Lada na BG Car Show-u

Posle nekoliko godina Lada se ponovo vraća na naše tržište, sa proširenom ponudom automobila, koju predstavlja i na BG Kar šou. Čak četiri modela su novitet za domaću publiku; "granta“, druga generacija "kaline“, "kalina kros" i restilizovana “lada 4x4 urban“.
Najjeftinija u ponudi je “granta” sa startnom cenom od 7.399 evra pa do 9.350 evra za najjači od tri paketa opreme. Cena “kaline” se kreće od 7.670 evra, do 10.600 evra koliko košta najopremljenija of-roud verzija “kalina kros”. Svi modeli imaju 1,6 litarski benzinac, u varijanti sa osam i 16 ventila i snagom od 87 i 98 “konja”.

Standardna oprema obuhvata manuelni klima-uređaj, metalik boju, električne podizače prednjih stakala, alu-felne, ABS, ESP, tonirana stakla, vazdušne jastuke za vozača i suvozača, radio sa blututom, USB priključkom i slotom za memorijsku karticu, automatska dnevna svetla, indikator pritiska u gumama…
Korporativnim kupcima biće ponuđena “niva 4×4“ u teretnoj varijanti, sa pogonom na tečni naftni gas po ceni od 10.300 evra.
Izvor: Magazinauto.com
Ovo su ubedljivo bila najbednija vozila na sajmu i samo pokazuju koliko je Lada tehnički zaostala, plastika katastrofa, potrošnja kao 3000 kubika... Ručna kočnica ista kao u Ladi Rivi iz 80-tih :) U Granti izloženoj na sajmu kad zalupiš suvozačka vrata otvore se vrata kasete i sve to za 9350e??? I za 7300 sa full opremom je ne bih ni pogledao, Dacia je izmislila auto u poređenju sa Ladom, a razlika u ceni prihvatljiva :)
Kalina Cross.. taj nesputani istočnjački šarm i lepota koja oduzima dah..
@ Papirus
Ali opet lepša od recimo mnogih vrljavih eksperimenata!
Recimo od Reno Talije.
A tu je i nesrećni Datsun Go.
Kao i recimo Suzuki Celerio.
Ili još bolje od Mitsubishi SpaceStar-a
Molim ljude koji nisu vozili Ladu da ne blebeću gluposti! Da li je palstika kvalitetna ili ne, nemam pojma znam samo da je cena održavanja za ladu 50% niža od cene održavanja Dacie i sl., a što se trajnosti, snage motora i ostalog tiče Lada 110 pojede svakog Logana i Punta. Da ne pričan da ima el. podizače za sva 4 prozora, elektro bravu na prtljažniku itd.Kvalitet lima i šuspleh nebih ni da komentarišem. Jedina mana je što su na naše tržište stizali modeli bez kllime. Drugo, nisu ljudi 2003. znali značaj sequent uredjaja. Ako je Granta upola dobra kao 110 predvidjam joj uspeh kod nas.
@ Bakivet
Prvi komšija ima Ladu 110.
2004. god sa 196.000km na satu.
Motor 1.5, potrošnja 8 lit / 100km
Platike raznih nijansi crne, ali ništa ne škripi.
Udobna je i pegla rupe, za divno čudo da je udobna. Probila je oko rezervoara i napred gde je ogulio boju.
Od kvarova je imao: motor brisača, zadnji lonac, termostat.
Delovi su smešno jeftini.
Prednje pločice 1.600 dinara
Paknovi 1.800 dinara
7400 za Grantu, pa dodas jos 140 evra i mozes uzeti Logana, koji je daleko napredniji auto od ovog cuda. Plastika izrazito nekvalitetna, preciznost spojeva neverovatno losa. Kome to jos treba?
RE: carobnjak
Realno, sve ispod Bemdžare je očaj, znamo. :)))
No ne kaže se džaba da svaka roba ima svoga kupca. :)))
Lada je iznenadila i mnoge verne obožavaoce Lade kakve modele izbacuje.
Kad sam vidio Vestu prvo što mi je palo na pamet jeste "ko Švabo". :)
E da smo mi na ovakav način privatizovali Zastavu kao što su Rusi Ladu, danas bismo imali nekoliko modela.