Renault Talisman u Srbiji od 19.990 evra

Pored novog Megana (sa popustom startuje od 12.990 evra), Renault na BG Car Show-u izlaže i Talisman, koji u limuzinskoj verziji na našem tržištu sa popustom košta od 19.990 evra.
Toliko košta Talisman sa dizel motorom Energy dCi 110 sa 81 kW/110KS, Life paketom opreme i manuelnim menjačem (redovna cena ove verzije je inače 20.990 evra).

Najjeftiniji dizelaš dCi 130 sa 96 kW/130KS i Business opremom ima akcijsku cenu od 22.990 evra, dok najjeftinija verzija sa dCi 160 dizelašem (118 kW/160KS, Zen oprema i EDC menjač) treba da se plati 28.490 evra.

Što se benzinaca tiče, osnovna varijanta sa akcijskom cenom startuje od 23.990 evra (Energy TCe 150 benzinac sa 110 kW/150KS, Business opremom i EDC menjačem), dok najjeftinija verzija sa TCe 200 benzincem od 147 kW/200KS treba da se plati 26.990 evra (dolazi sa Zen opremom i EDC menjačem).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Kad bi finansiski mogao to sebi priustiti,Talisman bi bio iz prve.Ovako,VelSatis 2.0 dCi je negdje na mom nivou hehe...
Talisman je za nijansu atraktivniji, Superb je prostraniji.
Centralna konzola je lepša u Superbu.
U Superba možeš pozadi da udješ trčeći. :)
Možda bi se ipak pre odlučio za Talismana, zbog atraktivnijeg izgleda, kome je prioritet prostor, Superb nema konkurenciju.
Jedino S klasa long i ta kategorija nude toliko mesta. :)
Lep je. Meni spolja dosta lepši od superba.
Bilo bi interesanno znati šta od opreme ima ovaj Business paket, odnosno, da li je bogat koliko i superb "Ambition", jer Talisman Business sa dci 130 zaista ima veoma lepu cenu.
Japanac u srcu
Ide i 2.0 samo ne znam sta cekaju vise sa tim,sto ga ne ubacuju u Espace,Kadjar..
2.0 dCi ide na 200 konjica ako ne I vise I preko 400NM, parava zamjena za stari 3.0 dCi od koga je I predhodni 2.0 dCi u svemu bio bolji.Ako bude tako,bas me zanima kako ce da skarabudze to sve na prednji pogon,mislim kako ce prednja pogonska osovina moci da istrpi toliki NM a I manuelni mjenjac me bas zanima ako ga bude bilo kakva li ce ta lamela i kvacilo biti..puno pitanje a dogovora nema hehe
Ko bi rekao da:
- sa DCI 110 ima deklarisano ubrzanje 11,9 i Vmax 190 km/h, emisiju 95 gr. CO2,
- sa DCI 130 205 km/h i 10,4 sec, 102 gr. CO2,
- sa DCI 160 EDC 215 km/h i 9,4 sec, 118 gr. CO2.
Poredjenja radi, superb:
- 1,6 TDI sa 120ks - 205 km/h i 10,9
- 2.0 TDI DSG sa 150 ks - 218 i 8,9.
Nisam ulazio u najnovijeg Superba, ali mi deluje da ima manje mesta na zadnjoj klupi, po padu linije krova, nego ovaj sto se proizvodio do prosle god. Verujem i da je to opticka varka samo, jer sam video da ima 8cm vece medjuosovinsko rastojanje od starog modela.
Sto se tice ponude mesta, na zadnjoj klupi mu u ovoj klasi nema premca. Deluje mi kao da ima vise i od serije 5 i A6
Mada, izmedju Talismana i Superba, mrtva trka, Talisman mi je lepsi :)
Ulazio sam i u Talisman i u Superb - utisak je da Superb ima pozadi vise mesta, ali zato je Talisman daleko atraktivniji.
Cena Talismana je cak 4-5000 eur niza u odnosu na Skodu, tako da se pobednik zna. Pasat, Superb, Mondeo, Avensis...svi su oni u dizel verziji oko 25.000eur. Cena Talismana od 19.990eur za osnovni model je niza nego igde u Evropi. Ovo je mega-ponuda od Renaulta.