home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Beograd. Za predstojeći sajam automobila, kompanija Opel je svim potencijalnim kupcima obezbedila fantastičnu ponudu finansiranja - u zavisnosti od perioda otplate oni mogu novi automobil kupiti na kredit beskamatno ili sa najnižom ratom.

Opel finansiranje je posebna ponuda za kupovinu novih Opel vozila uz 0% kamate za kredit u iznosu do 10 000 EUR i rokom otplate do 36 meseci namenjena fizičkim licima, putem koga ćete brže i lakše doći do svog novog Opela. Potpuno komforno, bez odlaska u banku, uz OPEL FINANSIRANJE sve se završava u salonu Opelovih dilera.

Opel Finansiranje obuhvata sledeće modele: Adam, nova Corsa, Meriva, Astra, Mokka i Insignia.

Maksimalni iznosi kredita uz OPEL FINANSIRANJE sa kamatom 0%, zavise od modela vozila i važeći su po sledećem:

- do 5 000 EUR kredita za model Meriva

- do 7 000 EUR kredita za modele Adam Glam i Slam, nova Corsa, Astra

- do 10 000 EUR kredita za modele Mokka, Insignia

*Kamatna stopa je fiksna. EKS obračunat na dan 19.01.2015. Dospeće rate svakog 5. u mesecu. U EKS ulaze troškovi menica: 50,00 RSD, troškovi izveštaja kreditnog biroa: 246,00 RSD, trošak održavanja računa 190,00 RSD mesečno za klijente bez zarade.

ZA KUPCE KOJI ŽELE BESKAMATNO FINANSIRANJE OPEL JE OBEZBEDIO KREDIT UZ PERIOD OTPLATE DO 3 GODINE

Reprezentativni primeri:

Nova Corsa, Selection A 1.2 XEL 70KS

cena automobila: 11 180 EUR

Iznos učešća: 4 180 EUR

Iznos kredita: 7 000 EUR

Period otplate: 36 meseci

NKS: 0%*

Rata: 194.44 EUR

EKS: 0.51%

Opel Astra Selection 1.4 100KS

cena vozila 12.400 EUR

Učešće; 5,400 EUR

mesečna rata: 194.44 EUR

NKS: 0.00%*

EKS: 0.53%

Za sve kupce koji se odluče za naš najprodavaniji SUV- Opel Mokka Selection 1.6 115KS, Opel finansiranje nudi veći iznos beskamatnog finansiranja:

Reprezentativni primer:

cena vozila 16.990 EUR;

Učešće; 6,990 EUR

mesečna rata: 277.78 EUR

NKS: 0.00%*

EKS: 0.37%

*Kamatna stopa je fiksna. EKS obračunat na dan 04.03.2015. Dospeće rate svakog 5. u mesecu. U EKS ulaze troškovi menica: 50,00 RSD, troškovi izveštaja kreditnog biroa: 246,00 RSD, trošak održavanja računa 190,00 RSD mesečno za klijente bez zarade.

ZA KUPCE KOJI ŽELE MANJU RATU I DUŽI PERIOD OTPLATE NA RASPOLAGANJU JE OPEL FINANSIRANJE UZ KAMATNU STOPU OD 1.88% I ROK OTPLATE DO 4 GODINE

Reprezentativni primeri:

Opel Astra Selection 1.4 100KS

cena vozila 12.400 EUR

Učešće; 5,400 EUR

mesečna rata: 153.03 EUR

NKS: 1.88%*

EKS: 2.93%

Opel Mokka Selection 1.6 115KS

cena vozila 16,990 EUR

Učešće; 6,990 EUR

mesečna rata: 218.61 EUR

NKS: 1.88%*

EKS: 2.77%

ZA PERIOD OTPLATE DO 5 GODINA KAMATA UZ OPEL FINANSIRANJE IZNOSI NEVEROVATNIH 2.88%

Reprezentativni primer:

Opel Astra Selection 1.4 100KS

cena vozila 12.400 EUR

Učešće; 5,400 EUR

mesečna rata: 126.67 EUR

NKS: 2.88%*

EKS: 3.85%

Reprezentativni primer:

Opel Mokka Selection 1.6 115KS

cena vozila 16,990 EUR

Učešće; 6,990 EUR

mesečna rata: 180.96 EUR

NKS: 2.88%*

EKS: 3.70%

*Kamatna stopa je promenljiva i definiše se primenom tromesečnog Euribora i fiksnog dela. Vrednost tromečnog Euribora za I kvartal iznosi 0.082%, fiksni deo iznosi 2.798%. EKS obračunat na dan 04.03.2015.Dospeće rate svakog 5. u mesecu. U EKS ulaze troškovi menice: 50.00 RSD, troškovi izveštaja kreditnog biroa: 246.00 RSD; finansiran trošak obrade zahteva 1.00%, trošak održavanja računa 190.00 RSD mesečno za klijente bez zarade u CAS.Vrednost tromečnog Euribora se ažurira svakog prvog radnog dana u mesecu koji predhodi narednom kalendarskom tromesečju, a primenjuje se od prvog dana za kalendarsko tromesečje.

Maksimalni iznosi kredita uz OPEL FINANSIRANJE sa kamatom 0%, 1.88% i 2.88% zavise od modela vozila I važeći su po sledećem:

- do 5 000 EUR kredita za model Meriva

- do 7 000 EUR kredita za modele Adam Glam ili Adam Slam, Corsa, Astra

- do 10 000 EUR kredita za modele Mokka, Insignia

Uslovi kredita:

Valuta kredita:RSD indeksiran u EUR

Kriterijumi za indeksiranje: indeksiran u EUR

Iznos kredita: 1.000 EUR - 10.000 EUR

Period otplate: 13 meseci - 60 meseci

Minimalno učešće: 30%

Nominalana kamatna stopa: 0% za kredite sa rokom otplate do 36 meseci, 1.88% za kredite sa rokom otplate do 48 meseci, 2.88% sa rokom otplate do 60 meseci

Bez troškova obrade kredita za beskamatne kredite; 1% finansiran trošak obrade za kredite uz kamatnu stopu 1.88% i 2.88%.

Bez troškova delimične ili preveremene otplate.

Instrumenti obezbeđenja:

Solo blanko menica bez protesta, sa meničnim ovlašćenjima

Administrativna zabrana

Bez zaloge za iznose kredita do 10 000 EUR

Bez kasko osiguranja za iznos kredita do 10 000 EUR

Ostali uslovi kredita:

Klijent mora biti državljanin Republike Srbije sa prebivalištem u Republici Srbiji ili strani državljanin sa prebivalištem u Republici Srbiji.

Klijent mora biti u stalnom random odnosu na određeno ili neodređeno vreme;

Minimum 20 godina starosti klijenta u trenutku podnošenja zahteva za kredit

PR saopštenje Opel



čitanja : 2013



Komentari

Mislim da je najrealnije za nase uslove ponuditi finansiranje na 60 meseci u dinarima i bez kamate uz uplatu 30% ucesca prilikom kupovine. Kad bi smo se svi vezali za dinar (jer u njemu primamo i plate) i kada bi takav nacin svi prihvatili onda nebi ni bilo preterane oscilacije u kursu evra jer bi se smanjio pritisak, kako realni tako i psiholoski. Tek tada cemo moci da zivimo bolje i zivot bi nam bio relaksaniji...

Autor N.G. 13 Mar 2015, 18:20

^^^^^
Deja vu po petnaesti put...

Autor Orlo 13 Mar 2015, 19:31

@ N.G.

Sve to lepo zvuči u teoriji, i u svetu gde cela planeta koristi dinar. Međutim, pošto se radi o uvoznoj robi, naš uvoznik i dileri robu plaćaju u eurima. Kako je dinar nestabilna valuta nikad ništa neće ponuditi u dinarima, makar ne bez takve kamate koja bi ih zaštitila u slučaju većih oscilacija dinara.

Autor Nino 13 Mar 2015, 20:29

@Nino

Momenat kada ce prodavci automobila morati da se suoce sa realnoscu je tu pred nama. Prodaja automobila je pala na niske grane i neki ce morati da stave katanac i prestanu da rade.

Prvi diler koji ponudi ove uslove o kojima ja govorim ce da profitira a pitanje je ko ce biti taj diler/uvoznik. Po mojoj slobodnoj proceni to bi mozda mogla biti Toyota jer je najozbiljnija kompanija a kada bi Skoda to uradila onda bi definitivno sahranila sve ostale.

Autor N.G. 13 Mar 2015, 22:24

Nino, sve se to da resiti samo ako bi bilo volje. napravi se ugovor tako da se ne vezuje za euro nego ako valuta u kojoj se nabavlja sredstva poraste za npr. 6% u odnosu na domacu valutu onda postoje dve opcije, da kupac isplati kompletan kredit i zatvori ga ili ako nije u mogucnosti da krene naplata rata vezano za inostranu valutu. Sve se moze kad se hoce ali je problem sto bankari ne zive u realnom sektoru i arogancijom prikrivaju svoje neznanje, krijuci se iza institucionalnog zelenasenja.

Autor Rade 13 Mar 2015, 22:46

@ N.G.

Ne znam da li ti razumeš da finansiranje ne obezbeđuje ni diler ni uvoznik nego banka sa kojom sarađuju. Kao što si sam rekao, ima puno uvoznika/dilera na staklenim nogama, pa onda ni ne mogu da očekuju neko poverenje od banaka, i samim tim ni bolje uslove koje će kasnije ponuditi kupcima.

@ Rade

Valuta u kojoj se nabavljaju sredstva je euro te se kredit mora vezati za euro. Što se tiče te priče za rast od 6% pa onda ovako pa onako, gubiš iz vida da u poslu nema dobre volje, nego interesa. Interes banke je da zaradi, a ne da ti kupiš automobil. Ali ako je rizik preveliki za potencijalnu zaradu, oni neće rizikovati.

Autor Nino 14 Mar 2015, 15:11

U 2014. godini, od 15 firmi u Srbiji za finansijski lizing, 5 nije zaključilo NI JEDAN novi ugovor o lizingu (da ih ne imenujem), a dve su i pre toga bile na prodaju. Ali, koliko god da su lizing firme "u problemu", ne možete danas da računate na neke ekstremno niske kamate za lizing, jer svi oni prethodno uzimaju bankarske kredite da bi kupili to što biste Vi na lizing. A mada im banke na eventualne depozite skoro više i nisu spremne plaćati kamatu za oročenje, na kredite ih "kolju" skoro jednako kao i pre. Tako da, po mom razumevanju, osnovni problem je u bankama i njihovoj kamati na kredite, koje se posle prevaljuju na sve ostalo, pa i na sve vidove "finansiranja" kd nabavke kola.

Što se tiče OPEL-a (nezavisno od "finansiranja", krog lizing i/ili kredit), on će vam dati 8,5% popusta na cene iz cenovnika (za svaki vid "kupovine"), ali je čudno da vam neće dati i dodatni popust za keš, pa ispada da je ista cena i "za plaćanje" i "za finansiranje", što je van razuma, jer prividno ispada da za prodavca "plaćen" novac "sada" nema veću vrednost u odnosu na novac "plaćen za 36 meseci".
A KIA će Vam, recimo, za ceed-a dati i 1.000 eura dodatnog popusta ako je varijanta "za keš", tj. "za plaćanje" ( a ne "za finansiranje" ). KIA će Vam "dati" i "srednji kurs" NBS (kao i FORD), dok će većina "prodajni" (Opel i dr.).
U "sitnim slovima" ponude (pa i kod Opela) svašta možete naći skriveno, npr, eko taksu, "manipulativne troškove", "bankarsku proviziju od 1%" i sl.

Autor moron 14 Mar 2015, 15:54