AK Master Group iz Novog Sada više nije ovlašćeni diler Renault Nissan Srbije

Kompanija Renault-Nissan Srbija obaveštava sve svoje partnere i klijente da nakon dugogodišnje uspešne saradnje Auto kuća Master Group iz Novog Sada, od 17.03.2016. više nije deo ovlašćene prodajno-servisne mreže za vozila marke Renault, Dacia i Nissan.
Sve aktivnosti vezane za prodaju i servisiranje vozila, kao i za nabavku originalnih rezervnih delova, klijenti ubuduće mogu izvršiti u ovlašćenoj prodajno-servisnoj mreži kompanije Renault-Nissan Srbija, čiji detaljan spisak možete pronaći na sledećim adresama:
Renault www.renault.rs
Dacia www.dacia.rs
Nissan www.nissan.rs
PR saopštenje – Renault Nissan Srbija
Pa nije uspješna saradnja ako se prekida...
Ali razumjem ih , ako je situacija kao i u BIH , s razlogom su istupili iz mreže , pa šta možeš očekivati kad ti dilersku mrežu skinu na 3%
Djordje
Ti reče da si radio u Renou.
Kojih se RenoLa treba kloniti a koji valjaju ( motori isto ).
Drugar gledao Klija 1,5 dci medjutim majstor mu rece da bezi od toga, dizne problematicne, skupe ko djavo.
Vel Satis takodje promasaj-vencanica.
Ajde da kazemo Klio, Megan i Laguna, koji su ok a koji ne.
Znam da su RenoLe jedno vreme terali ko bicikle, one sa karticama.
Mora zastita obavezno.
Pit
1.5 dCi sa Delphi sistemom nisu samo dizne problem , već pumpa koja se runi i posljedično uništavava dizne , tako da se Delphievog sistema treba kloniti , posebno one prije 07,08.godine.
Kod 1.5 dCi su se najbolje pokazale one najjače verzije 105 i 110KS , one su imale manje problematičan VDO Siemens sistem ubrizgavanja , kasnije Continental,takođe ovi novi slabiji 75 i 90KS u Cliu 4 i Sanderu 2 ,oni sad imaju Bosch , tako da bi to trebao biti fantastičan motorčić , kakav je i trebao biti otpočetka da ga Delphi nije zasrao.
Generalno kod Renaulta se pokazalo , manji auto , manji problem
One koje ne bih preporučio su Vel Satis,Espace 4 posebno ph1 i Lagunu 2 , posebno u kombinaciji sa zloglasnim 2.2dCi.
Generalno kod Renaulta je manje glavobolje sa benzincima , čak šta više , odlični su , tako da kod Clia samo benzin dolazi u obzir , nebitno koji.
P1
VelSatisi benzinci 2.0 turbo 163ks I kasnije ugradjivani malo "dotjerani" isto benzinac 2.0 turbo sa 170ks.Motori neunistivi i nepoderivi.Izbjegavati automatski mjenjac jer gusi te motore,sporo salta I to radi na nekim cudnim obrtajima motora,ja ga ocima ne mogu vidjeti i voli da zvekne i onda si u velikom problemu.3.0 V6 240ks to je Nissanov motor u VelSatisu nisam cuo nista lose o njemu.Od dizela jedino 2.0 dCi od 150 I 173KS. Ali te motore mozes naci samo u VelSatisima ph2.Elektronika pravi problem na tom autu samo onome ko neodrzava isti i ako ima nestrucnog elektricara sto je kod nas najcesci problem,nestrucni majstori I onda se problemi samo kaleme.Sto se tice elektronike kod svih Renaulta,problem nastaju samo zbog neodrzavanja i nestrucnosti majstora.Ja nikad nisam imao problem sa elektronikom na ni jednom Renaultu kojeg sam imao,najveci problem je da izgori sijalica.Drugar ima VelSatis 2005 2.0 Turbo na satu ima preko 230.000km ko zna koliko je jos vraceno,motor kap ulja ne trosi od zamejne do zamjene,kupio ga je sa neispravnim podizacima stakala,elektronska rucna se sama pali-gasi,centralna brava se zakljucava-odkljucava kad ona hoce a kad pada kisa sve to navedeno podivlja da ti dodje da ga zapalis,grejac prednjeg sjedista se isto sam pali kad on hoce ma zlo tesko..Htio je da poslusa,pa je otisao kod pravog majstora,jest da je bio bez auta skoro sedan dana ali dobio je nazad potpuno ispravan auto I evo skoro godina dana je prosla sve na njemu sto se tice elektronike radi kao sat,al svakih 6 mjeseci mora ici na servis da se ta elektronika kontrolise ako hoce da mu sve radi besprekorno.Ako hoces da vozis klocnu ti kupi Golfa 2 ili 3-ku idi na svakih 6 mjeseci kod kostolmca da steluje kicmu i prsljenove.Sve ima svoju cjenu.
Znam jednog vlasnika Espacea 4 2.0 turbo. Super je zadovoljan, ali ima povremeno problem sa "elektrikom". Desi mu se da mu ne rade brisači ... Ali, samo ako pada kiša :)
Letos je tako po kiši vozio iz BG do Golupca bez brisača ...
Iskreno, nisam čuo za pojam "održavanja elektronike".