za mene) imaju "funkcionalne nedostatke" i "ne odgovaraju mi".
Da li sam pogrešio u tumačenju onoga što je označeno kao "sajamska akcija" za "kratki", to znate Vi ( i samo Vi možete da "dokažete" ), a ja imam "moje razumevanje" (onako kako je izneto u prvom postu). Ako sam pogrešio, nikakav problem da se izvinem. Ali, da li sam ?
Moja "poslovna adresa" je deda.mraz.bicilista@gmail.com i/ili bozic.bata.alpinista@gmail.com.
P.S. Što se tiče "safe moda", imam PSA vozilo i "sve znam", pa i oko te "brave".
Iskren pozdrav i za Vas lično i za firmu i za "tehničko odeljenje" i za samog prodavca.
@Laserb
Nije Vitro propao zbog cena vozila drugi su razlozi za to. Da je C3 u startu neprivlačna, toga smo i mi svesni, ali to ne zavisi samo od nas. Samo mala sugestija, cene koje ste naveli su cene bazičnih modela. Sa C3-kom se poredi Yaris nivo Stella ili Sol, Fabia Ambition, Polo trend line, Clio expression, I20 comfort, Punto je taj, Fiesta trend 5 vrata. Jednostavno to su otprilike automobili sličnih karakteristika i pripadajuće opreme (mada i tu može da se desi da cena ode +-500 evra u zavisnosti koji model nešto ima ili nema). Na sve se to da analiza potrošnje goriva, servisa i dobije se prilično druga slika nego na prvi pogled. Kakva? Pa probajte sami, iznenadićete se.
@ Milan Nikolić
Imamo u porodici jedan HDI
Što se potrošnje tiče, odstupa +0.3 litra
I jako volim svetlo plavi C3 sa panoramom, da imam te pare, ne bih ni 1 trena razmišljao.
I 100x sam hvalio Citroen.
Ali nešto mora da se učini da se približi kupcu, kako bi ga češće viđali na ulicama.
Za vaše dobro pokušajte još malo da snizite cene! Vratiće vam se kroz količinu prodatih i kroz redovno održavanje.
Ponudite flotne pogodnosti itd...
Najbolja preporuka budućem kupcu je prodat auto.
Veliki pozdrav za Zorana koji je komunicirao sa nama prošle godine pred sajam (ne mislim na Burića)
Milan Nikolić
Dobio sam "stare" i "sajamske" cenovnike "kratkog" pikasa od Vas i hvala.
U prvom postu sam napisao: "...Onda je "izbačen" sajamski cenovnik od 04.03.15, u kome su za 1.000 eura najpre podignute "redovne cene"...".
Sada, gledajući ove cenovnike, pogrešio sam, utoliko što je trebalo da kažem da je "za neke modele" podignuta "redovna cena".
Tako, kod 2.0 HDI Exclusive ste digli "redovnu cenu" za 500 ( sa 30.990 na 31.490 ), za 1.6 THP za 1.000 ( sa 27.490 na 28.490 ).
U ovom delu Vam izvinjenje ne dugujem.
I zaista ne razumem zašto ste istovremeno fiktivno dizali "redovnu cenu" ( npr. za tih 1.000 ) i spuštali konačnu "prodajnu cenu" za dodatan iznos, osim ako ste time hteli da kod kupca stvorite pogrešan utisak da je sadašnji "akcijski popust" veći od iznosa stvarnog dodatnog popusta.
To je kao ono kada ste na Outlet akciji, za vozilo dali "popust" od 2.500 eura na prethodnu "prodajnu cenu" i onda to reklamirali kao "popust" od 4.500 eura ( tj. da je to za 4.500 niže od "redovne cene", po kojoj se vozilo i nije prodavalo pre te Outlet akcije ).
Za kupca je bitna samo "kolona" označena "za uplatu". Šta meni vredi da mi "iskažete popust", hipoteze radi, 10.000 ili 100.000 eura na "dugi", a da "za uplatu" bude još 30.000. Takav način iskazivanja "redovnih cena" (nepostojećih) i "prodajnih" ("za uplatu") i "velikih popusta" vredja dostojanstvo i razum čoveka. I oseti se "kao magarac". A "kao magarac" neće kupiti ništa na tom mestu.
Znam ja da to rade mnogi (eto, ford.rs je mesec dana pre promocije novog mondea objavio i "redovne" i "akcijske" cene, to je uradila škoda ... mnogi rade), ali je to "neprimereno" (da ne kažem prevarno).
Marketing je "složena nauka" i postoje specijalizovane agencije za te poslove, pravi stručnjaci i magovi svog zanata, koji negde od 2008-2009. i nisu tako skupi kao nekada. Verujem da oni za male pare mogu smisliti ingenioznije stvari od ovakvih cenovnika.
Pozdrav
@moron
Ako pogledate moj prvi post, videćete da sam ja odmah rekao da su kod 2 exclusiva podignute startne cene. Zašto postoje različite kolone...pa u nekom trenutku akcija/sajam/popust se mogu promeniti zbog promene uslova te smanjene cene (završila se participacija, poslovna odluka, flotna prodaja, otkup lagera...) Ovakve svari se rade u celoj branši, i ovde i napolju. Kod fiktivnog dizanja cene, podignete cenu celog modela, a kod podizanja cene na odredjenom nivo opreme ili motorizaciji je došlo do nekih drugih promena (konkretno poskupljenje proizvođača zbog prelaska nekih opcionala u stalni deo opreme i/ili troškova proizvodnje/prevoza/dažbina). Referentna cena mora da postoji