home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Povratak starog prijatelja

Lada će na beogradskoj smotri automobila DDOR BG CAR SHOW 05 učestvovati po prvi put posle nekoliko godina odsustva. Ovogodišnji nastup karakteriše povratak Ladinog putničkog programa na srpsko tržište.

Ovo je prilika da se čak četiri modela automobila po prvi put predstave posetiocima:

  • lada granta
  • lada kalina 2, i to u varijantama hatchback i cross
  • restilizovana lada 4x4 urban

Korporativnim kupcima biće predstavljena lada 4x4 u teretnoj varijanti, sa kombinovanim pogonom na benzin i tečni naftni gas.

Svi modeli se nalaze u nižoj cenovnoj kategoriji, a tradicionalno ih odlikuju robusnost i praktičnost upotrebe. Sve verzije kaline 2 i grante biće dostupne u tri varijante opremljenosti - base, norma i lux.

Izvor: Sajam.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Lada



čitanja : 1611



Komentari

A gde je Lada Vesta? Zasto se i ona ne pojavi makar u svrsi izlozbe, bez mogucnosti ulaska u vozilo? Taj model deluje kao ozbiljan takmac i za evropu, a ne samo prostor exSSSR.

Autor Dex 08 Mar 2016, 19:33

Stavice je u onu halu Bogu iza ledja u koju niko ne ide

Autor Dejan L 08 Mar 2016, 19:50

Ovakav auto bi bio rešenje za prazne hale Fijat - Kragujevac.

Autor Yugoslav 08 Mar 2016, 23:06

Yugoslav
cemo da vidimo koliko ce ih se prodati kod nas...

Ova Lada ti je dve klase ispod tebi omiljene Dacije a bar 4 ispod 500L ili Tipa! :)))

Autor carobnjak 08 Mar 2016, 23:11

Kada nema Zastave, može i Lada mada bez jeftine domaće motorizacije smešno je pričati o ponovnom usponu domaćeg automobilskog tržišta s obzirom da je Zastava imala pojedinačno najveću ulogu u tome pošto je držala jedan pojedinačno većinski deo tržišta, isti onaj deo kojeg sada drže polovnjaci što govori o tome da su bivši Zastavini kupci prešli na polovnjake i ne nameravaju da kupe nov automobil, osim neke nove Zastave. Državi bi bilo bolje da što pre vrati Zastavu, kroz ponovno podizanje te firme ili još bolje kroz privatizaciju jer "sramota" je da nam Škoda, Dacia i odnedavno Lada "govori" svaki dan koliko smo ispali "glupi" kada smo odlučili (2008) da ugasimo i nasleđe iza koga stoji prodatih nekoliko miliona automobila!

Autor Zastava 09 Mar 2016, 16:23