Novi Hyundai i20 predstavljen na stazi NAVAK

Predstavljanjem druge generacije modela i20 koji dolazi iz proširenih i modernizovanih kapaciteta turske fabrike, Hyundai Motor kompanija nastavlja svoje upešno pozicioniranje u B segmentu vozila, sa preko milion prodatih primeraka od 2002. godine do danas.
Nova generacija modela i20 će svakako održati reputaciju Hyundai brenda, kao svetskog proizvođača vizuelno privlačnih i kvalitetnih automobila sa ciljem da se značajno doprinese rastu tržišnog udela u Evropi. Prva generacija modela i20 je prkosila zakonitostima auto tržišta i umesto da se sa starenjem modela, prodaja iz godine u godine smanjuje, prodajni rezultati modela i20 su bili sve bolji i bolji. Godišnja prodaja modela i20 se povećala sa 60.000 vozila u 2009 god. na 81.000 vozila u 2013 god., a tržišni udeo je sa 1,5% u 2009 god. porastao na 2,9% u 2013 god.

Ovakav trend potencira velike Hyundaijeve planove u pogledu godišnje prodaje od 100.000 primeraka nove generacije i20 i sve značajniju Hyundaijevu ulogu u evropskom B segmentu za koji se predviđa da će sa 2,86 miliona porasti na 3,25 miliona prodatih vozila do 2017 god.
Hyundai je dao novo lice svom modelu i20, unapređujući njegovu ekonomičnost potrošnje, pojačavajući njegovu astetsku pojavu i obogaćujući pakete opreme sa željom da novi i20 zadrži epitet najbolje kupovine u svojoj klasi. Novo lice modela i20 je dizajnirano je i razvijeno u Evropi sa ciljem da približi Hyundai još široj publici i da još više razvije prepoznatljivost brenda Tri glavne osobine kojima model ispunjava potrebe evropskih kupaca su: izuzetno prostran enterijer, visokotehnološka rešenja koja se tiču elektronskih uređaja i komfora i prefinjen dizajn koji ga izdvaja od konkurentskih modela.
Kompletan članak pročitajte na sajtu Automagazin.rs
Da ima deset brzina, dzaba. Retko zastareo enterijer. U stvari od Hyundai jedino i10 je u vrhu svoje klase, ostalo way behind
@J4ZZER,
postoji Hyundai i izvan evrope. ja sam nedavno vozio novi Hyundai sonata za americko trziste - jedini auto u klasi kojem nisam uspeo naci bas nijednu manu. nije u nicemu najbolji, ali je jedini auto u klasi koji nema bas nijedan nedostatak.
@mile
Pa pocnimo sa resale value. Mid size sedans su i onako namenjeni americkim kicherima, kao i trucks, tako da tu ni jedan nije iole stilski prihvatljiv. Enterijer me asocira na Avalon sa tom ravnom centralnom tablom. Potpuna Vanila.
@Fordovac,
po cemu ti znas koliki je resale sonate? ili pratis cene polovnih auta u americi pa si uvideo?
nijedan mid-size sedan nije stilski prihvatljiv? jel to znaci da ni ford mondeo, opel insignia i slicni takodje nisu "stilski prihvatljivi" posto su i to mid-size sedani koji se prodaju u evropi.
nemoj molim te da kritikujes auto koji si samo video na 2 sekunde na slikama jer na osnovu toga ne mozes doneti zakljucak
Putujem, video, i ne mislim nista dobro o tom vozilu, a ni o mnogim drugim. Da, svi su kicerice. Jedini koji nije bio potpuni kic je prethodni globalni Passat(ali i dalje degutantan gril).
Naravno da nisu. Svi igraju na tu jeftinu kartu blinga bez dubljeg ulaska u proporciju, a prekriveni su sa svih strana imitacijama raznoraznih materijala kao sto su metal, drvo, staklo.
Sam pojam "sedana" se javlja kao usteda proizvodjacu, a reklamira se da asocira na soferirane limuzine. Sad su dodali i "sport", pa asocira i na kupe. Zapravo nije ni jedno, ni drugo. Najgori od svih je 300. Potpuni pimpmobil.
Razlika izmedju "iskrenih" i jefitnih materijala je to sto ovi prvi izgledaju bolje sto su stariji(zato se i divimo dizajnu starih autmobila sa limenim tablama, i mada nedostatak funkcije jeste potpuni kic, sklad tih elemenata i njihova proporcija donosi vrednost, gledano sa stanovista dizajnera).
Volim plastiku kada se ne pretvara da je ista vise. Moderno i utalitarno. Pravi primer je aktuelna Panda. Regalova dodatna vrednost u odnosu na nju je u udobnosti i dinamici voznje, ali ne i u proporciji, s tim da se u marketingu sve to izmesa, pa jedno asocira na drugo. Ja se bavim tim istim, i znam kakve instrukcije dolaze od klijenata i zasto, i nema niceg sramotnog u banalizovanju elemenata dizajna, samo ga ja licno necu ceniti.
eno ti onda dacia. neces dobiti imitaciju nicega vec ces dobiti ono sta izgleda na prvi pogled - jeftina plastika i nista vise.
cisto iz moje radoznalosti, kad su ovi mid-size sedani toliki "kic" kako ti kazes, sta ti preporucujes kao alternativu, tj sta to po tebi u pristupacnoj klasi nije kic?
E, vidis, Dacia je suprotno od Pande. Gomila srebne plastike koja imitira metal, sve proporcije su sklepane i spolja i iznutra. Dok Pandina plastika unutra ima gravuru naziva modela, Dacijina imitira kozu. Dok Panda nema hromirane plastike, Dacija se cak hvali istom na "visim" nivoima opreme. A tek kozna sedista...
Sve u pristupacnoj klasi je kic. Upravo zato i jeste pristupacno. Za svakog po nesto.
Da imam novca, a i da ga drugi imaju, pa da nije potpuni blam, kupio bih Mulsanne bez razmisljanja. Kvalitet kosta, zato danas svako moze da kupi novi automobil.
bez uvrede, ali u kom svetu ti zivis? "danas svako moze da kupi novi auto"? jok, nego ce 19% voziti stare bentleye iz 1980tih da bi mogli da kazu da imaju "real deal", 79% ce se voziti autobusom (jer nece biti u stanju da priuste taj "real deal" makar polovan), a preostalih 2% ce moci da priusti nove bentleye? to bi bila bolja strategija, jel da?
hoces real deal, eno ti 1955 Chevrolet bel air. dobices ga za manje novca nego novu Hyundai sonata i na njemu je sve real deal - dobices pravi hrom, pravo drvo, pravu plastiku ... neces dobiti imitaciju nicega
Najvise cena odrzavanja. Kupio bih vise starih da sam spreman za izdatak.
Nije poenta u starini, recimo 911 je odlican, ali opet... cena, a i neprakticnost, recimo mogu da kupim par godina star, ali potpuno je neudoban, a vozim i velike pse. To i sportski auto ne ide jedno s drugim.
Sad je mom autu vreme za zamenu i nista mi se ne dopada sem Cactusa(mozda), ali je toliko nizak nivo zavrsne obrade da mi je zao para.