home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Toyota RAV4

Početno interesovanje za novim SUV modelom Toyote, prevazilazi sva očekivanja. Osim atraktivnog dizajna, bogate opreme i tradicionalnog kvaliteta, peta generacija RAV4 ističe se izuzetnim voznim karakteristikama, vrhunskom sigurnošću i ekonomičnošću, kakva se do nedavno nije mogla ni zamisliti u ovoj klasi.

Nova TNGA K platforma omogućila je uvećanje krutosti karoserije za čak 57 odsto, niže je i težište, a dostignut je i raspored mase između osovina od gotovo idealnih 51 prema 49 odsto. Sve skupa, omogućilo je sjajnu upravljivost i stabilnost, a samim tim i vrhunski nivo bezbednosti ali i uživanja u vožnji.

Toyota RAV4

Uprkos karoseriji koja je kraća za 5 mm u odnosu na prethodnika (sada tačno 4600 mm), ponuđen je veći komoditet i tovarni kapacitet od prethodnika. Nova platforma, uvećano međuosovinsko rastojanje za 30 mm (sada 2690 mm), povećana širina za 10 mm (sada 1855 mm) i nanovo osmišljena „šema“ sistema oslanjanja (napred „mekferson“, nazad dvostruka ramena) ponudili su novi, znatno viši nivo komfora a sve skupa odrazilo se povoljno i na praktičnost.

Toyota RAV4

Osnovna zapremina prtljažnog prostora narasla je na respektabilnih 580 litara, što je 79 l više od četvrte generacije. Kada je zadnja klupa sklopljena, RAV4 se pretvara u ozbiljan transporter jer je na raspolaganju čak 1690 l.

Toyota RAV4

Potpuno novi dvolitarski benzinski motor, čija je maksimalna snaga 129 kW (175 KS) a najveći obrtni moment 208 Nm, osim dobrih performansi nudi i izuzetnu ekonomičnost. S pogonom na prednje točkove i Direct Shift CVT transmisijom prosečna potrošnja je samo 5,6 litara na 100 kilometara pređenog puta, dok je s pogonom na sva četiri točka prosek veći za samo dva decilitra (5,8 l/100 km).

Toyota RAV4

Nova hibridna verzija, koju čine benzinac od 2,5 l i elektromotor čiji je zajednički učinak 218, odnosno 222 „konja“ (u zavisnosti od tipa pogona), još je ekonomičnija. Prosečna potrošnja verzije s elektronski kontrolisanim pogonom na sva četiri točka (AWD-i) iznosi šampionskih 4,4 litra na 100 kilometara pređenog puta, a sve to uz znatno uvećanje snage, bolji odziv i ubrzanja od prethodnika.

Toyota RAV4

Uprkos činjenici da je RAV4 pete generacije potpuno nov u odnosu na prethodnika, da je najopremljeniji do sada i da su njegove vozne karakteristike i nivo sigurnosti najviši u klasi, cena po kojoj se prodaje nije značajnije menjana. Veoma dobro opremljeni RAV4 2.0 VVT-iE Comfort s manuelnim menjačem i pogonom na sva četiri točka košta 27.900 evra! Verzija s pogonom na sva četiri točka i paketom Limited vredi 31.900 EUR, dok je najpovoljnija hibridna verzija 2.5 HSD Comfort FWD procenjena na 33.300 EUR.

PR saopštenje



čitanja : 1850



Komentari