Fiat Tipo hatchback po istoj ceni kao Tipo sedan

U okviru programa staro za novo, po ceni od 11.990 evra možete da birate Tipo sedan ili Tipo sa 5 vrata.
Ukoliko se odlučite za Tipo hatchback očekuje vas garancija od 5 godina ili 200.000 pređenih kilometara.
Za sve informacije pozovite 021/2100490 ili posetite prodajni Fiat salon – Zrenjaninski put 16, Novi Sad
Izvor: Stojanov.rs
Pit
ne bi trebao jer HB ima kvalitetnije materijale u enterijeru, a Sedan je duzi, (citaj - vise lima) pa se svodi na isto... :)
carobnjak,
Lep je auto svakako, samo sam malo razočaran dizajnom enterijera. Italijani su ranije bili majstori za iste. Eno gledam Brava katalog, 'beš mi sve ako nije imao originalniji enterijer (a vrlo sličan koncept je)...
http://parkers.bauercdn.com/Images/Archive/Fiat/Brava/1-3-787.jpg
Poz
@Raziel
Italijani su uvek radili najlepsi eksterijer i enterijer ali to za prodaju nije davalo veliki rezultat, jer je to pre svega nemacka konkurencija koristila da ih diskredituje kako su lepi ali ne kvalitetni (sto naravno nema veze sa istinom). E sad su Italijani uzeli recept ostalih, pa sad im vise ne govore da su lepi ali losi, izgleda da je to bolji recept :).
Meni nekako ne idu u glavu ta logika da je manje lima podjednako vredno kao malo kvalitetnija plastika... i nesto boljeg sundjera... HB je (valjda) uvek jeftiniji od ekvivalentne limuzine...
Sve jedno.... Made in Turkey.
Što je crnje i projektovano je i zamešljeno za to i druga sirotinjska tržišta.
Puno prasine oko jednog prosecnog auta. Fiat je odavno izgubio svoj smek. U Srbiji je jos uvek kao popularan zbog Kragujevca i starih vremena. Treba biti objektivan i reci otvoreno da je ovo puno para za FIAT.
Orlo , to u VW grupi odavno savršeno funkcioniše , tako npr A3 sa ljepšom plastikom puuuno skuplji nego Octavia sa više lima , iako u najvažnijim stvarima se radi o dva identična auta.
@Djordje
Eh da je samo plastika.Vozi jedan pa drugi i ima drugacije da pricas. Pricao je jedan sto testira vozila, vozio A3 i Golf7, kaze A3 kao da je klasa iznad toliko je bolji a voznja ne moze da se uporedi.
@S Taj neko ili radi za VW ili mu je njihov marketing izvrsio uticaj na zdrav razum.
S , pusti te priče , rek'o od šuraka brat...
Kad lično budeš šarafao po istima vidjećeš da se to na kraju svelo ko će u sjajniju foliju upakovat istu stvar...
Drugi par opanaka je šta marketinški stručnjaci pokušavaju u zdrav mozak , po njihovom A3 nikad nije Golfa vidio u životu a kamoli da ima nešto zajedničko.
Alfista, ne budi smešan, pa logično je da je bolji A3. Pa ja sam vozio A4 i Pasata, Pasat kao da je niža klasa. Ama u svakom pogledu A4 iznad.
U kom pogledu?
Evo nakon mog skorašnjeg druženja za volanom Audi A6 2.0TDI S-tronic Typ 4G 2012. godina i Passat 2.0TDI DSG Typ 3C 2013.godina , kad ostavimo predrasude i poruke marketinških stručnjaka , sem finijeg enterijera i malo manje buke u unutrašnjosti , nikakav spektakularan osjećaj na mene nije ostavio kad se gledaju realne osobine auta a ne status u društvu.
Passat je udobniji , iako je Audi imao ona doplatna sjedišta sa bedrenom podrškom ,puno ljepše pegla kratke neravnine , iako izvana A6 dosta veći , unutra čak dajem prednost Passatu , a o agilnosti i potrošnji suvišno je raspravljati , iako iste snage oba motora , u Passatu je dosta eksplozivniji , plus manje troši.
Tako da te priče o premiumu , ovom , onom , možeš pričati šupljoglacima , koji nemaju pojma šta je auto i kako on funkcioniše.
Ko zna šta je auto i ko nema problema sa kompleksima , te priče ne piju vode.
A3 je ušminkani Golf i tu sva priča završava.
Iako i ta šminka je relativna stvar , pošto je meni Golf puno ljepši auto , posebno unutra , ali ajde to možemo staviti pod subjektivan dojam...
Đorđe
Odlično napisano. Po mom mišljenju je Jetta best buy u celoj grupaciji.
Prostrana, pozadi liči na A6, deluje ozbiljno i kvalitetno.
Enterijer mi je lepši nego li na A3 limo, nisam pristalica minimalizma...
Poz
Raziel
mozda ali kad bi bila samo 5000 jeftinija!
No, meni je Jetta najlepsi i najskladniji model VW grupe, steta sto je kod nas nema ni za lek...