home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Mnogo je razloga zašto je Golf toliko omiljen i cenjen. Neki hvale njegovu izuzetnu stabilnost, drugi savršeno rešeno vešanje, treći izolaciju, impresivnu komandnu tablu, prostranost, prestižne tehnološke asistencije…

Ali na kraju, svi bi se složili da je za Golf najveća prednost u tome što sve to dobijaju u jednom autu.

Golf 1.2 TSI Trendline 63 Kw sada za samo 13.900 EUR* uz izuzetan paket opreme:

Četvoro vrata

Digitalni (dvozonski) klima uređaj

Obruč volana obložen kožom

Prednja svetla za maglu

“Composition Color” infotainment (multimedijalni) uređaj sa ekranom osetljivim na dodir.

* u saradnji sa PorscheMobilit

Izvor: Porschescg.rs



čitanja : 1222



Komentari

Znao sam, samo uz Porsche Leasing opcijom je 13.900€
Za keš je opet 14.900€
Uopšte ne vidim smisao ove reklame, ali uopšte

Autor 1984 24 Jun 2015, 11:34

Ako je u cenu uracunata i metalik boja onda je reklama na mestu.
Za 14.000 eura se na Zapadu moze kupiti G7 sa slicnim paketom opreme. Problem prilikom individualnog uvoza predstavlja carinska osnoviva iz AMSS kataloga koja je nerealno visoka za nova auta pa se ne isplati privatno uvoziti.
Neko je ovo namerno napravio sa ciljem da zastiti uvoznicki lobi, a u sustini rec je o najobicnijem kriminalu.

Autor vojvoda 24 Jun 2015, 15:33

Da kosta 13.900,00 EUR za kes pa i da pohvalim naseg uvoznika i razmotrim kupovinu a ovako stara prica, trla baba lan... Moze dosta automobila da se bira za ovaj iznos.

Autor N.G. 24 Jun 2015, 16:54

Sasvim korektna cena s obzirom da je prethodna generacija kostala bar 18 hiljada u ovom paketu!

Ali sta je to "impresivna komandna tabla" ???

Autor carobnjak 24 Jun 2015, 23:40

ko je lud da uzme ovu ruznocu pored pezoa 308? pre cu uzmem polovan 508 nego da u golfu lomim bubrege

Autor kiza 25 Jun 2015, 00:52

@kiza
Ovaj golf ima barem normalnu instrument tablu ( "na svom mestu" ), a i sve ostale komande ( klimatizacije i sl. ) su dosta bezbedno izvedene ( dosta toga može "na slepo" ). Kod novog 308 je sve to "malo za diskusiju". Tj, za instrument tablu i onaj niski volan svakako treba privikavanje (i vid sokola), a za one ostale komande ne znam šta može da pomogne.

Autor moron 25 Jun 2015, 11:11

Kiza
A ti ne znas da je 308 u stvari prekopirani Golf, sa francuskim zacinima?

Moron
U pravu si, u odnosu na 308, golfova tabla je stvarno impresivna! ;-)

Autor carobnjak 25 Jun 2015, 11:34

Elem, "to whom it may concern", upravo je Golf VII apostrofiran kao Golf sa "najkomfornijim ogibljenjem" do sada. Pored toga, u 308 nisam mogao lagodno da se smestim pozadi iza sebe. U Golf vrlo komotno. Sa najmanjom duzinom napravise jedan od najprostranijih u klasi. Samo da se toliko ne krade, i jos ponesto, ne bih mnogo razmisljao..

Autor Priapus 25 Jun 2015, 11:52

Da, i stari i novi 308 HB je pozadi ( za putnike drugog reda ) dosta problematičan sa smeštajem nogu. Golf je tu ipak napravio "bolji razmeštaj nameštaja" :)

Autor moron 25 Jun 2015, 11:58