Pretpremijerno predstavljen Fiat 500X u Srbiji

Novi model Fiat 500 X svečano je predstavljen na VIP događaju u italijanskoj ambasadi u Beogradu
18. mart 2015. godine, Beograd – Kompanija FIAT Automobili
Srbija (FAS) zvanično je najavila i novo ime kompanije, koja će se od sada
zvati FCA Srbija Kragujevac d.o.o. (FCA Serbia Kragujevac d.o.o.), u skladu sa
prošlogodišnjim uspešno okončanim spajanjem kompanija FGA i Krajsler
(Chrysler).
Ovo je najavljeno tokom
događaja organizovanog u italijanskoj ambasadi u Beogradu, povodom svečanog
predstavljanja novog modela, Fiat 500X, na srpskom tržištu.

Ovoj pretpremijeri prisustvovalo je preko 150 uglednih zvanica, uključujući ambasadora Italije u Beogradu, Đuzepea Manza (Giuseppe Manzo), zvaničnike Vlade, predstavnike poslovnih asocijacija i mnogih drugih uglednih gostiju.
Fiat 500X predstavlja novi kompaktni crossover iz porodice 500, koji obeležava evoluciju brenda, kao dodatni izraz tehnološke zrelosti.
„Kompanija FCA Srbija, najveći je izvoznik i investitor, koji odgovorno posluje u Srbiji i predstavlja pouzdanog partnera, od samog dolaska u Srbiju, pa sve do danas. Kao deo velike multinacionalne kompanije, FIAT Chrysler Automobiles, imamo veliku obavezu i odgovornost da zadovoljimo potrebe tržišta. Proširenje portfolija kompanije izuzetno je važno za korporaciju i stoga nam je čast da ovom prilikom predstavimo novi model Fiat 500X.“, rekla je gđa. Silvija Verneti - Blina (Silvia Vernetti Blina), generalni direktor kompanije FCA Srbija.
„Fiat 500X predstavlja savršen spoj tradicionalnog modela Fiat 500 sa modernim. Fiat 500X postoji u dve verzije. Prvu karakterišu prepoznatljivi, elegantni stilski detalji, a predviđena je za mlade, dinamične i gradske kupce. Druga verzija, poseduje izrazito više terenski izgled i opremu i idealno je rešenje za ljubitelje odmora i aktivnosti na otvorenom.“ rekao je gdin. Umberto Janućeli (Umberto Iannuccelli), Komercijalni direktor kompanije FCA Srbija i dodao „Ovom prilikom želim da Vas pozovem na Međunarodni salon automobila na Beogradskom sajmu, gde će svi posetioci imati priliku da se pobliže upoznaju sa spektrom modela iz našeg brend portfolija – FIAT, ALFA ROMEO, JEEP, FIAT PROFESSIONAL .“
Fiat 500X kombinuje udobnost sa visokim performansama. Model 500X dolazi u dve verzije: prva, u nivoima opreme Pop, Popstar, Lounge poseduje osoben, elegantan stil i namenjena je mladim, dinamičnim i urbanim kupcima. S druge strane, druga verzija u Cross, Cross Plus nivoima opreme poseduje izgled i tehnologiju koji su karakterističniji za terenca i idelano je rešenje za one koji slobodno vreme vole da provode na otvorenom.
Model Fiat 500X biće zvanično predstavljen na 52. Međunarodnom salonu automobila, koji će se održati na Beogradskom sajmu od 20. do 29. marta.
PR saopštenje FIAT Automobili Srbija
Bolje bi bilo Fiatu da su u Srbiji počeli sa proizvodnjom nekog ozbiljnijeg automobila, od 500L. Ovo sa X, je još jedan promašaj. I sreća što se ne proizvodi u Srbiji.
Ovako ostaje samo jedno promašeno vozilo iz FAS-a.
Sta imaju nasi politicari da promovisu 500X kad se ne radi kod nas? Ako stvarno hoce da pomognu FASu nek vide sta je s autoputem i prugom do Kragujevca.
Kako li ce to drzava pomoci FAS-u izgradnjom moto-puta i pruge?!?
Ko ce tu ta da pljusne pare (milione eura) svih nas, a ko ce da ustedi par euro centi po automobilu ili jos manje po nekoj komponenti, i da li ce da ustedi pitanje je sad...
B.M.
Dosta je Srbija pomagala FAS. Dosta je nadoknađivala gubitke te fabrike. Ako ne može da radi tržišno, nek proglase stečaj.
Ta igra sa Fiatom koštala je Srbiju preko jdne milijarde evra. Milijarda uokvirena u crni ugovor, a ti hoćeš još!
Ti bi izgleda, da se u Srbiji zabrani reklamuranje i promocija svega odim 500L.
Evo, videćemo sad na sajmu koliko će to Fiat da uloži u kampanju. Osim tvojih besplatnih trućanja, druge reklame ja ne videh. Izgleda plaćaju par botova poput tebe i šlus!
Stvarno Srbija nedovoljno pomaze Fiat.
Umesto da nas sve obavezu da uzmemo po jedan 500L na kredu, ko nece u Hag da ga isporuce. Strancima ko nece uvesti sankcije, zabranu ulaska u Srbiju i sva moguca diplomatska sredstva. A ceo budzet uloziti u promociju 500L po svetu.
Stidi se Srbijo, nisi renovirala Fiatovu fabriku u Italiji...
Ako niste znali Kragujevac je jedan od najvecih gradova u Srbiji i sramota je da nema autoput i ekektrificiranu prugu. To bi i bez Fiata trebao da ima. Sve to imaju Beograd, Novi Sad i Nis odavno.
B.M.
Jeste sramota da još nije potpuno završen autoput do Kragujevca.
Ali sve što postoji da vredi u Kragujevcu je napravila Zastava.
E sad ti meni reci, zašto jedna tako "uspešna" firma kao FAS - Fiat, nije ni trafiku napravila u Kragujevcu??
Zato im Srbija džabe prevozi te šerpe 500 L koje proizvodi. Tako da ne znam, što bi njima i trebao autoput??
Što Fiat ne plati što vrši prekomerni prevoz po Kragujevcu i haba ulice?? To ej predviđeno jednim našim zakonom.
@B.M.
Ajde odluci se jel je bitno za Kragujevac ili za FAS?
Takvi kapitalni objekti poput moto-puteva, auto-puteva, pruga se ne grade jer to gradu treba, ili nekome (npr. Selji Velji), vec zbog isplativosti, tj da li ce taj ulozeni novac da se povrati nekada... uostalom to bi svi oni silni eksperti, medju kojima i ti, i oni koji su potpisali u zatamnjenom ugovoru trebali da znaju, na celu sa malim preduzetnikom/ekonomistom/pregovaracem Sinbadom...
Uostalom ovo predstavljanje 500X je podsmeh Srbiji od strane Fiata. Predstavljaju model koji je trebalo da se pravi u Srbiji a nije.
Za nas bi bilo najbolje da Fiat napusti Kragujevac, da se naljuti što nema autoputa....
Onda bi se fabrika dala na upravljanje konzorcijumu koji bi ekonomski opravdano radio sklapanje vozila po potrebi.
Fiatu da se uzme oprema, za neispunjenje ugovora, znači imamo komplet fabriku. Jete nas koštala milijardu, ali bolje i tako nego sa Fiatom, koji pravi nama gubitke po godini od 50 mil evra.
Eto ne znate a komentarisete, ako cemo o isplativosti onda se u menjim mestima uopste ne isplati graditi infrakstrukturu, jer su mali prihodi od putarine. Ali okolni gradovi poput Kraljeva , Cacka, Krusevca, naginju Kragujevcu i on se sve vise siri. Autoput i pruga ce morati da se izgradi i ovako i onako ako ne za 5 onda za 10 godina, svejadno. Kad je vec tako cemu odugovlacenje?
Model nema veze s tim jel je 500X ili 500L ili neki drugi, sta god da prave treba dobra infrakstruktura a toga u Kragujevcu nema. Radi se o preko 100.000 automobila a treba da bude i 300.000. Sramota je sto vec nije zavrseno.
B.M.
Niti, Čačak, Kruševac, Kraljevo, Užice, naginju ka Kragujevcu. To je pogrešna politika od koje se ovi gradovi brane. Autoput za Kragujevac služi samo Kragujevcu!
B.M.
100 000 automobila se pravi samo radi nesposobnosi Fiata i loše prođe 500L. Barskom prugom prođe samo 2 voza i podmire sve što FAS zalepi i zavari. Tako da još 4 voza se ne bi ni primetila....
Koji jos autoput sluzi samo jednom gradu, pa prvi Beogradjani idu za pre preko Kragujevca negi Ibarskom, jer je sigurnije. A taj autoput je dogovoren jos 2008e, sramota me sto zivim u ovakvoj drzavi.
B.M.
Manje od 5% koristi autoput preko Kragujevca u odnosu na Ibarsku magistralu. 5 puta je opterćeniji put preko mladenpvca i topole, pa na Rudnik, umesto tranzita na Kragujevac.
Put preko Kragujevca je daleko sigurniji od Ibarske magistrale i svako pameten ce pre njime da ide nego Ibarskom. A Mladenovac i Topola imaju lose puteve, preko njih ide samo neko ko nema da plati putarinu.
B.M.
Uopšte se ne zna koji je opasniji put:
Mrčajevci - Kragujevac, ili
Kraljevo - Kragujevac, ili
Topola - Kragujevac.
Svi su veći slomivrat od Ibarske.
A posebno, slomivrat je Kragujevac - Batočina.
Nisi u toku, ni sa putevima.
Drž se napisanog pamfleta što si dobio u FAS-u....
Tek sad vidim da nemas poima, na Ibarskoj je poginulo daleko vise nego na bilo kom putu do Kragujevca. Ko je jos nastradao na putu Kragujevac Batocina? Drzi se ti drugih stvari ostavi FAS i Kragujevac ucinices im veliku uslugu.
B.M.
Ti se očigledno praviš kao da si pao sa Marsa.
Pominješ Ibarsku, a ne znaš da je na njoj veći saobraćaj od autoputa. I porediš je sa seoskim džadama.
Po analogiji, imaš sličnu pamet ko u vezi FAS-a. Pišeš ono što su te naučili poslodavci iz FAS.
@B.M.
Pa ti si decko blesav, pa ko normalan moze da uporedjuje (cenu) put do nekog sela, ulicu u gradu i auto-put, moto-put sa pratecim objektima poput vijadukta, mostova, nadvoznjaka, podvoznjaka, tunela itd... daj leba ti...
Kragujevac je jedna divljina, najkorumpiraniji grad u drzavi, najnesposobnije rukovodstvo, ne samo trenutno(tomin Sin), a ovi po opstinama... Pa to samo da te ocerupa, po tri puta placate jedno isto, znam iz iskustva, nervni slom. Ko tamo ulaze pare, u startu se zajeb'o.
Naplacuje se ulaz kolima u krug bolnice, na groblje... Da ne nabrajam vise :)
Realno kakvo je sada stanje, mada vec godinama je lose, u Sumadiji, najbolje je da se izgrade auto-putevi da bi narod sto pre i lakse mogao da pobegne za Beograd (doduse dosta ga je i pobeglo) u pasaluk, a onda vikendom ili barem jednom mesecno da dodje u svoj rodni kraj tim istim auto-putem... realno secam se pre 10-ak godina kako je bilo na potezu Cicevac-Krusevac-V.Banja-Kraljevo a kako je sada... nista nije bolje ni u Kragujevcu... realno gledano u Sumadiji je bolje nego na jugu ili istoku (ali ne za mnogo), ali nije kao pre...
@NemanjaBB
Mora sve da se naplati, jer tu stoji armija zaposljenih (uglavnom nesposobnih) prijateljsko/rodjackih/partijskih kadrova svake garniture + novaci tako da nemoj da se cudis... :)
Političari su povukli nogu sa malom kamatom na kredit, sada su ozbiljni nemacki i japanski brendovi odgovorili na isti nacin i realno Fiat nema šta da traž međju njima. Hvala bogu da imaju odličan komercijalni program pa će preziveti.
Nadamo se da političari vise nikad neće umesati svoju pamet. Koriste Fiat kao politički marketing a u zemlju još uvek možete da uvezene ekolosku katastrofu (otpad) na tockovima. Neverovatno da je svim političarima bitniji marketing od toga da li će im deca živeti u zemlji polovnjaka prosecno starijih od 15 godina koji ispuštaju otrove. U nekim zemljama bi se zbog trovanja sopstvenog naroda islo u zatvor.