Toyota Corolla facelift u Srbiji od 15.500 evra

Uvoznik Toyote za Srbiju je na svom zvaničnom sajtu objavio cene za restilizovanu verziju sedana Corolla, koja kod nas sada startuje po ceni od 15.500 evra.
Corolla facelift je dostupna sa paketima opreme Terra, Luna, Style i Sol, sa dva benzinska i jednim dizel motorom, kao i sa izborom između 6-brzinskog ručnog i CVT menjača.
Motori u ponudi su:
1.33 litarski Dual VVT-i (99KS) + 6-brzinski ručni menjač
1.6 litarski Valvematic (132 KS) + 6-brzinski ručni menjač
1.6 litarski Valvematic (132 KS) + CVT menjač
1.4 litarski D-4D (90 KS) + 6-brzinski ručni menjač
Ne svidja mi se.
Laka vrata, zvone kad se zalupe. Laka samo se njiše ko spaček u filmu Žandarmi.
Dizajnerski sa fejsliftom je lepša. Kupio bih je zbog enterijera.
Sve u svemu Oktavija dizel je jede za doručak. Prvo održavanje, drugo komfor, treće prtljažnik, a da ne pominjem snagu dizela. Sad će neke priče o Toyota kvalitetu, koliko je samo Oktavija prešlo 1.000.000 km
Lacity
Priča o Koroli, pa ovo pa ono... I pljas, Oktavija svemirsko rešenje...
Koji si ti lik.... A Oktavija je sad realno gori auto, nego prvi model, bar duplo, po svim osnovama. Završna obrada - farba, ko u Dačije. Pogledaj samo pragove sa strane, na šta liče. I da ona stop svetla i led, gori nego u kineskoj radnji.
carobnjak
Bila je ova tojota značajno jeftinija u vreme sajma. Ovo je Turski model, za mene auto isspod Aurisa za klasu. A motor 1,33 je neozbiljno kupiti u ovom autu.
Oktopod
sve do sad je bila od 13990.
Inace sasvim ok auto.
Auris ne bih ni da mi plate, pre bih uzeo Megan! :)))
@ Oktopod
Zašto je Oktavija najgori auto?
One prelaze 1.000.000km
Tako da ona priča Toyota japanaski kvalitet... otpada po pitanju cene.
Proporcije smešne, dizajn se svađa sa samim sobom.
Kao što rekoh, laka vrata, zvone, zveče, lagan auto, a skup za održavanje
LA city
Oktavija da pređe milion km ?? Pa mogu dve - možda.
A evo pogledaj i po ulicama Lazarevca ima Dacija sa 1 milion km.
Nemoj da trpaš VW-au proizvode najnižeg kvaliteta, dizajna sa nekim ozbiljnijim kolima.
Skoda je iz modela do modela sve gora.
Iskreno im preporučujem da se vrate na Oktavije Fabije i Superbe 1 generacije, pa da odatle krenu dalje.