home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Izvor : Tanjug

Početak sklapanja Zastave 10 u pogonima kragujevačke fabrike, može biti pomeren ukoliko uskoro ne bude formirana nova Vlada.

"Finansiranje celog projekta sklapanja Zastave10 u vrednosti oko 14,7 miliona evra, realizujemo sredstvima od privatizacije zastavinih društava, ali je sada, zbog neformiranja Vlade, ceo taj proces usporen, jer su nam potrebne određene dozvole i saglasnosti za finansiranje i trošenje para u tom projektu", rekao je direktor preduzeća  Zastava auto Zoran Bogdanović. On je naglasio da bi formiranje Vlade olakšalo poslovanje i pomoglo da se ispoštuje planirani rok za početak sklapanja tog automobila, iako preduzeće ima alternativne izvore finansiranja poslovanja, kao i kredite sa dugoročnom otplatom za kupovinu opreme. Bogdanović je dodao da su u tom preduzeću do danas kupili opreme u vrednosti za šest miliona evra. Naglašavajući da će na sklapanju Zastave10 raditi oko 250 radnika i sedam već pristiglih robota od kojih pet u karoseriji, a dva u montaži Bogdanović je rekao "da je do danas 99 odsto pristigle opreme za sklapanje Zastave10 montirano i da je sada u toku softversko podešavanje opreme u čemu im pomaže osam stručnjaka iz Italije."Prednost robota u automobilskoj industriji, nije samo u smanjenju radne snage i troškova poslovanja već i zbog kvaliteta proizvodnje", ocenio je Bogdanović i dodao da će time biti izbegnute određene greške u samom procesu sklapanja automobila i ponovljivosti operacija. Zastava automobili i italijanski Fiat su u septembru 2005. godine potpisali ugovor o poslovno-tehničkoj saradnji, kojim je Zastava dobila licencu za sklapanje Punta, ali je prethodno imala obavezu i da prodaje taj auto koji se sa oznakom Zastava10 još uvek proizvodi u Fiatu. Novosnovano preduzeće Zastava auto zaduženo za prodaju i sklapanje Zastave 10 do danas je prodalo 4.301 tih automobila.





Subaru širi svoju prodajnu mrežu po Srbiji pa je samo nekoliko dana posle otvaranja novog salona u Beogradu (Interspeed, Hajduk Veljkov Venac 4-6), otvoren još jedan prodajni-servisni objekat za ove japanske automobile i to u Novom Sadu na bulevaru Slobodana Jovanovića 4a. Salon je otvorila firma Graditelj Group, inače poznata i kao zvanični zastupnik za terenska i pick up vozila Isuzu.  

Izvor : www.vrelegume.co.yu 



Kompanija Porsche SCG (zastupnik za VW, Audi, Seat i Porsche za našu zemlju) ima nekoliko zanimljivih ponuda za potencijalne kupce Seat Ibize i VW Golfa. Naime ko do 1. juna kupi Seat Ibizu 1,4 (sa 63kW/85KS), na poklon dobija Sport paket opreme vredan 507 evra i još za dva odsto umanjenu cenu ako se odluči za kupovinu preko Porsche Leasinga. Takođe Porsche SCG prilikom kupovine VW Golfa (sa bilo kojom opremom i motorom) poklanja klima uređaj i 5 godina besplatnog kasko osiguranja od strane Porsche Leasinga i Wiener Stadtische-a. Ove pogodnosti kod kupovine Golfa se odobravaju povodom proizvodnje jubilarnog 25-milionitog Golfa o čemu smo nedavno pisali.



Posle godinu dana čekanja Hummer H3 je konačno dobio homologaciju i može krenuti u redovnu prodaju u Srbiji. Procedura pregleda vozila u Zavodu za standardizaciju i Institutu Vinča biće završena sledeće nedelje tako da će H3 biti izložen u salonu beogradske firme H.M.R. (ovlašćeni distributer i serviser) najkasnije do idućeg četvrtka. Garancija iznosi 4 godine ili 100.000 km a obezbeđeni su servis i rezervni delovi. Cene za H3 (motor od 3,7 litra i 180kW/245KS) se kreću od 50.866 do 58.857 evra sa PDV-om. Ostale informacije o ovom automobilu možete pogledati na : www.hmr.co.yu



Hyundai Auto Beograd, generalni zastupnik za Hyundai u našoj zemlji, dobio je još jednog člana u svojoj prodajno-servisnoj mreži i to u Kraljevu. Kompanija Marić Centar je od 12. aprila postala novi ovlašćeni zastupnik marke Hyundai. Novi salon i servis Hyundai smešten je u Kraljevu, Progorelica 74a.

Izvor : www.vrelegume.co.yu



Izvor : dnevni list Press

Predrag Bubalo, Vlatko Sekulović i Mlađan Dinkić potvrdili za Press da od preregistracije neće biti ništa. Za vlasnike "crnogoraca" važe ista pravila kao i za sve druge. To znači da vozilo mora da ispunjava evro 3 standard.

Od preregistracije "crnogoraca" definitivno neće biti ništa! Uprkos tome što ministar za kapitalne investicije Velimir Ilić uporno uliva nadu vlasnicima automobila sa crnogorskim tablicama, ministar privrede Predrag Bubalo, kao i Mlađan Dinkić i nadležni u Ministarstvu za ekonomske odnose sa inostranstvom ne žele da krše zakon i zažmure pred Uredbom o uvozu polovnih automobila iz inostranstva. Podsetimo, u Srbiji prema procenama ima od 50.000 do 100.000 vozila sa crnogorskim tablicama. Većina tih automobila ne zadovoljava evropske standarde, niti je ocarinjena, niti oporezovana prilikom uvoza. Prema Uredbi Vlade Srbije o uvozu polovnih vozila iz inostranstva, svaki automobil uvezen iz strane zemlje mora da ima evro 3 motor i da za njega budu plaćeni porez i carina. Pitanje preregistracije pokrenuto je nakon razdvajanja Državne zajednice Srbija i Crna Gora, a nekoliko meseci kasnije vlada je odlučila da Uredbu o uvozu polovnih vozila iz inostranstva ne menja i da nikome ne čini ustupke.Ministar privrede Predrag Bubalo preregistraciju vozila prokomentarisao je za Press ovako: - Preregistracija vozila sa crnogorskim tablicama biće odobrena... ali samo uz plaćanje carine, poreza i za automobile sa evro 3 motorom. On je dodao da će to sigurno biti konačna odluka. - Za vlasnike "crnogoraca" važe ista pravila kao i za sve druge. To znači da vozilo mora da ispunjava evro 3 standard da bi uopšte moglo da se ocarini i oporezuje. Tek nakon toga može da se registruje u našoj zemlji - kategoričan je Bubalo. Vlatko Sekulović, državni sekretar u Ministarstvu za ekonomske odnose sa inostranstvom, takođe tvrdi da se postojeća Uredba o uvozu polovnih automobila iz inostranstva neće menjati. - I dalje čvrsto stojimo iza onoga što smo ranije odlučili. Nećemo dozvoliti preregistraciju ukoliko vozila nemaju evro 3 motor. Uredba je u nadležnosti našeg ministarstva i niko drugi ne može da je promeni - kaže Sekulović. Najoštriji protivnik preregistracije "crnogoraca" ostao je Mlađan Dinkić, bivši ministar finansija. On i dalje smatra da ne treba davati nikakve ustupke onima koji su pokušali da "izigraju zakon".U G17 Plus, stranci na čijem je čelu Dinkić, kažu da on i dalje ostaje pri svom stavu. - Dinkić smatra da bi odobrenje preregistracije vozila sa crnogorskih tablica na srpske značilo da su svi oni koji su legalno kupili automobile ispali glupi. Zakon je isti za sve i svi bi trebalo da ga poštuju - kažu u G17 Plus. Usamljen u nameri da pomogne vlasnicima "crnogoraca" ostao je jedino ministar Velimir Ilić, u čijoj je nadležnosti saobraćaj. On je za Press izjavio da je problem crnogorskih vozila već "rešena stvar".  -Preregistracija mora da se obavi. Aj'te, molim vas, šta da se radi s tolikim automobilima. Samo se još čeka odobrenje Ministarstva finansija i njihov predlog za koliko će para ljudi moći da preregistruju vozila - tvrdi Ilić, koji nije mogao da kaže koliko će preregistracija koštati, ali je siguran da cifra neće biti previsoka, već "razumna". Među vlasnicima vozila sa crnogorskim tablicama, kako saznaje Press, počela je da kruži priča da je Uprava carina dobila nalog da carini "crnogorce". U Upravi carina, međutim, to su demantovali.
- Prvi put čujem za to. Mi poštujemo Uredbu o uvozu polovnih automobila iz inostranstva i carinimo jedino vozila koja ispunjavaju evro 3 standard. Nikakav drugačiji nalog nismo dobili, tako da ne možemo da carinimo vozila koja nemaju evro 3 motor - tvrde u Upravi carina.



Kragujevac- Saradnja Zastave sa Fijatom i GM-om možda će dovesti do toga da postepeno prestane proizvodnja sadašnjih Zastavinih modela.
"Saradnja sa Fijatom i moguća saradnja sa Dženeral motorsom omogućiće da proizvodnja sadašnjih Zastavinih modela postepeno prestane do 2010. godine", izjavio je generalni direktor Grupe Zastava Zoran Radojević.
Radojević je agenciji Beta rekao da se trenutno samo uz pomoć subvencija Vlade Srbije modeli domaćih vozila prodaju po sadašnjoj ceni i naglasio da vozila u klasi "juga" i "floride" koštaju mnogo više.
On je napomenuo da se radi o starim modelima i da fabrika ne može da poveća cene jer bi to zaustavilo prodaju, ističući da je zbog toga poslovna politika usmerena na saradnju sa stranim afirmisanim proizvođačima vozila i proizvodnju njihovih modela.
"U toj saradnji vodimo računa da ulog našeg rada u proizvodnji vozila bude takav da cena bude niža nego na Zapadu, što će omogućiti da vozila proizvedena u našim halama budu konkurentna po ceni", rekao je Radojević.
On je rekao da je cilj saradnje sa inostranim partnerom da se proizvodnja modela ne osvaja samo u Zastavi, već i kod kooperanata.
Radojević je naglasio da sama činjenica da je Vladi Srbije upućen predlog ugovora o saradnji sa Opelom, koji je svetski proizvođač, predstavlja veliki uspeh, ali je dodao da ne može da prognozira stav Vlade Srbije o predlogu te saradnje.

Izvor : agencija Beta



Nedavno su u Beogradu otvorena tri nova prodajna salona automobila i to za Suzuki, Škodu i Subaru. Prvo je firma Excalibur otvorila novi prodajni salon za automobile Suzuki u ulici 29. novembra 204b i time, pored prodaje Hyundai-ja, postala i ovlašćeni prodavac ove japanske marke. Zatim je AutoČačak (generalni uvoznik Škode) u četvrtak, 5. aprila otvorio novi prodajno-servisni objekat u Krnjači na adresi Zrenjaninski put bb a istog dana je i Interspeed Group otvorio izložbeni prostor za Subaru, čiji je ovlašćeni diler. Prodajni salon Interspeed-a se nalazi na adresi Hajduk Veljkov Venac 4-6. Uskoro će se pokazati da li otvaranje ovih novih salona pokazuje i neko veće oživljavanje našeg auto tržišta. 



Pre nekoliko dana objavili smo prvu nezvaničnu vest o početku sklapanja a kasnije i proizvodnji Opelovih automobila u Zastavi. U međuvremenu su Zastava i GM potvrdili te navode. Evo i dva nova teksta sa više detalja. Prvi je sa B92 a drugi agencije Fonet. 

 

 


Predstavnici Zastava vozila i Dženeral motorsa potvrđuju da su u toku pregovori o montaži Opelovog automobila u Kragujevcu.

Izvor : B92

U Zastavi kažu da se još čeka da Vlada odobri aranžman, koji podrazumeva i bescarinski uvoz jednog kontigenta Opelovih automobila pre početka montaže u Kragujevcu, dok u nadležnom Ministarstvu kažu da će saradnja sa Opelom na dugoročnom nivou smanjiti izdvajanja iz budžeta za kragujevačkog proizvođača. Generalni direktor Grupe Zastava vozila Zoran Radojević nije hteo da precizira o kom modelu je reč, kao ni koji broj automobila bi se uvozio, odnosno, kasnije proizvodio. O detaljima nisu želeli da govore ni u kompaniji Dženeral motors, ali su potvrdili  da su pregovori u toku. Aranžman bi bio sličan onom koji Zastava ima sa Fijatom. Prvo bi se omogućio slobodan uvoz određenog modela, a potom bi bila montirana linija za sklapanje automobila u Zastavi. Za ovaj posao čeka se još samo podrška vlade, kaže za B92 Zoran Radojević i objašnjava da je "neophodno da pre početka proizvodnje program bude pozicioniran na našem tržištu i to u periodu dok traje prilagođavanje naše tehnologije za proizvodnju. Mi smo po našoj projekciji predvideli da prvo vozilo može da počne sa proizvodnjom 2008, a drugo u 2009. godini. S tim što ova proizvodnja nije licencna, znači mi ne kupujemo licencu nego ćemo proizvoditi pod firmom Opel". Inače, montaža Fijatovih automobila, Zastava 10 kako se zove u Srbiji, u Kragujevcu nije počela ni više od pola godine posle potpisivanja ugovora i prema najavama rukovodstva Zastave trebalo bi da počne u junu, koliko je potrebno da se završi montaža opreme. Direktor Zastave Zoran Radojević kaže da na tržištu Srbije postoji veliko interesovanje za Fijatove automobile, koji se prodaju bez carinskih dažbina od 20 odsto, odnosno jefitniji su za oko 1.500 evra.
"Ja mogu da kažem da je prošle godine prodato oko četiri hiljade vozila, podatke od sajma ne mogu da kažem jer se još uvak sređuju. Bilo je veliko interesovanje i stvarno je dosta prodato na sajmu. Ja očekujem da sajamska prodaja bude oko 600  vozila u ovom mesecu", kaže on. U Ministarstvu privrede za B92 su potvrdili da je dostavljen nacrt ugovora Zastave i General motorsa, i on će nakon analize u tom ministarstvu biti upućen u druga relevantna ministarstva a zatim i na odluku Vladi, ali nisu mogli da iznose detalje tog ugovora jer je strani partner insistira na poverljivosti. U tom Ministarstvu takođe kažu da će ugovor sa Opelom, kao i saradnja sa Fijatom omogućiti da se smanje godišnje subvencije koje država izdvaja za Zastavu. Ukoliko Vlada odobri novi aranžman, u Zastavi će se, prema saznanjima B92 proizvoditi nešto veći model od Zastave 10, najverovatnije Astra classic II.

 

Vlada će podržati Zastavu i GM

Izvor : Fonet

Beograd- Vlada Srbije će verovatno podržati aranžman Zastave i Dženeral Motorsa, ali će smanjiti subvencije kragujevačkoj fabrici.

Razlog za to je činjenica da će proizvodnja Fiatovih i Opelovih modela obezbediti njeno znatno rentabilnije poslovanje. Prema nezvaničnim informacijama, Ministarstvu privrede dostavljen je (pred)ugovor o poslovno tehničkoj saradnji, koji bi Vlada Srbije trebala da razmatra. Zastava i Dženeral Motors nisu želeli da u ovoj fazi pregovora preciziraju detalje ugovora, dostavljenog Vladi Srbije, ali je iz kragujevačke fabrike potvrđeno da će automobili proizvedeni u Kragujevcu nositi Opelovu oznaku, što znači da Zastava neće kupovati licencu. Prema nezvaničnim informacijama, ugovor predviđa početnu proizvodnju od tri hiljade Opelovih modela Astra classic godišnje, a taj broj bi narednih godina bio povećan na pet hiljada. Tako ambiciozan plan biće podržan odgovarajućim investicijama u opremu proizvodnih linija. U Zastavi će se, najverovatnije, proizvoditi modeli sa benzinskim motorima zapremine 1.364 ili 1.598 kubna centimetra, oba sa 16 ventila i 90, odnosno sto konjskih snaga. Bazna verzija Astre classic sa petoro vrata i motorom od 90 konjskih snaga koštala bi ispod deset hiljada evra, dok bi najskuplja verzija imala cenu od oko 12 hiljada evra.



Jedan od modela, koji je privukao veliku pažnju tek zatvorenog salona u Beogradu jeste i Mazdin crossover model CX-7. Radi se o automobilu, koji kombinuje udobnost neke limuzine, praktičnost i funkcionalnost karavana i prohodnost SUV vozila. Veoma položena linija vetrobranskog stakla i kosa linija krova već nagovešatavaju sportski potencijal, koji se krije ispod poklopca motora. Ovu Mazdu naime pokreće 2,3 litarski 4-cilindrični benzinski turbo motor iz Mazde3 MPS i Mazde6 MPS. Razvija 190kW/258KS i 350Nm obrtnog momenta. Sve to je dovoljno za 210 km/h najveće brzine i ubrzanje do 100 km/h za 8 sekundi. Menjač je ručni sa 6 stepeni a snagu prenosi na 18 inčne točkove. Pogon može biti integralni 4x4 ili samo na prednju osovinu. Standardna oprema sadrži ABS, EBA (pomoć pri kočenju), TCS (kontrola proklizavanja), DSC (elektronska kontrola stabilnosti), automatsku klimu, frontalne i bočne vazdušne jastuke, elektro paket a Revolution verzija i kožna sedišta. CX-7 ima mesta za 5 putnika a dimenzije su mu : D x Š x V 4675 mm/1872 mm/1645 mm uz međuosovinsko rastojanje od 2750 mm. Težina praznog vozila je 1782 kg a potrošnja je 10,8 litara. Cena u Srbiji se kreće od 33.599 evra (bazna verzija Challenge) do 36.899 evra za verziju Revolution SD. Sve cene su sa PDV-om. Mazde u našoj zemlji prodaje Profil International iz Beograda (Karađorđeva 13, tel.011/3283 722, internet : www.mazda-profil.co.yu), u Zemunu AC Auto (Cara Dušana 236, tel. 011/3162 928) i Grand M iz Novog Sada (bulevar Vojvode Stepe 50, tel.021/542 800). 




Iako je salon automobila u Beogradu završen to ne znači da su prodavci ukinuli popuste i poklone za kupovinu automobila, koje su davali za vreme sajma. Krenimo od DaimlerChrysler-a, koji je snizio cenu Jeepu Commander za 2000 evra a za novi Dodge Avenger (iako u Srbiji još nije zvanično ni počela prodaja tog modela) već daje promotivni popust pa SE verziju (sa 2,0 litarskim benzincem) treba platiti 19.990 evra sa PDV-om. Međutim ono što izaziva pažnju jeste Toyota. Naime japanska fabrika kod nas retko ali veoma retko daje ikakve popuste na kupovinu njihovih modela pa ovu ponudi treba iskoristiti. Tako je za Yaris 1,3 odobreno sniženje od 650, za Avensis i Corollu Verso 1000 evra a uz mali Aygo se na poklon dobija klima uređaj. Opel odobrava popuste (kroz pakete opreme) od 500 do 1890 evra a za Merivu sa paketom opreme Essentia (sa 1,4 litarskim benzinskim i 1,3 litarskim dizel motorom) u slučaju da se auto kupuje za gotovinu, Opel daje sniženje od 2000 evra. Korejski Chevrolet takođe ima popuste. Na Spark se odobrava sniženje od 1000 evra, za Aveo 700 a za Lacetti 1500 evra. Hyundai i dalje nudi snižene cene za svoje automobile i to od 500 do 1802 evra, zavisno od modela. Uvoznik Forda, Grand Motors do 1. maja nastavlja sa akcijom "RasFordaja" u kojoj se Fiesta može kupiti već za 9890, Fusion za 12.390, Focus 14.590, C-MAX za 17.500 evra itd. I Suzuki i dalje daje popuste za Swift (900 do 1000 evra), Ignis GLX (500 evra) i Grand Vitaru (600 do 1000 evra). Popusti za Suzuki važe do 15. aprila. Do 15. aprila na snazi su i snižene cene za Škodu u iznosu od 5 do 7 odsto a 5% popusta daje i SsangYong. Ušteda za Nissan Micru iznosi 500, za Note 1000 a za Patrol 3000 evra. Još nekoliko japanskih marki odobrava popuste. Za Hondu Accord sniženje je 5 odsto pa najjeftinija verzija košta 19.617 evra sa PDV-om a za Mazde popusti su sledeći : za Mazdu2-1100 evra, za Mazdu5 1500 evra, za Mazdu3 takođe 1500 evra, za Mazdu6 (na slici) ušteda iznosi 2300 evra a za novi BT-50 na snazi je promotivno sniženje od 2000 evra (osnovna verzija košta 23.199 evra). Ovi popusti za Mazdu traju do 21. aprila. I kod kupovine Audi-ja se kroz pakete opreme može uštedeti od 700 evra (Audi A3 i A3 Sportback) pa do 5.000 evra (za Audi A4 S-line sportski paket plus). Treba pomenuti da i domaća Zastava do 16. aprila odobrava sniženje od 10 odsto na Zastavu 10. Na kraju još i ponuda iz Citroena. Vitro Group, uvoznik Citroena za našu zemlju, u saradnji sa Hypo Alpe Adria Leasing-om, sve do kraja godine prilikom kupovine Citroena C3, daje besplatno kasko osiguranje u trajanju od 6 godina. Na taj način se štedi od 2300 do 3700 evra zavisno od verzije ovog modela.

 



Izvor : FoNet

Beograd-Fabrika Zastava automobili i kompanija Dženeral motors potpisali su ugovor o proizvodnji jednog od modela Opela u Kragujevcu. Ugovorom, koji bi trebalo da verifikuje Vlada Srbije, predviđena je proizvodnja Opelovog automobila i sličan je onom koji je kragujevačka fabrika potpisala sa italijanskim Fiatom o proizvodnji automobila Zastava 10, rekao je izvor agencije FoNet koji je želeo da ostane anoniman. Dokument o zajedničkom aranžmanu Zastave i Dženeral motorsa dostavljen je na verifikaciju Vladi Srbije, a u Zastavinom menadžmentu nisu potvrdili, ali ni demantovali navode izvora FoNeta. Kompanija Dženeral motors je potvrdila da su u toku pregovori sa Grupom Zastava -vozila o "potencijalnom uvozu i lokalnoj proizvodnji Opelovih vozila u Srbiji". Pošto su pregovori u toku bilo bi neprikladno da dajemo bilo kakve dalje komentare u ovom trenutku, navodi se u saopštenju beogradske kancelarije Dženeral motorsa. Generalni direktor Grupe Zastava vozila Zoran Radojević je ranije izjavio da kragujevačka fabrika planira da do 2010. godine u svojim proizvodnim pogonima počne proizvodnju još dva modela evropskih automobilskih kompanija, ali nije precizirao o kojim je kompanijama reč.



Korejski Ssangyong, koji je poznat po originalnom dizajnu svojih automobila (da ne upotrebimo neku jaču reč) premijerno je na salonu u Beogradu prikazao i sportsku pick up verziju SUV modela Actyon, koji se već nekoliko meseci prodaje i kod nas. Actyon pick up se zvanično zove Actyon Sports a u Srbiji se nudi sa jednim dizel motorom, 2 menjača i 2 paketa opreme (Prestige i Hyper). Motor je 2,0 litarski turbodizel XDI sa 141KS i 310Nm obrtnog momenta (u rasponu od 1800 do 2700 obrt./min). Iako je težak 1800 kg Actyon Sports po fabričkim tvrdnjama troši samo 8 litara goriva na 100 km. Pogon je 4x4 mada se na nekim tržištima nudi i 4x2 verzija. Unutrašnjost je nepromenjena, koja je po ocenama mnogih moderno dizajnirana i ergonomski dobro rešena. Već osnovni paket Prestige u opremi sadrži automatski klima uređaj, multifunkcionalni kožni volan, alu felne od 16 inča, parking senzore, elektro paket, grejače prednjih sedišta, servo volan, ABS itd a Hyper paket opreme ima i kožna sedišta i alu felne od 18 inča. Cena za Prestige verziju sa manuelnim menjačem iznosi 28.500 evra a Hyper varijanta sa automatskom transmisijom 31.280 evra sa PDV-om. Ssangyong u Srbiji prodaje novosadska Asta, Partizanska 27b, tel. 021/443 236 i zemunski Auto Trend, Cara Dušana 266, tel. 011/3073 300.




Kalina kao klasična limuzina sa 4 vrata i fabričkom oznakom 1118 se u Srbiji prodaje još od septembra prošle godine po ceni od 8790 evra sa PDV-om a na salonu automobila u Beogradu prikazana je i 190 mm kraća kombi-limuzinska verzija sa oznakom Kalina 1119. Dimenzije joj iznose : DxŠxV 3850 mm/1670 mm/1500 mm a težina 1050 kg. Cena (sa uračunatim sajamskim popustom) iznosi 8500 evra sa PDV-om . Bez obzira na manje dimenzije, u Ladi tvrde da i ovaj model pruža jednaki komfor i prostor kao i limuzina ali je naravno ceh kraćih dimenzija platio prtljažnik, koji umesto 400 litara, koliko ima limuzina, sada raspolaže sa samo 260 litara. Motor je isti kao u limuzini odnosno radi se o benzincu od 1,6 litra zapremine i 59kW/80KS. Sa njim postiže maksimalnih 180 km/h i ubrzanje do 100 km/h za 13,5 sekundi uz fabrički deklarisanu potrošnju od 7,5 litara. Serijska oprema sadrži vazdušne jastuke za vozača i suvozača, servo volan podesiv po visini, metalik boju, putni komjuter, alarm, kodirani ključ, elektro paket i drugo. Uvoznik (Jugo Lada, Patrijarha Joanikija 17 d, tel. 011/234 0117) daje garanciju od 2 godine ili 35.000 km pa šta pre isteke. 




Od 1. aprila DaimlerChrysler SCG i u našoj zemlji nudi uslugu nazvanu Privilege Service, koja podrazumeva 24-časovnu pomoć kupcima Chrysler, Dodge i Jeep automobila za vreme trajanja garancije vozila. Evo šta se kaže u saopštenju DaimlerChrysler-a SCG: 

"Usluga se može iskoristiti ako se desi : ili kvar na vozilu (mehanički i električni kvarovi), nestanak goriva ili kvar pneumatika ili vlasnik izgubi ključ i/ili ostane zaključan u svom automobilu. Tada je potrebno da nazove  broj  011/3019 055 (ako je u Srbiji i Crnoj Gori) ili + 43-1525-03-6518 (ako je u inostranstvu) i naš odgovor će biti umirujuće brz i efikasan.

-Ukoliko je moguće, vozilo će biti popravljeno direktno na licu mesta, kako bismo omogućili završetak putovanja sa minimalnim gubicima vremena. U suprotnom, vozilo će biti odšlepano do najbližeg autorizovanog dilera radi popravke. U slučaju da vozilo ne može da se popravi istog dana, prevoz do kuće je obezbeđen ili po želji, stranka može putovanje da nastavi uz neku od sledećih besplatnih usluga:

-taksi prevoz do 50 km

-prevoz vozom prvom klasom ili avio prevoz ekonomskom klasom ako prevoz vozom traje duže od 6 sati

-kada je i gde je moguće, zamensko vozilo slične kategorije za vreme popravke- maksimalno 5 dana.

-hotelski smeštaj. Ukoliko vozilo ne može biti popravljeno istog dana, a stranka boravi na lokaciji koja je udaljena više od 50 km, pokrivamo boravak u hotelu za jednu ili više noći. Usluga „Privilege Service“ plaća boravak u lokalnom hotelu (ekvivalentno kvalitetu smeštaja sa 3 zvezdice) i doručak za maksimalnih 5 noći.

-Ukoliko popravka vozila ne može biti gotova do završetka započetog putovanja, a stranka stanuje na lokaciji koja je udaljena više od 50 km od mesta popravke, obezbeđujemo prevoz vozom prvom klasom ili avio prevoz ekonomskom klasom ako prevoz vozom traje duže od 6 sati. Alternativno, možemo isporučiti vozilo ili na tačnu adresu ili do najbližeg autorizovanog dilera uz pokrivanje troškova goriva i putarine koje vi pokrivate."

DaimlerChrysler SCG (prodaja vozila : Palata Beograd, Masarikova 5, servis : Omladinskih brigada 33, Novi Beograd, telefoni : 011/3019 350, 3019 351)