home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kao što su ljubitelji Peugeot vozila navikli i ove godine na štandu u hali 1 biće izloženi najatraktivniji modeli iz game, a što je još važnije spremni su i specijalni sajamski uslovi kupovine.

Definitivno zvezda štanda će biti mnogosturki osvajač titula u poslednjih 5 meseci. Na lovorikama trostrukog trijumfa modela 3008 DKR, Peugeot 3008 je na sajmu u Ženevi odneo titulu za automobil godine “Car of the year” u izboru 58 novinara iz 22 zemlje. I pored 20 titula osvojenih širom kontinenta, u petak 17. marta ovaj model je svoju dominaciju potvrdio i u Srbiji osvojivši nagradu za automobil godine kao i za SUV godine u izboru čiji su žiri činili članovi Asocijacije automobilskih novinara Srbije.

Pored ovog šampiona na podijumu za premijere biće još jedno SUV vozilo, ali sa 7 sedišta - novi 5008.

Model koji je sve promenio osim naziva, stiže sa najnovijim i-cockpitom, nudi veoma široku modularnost uz elegantan i dinamičan dizajn.

Za 11 cm duži od prethodnika i 19 cm od modela 3008, sa ukupnom dužinom od 4.64 metra, pruža vozaču i putnicima maksimalan komfor koji od njega svi i očekuju.

Svakako model koji je veoma zanimljiv za naše tržište dočekao je svoju novu verziju. Svi posetioci Sajma automobila imaće čast da premijerno vide novi Peugeot 301 i priliku da izaberu odgovarajući model sa velikog lagera.

Putem finansijskog lizinga ovaj automobil je dostupan za 118 evra mesečno u Active paketu opreme sa benzinskim motorom.

U okviru kampanje “Ima sve“, uvoznik Euroimpex autogroup je pripremio puno iznenađenja i akcijske cene koje kupci mogu da iskoriste već sada, a ponuda se odnosi na konkretne pakete opreme sa uključenom metalik bojom.

Najprodavaniji model, Peugeot 208 dostupan je za 114 evra mesečno sa 1.2 Puretech motorom u paketu opreme koji sadrži klima uređaj, ekran osetljiv na dodir, svetla za maglu, metalik boju, led dnevna svetla.

Treći predstavnik SUV tima, gradski krosover , restilizovani 2008 takođe sa 1.2 Puretech motorom i opremom koja sadrži: klima uređaj, ekran osetljiv na dodir, svetla za maglu, metalik boju i kožni volan dostupan je za 150 evra mesečno.

Kao predstavnik modela sa dizel motorom 308-ica sa 1.6 Hdi agregatom i 100 ks u paketu sa automatskom klimom, ekranom osetljivim na dodir, metalik bojom, svetlima za maglu i kožnim volanom, putem lizinga je dostupna za 172 evra mesečno.

Za sva tri modela kalkulacije su date za 30% učešća, rok otplate od 72 meseca i NKS od 3,25%.

I to nije sve, u hali 4 će biti izložena kompletna gama dostavnih vozila uključujući premijeru novog Experta kao i najnoviji model Traveller, dok će svi ljubitelji dvotočkaša u hali 7 moći da vide najnovije modele Peugeot skutera.

PR saopštenje – Euroimpex Autogroup d.o.o.

Foto: arhiva Autoblog.rs / Peugeot



čitanja : 1676



Komentari

Kako ih više nije sramota da 308-icu HDI 100 ( tj. "99" ) nude sa petostepenim menjačem?
Pa, kupiš za klasu niži i20 kao slabašni dizel ( mislim 1,2), pa šanse nema da dobiješ takav menjač.
Bruka.
Doduše, VW to nudi uz 1,6 TDI u golfu, oktaviji

Autor moron 20 Mar 2017, 12:46

@ moron
A realno gledano, koliko može da bude skuplji menjač 6b od menjača sa 5b?
Par stotina grama više ,,gvožđa''

Autor Granduljko 20 Mar 2017, 13:17

A šta će tebi 6 brzina na takvom motoru? Štediš u šestoj? :D

Autor dovlagsi 20 Mar 2017, 13:41

dovlagsi

6MT ima "zbijenije" stepene prenosa (manje razlike u "susednim" prenosnim odnosima), što omogućava daleko bolja ubrzanja, posebno pri preticanjima.

5MT (uz slabiji HDI) zna da ima "odredjene loše trenutke" (kombinaciju brzine kretenja i stepena prenosa) u kojima se ponaša "blesavo" ( "slabo vuče") i da nekada bude kao mrtav konj.

Bar je moje iskustvo sa PSA da uz HDI njihov 5MT treba izbeći (ako je moguće).

Za auto put je, verujem, svejedno.

Autor moron 20 Mar 2017, 13:53

@ moron
Na našem 2.0 HDI je bio 5MT
Ja nikakvu razliku između 4. i 5. nisam pronalazio. Sem kod preticanja. Ovako iz četvrte u petu skoro da nema razlike. Dobar motor, glup menjač.
Na Audiju B4 1.9 TDI, kad ubaciš u 5. em manja buka, em ide ko lud

Autor Granduljko 20 Mar 2017, 14:12

Taj 2.0 HDI 90, po mom sećanju, ako voziš "oko 35-40", nije ni za drugu (prebrzo, buka), ni za treću (guši se), slično je bilo oko 60-70, mada se više ne sećam tačno (ni treća, ni četvrta).
Može to da se vozi, naravno, ali, ta "zona rada" motora (ni na nebu, ni na Zemlji), mi je bila iritirajuća (a nisam uvek bio u stanju da je izbegnem).
Deo tih problema je bio do menjača (medjusobni odnos pojedinih prenosnih odnosa), a deo do motora (kriva obrtnog momenta tog motora nije baš idealna).
Da li je 6MT i koliko zaista skuplji od 5MT, ne znam, ali, razlika u lakoći vožnje je velika (za moje razumevanje)i zato ne mogu DANAS da razumem takvo "cicijašenje" fabrike sa ugradnjom 5MT.

Autor moron 20 Mar 2017, 15:32

Kada je bi-colore varijanta kao gore (by the way odlican fazon) sta onda pice u saobracajnoj? Boja koja dominira preko 50% ili sta?

Autor Uros Cuore Sportivo 20 Mar 2017, 16:01

@ Uros Cuore Sportivo
Uvek pise samo jedna (preovladjujuca) boja na vozilu...

Autor Orlo 20 Mar 2017, 19:48

Moron
Ne secam se sta si pisao za 3008: imas li mesta za glavu pozadi, kolena?
Kako ti lezi upravljac u krilu? :)
Pozdrav

Autor carobnjak 20 Mar 2017, 20:50

carobnjak
Bolje da ne potsećam šta sam pisao o 3008, jer često naknadno promenim ranije mišljenje... Eto, izmedju ostalog, "pljuvao" sam najpre 500L, kupio sam posle 500L ... Kritikovao sam dugo ovde Merivu, a odavno je smatram i daleko boljom od 500 L ... Mislio sam nekada kupiti 308 mk2, a danas mi se ta kola na neki način čak i gade ...
No, kad već pitaš, u 3008 mk2 "za moje razumevanje" ima mesta "za sve pare", pa i više, položaj instrumenata i volana mi se ne dopada ( više mi se dopada "klasično" vozačko okruženje u Astri, meganu, focusu ...), ali, se ti instrumenti (kada sam ja u pitanju) vide (za razliku od 308 mk2).

Autor moron 20 Mar 2017, 22:20

Moron , uz moderne dizelaše koji imaju relativno velik obrtni moment , dobavljiv od najnižih obrtaja, 5 brzinski mjenjač (pod uslovom da je dobro posložen) i nije realno hendikep , ja sam više razmišljanja , da kod preostalih saug banzinaca, 6 brzinski mjenjač mora biti apsolutni "must have" da bi se izvuklo koliko-toliko života iz njih i da se ne dernjaju kao magarci pri putnim brzinama.

Autor Đorđe 20 Mar 2017, 23:05

Najlepsi ovaj 301..

Autor Priapus 21 Mar 2017, 00:56

Priapus
Uskoro mu stavljaju Opelovu znacku i pravac - Istok! :)

Autor carobnjak 21 Mar 2017, 01:01