Novi Volvo XC90 debituje u posebnom ambijentu

Višegodišnji, tradicionalan učesnik beogradske izložbe automobila, švedski Volvo, ove godine nije među izlagačima, jer se Volvo automobilska grupa na globalnom nivou opredelila da ubuduće izlaže samo na tri međunarodna sajma - u Ženevi, Detroitu i u Šangaju. Umesto na sajamskim štandovima, Volvo automobili će ubuduće biti predstavljeni nizom novih manifestacija koje imaju snažniji i individualniji pristup medijima i potrošačima.
Slično događaju u Stokholmu, gde je prošle godine promovisan novi Volvo XC90, kompanija će organizovati veliki godišnji događaj na kome će brend, novi proizvodi i inovacije biti predstavljeni na način koji je u skladu sa jedinstvenim Volvo identitetom.

Mada se njegovi modeli neće pojaviti pod kupolama Beogradskog sajma, ljubitelji ove marke i znatiželjnici ipak neće ostati uskraćeni za potpuni doživljaj novih Volvo automobila, jer će trenutni hit - XC90 - premijerno biti izložen u neobičnom ambijentu Mixer House, u Karađorđevoj ulici u Beogradu.

S najsavremenijim ikad napravljenim Volvo modelom prvo će se upoznati novinari, 18. marta, a potom će na istom mestu, u Mixer House, 19. marta (od 10 do 19 časova) novi XC90 moći da razgledaju i svi oni koje zanima to vozilo. Takva mogućnost se pruža i 20. marta (od 10 do 16 časova), s tim što će uz XC90 biti izložena još dva vrlo tražena Volvo modela – XC60 i V40.

Istovremeno, u novom Volvo salonu (na istom je mestu gde i dosadašnji) posetioce očekuje i specijalna Volvo Nordic serija po povoljnim, sajamskim uslovima. Tako se S60 Nordic nudi po ceni od 34.990 evra, u koju je uključen i Volvo 4 Active specijalni paket. Pogodnosti paketa su pomoć na putu u periodu od četiri godine, redovno održavanje tokom četiri godine kao i produžena garancija – takođe na četiri godine.


Posebnu cenu ima i XC60 Nordic - 39.990 evra, koja takođe uključuje Volvo 4 Active i specijalni paket pogodnosti.
PR Grand Motors