Škoda Kodiaq i Octavia facelift cenovnik

Uvoznik Škode za Srbiju je na svom sajtu objavio cenovnik za novi model Kodiaq, ali i za redizajniranu verziju Octavije. Cenovnike možete pogledati u nastavku.

Cenovnik
Octavia Combi facelift
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Santa Fe ide od 32.000 do 42.000.
Sorento od 38.000 do 56.000
Kodiaq od 22.000 do 36.000.
Sa jos nekim podrazumevanim popustom, cak i da su KIA i Hyundai 40% lepsi (kao sto meni licno jesu) ne vidim kako Kodiaq moze da ne bude "best buy" u klasi (ne znam cene za novi Koleos).. Odlican Ambition paket. Stvarno mi Style ne treba. Samo bih dodao panoramu i kameru za unazad, i vozi.
Ovo znaci takodje da bi Yeti mogao biti isto tako best buy u klasi, pre svega cenovno.
@priapus Slažem se za Yeti, takodje se nadam da ce da bude lepši od Atece. Seat dizajn mi deluje super na hatchu i superminiju, ali na suvu mi je malo običan
Inače ne gledam klasu kodiaqa, to mi je preveliko, ali za ove pare će biti 3008,CX5 i CRV, klasu nizu na papiru, a u praksi samo za retke će biti kompromis
Inače, solidan srednji paket za Kodiaq i prilično mršav za Octaviu. Upadljiv mi je izostanak bezbednosnih sistema AEB, LWD, ACC itd
J4ZZER
Ne znam šta ti je bitno. Ako je dužina, CX-5 (aktuelni) i CR-V (aktuelni)su za 14, odnosno 9 cm kraći od Kodiaq-a (469 cm), respectively. Što, možda se ne bismo složili, meni ne deluje kao bitna razlika. Pri čemu, izašli su novi CX-5 i CR-V, koji će svakako, trendovski, biti duži od prethodnika.
S druge strane, 3008 je oko 444 cm, i on je, pa dobro, malo značajnije kraći. Ateca sa svojih 436 je možda još značajnije kraća.
Slažem se za izgled Atece. Kao povišeni karavan. Ali takav je i Kodiaq. Meni čak relativno ružan i ne preterano skladan. Na kraju dana, to je Škoda, ona ne sme biti lepa. Niti joj je to primarna karakteristika. Kodiaq je za tačno 20 cm duži od mog trenutnog vozila, i ja držim da to nije cifra koja bi mogla da me omete u dosadašnjoj rutini prilikom manevrisanja, parkiranja, vožnje, itd.
S druge strane, meni ne treba toliko vozilo, ali cena mu je čak niža od 3008, koji je "klasa ispod" po dužnom metru, a Škode su poznate po dobroj ergonomiji (ne zezam se, ozbiljan sam), pa je ne bih samo zbog toga odbacio.
Yeti bi mi više odgovarao, ali Kodiaq ne odbacujem iz još jednog prostog razloga: što je klasa viša, to u nižim paketima opreme dobijaš više nego u klasama ispod. A meni je oprema dosta bitna. U prevodu, Yeti u Style verovatno neće imati ono što ima Kodiaq u Ambition. Da upgrade-ujem Yeti da ima ono što ima Kodiaq, verovatno bi razlika bila toliko mala da se zapitam da li mi je bolje da ipak uzmem Kodiaq. Koji btw. ima 2060 litara prtljažnika kad se obore sedišta. Pa tu deca npr. mogu da spavaju komotno na putovanjima koliko su duga.
3008 je verovatno mekši, i ergonomski (položaj za volanom), rekao bih da bi mogao da zaostaje u odnosu na Škodu. Imaš i pros i cons, za oba.
CX-5 ne bih uzeo iz verovatno trivijalnih razloga. Prvo, ne bih više japance, drugo, čak i da bih, nervira me taj autizam, automatika samo za vozački prozor, panorama je ustvari šiber, i teško da će "road noise" da bude još neko vreme na nivou evropljana. I verovatno je skuplji za održavanje.
CR-V je meni lično preružan, i zaista preskup. A ima slične "mane" kao Mazda.
Dakle. Škoda deluje lao racionalan izbor. S tim što je verovatno kvarljivija i manje skupa za održavanje od japosa. Btw, meni se aktuelna CX-5 mnogo više sviđa nego ova nova. Nova mi je postala neskladna. A novi CR-V je lepši.
Ne bio ti u koži..
Apsolutno nerealne cene za Oktaviju. Trenutno Superb 2.0 tdi u ambition paketu kosta 20.900, a Oktavija po ovom cenovniku 20.700 pri cemu je ambition kod superba skoro kao Style kod Oktavije (taleko vise opreme ima, automatska klima, senzori, led...). Ove cene za Oktaviju moraju 2500 do 3000 eur dole, sto ce verujem I biti uskoro tj. na sajmu u martu...
Istrazivac trzista u slobodno vreme,
Slažem se. Još nisu objavili cene za RS...
Poz
Nisu to cene, pogledaj cenovnik kod Alpros-a ili u bilo kom salonu, nize su za oko 1500e. Za sajam mozda bude jos par stotina evra dole, ali 3000e nije realno.
E to kod Alprosa su prave cene, i tu se vidi da je 1.6 tdi ambition facelift 16.500(dakle u paru isto kao i pre facelift-a, dok je 2.0tdi skuplji oko 300 eur, sto je 2.300 eur manje od ovog cenovnika koji je objavljen ovde na sajtu. Na tih 2.300 verujem da moze da se dobije jos nesto od opreme i to je tih 2.500 koje sam pominjao, a za 3.000 morate da budete bas ozbiljan (flotni) kupac.
Jos jedna zabeleska u vezi motora. Kod Supreba je prelaz sa 1.6 na 2.0 tdi 1000 eur, a kod Oktavije je 3000 eur.
@Priapus Vozis japanca? Hatch?
Meni duzina UOPSTE nije bitna, zapravo je i meni u najvecoj meri oprema i osecaj luksuza i kvaliteta razlog za upgrade... u manjoj meri voleo bih i jaci i pre svega potentniji motor od sadasnjeg VTECa od 90ks. A da nije toga moj Jazz moze da vozi jos par godina mene i decu koja pune od 7 do 12 do kraja meseca bez problema u domenu prostranosti
Tako da mi je zapravo cak i 3008 prevelik, ali futureproof... A inace gledao sam nove CX5 (stize u Avgustu) i novi CRV (stari mi je klasicni kamion). Gledao sam i stari CX5 i meni je super spolja plus dobra cena, stari model ne bode oci a dobije se i popust, ali enterijer je bas zastareo plus jedini motor koji meni ima smisla je 2.0 sa 165ks benzinac, a mozda mi je to overkill.
Obrni okreni, najracionalnije je da uzmem C4 PICASSO ili scenic, ali 3008 je ipak srcu pozeljniji, ali me nervira sto je allure preskup, a active ipak nije to to. Uvek kupim drugi paket ili srednji i posle se kajem na tenane :)
J4ZZER
Ne dozvoli da se kaješ, koji god brend da uzmeš. Mrzećeš sebe svaki dan ...
Kada kažeš "popust" na aktuelni CX-5, koja tačno "ponižena" cena je u pitanju, za koji paket?
Kod Kodiaqa, najslabiji motor može uz "najjaču" opremu, kao što i najjači motor može uz naslabiju opremu (može npr. da se uzme onaj za 30.300 ( 2,0 TDI 4x4 140 kW/190 ks DSG ), a da je bukvalno klot(Active)).
Kod Oktavije kreću sa drugom filozofijom. Najslabiji motor može samo uz najniži paket opreme, a najjači motor ne može uz najniži paket. Mislim da do sada nije bilo tako sa oktavijom.
Mislim da veću vest predstavjaju akcijske cene za neke verzije superba sedana. Npr. srednji paket opreme 2,0 TDI sada za 23.500 je odlična cena. Niko nema sličnu ponudu.
@moron Pre par nedelja su pominjali do 2500 eur na vozila sa lagera iz 2016. Pricam o CX5, ali enterijer mi je jednostavno zasrareo znam da je suoer automobil, ali enterijer je mozda i vazniji od eksterijera
J4ZZER
I meni je bitniji enterijer od eksterijera. Jer, Bože moj, dok se vozim, sedim u kolima, a ne pored njih.
Meni lično nema neke dramatične razlike u enterijeru sadašnje i buduće CX-5, tj, nije meni "grdan" ni sadašnji "TV".
Ali, taj "popust", 2.500, za nova kola "stara već godinu dana", nekako mi je neprimeren realnom gubitku tržišne cene. Što je, opet, nebitno, ako ćeš tu mazdu "da ganjaš" narednih 7-8 godina, do tada će sve to da se "ispegla".
Nisam vozio tu mazdu, G165, ne znam kako to ide, na papiru deluje idealno, ali, čudni su mi oni prenosni odnosi u menjaču, prelaz iz prve u drugu je baš "veliki" ( prva ima odnos 3,7:1, druga 1,947:1), što znači, ako u prvoj "digneš" recimo na 4.500 rpm (najveći moment joj je na 4,000 rpm), pri prebacivanju u drugu ti ( ako brzina ne padne ) obrtaji "padaju" na samo 2.368 rpm. Druga joj je nekako dosta "produžena".
Čitao sam na B92 neke komentare (ljudi su se predstavljali kao vlasnici mazdi, ne znam da li su), da se tom motoru zna deseti, u nekim uslovima saobraćaja (krivudave uzbrdice), da je npr. brzina kretanja suviše mala za treću (niski obrtaji, guši se, nema moment), a suviše velika za drugu brzinu (veliki obrtaji, "čupa", veliki moment). I to pripisuju ne samo "atmosferskom karakteru" (mrtvilu u nižim obrtajima), već i navodno "loše" odmerenim prenosnim odnosima u menjaču ( "nesrećim" medjusobnim odnosima pojedinih stepena prenosa ). A sve to po razumevanju "naših stručnjaka" za mašinstvo. I za mazde ... Ne mora da je tako. Uostalom, i dizelima to isto može da se desi (mrtvilo u višem stepenu i ludilo u nižem stepenu prenosa, sve uz čupanje volana iz ruku i uz aktiviranje ASR-a)
Dobro je sto niko nije pomenuo SUV modele iz premijum klase jer se kodijak ne moze porediti sa njima i to mu nije cilj posto je on narodni auto. Ako pogledate cene za superb combi sa alprosa, precrtane i neprecrtane, to znaci da ove cene za kodiajk koje sada vidite idu dole 6 posto za sajam i ostaju takve posle. Tako uvek biva. A ko kupuje skodu iznad 30 000 evra (manjina u Srbiji, oni koji znaju sta valja a nemaju novca nazalost) zna da u autocacku Krnjaca se u direktnim pregovorima sa direktorom salona moze dobiti iznandjujuci popust. Probajte, pa cete se uvetiti. Ali coveka treba posetiti u radno vreme dok je u salonu jer izuzetno ceni diretan odnos i pregovaranje. Iznenadjen sam negativno cenovnom politikom hjundaija i kije jer znam da su kvalitetni. Iznenadjuje me 2.2 motor za evropske kupce. Ali njihovi menadzeri sigurno bolje znaju od nas...o dizajnu kodijaka ne pricam, meni je top, ali nekome se mozda svidja, to su ukusi. Nadjite mi auto do 4.7 metara koji ima gepek od 2000 litara, gde moze daska od tri metra da stane ako se za 80 evra doplati jednim klikom preklopivo suvozacevo sediste. Koji ima 4x4 pogon haldex sistem. I koji kosta od 20 000 pa do 35 000 sa skoro full opremu. Da se ne lazemo, ako dodate sve, ali apsolutno sve sa spiska opreme, kodijak kosta 45 000. Nadjite se na polovini pa dosta:) mana su motori koji srcu podosta, ali ipak je dzip u pitanju. Motor od 280 konja u superbu trosi isto kao i motor od 180 konja u superbu. Mislim da svakog racionalnog coveka, domacina u srbiji koji je nekim cudom uspeo da skupi magicnu cifru od 20 do 30 000, nece biti dileme da ovo uzme kao porodican, radni, poslovan auto jer daje izuzetno mnogo prostora, rekordno u klasi.