home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

BMW Motorrad i Dainese planiraju da razviju moto kombinezon koji će biti opremljen vazdušnim jastucima.

Osnova za ovaj projekat je proizvod firme Dainese nazvan D-air Protect System, zasnovan na protektorima na naduvavanje koji se aktiviraju za samo 15 milisekundi.

Dve kompanije planiraju da ovaj sistem integrišu u proizvod BMW Motorrad-a, jednodelni kombinezon nazvan DoubleR RaceAir.

Kada svi testovi budu završeni, očekuje se da DoubleR RaceAir bude predstavljen na sajmu motocikala EICMA u Milanu u novembru ove godine.

Izvor: Cdm.me



čitanja : 4426



Komentari

Već postoje jakne sa air-bag-om, za kombinezone nisam siguran.
U svakom slučaju, dobra "stvarčica".
Dainese se meni najviše svidja od proizvodjača.
Inače Dainese već ima to i razumljivo oni to razvijaju jer je njihov fah, a BMW je ovde samo markentiški i da uvede to kao svoju dodatnu opremu u katalogu, kao što recimo ugradjuje ZF menjače a nema svoje. ;)
https://www.youtube.com/watch?v=bHUpMy5ylHE
Molim samo napaljene bmw fanove da ne pene, ovo su činjenice i logično je da BMW nema iskustva u pravljenju kombinezona već da to radi uslužno neko za njih. ;)

Autor Pit 23 Jul 2013, 00:38

Pit 23 Jul 2013, 00:38

Da Mercedes pravi motocikle, ovo bi bilo napravljeno davnih dana :D

Autor hh 23 Jul 2013, 00:46

hh
Pa dobro polako, tek su sad skoro BMW-ovci napravili ss motor, a toliko prave motore dugo. :) Izgleda slična priča kao i kod kola za ss auto, samo što su ovde zaista izbacili. :)

Autor Pit 23 Jul 2013, 00:52

Stvarno bolesna ljubomora za sve vezano za najboljeg premijum proizvodjaca. Ali ako. Ko gubi, ima pravo da se ljuti.

Autor toma 23 Jul 2013, 01:09

toma
Otkad si sa bicikla postao stručnjak za motore ???
Kladim se da ne znaš kako se menjaju brzine na motoru, gde je kočnica prednja, gde zadnja, kvačilo...

Autor Pit 23 Jul 2013, 01:12

P.S. Kladim se da nemaš pojma ništa ni o kombinezonu, koliko košta recimo, gde ima štitnike.
Jedino što znaš je da umišljaš da si neki bitan lik u BMW-u i da prisvajaš njihov profit.
Suvišno bi i bilo pitati te kako se diže motor na točak recimo, jer to na Soniju ide preko džojstika. :)))

Autor Pit 23 Jul 2013, 01:16

Sad toma užurbano traži na netu da vidi gde su komande na motoru. :)))

Autor Pit 23 Jul 2013, 01:17

toma
Što pobeže sa megdana ???
Nemaš pojma ništa o motosportu a slabo ide guglanje ?
Ajde ako se već javiš na nekoj temi, barem osnove da znaš.
Ali ti ko poslanici u skupštini, čim vidiš marku, pljuješ ili hvališ.
U zavisnosti jel BMW ili Mercedes i Audi.
Ućero sam te na mesto, u mišju rupu. :)

Autor Pit 23 Jul 2013, 01:32

pit
ako nisi primetio nisam komentarisao kombinezon, vec bolesnu ljubomoru onih koji se prvi javljaju na svakoj temi o BMW-u. Ta ljubomora ti toliko pomracuje um i vid da ne umes ni da procitas i razumes ono sto drugi napisu, pa cesto ostavljas komentare kao da zamislis da sam ja nesto napisao, a onda odgovoris na to.
To se vidi i u ovoj vesti. Dovoljno je procitati zadnjih nekoliko postova i sve je jasno.
ps. zabole me za kombinezon i kvacilo na motorciklu. A posebno za dizanje na tocak i ostale vidove majmunisanja u saobracaju...

Autor toma 23 Jul 2013, 01:34

toma
Ne znaš. ;)
Za razliku od tebe, imao sam BMW dvotočkaša.
Pa malopre propagiraš tamo vožnju pun gas SLS-a, kako sad odjednom fin ?
To što si naveo sve, lepo se vidi kod tebe i u tvojim nazovi komentarima.
Kao što sam rekao, samo pljuješ ako su u pitanju MB i Audi, ili hvališ ako je u pitanju BMW, to je opšte poznato na blogu. ( koji li te djavo nanese vamo ).
Delta portir, nemoj da se nadaš da sam očekivao od tebe da bilo šta znaš, samo sam to hteo da isteram na videlo. ;)

Autor Pit 23 Jul 2013, 01:38

toma
Ajde objasni ovde svima zašto se potpisuješ sa toma a to ti nije ime kako si sam priznao.
Kao da ako staviš Marko, uzmimo da se tako zoveš, kao da mora da staviš prezime, jmbg ( ako znaš šta je to ) i ostale podatke.
Ajde objasni tu patologiju, jer to je stvarno patologija na delu.

Autor Pit 23 Jul 2013, 01:46

Patologija na delu je tvoja konstantna opterecenost mojim potpisom. Rekao sam da se ne zovem toma, ali sam isto tako rekao da moj potpis ne predstavlja ime Toma.
A kad vec pominjes prezime, mozes li nam reci kako se prezivas Pitbule, i ieventualno srednje slovo (ako ga imas) pa da ti onda znamo puno ime i prezime.

Autor toma 23 Jul 2013, 01:59

@ toma
Ti imaš problem sa predstavljanjem, jer si PR BMW-a. A koliko ja ZNAM, to je zabranjeno. Kao što su već nekoliko puta propadale razne ankete, jer se glasalo sa mnogobrojnih kompjutera samog uvoznika, zastupnika i PR službi. Pošto si PR, tvoje reči nam ne znače ništa, PRAH I PEPEO.
Pitbulla-a sam lako našao i popričao s njim. Dečko se ne krije kao ti. Troluješ 36h dnevno, a kada drugi odgovore činjenicama, ti se hvataš za neke EPITAFE ,,Ultimate driving efficient dynamics''
To je bilo, više nije, može samo na spomeniku da piše.
Sada može da piše samo efficiency + 30%

Autor Roomster 23 Jul 2013, 08:41

Ma kakav bre PR, on je klasican mali kompleksas koji mnogo voli svoje burago BMW automobilcice. A mozda mu je mama sada kupila i neki motorcic, pa je postao strucnjak i za njih...

Autor Rumenige 23 Jul 2013, 09:00

@Dejan L
Se moli da ne mraci BMW na svakoj temi na B92 netu.

Autor NemanjaBB 23 Jul 2013, 09:04

@Dejan L
svi mogu da vide da li sam se predstavljao kao strucnjak za motore, a takodje i svi koji me prate (moram se tako izraziti posto vidim da pojedinci jako cene moj "rad" na ovom blogu i ni jedan moj post ne moze da prodje bez njihovoih multi odgovora) znaju da sam vise puta ponavljao da me motori ne interesuju i da ih nikada nisam komentarisao, kao i da sam se izjasnio da bi besio motoriste koji na ulici pored dece divljaju na 15k obrtaja i jasu na zadnjem tocku. Ti i Pit ne shvatate da ste vas dvojica zapravo najveci PR-ovi BMW-a na ovom blogu. Ti ili on ostavljate prvi (uglavnom provokativne) komentare na svakoj temi o BMW-u i tako pokrenete rasprave, a mozda na tim temama ne bi bilo ni jednog jedinog komentara. BMW-u je sa marketinske strane bitno da se sto vise pominje. Pit je npr. na ovoj totalno bezveznoj temi odradio mnogo veci marketing nego sto bi se neki BMW PR mogao uopste nadati.
Samo napred. Ajmo jos.

Autor toma 23 Jul 2013, 10:08

@ Nemanja BB
Ti se molis da prihvatis cinjenice!
Sve lepo pise, crno na belo! 2.5 litra dizela
14 godina pre modela i3
Kapiras? A duplo jeftiniji A2
Za ostatak kupis gorivo, a ne slep sluzbu kad se baterije potrose.
I cinjenicu da BMW deklarise 30% manju potrosnju

Autor Roomster 23 Jul 2013, 10:09

@Dejan L
da li ti znas sta je 1999. godine bilo 17000 evra (mada te godine nije ni postojao evro). To je 34000 DM. Da li znas da je te godine osnovna verzija Peugeot-a 206 kostala oko 11000DM, a BMW 528i (e39) je kostao oko 50.000DM. Sada taj 528i kosta blizu 50000e. Jel ti uopste znas o cemu pricas. Drugo, sto se tice dizajna pogledaj koncept BMW E1 iz 1991. Trece, ta potrosnja od 2.65L, je nesto iz tvoje glave posto su fabricki podaci za najekonomicniji A2 3L/100km. Taj auto je bio najrevolucionarniji po tome sto zapravo i3 moze da ubrza do 100, da ukoci do 0, i da opet ubrza do 100 dok taj najekonomicniji A2 stigne do 100. I taj fabricki podatak o 3L je tacan koliko i fabricki podatak o BMW-u 320d od 4.1L.
Aj uozbilji se malo!

Autor toma 23 Jul 2013, 10:34

Znam, jer dok se još prodavao bio je ispod 20.000€
Preračunato u Evre iz Marke, znao se kurs.
I lako je ustanoviti sve to o čemu ja govorim

Autor Roomster 23 Jul 2013, 11:18

I onda, kakav je tvoj zakljucak, koliko bi kostao danas?

Autor toma 23 Jul 2013, 11:24

тома
Ма то му продао дезинформацију неки лик на Б92 па је сад шири даље. У новинарству се то зове "патка"! :)
И не објавише ми коментар на истом сајту, био сам превише "опуштене" руке! ;))

Иначе што се самог одела тиче (без обзира ко га производи) то је требало већ одавно да се поради на томе. За крагне знам да су прилично ефикасне, уколико наравно не заборавиш да се конектујеш на бајк, јер се иста активира ако се возач одвоји од моторцикла или још горе ако је активираш станувши час до трафике да купиш жваке, па заборавиш да си закачен на бајк! :)

Autor Гагиба 23 Jul 2013, 11:25

Osim toga, naravno da Audi mora da bude jeftiniji od BMW-a. Ko bi ih onda kupio kad bi imali istu cenu?
@Gagiba
ali sto se BMW-mrci odmah uhvatili za A2. OK. Nemaju zasta drugo. Ali de bas za A2 - ocajan auto, totalni propalitet.

Autor toma 23 Jul 2013, 11:32

@toma 23 Jul 2013, 10:34
nemoguce je da je 1999-e P206 kostao 11 hiljada DEM kad je jos 1991-e tada novi Golf 3 startao od 20 hiljada DEM!

Autor carobnjak 23 Jul 2013, 11:47

P.S. znam napamet recimo cene iz 2002-e: vecina osnovnih modela B segmenta (206, Clio, Punto, Corsa, Fiesta) kretali su od 8990 eura plus porez...

Autor carobnjak 23 Jul 2013, 11:50

@toma
Bas su Audi i bmw izjednaceni sa cijenama, a ima negdje da je skuplji Bmw a negdje Audi, ali uglavnom su tu. Ko bi kupio da su iste cijene kazes? Pa ljubitelji Audija! :D

Autor Schaffhausen 23 Jul 2013, 12:04

Gagiba
Hahaha. Sidjes da kupis sok i naduvas se ko balon.
toma
Isto tako bmw mora da bude jeftiniji od Mercedesa, kao sto je Audi od bmwa. Zna se hijerarhija. ; )

Autor Pit 23 Jul 2013, 13:12

Pit
Zna se. Jedino ti ne znas ko je Numero Uno:)

Autor toma 23 Jul 2013, 13:36

Пит
Једина потешкоћа око ефикасности одела јесте активирање јастука. Што кажеш, свратиш по сок и направиш се на лопту!! :))
Можда би неки жироскоп завршио посао али требало би баш порадити на томе. Верујем да ће пронаћи решење ако већ нису...

Autor Гагиба 23 Jul 2013, 13:54

Numero uno serial number 000001 Mercedes Benz.
BMW 50 i kusur godina kasnije Iseta 3 tockica
S klasa, pa ostala boranija

Autor Roomster 23 Jul 2013, 14:04

@Deki
Pricas o sklopociji sa 1.2 tdi motorom koji nije mogao ni 80000 km bez generalke-velikog servisa. Nedovoljno ispitan motor, zeznuta stvar taj trocilindras, zato ga i BMW sada toliko ispituje, nece poluproizvod da asira na trziste kao neki tamo Vagen..
Sto onda ne kazes da Smart 0.8 cdi trosi jos manje?
A kao slag na tortu, malopre si opleo po BMW kecu u komentarrima TEME: Audi A3 2.0tdi.
Valjda ce pustiti koment tamo..
Mislim da je autor teksta lepo objasnio ko je pravi konkurent A3-A klasa, a da je BMW 1 samo slicnog cenovnog ranga, a po svemu ostalom drugaciji.

Cekam samo da izadje i8 da vam malo izbaguju tastature..:)

Autor NemanjaBB 23 Jul 2013, 16:18

BMW je pravio očajne motorcikle. Današnji motorcikli su za penzionere, pa nije jasno što će njima jastuci na odelima.
I ja mislim da je toma PR Delte, a danas mu je poseban dan - došao gazda sa službena puta :))

Autor žole 23 Jul 2013, 18:51

жоле

Ко год да си, а по стилу писања бих рекао да јеси, ако ти је ово за пензионере рекло би се да ти ниси одмакао даље од бицикла (да ли са точкичима или не питање је сад?!)

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/bmw/bmw_s1000rr%20racing.htm

Autor Гагиба 23 Jul 2013, 19:54

тома

Ако није један од њих двојице, онда им је добар познаник!! ;))

Autor Гагиба 23 Jul 2013, 20:17

toma je PR BMW, da li Delte ili Radulovića.
Sad gledam emisiju Auto, gde BMW skuter košta 14 000€ a ide svega 175km/h. Prosečna potrošnja 5L. Više podseća na Kineze, a košta ko pristojan auto i toliko troši benzina. Smešno.

Autor žole 23 Jul 2013, 20:55

Zole
Kakav pr, njegov maximalni domet je da jednog dana bude Delta portir. : )))

Autor Pit 23 Jul 2013, 20:58

Efficiency dinamic +30%
Novi moto autoindustrije, mislim izvikane radionice.
Ultra karbon elektro Svilajnac.
Domet 160km
Kreneš u Grčku i staneš u Svilajncu da se naelektrišeš.
A sa Audijem A2 sa 1 rezervoarom odeš do Atine i nazad.
E to je revolucija, a ne karbon litijum jon kočije

Autor Roomster 23 Jul 2013, 20:59

@Dejan L
Nije ni cudo sto su te banovali, opet vredjas nekog, a da ti taj nije uputio ni jednu psovku ili uvredu.
Ja da me jednom banuju, ne bih se vise vratio kao pokisao mis, nekako mi ispod casti..

@žole
Pa ti kupi auto, niko te ne tera da kupiš taj skuter :)
Evo, ni ja ga ne bih kupio kada toliko košta, ali opet, ne bih ni pričao o njemu..

Autor NemanjaBB 23 Jul 2013, 21:19