home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Tradicionalno već Renault Nissan Srbija za specijalizovane automobilske novinare organizuje predstavljanje novih modela automobila iz svog portfolia na izuzetan način kako bi oni mogli da ih što bolje upoznaju u relativno kratkom vremenu. Tako je i ovog puta upriličena prezentacija novog luksuznog modela Talisman u obe verzije karoserije - i limuzine i karavana.

Novinarima je na raspolaganju bilo tridesetak automobila sa različitim motorima i snagom, u paketima opreme od osnovne do Initiale, koja predstavlja najviši nivo u gami Renault.

Vožnja je bila koncipirana na način da se automobili probaju u gradskom saobraćaju, na auto putu, po lokalnim putevima i u ekstremnoj vožnji na trkačkoj stazi. Krenulo se od hotela Holiday Inn na Novom Beogradu, pa auto putem do isključenja za Pećince, da bi se potom stiglo do NAVAK centra, a kasnije i do Iriga i obronaka Fruške gore, da bi se na kraju vratili nazad u Beograd.

Prisutne je pozdravio Milan Belin, direktor Renault Nissan Srbija, a Talisman i Talisman Grandtour detaljno je predstavio Vladimir Jeremić, direktor marketinga. Zatim je kroz vožnju na poligonu demonstrirano kako funkcioniše 4controll sistem i drugi sistemi kojim ovaj automobil vozaču i putnicima omogućuje uživanje u vožnji.

Premda je Renault Talisman premijerno prikazan na ovogodišnjem BG Car Show, ovom promocijom praktično je označen početak prodaje koja je u srpskoj mreži koncesionara startovala 20. maja.

Renault Talisman je potpuno nova klasična trovolumenska limuzina kojom je francuski proizvođač zamenio modele Laguna i Latitude prateći dizajenrske odrednice  crossovera Espace. Akcenat je stavljen dizel motrore i veliku funkcionalnost uz visok nivo kvaliteta i inkorporirane tehnologije.

Novi Renault kombinuje downsizing filozofiju, prestižne materijale i vrhunsku završnu obradu, komfornu unutrašnjost i posvećenost detaljima, rečju sve ono što je do sada karakterisalo isključivo automobile iz premium segmenta. U skladu sa visokim standardima u ponudi su četiri paketa opreme: Life, Business, Zen i prestižni Initiale Paris.

Renault Talisman prvi je model u srednjoj klasi, koji ima četiri upravljiva točka 4Control, zatim inovativni sistem MultiSENSE koji omogućava bezbroj promena na postavkama automobila kao i sveobuhvatni multimedijalni sistem R-Link2 sa originalnim centralnim ekranom od 8,7 inča.

Markantnom dizajnu doprinose i impresivne dimenzije, Talisman limuzina dug je 4.849 mm, širok 1.868 mm i visok 1.463 mm, dok je karavan iste dužine samo je viši za dva milimetra.

Verzije sa dizel motorima:

- Life Energy dCi 110 Stop&Start

- Business Energy dCi 110 Stop&Start

- Business Energy dCi 130 Stop&Start

- Business Energy dCi 130 EDC Stop&Start

- Zen Energy dCi 130 Stop&Start

- Zen Energy dCi 130 EDC Stop&Start

- Zen Energy dCi 160 EDC Stop&Start

- Initiale Paris Energy dCi 130 EDC Stop&Start

Verzije sa benzinskim motorima:

- Business Energy TCe 150 EDC Stop&Start

- Zen Energy TCe 200 EDC Stop&Start

- Initiale Paris Energy TCe 200 EDC Stop&Start

Izvor: Netauto.rs

Cenovnik za Renault Talisman pogledajte na sajtu Renault.rs



čitanja : 2495



Komentari

Hoce li biti najbolji u klasi ili promasaj kao nesrecna Laguna, Velsatis da i ne pominjem...?

Autor carobnjak 21 Maj 2016, 16:59

Fali neki 2.0 dci da bi bio rame uz rame sa ostalima u klasi po tom pitanju. U D segmentu trenutno 1. Mazda 6, 2. Skoda Superb 3. Talisman, 4, Passat, 5. Mondeo
Def ce Talisman imati dobru prodaju

Autor Japanac u srcu 21 Maj 2016, 17:21

Jedva čekam videti pogrebnu varijantu.

Autor moron 21 Maj 2016, 17:21

Moron
jel si video da je Talismance laksi id tvog miniautubusa? :)

Pazi prosecnu potrosnju - 3.6 litara !?!

Autor carobnjak 21 Maj 2016, 17:41

Jako dobro vozilo , posebno je karavan fenomenalan , ali je jedino šteta što se već zna kakva će mu sudbina biti

Jer kupci u toj klasi su u velikoj većini poslovni kupci a ne fizička lica , tako da se zna sudbina svega non njemačkog prozvoda.
Kod fizičkih kupaca bi mogao imati solidnu prodaju ali to je dovoljno samo za ulogu marginalca u klasi.

Autor Đorđe 21 Maj 2016, 17:47

3.6 litara kad je parkiran. Test vozio sam novog Megana i nije to ni blizu Golfa. Jedna klasa ispod aktelnog C4. Tu je negde.

Autor Fordovac 21 Maj 2016, 17:49

Fordovac
A kako si izračunao da je novi Megane za klasu gori od Golfa ??
Ja sam opet izračunao da je Megane auto za Golfa. A vozio sam sve moguće varijante. Jednostavno, golfa ne bi uzimao u obzir.

Autor Oktopod 21 Maj 2016, 19:58

Od golfa je 5 klasa gori, skrguce preko svakog lezeceg, unutra nije skopljen ni blizu kako treba, a uspeo sam i da se posecem na sediste. Lepo izgleda od GT line pa na vise, ali stedelo se na sve strane.

Autor Fordovac 21 Maj 2016, 20:04

Fordovac
Megan ne škruguće ni preko jednog jedninog ležećeg, unutra je sklopljen perfektno, u klasi D segmenta.
Zanima me na šta si se to posekao, kao i na čemu se štedelo???

Ja bi rekao da ti nisi ni video megan - realno.

Da ti objasnim, Megan u paketu Intens ima sedišta koja podsećaju na nekadašnje Safrane i sl Renoe, koji su pojam udobnosti. Materijal nije prost glatki karirani štof kao u Golfu, nego debeli puni materijal kao na najskupljim foteljama.
Cela plastika enterijera je vrhunska, većinom gumirana i obložena platnenim materijalima.
Sedišta u GT Line su sportskiji nastojena, možda i nisu za svakoga.

Pogledaj drugi put malo bolje Megana. U principu, jako je sličan enerijerom većem bratu Talismanu.... Novi Megan je bar za 2 klas iznad staroga.

Po tvojoj priči da "škrguće" preko svakog "ležećeg" vidim da ga nisi probao. Da jesi shvatio vi koliko mu je školjka kruta i jaka i kolio je enerijer bešuman i kako ima izolaciju od buke.

Autor Oktopod 21 Maj 2016, 20:20

Fordovac

Nisi ti ni prosao pored novog Megana a kamoli vozio.

Autor Renault Terminator 21 Maj 2016, 21:06

Lol. Idite slobodno do Renaulta, pa posle pisite hvalospeve. Ta "tvrda skoljka" nije nista posebno. Ovaj je bio teget i imao relativno normalna sedista, ne ta ogromna, a posekao sam se na plastiku levo, sa strane vrata. Infotainment isti ko na Clio. Sve u svemu okej, ali ne funkcionise bas kao sto izgleda. Mozda sam previse ocekivao.

Autor Fordovac 21 Maj 2016, 21:15

fordovac
Megan novi nema apsolutno veze sa Clio. Posebno ne info i audio sistem, koji je i vizuelno i tehnički i ergonomski drugačiji. To mu je identično kao na Talismanu.
Očigledno da Megan nisi ni video - realno.

Autor Oktopod 21 Maj 2016, 21:18

carobnjak
Kada su "mase" u pitanju, treba biti jako oprezan u verovanju deklaracijama, a najbolji primer ti je fiat, koji eto navodi samo minimalnu masu praznog vozila (za klot verziju), pa ti razmišljaj ... Tako deklariše i opel, a kod prethodne astre masa praznog vozila je navodjena čak i bez klima uredjaja (to jasno piše u upustvu za upotrebu, tako da nema prevare, kao kod fiata).
Recimo, za megane HB, kao "masa praznog vozila", napišu ti, recimo, "minimalno 1.205 kg", "maksimalno 1.387 kg" (iamš sve to u cenovniku, na sajtu ). Znači, razna "oprema" može da doda još 182 kg. Ali, to ti i piše ...

Mene čude "mase praznog vozila" kod talismana ( pri čemu su date samo one minimalne, tako da je sa opremom talisman svakako težiod šklopocije), ali samo u smislu razlike mase limuzine i karavana. Jer mislim da bi ta razlika ( dodatak mase dupeta ) trebalo da je isti bez obzira na vrstu motora. A njima ta razlila dosta varira ( npr, kod 4 verzije dizela razlika je 40 kg; 74 kg; 55 kg i 22 kg ). Nešto su "zgrešili" :)

Autor moron 21 Maj 2016, 21:30

Bio sam možda nejasan. Umesto teksta:

"Recimo, za megane HB, kao "masa praznog vozila", napišu ti, recimo, "minimalno 1.205 kg", "maksimalno 1.387 kg" (iamš sve to u cenovniku, na sajtu ). Znači, razna "oprema" može da doda još 182 kg"

treba da piše:

"Recimo, za megane HB 1,5 dci sa 6MT, kao "masa praznog vozila", napišu ti, recimo, "minimalno 1.205 kg", "maksimalno 1.387 kg" (imaš sve to u cenovniku, na sajtu ).Znači, u istoj verziji motora, razna "oprema" može da doda još 182 kg"

Autor moron 21 Maj 2016, 21:35

Moron
Ja sam ti i rekao da se uvek navodi tezina klot verzije!
Otkud prodavac moze unapred znati koju dodatnu opremu ces ti imati i koliko ce to biti kg???
Taj podatak ces videti tek u saobr.dozvoli...

Autor carobnjak 21 Maj 2016, 21:46

carobnjak
Ali, vidiš kako je reno korektan kod megana, on ti jasno UNAPRED kaže da ga izborom u višim paketima opreme možeš dosta otežati (ako ja dobro razumem, čak 182 kg). Pa si unapred upoznat i sam ceniš ... A ne da ja kupim kola ( npr. Fiat), pa POSLE saznam da je "težak kao olovo". Pa se upitaš koji ti je "djoka" ostao od deklarisanih perfomansi.
Možeš da vidiš na sajtu pežoa Slovenija, da za 308 daju poseben podatak o ubrzanju za lakše i teže pakete opreme i/ili za "normalne" i "veće" točkove. Pa, kada viidš da "tu" može biti i DO dva sekunda razlike, staviš (na vreme) prst na čelo. Kod Fiata samo posle ...

Autor moron 21 Maj 2016, 21:55

moron
znaci ako ti unapred to ne kazu, ti ne ocekujes da ce opremljeniji auto biti tezi od klota???
Nemam reci! :)))

Autor carobnjak 21 Maj 2016, 22:02

carobnjak

Vidi, pismen ti, pismen (možda) ja. Piše u upustvu:

"Masa bez opterecenja
(sa svim tecnostima, rezervoar napunjen
90% ) 1365"

"Kapacitet nosivosti ukljucujuci vozaca
(kg) 560"

Putem kog algoritma sam ja UNAPRED mogao da izračunam da će on da ima 168 kg veću masu, i toliko manju nosivost ( samo smešnih 392 kg )?

Ti bi to znao da izračunaš? Ja sa mojom školom - ne.

Autor moron 21 Maj 2016, 22:30

moron

TI prije nego sto pazaris auto,oceraj ga na vagu,izvagaj ga dobro,pa vracaj nazad ili kupuj heheh..salim se malo.

Autor Renault Terminator 21 Maj 2016, 22:31

moron
znaci ti si ocekivao da je dodatna oprema laka kao pero?

Nema sta da se racuna ako uzmes klotaru! :)

P.S. druze ti nas uvek zasmejavas al sad si ga odvalio! :)))

Autor carobnjak 21 Maj 2016, 22:35

carobnjak
Naravno da su to smešne stvari ... Zamisli, neko kupi "dugački" ( Living), koji kao sedmosed ima deklarisanu nosivost "645", a prazan je navodno težak samo 1.430 .
I posle,kada mu isporule kola, shvati da je masa veća oko 170 kg, a nosivost toliko manja, pa je samo 470 kg ZA SEDAM OSOBA? To nije ni za 7 osoba bez prtljaga ...
Jbt, "dugački" je sa 1,6 Mj deklarisan prazan na samo 1.430. A moj kratki ima 103 kg više :).
U pravu si, ja ovde samo zasmejavam ukazjući na prevaran način iskazivanja deklairsanih podataka.

Autor moron 21 Maj 2016, 22:59

moron
a reci mi, tamo za Megane HB jel stoje podaci o performansam, potrosnji itd. za svaki paket opreme posebno ili?

Autor carobnjak 21 Maj 2016, 23:04

carobnjak
Sad primenjuješ strategiju VW-a. Ne varamo samo mi, varaju i ostali.
A u ovom slučaju ne može da se stavi znak jednakosti izmedju postupka fiata i renoa, daleko od toga. Reno ti daje UNAPRED jasnu predstavu o mogućem rasponu nosivosti, pa možeš unapred da znaš i kolika ti je minimalna nosivost, da manje od toga sigurno nije. Kod Fiata možeš unapred da znaš onu stvar ... Možeš da saznaš samo posle. A svršenu poslu mane nema.

Autor moron 21 Maj 2016, 23:16

moron
sad sam pogledao katalog za Megane i jasno stoje podaci za svaki paket opreme posebno.
To do sada nije bila praksa ni kod jednog proizvodjaca!
Eto Reno je prvi, steta sto to nisi kupio...:)))

Autor carobnjak 21 Maj 2016, 23:23

carobnjak
Nisi baš dobro video, uz svaki motor piše koji su dostupni paketi. Kao i ono što sam ja napisao iz cenovnika ( najveća i najmanja masa praznog vozila uz taj motor i uz najlakši i najteži za njega dostupan paket ).

Autor moron 21 Maj 2016, 23:29

moron
da, u pravu si, osim sto kod TCE Energy 130 ks ima posebno navedene performanse za pakete Intens i Bose...

E sad sledi kljucna stvar:
na primer za osnovni Life Zen 115 ks stoji tezina 1200/1328 kg.
Performanse su 191 km/h, 12.2 sec itd.
Odgovori mi da li se navedene performanse odnose na laksu ili tezu varijantu?

Autor carobnjak 21 Maj 2016, 23:36

carobnjak
Opet nisi dobro video.
Imaju prikazane duple perfomanse za taj motor, jer je jedno MT, a drugo EDC menjač.

Autor moron 21 Maj 2016, 23:40

moron
nebitno, to me je zbunilo...
Odgovori!

Autor carobnjak 21 Maj 2016, 23:41

carobnjak
Nebitno? Naravno. Uvek kada pogrešiš, nebitno je :)
Odgovor na tvoje pitanje znaš i sam.
LN

Autor moron 21 Maj 2016, 23:44

moron
sad si sam sebe pokopao...:)))
Reno prevarant kao i svi ostali, ne vidim razliku!

Autor carobnjak 21 Maj 2016, 23:45

@carobnjak
Najbolje je da ja likvidiram "cvrčkomobil" i kupim neki čestit renol. Možda bi mi splahla i motivacija da ukazujem na "fenomene" i prevare fiJata, pa bi ti malo srećniji bio :)

Autor moron 22 Maj 2016, 10:48

Da kupiš Renolu i kreneš sa njegovim manama , onda bi izuv'o iz cipela oktopoda i terminatora ;)

Autor Đorđe 22 Maj 2016, 11:16

moron
Hahahaha, "cvrčkomobil". :)))
E stvarno si na kraj srca, umešto da budeš srećan što imaš u automobilu zov prirode, ti se buniš.
Cvrkut ptica, cvrčaka itd, još besplatno, a ti bi dosadan i mrtav automobil, bez duše. :)
Djordje
"Renolu", hahaha.

Autor P1 22 Maj 2016, 12:05

Možda bi tada i ona "nepoznata osoba" "sretna" bila ...
Videh, inače, danas u prolazu jednog Talismana. Zaista impozantna pojava u poredjenju sa, recimo, "superb"-ijem ...

Autor moron 22 Maj 2016, 15:48

moron
pazi samo da sa Renolom ne dobijes citavo zivotinjsko carstvo...:)))

Nadam se da ce se uskoro pojaviti proizvodjac koji ce biti toliko fer da za svaki paket opreme pored tezine i nosivosti, navede i adekvatnu potrosnju i performanse, srazmerno tezini!
To ce ti biti znak (pored puta) da je vreme za novu kupovinu...:)

Autor carobnjak 22 Maj 2016, 19:54

Sokolovi,ne dirajte mi Renault,da nebi bilo krvavih gaca hahah...sala mala.

Nego,imao sam priliku provozati Talismana 1.6 dCi 130 edc 4c,auto je fantastican,pogotovo u krivinama,u zivotu nisam provozao stabilniji auto u krivinama,sto brze ulazis u krivinu on bolje lezi,kocnice odlicne,upravljanje je direktno i precizno.U poredjenju sa VelSatisom benzincem od 163 konja koga imam cesto priliku da vozim,nebo I zemlja,dva svijeta,kao da ih ista majka nije rodila hehe,Talisman bi na drumu oduvao VelSatisa kao od sale.Menjac je isto odlican,mrzim automatice al ovaj EDC me razoruzao, I tu je svjetslosnu godinu ispred VelSatisovog automatskog mjenjaca koji je glup ko ku..c.Mjesta ima i napred i nazad koliko vam srce zeli,takodje i za glavu pozadi,bez problema i teska kategorija se pakuje na zadnju klupu.Ovaj Talisman je bio u najacem paketu Initiale Paris,sediste su vrhunska,onaj tablet na sredini je odlicna stvar,veoma prost i jednostavan za upotrebu,generalno zamjerke nemam,auto je napravljen da traje i traje..ali Renault mora pojacati motorizaciju,160 konja je malo,pa I 200 konja iz benzinca nije puno,taj auto mora imati jaku konjicu,bar do 300 konja,to jedini minus sto mu ja prebacujem,slabi motori,sto ne znaci da nisu kvalitetni,naprotiv.Probao sam i karavana,nije tako stabilan kao limuzina,ima jos vise mijesta na zadnjoj klupi..Ja karavane nesto ne mirisem pa me nije toliko ni interesovao.

Autor Renault Terminator 22 Maj 2016, 23:21

Renault Terminator
"Škrguće" li Talisman preko ležećih policajaca, kako reče Fordovac ??
Koji to lik .....

Autor Oktopod 22 Maj 2016, 23:24

Ako je kao dizel Talisman karavan teži od sedana za 40/74/55/22 kg, kako može da vidno bude manje stebilan od limuzine?
Nema to razumu (običnog vozača ) bliske logike ...

Autor moron 22 Maj 2016, 23:37

Može biti neke blage razlike u stabilnosti između sedana i karavana. Možda im nije ni visina ista, zadnje opruge, drugačiji je raspored masa, možda i dužina prepusta i sl....
To sudeći prema drugim tipovima i iskustvu.
Ali to kod talismana sumnjama da je tako osetno

Autor Oktopod 23 Maj 2016, 00:03

Razlika u ležanju može biti samo između verzija sa 4 control i bez njega , ali nikako između karavana i limuzine , jer prepusti su otprilike iste dužine , nema tu osjetne razlike kao u npr. kompakt klasi gdje je prepust kod karavana osjetno duži , pa još i ako je WB duži , tu se može osjetiti razlika u ležanju, a ovo kod Talismana je šuplja priča...

Autor Đorđe 23 Maj 2016, 01:00

Meni nista nije "skrgucalo",lupkalo,skripalo...Auto nema mane sem slabih motora,to je moje licno misljenje,ovi motori su slabi za taj tip auta.Limuzina je bila 4c, karavan ne znam,vozio sam ostro jednog i drugog,karavan se hoce malo naginjati I hoce preko nosa,dok limuzina ide kao po sinama,u zivotu nisam vozio "obicni" auto da se tako ponasa u krivinama,impresioniran sam.

Autor Renault Terminator 23 Maj 2016, 10:16

I ja mislim da je ta razlika o osećaju vožnje odatle što je sedan bio 4C (ako dobro razumem), a karavan nije.
Moram da priznam da mi je i dalje čudna razlika masa izmedju sedana i karavana kod Talismana, koja kod dizela, zavisno od verzije, iznosi 40/74/55/22 kg, pro čemu su, mislim, iste dužine ( 485-6 cm i .
Recimo, kod 308 MK1 iz 2009, sa 1,6 HDI "običan" (nepanoramski) karavan (koji je duži oko 25 cm) je bio teži od HB-a za 70 kg (1.407-1.337), dok je panoramski karavan od HB-a bio teži za 158 kg (1.495-1337).
Kao MK2 308 karavan je duži 30 cm, a kao nepanoramski je teži od HB-a (uz 1,6 BlueHDI ) navodno za 115 kg ( 1.380-1.185).

Autor moron 23 Maj 2016, 14:01

@moron
Verovatno su proizvodjaci nasli neku "rupu" u regulativi po kojoj racunaju kako masu tako i zapreminu prtljaznika, pa obmanjuju kupce na neki nacin... pa tako neki imaju ogromne gepeke a neki nenormalno malu masu... oni Svedjani su se mozda dotakli toga kada su na "stub srama" dovezli Mondea i Ford...

Cesto se ne obazirem na ove hvalospeve (kako proizvodjaca tako i fanova koji se hvale) o umanjenju mase kod novih modela od 100, 200 ili 300 kg, sve dok ne dodju prvi testovi, gde novinari pojedinih magazina lepo stave na vagu, i to pribeleze u tabelama (meni su te brojke interesantne) pa se dodje do iznenadjenja...

Autor Orlo 23 Maj 2016, 14:26

Orlo
Sve su ti to "prevarajići", neko manje, neko više.
Ali, generalno, osnovne razlike nema.
Naravno, fiJat je jedan :)

Autor moron 23 Maj 2016, 14:55

Realno, automobil ne može da dobije atest, ako se težine ne slažu sa navedenim.
Problem nastaje, što mi ne znamo po kom pravilniku - standardu se računa težina, to jeste šta ulazi u nju. Recimo, Renault je naveo po kom standardu je data težina, ali te oznake meni ne znače ništa.
Takođe gepek, renault ga računa po tom novom standardu, a Fiat ga daje, bruto, sa sve rupom za rezervni "kotač" im navodi kao najveći u klasi :))) (Žabarska posla)

Autor Oktopod 23 Maj 2016, 15:35

Oktopod
Leba ti, "na atestu", koja težina sa čime treba da se složi? Ispituju oni tamo "onu stvar". Ja sam slao fotografiju "pločice" mog vozila, da se "u Vinči" provere podaci "u bazi" i dobio sam odgovor da je tamo za 1,6 MJ "upisano" kao tip, varijanta i verzija vozila:
Tip: 199
Varijanta: LYD1B
Verzija: L4B
Prazan (sa svim tečnostima): 1320 kg,
Spreman za vožnju (sa vozačem od 75 kg): 1395 kg.
Eto, po upustvu je "prazan" 1.365, u stvarnosti 1.533 (po COC-u), a Centar za motorna vozila takvo vozilo navodno izmerio sa 1.320 kg.
Merili su oni "onu stvar"... Samo su prepisali nešto što im je neko tutnuo ...

Autor moron 23 Maj 2016, 18:51

Nisam mislio na Srbiju - naravno.
Mislio sam na atest na vozlo u nekoj od zemalja EU (tamo gde je sertifikovano). Video si da na svakom delu vozila (legalnom) ima znak E sa dva broja. To mu bude to, a šta "naši" rade na vozilo Made in EU, to ne znam. Izmišljaju papire koje treba platiti..... i ništa drugo.

Autor Oktopod 23 Maj 2016, 19:02

Oko cega vas dvojica trosite vrijeme heheh...hebala vas tezina,ocerajte auto pre kupovine na kamionsku vagu i izmjerite do najsitnijih detalja,pun,prazan,sa jednim putnikom,dva,tri...

Autor Renault Terminator 23 Maj 2016, 19:34

To bi bilo onda u stilu besposlenog popa , hahahah.
Ja svoj auto vozim već šestu godinu , ali još nikad mi na pamet nije palo da pročitam koliku ima masu , a ni kolika je nosivost.
Nosivost je onolika , koliko mu ja odredim a računam da ima masu oko tone ;)

Autor Đorđe 23 Maj 2016, 20:55

Slažem se, sve su to "nebitne nebuloze".
Mada, čuo sam "na ulici" da kod Žabara hoće da pucaju opruge. Sada znam i zašto ... Auto registrovan za pet osoba, a faktički ne sme da poveze ni 4 osobe bez prtljaga :) Ili, registrovani sedmosed za najviše pet osoba ...

Autor moron 23 Maj 2016, 21:43

Meni na Puntu puče prednja leva opruga neki dan, da sam mislio da spade točak. Pri 120 u krivini filovaonj rupama

Autor Oktopod 23 Maj 2016, 21:47

Meni stari na Saicentu spuco u rupcagu sjebo lijevu viljusku odmah I dokrajcio sva tri nosaca hehe..Bez centriranja trapa cjela rabota sa rukama 15.000rsd.Pa ti gledaj majkane dje gonis.

Autor Renault Terminator 23 Maj 2016, 21:51

Oktopod
Da, reče i meni jedan vlasnik lančije, kao krenuo sa parkinga, kad prednja leva guma "eksplodira", kao bomba. Ništa mu nije bilo jasno, od čega. Dok nije skinuo taj točak i video da je opruga pukla i jednim krajem zabila se u gumu ...

Autor moron 23 Maj 2016, 21:51

Tako je i kolegi na Laguni 2 , pukla prednja opruga i probila gumu isto na parkingu , a smo što je namontirao nove gume , al kaže nije mu žao , jer se vratio sa puta i sva sreća pa je na parkingu pukla.
Inače i kod Renaulta su opruge boljka , ali nisu jedini.

Moron
Opruge nikad ne pucaju zbog preopterećenja , korozija je uvijek problem.

Autor Đorđe 23 Maj 2016, 22:21

I moj komsija sa P307, sleteo sa puta pa jedva ostao ziv!
A tek kum sa Golfom 5, bolje da ne pricam...:)))

Autor carobnjak 23 Maj 2016, 22:33