BG Car Show: Prodata tri najskuplja Mercedesa

Posebno interesovanje posetilaca izazivaju najpaprenije limuzine sa znakom "mercedes benc". Radnici kompanija "Emil Frej" zastupnici ove nemačke fabrike za Srbiju imaju pune ruke posla.
- Prvog dana smo prodali tri najskuplja modela. Prodati su "mercedes GLE" vredan 91.185 evra, "mercedes GLC" koji je koštao 51.541 evro i premijerno prikazan u Srbiji "mercedes e klase" po ceni od 75.543 evra - saopštio je Ozren Đurašević, šef pres službe kompanije "Emil Frej".
I ostali uvoznici ističu da po pravilu, najbrže prodaju najskuplje modele, ali i da kao i uvek, kupci vozila sa "prosečnom dubinom džepa", nekoliko prvih dana "vagaju" ponudu da bi pazarili automobil poslednjeg dana sajma.
- Bili smo prijatno iznenađeni interesovanjem kupaca za naše modele i akciju "Sedi i vozi", kupovinu vozila iz programa "Fijat-Krajsler" za dinarske kredite bez učešća - kaže Umberto Janučeli, komercijalni direktor FKA Srbija.
Janučeli je najavio i da će FCA Srbija uskoro ponuditi taksistima izuzetne uslove kupovine za vozila sa CNG uređajima.
- Sa "fijatom 500 L" koji koristi i metan, cena goriva za pređenih 100 kilometara ne prelazi 3,1 evro - kaže Janučeli. Verujem da će to biti ponuda koja se ne odbija.
Gužva je i u Hali 3 gde se održava 10. međunarodni sajam motocikala "Motopešn". Zasada se, ipak, najviše kupuju skuteri i prateća oprema kacige, čizme, moto-jakne.
Izvor: Novosti.rs
nikad ne bi dao za e klasu 75.000evra.bolje covek da je dodao jos 5.000 i uzme s.
nino,u nemackoj krece od 81.753. ne verujem da je u srbiji mnogo skuplji...
http://www.autozeitung.de/sites/default/files/pdf/2016/02/bmw-730d-mercedes-s-350-d-technische-daten.pdf
Na sajmu sam prvi put video novu E klasu i ostao zabezeknut i zatecen krs tasterima na srednjoj konzoli.
Kakva je ono sramota, da covek ne poveruje. Kao najgora kineska mini linija.
Razumem ja da su hteli sjajni kokpit ali majku mu... sto bi rekli vranjanci... Kamo safirno staklo laserski seceno, kamo obicno staklo bruseno i zakoseno - "embosovano"???...
Da covek ne poveruje sta je Mercedes ponudio na centralnoj konzoli. Audi i BMW su rasturili u tom segmentu!
Inace sam zagrizeni ljubitelj mercedesa i ono u cemu uzivam su detalji. Po meni je kokpit E klase W211 redizajn sa velikim Command uredjajem neprevazidjen i nece nikada biti prevazidjen, sto se mercedesa tice.
Naravno da ovo nije od esencijalne vaznosti, ali vozac ipak 99% vremena "druzenja" sa automobilom provede u kokpitu i barem po meni je bitno da unutra sve bude "cakum-pakum"
Mada su i drugi krenuli sa elektronskim instrumentima, sto se meni licno ne dopada...
Mada je, recimo u avijaciji, (vazduPLOhovstvu :)) to odavno uradjeno. Samo najjeftinije lake letilice jos uvek imaju satove. Svi ostali su usvojili neki od Glass kokpita...
Po meni je BMW 5-ica za 40.000 neverovatna kupovina, u gotovo full opremi... istina da izlazi nova za godinu dana, ali BMW odavno izgleda isto.
I naravno, Volvo XC90 je rasturio, kako spolja, tako i unutra! :)
@bmw
Sigurno ima E klasa jaku opremu, a S klasu nikad nisam video ispod 120 000 eura i to nema celu opremu. S350d
@Miki
Po meni Audi najbolje dizajnirane i zavrsnu obradu ubedljivo, to su svi testovi i pokazali.
Oo, sad su 3 najskuplja nije samo jedan. :)
Kako sad ovo majku mu GLE kad rekoše stručni novinari E najskuplji. :)
bs8
U Srbiji je 89 640e početna, za S350d.
Mada niko neće uzeti klot, 120-130 je neki prosek, opremljenije idu i više.
Ali, pre bi uzeo polovnu W222 nego novu W213.
E klasa može pristojna da se uzme za 56 hiljada, 220d.
Sad u cenovniku kod nas videh da imaju ovo u ponudi :
S 400 4M Maybach
Limuzina
119,520.-
U Nemačkoj nema.
BMW full za 40.000 :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Baš se vidi da si zagriženi ljubitelj Merca :D:D:D
Mercedes je po ukusu domace publike. Od onog iz 75-e do ovih novih. Bilo i ostalo.
Pa kad je u ovoj E klasi opreme skoro 30 soma, koliko je tek lako u S ubaciti 30-40 hiljada dodatne opreme.. Par stavki i eto :)
@Erorr
Ja jesam ljubitelj Mercedesa, ali to ne znaci da ne treba da budem realan.
Istina je da Mercedes izlaze skroz novi model a BMW "zastareli", ali razlika od 30K+ evra uopste nije za baciti i za nadprosecnog srbina.
A novi BMW ce i onako izgledati manje vise isto kao i prethodni...
Dalje, merecedes je ovaj put zaista zabrljao sa realizacijom enterijera. Previse je jeftinih (ili barem materijala koji jeftino izgledaju) unutra!