home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Alfa Romeo 75 Turbo Evoluzione

Zahvaljujući automobilima kao što su Giulia i Stelvio, kompanija Alfa Romeo se vraća na scenu u velikom stilu i ulazi u novu eru svoje duge istorije.

Međutim, nevezano sa tim koliko su ove nove linije potencijano dobre, one nikada neće moći da priđu ovom klasičnom 75 Turbo Evoluzione modelu, prodatom pre nekoliko nedelja.

Alfa Romeo 75 Turbo Evoluzione

75 Turbo Evoluzione serija kreirana je 1989. godine u svega petsto primeraka, kako bi izašla u susret homologacijskim pravinicima Group A reli šampionata. Postavljena na prodaju od strane italijanskog dilera Ruote da Sogno, ova predivna mašina prodata je za neverovatnih 87.733 evra, sa svega 73.945 pređenih kilometara ispod kaiša i originalnim fabričkim komponentama, pored potpuno novog izduvnog sitema i restauriranog enterijera.

Alfa Romeo 75 Turbo Evoluzione

Eksterijer ljute trkačke mašine namenjene ulicama finiširan je Rosso Alfa bojom i originalno dolazi sa točkovima koji se uklapaju u ovu nijansu. U tipičnom maniru osamdesetih godina, ovaj model poseduje kockaste branike koji mu značajno povećavaju širinu u poređenju sa regularnim 75 sedan varijantama i dolazi sa velikim 75 Turbo Evoluzione logoima koji se protežu njegovim stranicama.

Alfa Romeo 75 Turbo Evoluzione

Enterijer ove prelepe mašine potpuno je restauriran i dolazi sa tkaninom postavljenim sedištima u sivo/crnoj boji, kombinaciji koja se nastavlja na tapacirunzima vrata i savršeno se slaže sa crnom kontrolnom tablom i gornjim delovima enterijera u istoj boji. Patos, koji je takođe restauriran, poseduje neutralnu tamno sivu nijansu. Oko trokrakog upravljača nalaze se satovi narandžastog pozadinskog svetla, obrtometar, skala goriva, merač ulja - vode i pritiska, od kojih svi rade besprekorno.

Alfa Romeo 75 Turbo Evoluzione

Ispod haube 75 Turbo Evoluzione automobila, nalazi se 1,8 litara veliki, inlajn četvorocilindraš, koji svojih 153 ks i 226 Nm obrtnog momenta šalje na zadnju osovinu putem petostepenog manualnog menjača, a ukoliko smatrate da ovo i nije preterana snaga, bitno je napomenuti da ovaj model teži svega 1.150 kilograma. Za sprint do stotke, ovom modelu potrebno je svega 7,6 sekundi, dok mu maksimalna brzina iznosi 220 km/h.

Izvor: Autoexclusive.rs / Carscoops.com



čitanja : 409



Komentari