Renault i Dacia sajamska ponuda za BG Car Show 2016

Na sajmu će biti premijerno predstavljeni potpuno novi model, novi Megane četvrte generacije i model Talisman koji će na sajmu doživeti svoju pretpremijeru, obzirom da je zvanični početak prodaje zakazan za početak meseca maja.
Pored novih, pripremljene su posebne ponude aktuelnih Renault modela: Renualt Clio startuje sa cenom od 9.990 € za verziju Authentique Pack cool, ali bismo za kupce izdvojili posebnu seriju Clio Limited, koji u verziji sa benzinskim motorom 1.2 16v dolazi sa cenom od 10.990 €. Ova verzija u svojoj serijskoj opremi sadrži multimedijalni uređaj sa navigacijom – Media Nav, aluminijumske felne prečnika 16“, svetla za maglu, i brojne elemente personalizacije.
Renault Twingo, u specijalnoj limitiranoj seriji Expression plus, u ponudi je po ceni od 8.990 €, a svi kupci mogu da izaberu paket koji sadrži aluminijumske felne prečnika 15“, svetla za maglu, kožni volan i zadnje parking senzore po ceni od samo 1 €.
Posebno izdvajamo ponudu za model Renault Fluence Limited, koji je posebno pripremljen za ovogodišnji sajam. Dolazi u ponudi sa dva motora, sa do sada najpovoljnijom cenom – 10.990 € za benzinsku 1.6 115 KS verziju i 12.490 € za dizel 1.5 dCi 110 KS. Verzija Limited podrazumeva serijsku opremu u vidu automatskog klima uređaja, LED dnevnih svetala, aluminijumskih 16“ felni, Renault kartice „Slobodne ruke“, radio CD/MP3 uređaja i brojnih elemenata bezbednosnih sistema.
Za kupce koji se odluče da finansiraju svoje vozilo putem ponude „Renault finansiranja“ pripremljeni su beskamatni krediti i lizing za period do 5 godina, po sistemu: iznos finansiranja do 10.000 € na 3 godine, 7.000 € na 4 godine i 5.000 € na 5 godina. Za sve kupce koji imaju potrebu za višim iznosom i dužim periodom otplate, pripremljen je kredit sa kamatnom stopom od samo 1.99% za period otplate do 6 godina, bez ograničenja iznosa finansiranja. Ponuda „Renault finansiranje“ primenljiva je na sve modele iz Renault ponude.
Dacia je za ovogodišnji sajam u Beogradu pripremila posebnu ponudu, kako za svoje najprodavanije modele, tako i za celokupnu gamu svojih vozila.

Svi potencijalni kupci najprodavanijeg Dacijinog modela, Dacia Sandero, moći će isti da nabave već po ceni od 7.990 € za verziju Sandero Life 1.2 16v, sa paketom opreme koji podrazumeva klima uređaj, radio CD/MP3 player sa bluetooth-om i svetla za maglu.
Posebna verzija Sandero Stepway biće ponuđen po ceni od 8.990 € za verziju Sandero Stepway Ambiance 0.9 TCe 90 KS, koji sada u ovom paketu sadrži radio uređaj. Po ceni od 9.990 € verzija Sandero Stepway Prestige nudi bogat paket opreme koji dodatno sadrži multimedijalni uređaj sa navigacijom – Media Nav.
Za sve ljubitelje SUV vozila pripremljena je i specijalna ponuda za Duster Life 1.6 4x2, koji može da se nabavi već za 11.990 €.
Ukoliko kupci imaju potrebu da svoje novo vozilo nabave putem finansiranja, Dacia finansiranje je obezbedilo beskamatni kredit i lizing na period do 4 godine, do maksimalnog iznosa finansiranja od 5.000 € za sve modele, odnosno do 8.000 € za modele Duster i Lodgy.
Za one kupce koji imaju potrebu za višim iznosom finansiranja, u ponudi je i kredit do perioda od 6 godina, sa kamatnom stopom od samo 1.99%, bez limita iznosa finansiranja. Sve kupce koji svoje novo vozilo izaberu za vreme trajanja sajamske akcije očekuje i besplatna petogodišnja garancija za sve modele.
PR saopštenje
Fluence za 10.990€ ?
Opaaa bato, 4.6m lima nije malo.
Tipo 12.000 € takodje iz Turske
Zaista odlična cena za Renault Fluence Limited. Za cenu njega u dizel varijanti sa 110 ks, dobijate Tipo benzinac sa 95 ks.
Moron
kredit sa kamatom od 1.99%, ista ponuda kao ona kod Tipa, ipak kredit a ne lizing! :)
Moron
Ne razmatram zastarele modele, pre bih onda uzeo polovnjak za duplo manje para, znas i koji ;-)
Ja Tipujem da Tipo nije ništa bolji od Fluensa, iako je za generaciju noviji.
Ne da hvalim Fluensa, nego kudim Tipa.
Od kada su počeli sa 500 programom, Fiat je sam sebe zapečatio, da više normalan auto ne umeju da prave.
@carobnjak
Misliš na polovnu škodu fabiju sa TSI engine? Znao sam da u dubini duše ipak veoma poštuješ škodinu tehniku ...
Kaze: novi Megane vec od 12990 eura, i promotivni popust od 1000 eura a taj osnovni 1.6 motor dolazi tek mozda u drugoj polovini godine!
Prevara!!!
Pa, logično, najavljuju budući dogadjaj ... Neće valjda sada da oglašavaju cene ranije lagune?
Ne bi mnogo osiromašili da za te pare ponude i Life TCe 100 dok traje sajam.
Za SCe 115 se još ne zna ni potrošnja goriva. Ko će da poruči takav automobil?
moron
ili kao Astra Sedan 1.6 na akciji, znaci 12-13 litara u gradu...:)
Treba da znate da turbo benzinski motor sa 4 cilindra 1,2, košta nešto malo manje od dizela 1,5.
Nemoguće je da cena turbo benzinca bude na akciji kao model sa atmo motorom.
@ carobnjak
Cak i ogranicen covek zna da ni jedan grad nije isti po konfiguraciji terena, velicini, i da svaki vozac nije isti (ima onih koji ne znaju kako se vozi) tako da tih 12-13 litara nije pravilo, vec nesto sto je relativno, zar ne?
@Oktopod
Siguran si?
http://www.renault.rs/download/cenovnici/novi_megane.pdf
@carobnjak
"ambar na točkovima" ima deklarisanu potrošnju po gradu 4,9, ali može po BG da troši i dvostruko više, tako da je astrinih "12-13" procentualno manja laž od fiatovih "4,9".
@ carobnjak
Pitam tebe jer vidim da generalizujes bespotrebno. Pre neki dan (juce, cini mi se) je neko isto tako objasnio kako na osnovu fabricki deklarisane potrosnje da znamo koliko stvarno trosi. To je toliko relativno da uopste ne treba uzeti za ozbiljno pausalne procene kao tvoje. Moze izmedju tebe i mene da varira i po par litara. Mozda neko ne zna kada treba da promeni brzinu, neko ubrzava bespotrebno, ne razmislja unapred pa da proceni kada da koci odnosno da pusti pedalu gasa, agresivan je vozac itd.
@meganed
Grešiš jer porediš 1,5dci od 95ks, i 1,2 TCE od 115 ks.
Greška je što je tce 115ks osnovni jeftiniji motor, a dci 95 je daleko od toga.
Poređenje bi bilo validno sa dci 65-70ks.
@Oktopod
Uopšte ne poredim 1.5 dCi.
Poredim stari Megane 1.2 TCe 115 u Expression opremi sa novim Meganeom Life TCe 100.
Gledam stari cenovnik megana. Za 1.400 eura ste "prelazili" sa TCE 115 (sa 6MT) na TCE 130 (sa EDC ), oba EURO 6b.
Bolji motor+EDC je "koštao" 1.400.
Kod novoga, "prelaz" sa Life na Zen je 500, a sa Zen na Intense je još 2.000. Znači, sa Life na Intense je ukupno 2.500.
Sledi zaključak da sada "prelaz" sa motora TCE 100 na TCE 130 naplaćuju samo 500.
Kod novog meganea, samo doplata za EDC (uz isti TCE 130) "košta" 2.000.
Ima tu nekih cenovnih "nelogičnosti", meni, ali ništa što bi bilo specifično za reno, svaki uvoznik "lupa cene" kako mu se svidi ...
Oktopod
jel znas mozda gde ima da se kupi novi Megane za 12990 eura?!?
@carobnjak
U salonu Renoa. Ne na buvljaku!
Moćiće da se poruči za vreme sajma, rok isporuke, kao za svaki Reno 3 meseca. Šta je sporno? Vidim, to te baš muči!
Oktopod
sporno je sto taj motor uopste nije u ponudi a oni reklamiraju cenu za NJEGA!
I onda, kao sto ti kazes, Reno nikada ne laze!
:)))
carobnjak
Ako želiš da kupiš, javi ja ću ti ga rezervisati. Od početka sajma, javi se.
Oktopod
naravno da ne zelim, pre bih uzeo Megane 3!
Pod uslovom da mogu da se smestim na prednje sediste, dok na zadnje ne bih ni pokusao! :)
Gledah novi megane Intense pekat. Odličan. Sve mi se više dopada. A sve mi manje smetaju stvari koji su mi pri ranijim gledanjima "bile teške" za videti.
Zemljaci dragi,
Taj tzv. Renault Fluency je Renault taman koliko je i Dacia Renault i isto onoliko colico sam ja Napoleonov sestric!!!
Trpaju Dacijin 1.5 diesel motor u Fluence koji smandrljavaju u Turskoj za ovo trziste. Pogledajte malo pazljivije istoriju ovog modela, diesel motori u Fluence su uvek bili ili 1.9L ili 1.6L. Otkud im sad 1.5L a da nije iz Dacije ili prevazidjenog Megana. Kako drugacije objasnjavate toliko nopreme u 12.500 jevrosima? Svi ovi Renault i Dacia dileri po Srbiji su KATASTROFA (BLAGO RECENO), ja ne znam kako to sto oni rade prolazi u Renaultu i kakvoj se Renault buducnosti na ovom trzistu nada sa svercerima poput Hit auta, Kompresora, Vukovica iz Sapca itd. Pa to ne lici na auto salone nego na kioske za pjleskavice. Njima je vazniji biznis sveranja sa izakanim polovnjacima nego ozbiljna ponuda novih Renault modela!!!
@ Milos Petrovic
Fulence je Napred konstrukcija Megane 3, pozadi konstrukcija Megane 2 sedan.
Ta verzija 1.5 dci je samo u Fluensu i u Dačijama.
Sve ostale verzije 1.5 dci motora su rezervisane za Clio, Megane, Scenic, Koleos...
Megane Generation filter goriva po OE broju je original DACIA i samo kod njega se ugrađuje takav filter goriva.
Milos Petrović@
Pola stvari što napisa su apsolutno nečitljive , a druga polovina gluposti...
Koji je to 1.9 motor ugrađivan Fluencu???
Kakvi Dacijini motori , kakve gluposti pričate?
SVI K9K motori su Renaultovi a Dacia kao njihovo vlasništvo koristi iste , a varijanti K9K motora ima mali milion ,i one zavise od tržišta i eko normi a ne o tome da je namjenjen Daciji , nemojte lupati gluposti.
I da, OE part number filtera goriva u Fluencu je 8201046788 a takav identičan je u sve i jednom Megane/Scenic 3 dizel , nebitno koji motor...
A taj filter se e koristi u Dacijama...
Filter klime u Genarationu i Fluencu nije isti kao kod ostalih Megana 3 (OE part number 272774936R)
Megane Generation i Fluence su dva ista auta i imaju određene razlike u odnosu na klasični Megane 3 berline ,te razlike ne utiču na pouzdanost ali utiču na krajnju cijenu, najveća je u tehnologiji spajanja karoserije tj. njihovom varenju , to se najbolje može vidjeti na liniji gdje se ploha krova spaja sa bočnim panelima , Generation i Fluence koriste tu stariju i jeftiniju tehnologiju, izolacijski materijali su tanji , unutrašnja plastika malo jeftinija i izbačeni su gadžeti iz Meganea tipa , paljenja na karticu (samo kod opremljenijih postoji) digitalni taho i slične stvari...
Ali kad se pogleda u globalu , dobije se dosta auta za fer cijenu.
I da Fluence se ne pravi samo u Turskoj , pravi se još i u J. Koreji...