home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Objavljene su i cene za novi Suzuki Baleno koji na srpskom tržištu startuje od 10.500 evra.

Toliko košta Baleno Basic sa benzincem od 1242 kubika i 90KS, u paru sa 5-stepenim manuelnim menjačem. Takođe, dostupan je i CVT menjač, kao i Boosterjet motor od 998 kubika i 111KS.

Cenovnik za Suzuki Baleno na tržištu Srbije pogledajte na sajtu Suzuki-srbija.rs

Ivan Mitić – Autoblog.rs

U nastavku možete pročitati i ranije objavljeno PR saopštenje uvoznika Suzukija za Srbiju:

Veliki interes potencijalnih kupaca za kompaktan hečbek elegantnog dizajna, s prostranom kabinom, izdašnim prtljažnikom i mnoštvom novih tehnologija

Novi Suzuki Baleno, jedna od pravih premijera na ovogodišnjem BG CAR SHOW 05 u Beogradu, pobudio je veliki interes potencijalnih kupaca, jer skladno ujedinjuje dopadljiv dizajn, promišljenu upotrebljivost, dobru upravljivost, visok nivo bezbednosti, primerene performanse pogonskih agregata i štedljivu potrošnju. To su neki od aduta s kojima će Baleno, posredstvom ovlašćenog uvoznika i servisera Suzuki automobila i motocikala, beogradskog Euro Sumara, početkom leta stići i u Srbiju.

Novi Baleno baštini uspeh nekoliko Suzukijevih kompaktnih automobila, pre svih rodonačelnika – modela Suzulight iz davne 1955. Za njim je usledio niz kompaktnih automobila ovog renomiranog proizvođača koji imaju mnogo veću vrednost nego što je njihova veličina.

Baleno u sasvim novom izdanju svetsku premijeru je imao u septembru prošle godine, na sajmu automobila u Frankfurtu. Na evropska tržišta, uključujući i naše, trebalo bi da stigne u gotovo isto vreme – početkom leta.

Postavljen je na novu mehaničku osnovu povećane krutosti i smanjene mase. U poređenju sa platformama koje se trenutno koriste u ovoj klasi vozila, krutost je povećana za oko 10 odsto, a, zahvaljujući skeletnoj strukturi, ukupna masa je manja za približno 15 odsto. Pritom su buka i vibracije pod apsolutnom kontrolom.

Dizajneri novog Suzukijevog automobila su Liquid Flow konceptom uspešno ujedini sportski i elegantan izgled. Automobil dugačak 3.995, širok 1.745, visok 1.470 mm, sa minimalnim odstojanjem od tla od 120 mm (110 mm u SHVS verziji) i međuosovinskim rastojanjem od 2.520 mm, odlikuje komotna unutrašnjost koja putnicima garantuje udobnost i na dužim putovanjima, dok prtljažnik, zapremine 355 litara, nudi više prostora od proseka za klasu kojoj Baleno pripada. Mala neto masa – samo 905 do 950 kg – jedan je od važnih faktora koji nagoveštavaju ekonomičnost eksploatacije novog Suzukijevog automobila.

Da bi se vozaču omogućila dobra informisanost a putnicima više udobnosti, Suzukijevi razvojni stručnjaci su primenili brojne tehničko-tehnološke inovacije. Recimo, LCD displej na instrument tabli prikazuje informacije o svim vitalnim sistemima vozila (uključujući čak i G-Force parametre, snagu motora i obrtni moment, uposlenost papučica gasa i kočnica, kao i protok energije u verziji sa SHVS pogonskim sistemom).

Za informisanje i vozača i putnika, ali, pre svega, za zabavu i ugodnu atmosferu u kabini su na raspolaganju sedmoinčni touch screen displej, USB port, mogućnost povezivanja sa „pametnim“ telefonom, automatski klima uređaj, tempomat sa praćenjem udaljenosti vozila i automatskim usporavanjem ili ubrzanjem, kamera koja prikazuje pogled unazad…

Suzuki uverava da će novi Baleno pokretati izuzetno ekonomični motori. U osnovnu verziju će se ugrađivati četvorocilindarski DUALJET agregat od 1.242 cm3 sa 66 kW/90 KS i 120 Nm maksimalnog obrtnog momenta, uparen sa petostepenim ručnim ili CVT menjačem. Na beogradskoj izložbi automobila bila je izložena verzija sa potpuno novim trocilindarskim BOOSTERJET – turbo benzincem sa direktnim ubrizgavanjem goriva zapremine 998 cm3 sa 82 kW/111 KS i maksimalnim obrtnim momentom od 170 Nm (pri 2.000-3.500 obrtaja u minutu), koji se „sparuje“ sa petostepenim ručnim ili šestostepenim automatskim menjačem. Za ovu verziju fabrika deklariše fantastičnu maksimalnu brzinu – od čak 200 km/h!

Baleno će moći da se kupi i u verziji izloženoj u Beogradu - SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki), sa „blagim“ hibridnim pogonom. SHVS koristi integrisani starter-generator (ISG) čime pomaže motoru pri svakom ubrzavanju. Takođe, tokom kočenja proizvodi regenerativnu električnu energiju, što pogonsku grupu čini efikasnijom od klasičnih, koje koriste konvencionalne alternatore. Ova tehnologija omogućava i mirniji restart - nakon automatskog zaustavljanja motora. Osim toga, SHVS koristi kompaktne litijum-jonske baterije visokih performansi punjenja i pražnjenja koje garantuju pouzdanu asistenciju pri čestom pokretanju motora. SHVS sistem ima za cilj da umanji uticaj na životnu sredinu.

PR Saopštenje - Euro Sumar



čitanja : 2070



Komentari

Korektna i konkurentna cena, jedino prednja maska i centralna konzola vriste za redizajnom! :-D

Autor carobnjak 10 Jun 2016, 17:40

18250 za cvt, tri cilindra i tisucu kubika. B segment. Bez da se zna oprema. Jesu ovi na caju od maka..?

Autor Priapus 10 Jun 2016, 21:11

Ajoj, baš je ružan. Swift je lepotan za ovog Balena.
carobnjak,
Jesi li video novu Elantru? Diskutovali smo o njoj pre neki mesec (ili godinu?). Ja video novi model, nema više onaj fluidan dizajn, sada je više Nemački sa strane...
Poz

Autor Raziel 10 Jun 2016, 21:13

Bitno da mu bord pokazuje "G-Force", kao i da ima petostepeni menjač ...

Autor moron 10 Jun 2016, 22:09

web sajt, kao da sam ga ja pravio, mada grešim, bolje bi ga napravio. Teh podaci, napopunjena tabela, cenovnik, koa razume svaka cast - nivoi opreme. Unutra 360 stepeni, su zapravo 4 fotke. Sramota za uvoznika

Autor s mile 11 Jun 2016, 11:17