Indian Motorcycles predstavio tri noviteta
Indian Motorcycles je novi dvotočkaš trebalo da predstavi 15. maja. Iako najavljena, prezentacija novog modela tada se nije dogodila. Poslednjih tri meseca bezuspešno smo pokušavali otkriti šta se zbiva u Indianu i rezultata nije bilo sve do danas kada je pomenuti brend lansirao čak tri nova motocikla zasnovana oko novog Thunder Stroke 111 motora otkrivenog ovog proleća.
Proizvođač iz Springfielda pod kontrolom Polarisa je došao na svoje. Dve godine nakon što je pomenuta firma preuzela Indian on je predstavio tri nova modela. Svi oni su zasnovani na novom V-Twin motoru zapremine 1.819 ccm koji je brend otkrio početkom godine. Novi Indian Chief Classic, Chieftain i Chief Vintage otkriveni su prošlog vikenda u Sturgisu u Južnoj Dakoti.
Kao što možete zaključiti iz samih imena, novi Chief Classic, Chieftain i Chief Vintage su zasnovani na istom dvotočkašu koji je vizuelno modifikovan kako bi činio tri različite varijante. Svima njima je zajedničko jedno – novi dvocilindrični agregat za koji znamo tek da raspolaže sa 156 Nm obrtnog momenta.
Sve tri verzije su standardno opremljene keyless sistemoom pokretanja i hromirane do besvesti. Sve tri verzije osim vizuelno, razlikuju se i po ceni koju diktira nivo dodataka. Tako osnovni Chief Classic Amerikance košta (preračunato) 14.395 evra. Njegova Vintage varijanta skuplja je za 1.465 evra i to uglavnom zbog jedinstvenog kožnog sedala, kožnih torbi i vetrobrana kojim je opremljen, dok najviše novca treba izdvojiti prilikom kupovine Chieftain verzije.
Indian Chieftain je prvi motocikl ovog brenda koji dolazi sa oklopom, tvrdim putnim koferima i do sada neviđenim nivoom komfora koju mu donose podesivi vetrobran, audio sistem, tempomat i povezivost sa pametnim telefonima. Za najopremljeniju verziju novog Chiefa Amerikanci će morati da izdvoje 17.330 evra. Treba napomenuti da su uz keyless sistem paljenja i tempomat na svim verzijama novog Chiefa standardno dostupni i ABS sistem, kao i LED dnevna svetla.
Izvor: Automotportal.hr
jedan je harley davidson fatboy :))) ja obozavam ovakve kruzere (ne podnosim sportske motore).
mile antena
Ovo po meni nisu motori, već autobusi, stolice, kako već hoćeš.
Sa ovim ne možeš da skreneš.
Ali dobro, nekome je i kod automobila pojam recimo neka Lada karavan, što bi bio ekvivalent ovome gore.
"teraj pravo samo" motor. :)))
Kad će Harli da uvede vodeno hladjenje ???
Najjači je Triumph kod ovih kamiona-motora.
mile
Logično je da ko voli ovo ne podnosi sportske motore, kao i obrnuto.
Onda mora da ne podnosiš ni F1 niti Moto GP...
@Pit,
harley davidson u svetu automobila je nesto kao dodge viper. kao divlji konj cije jahanje je mnogo rizicno, jer moze da te ubije svakog momenta, ali opet uzivas u tom izazovu.
moto gp ne pratim, a f1 pratim po sistemu toplo-hladno. zavisi koliko je zanimljiva sezona. ako vidim da se pobednik zna vec posle kvalifikacija i prve krivine (sto se uglavnom desava u f1), onda ne pratim. mnogo vise uzivam da gledam nascar, wrc, indy i slicno.
a sto se tice motora, ja licno posedujem jedan kruzer na kome se ucim voziti (suzuki marauder), a cilj mi je preci na harley davidson fatboy ili indian chief kad bolje savladam voznju
:)))))))))
pa malo je drugacije ... prodaja f-series obuhvata ne samo f-150 vec i vece modele (f-250, f-350, f-450 ...) dok je viper viper samo pod drugom oznakom :)))
mile
Pa ne bi baš rekao.
Vajpera ti možeš da teraš, a ovo su motori invalidi.
Ovo je penzionerski motor, koji jako slabo može da skreće.
Ovakav motor i voze likovi kao ti ( bez uvrede ).
Nećeš videti nijednog vrhunskog vozača da vozi ovo, već sportski motor.
Ali drugačiji su motivi, sportski motor budi adrenalin, a ovaj "penzija" motive. ;)
Motor bez zvuka i adrenalina, za mene nije motor.
Ali ima i neko kome to nije bitno, nije baš neki vozač, lagano za krstarenje, to je ovo.
@Pit,
nekome je i '59 cadillac eldorado "penzionerski auto" i nece te sigurno prevesti brzo kao recimo mercedes sl iz istog perioda, ali na kraju dana malo je pravih ljubitelja automobila koji nebi zeleli da navedeni cadillac provozaju na route 66. meni bi to predstavljalo vece uzivanje nego da mi das novi mercedes sls da provozam na nurburgringu
bih usa
Ne znam , ali kakve to veze ima i šta to dokazuje ???
Šumaher nije bajker.
Ako je to tačno što kažeš, uzmimo da jeste, on upravo pošto nije bajker i ne verujem da ima baš neke vozačke sposobnosti za dva točka, uzima to što može i baba da vozi.
Krstariš, polako, penzija. ;)
Ja najviše cenim Loeba za 4 točka.
http://www.lerepairedesmotards.com/actualites/2011/actu_110705-sebastien-loeb-teste-ktm-rc8r.php
Dakle Šumaher je to uzeo iz zajebancije vrv, a i u godinama je već ( i u penziji ). ;)
@pit, nevjerovatno je koliko si ti mastovita osoba. ti sve znas o sumaheru i njegovom znanju, godinama,penziji itd.
http://www.flickr.com/photos/61702464@N00/37001772/
klikni na link
bih usa
Pa jel to sportski motor ???
https://www.youtube.com/watch?v=GndAuOgaO_k
Primećuješ li razliku ???
Pit 06 Avg 2013, 03:45
Koliko ja znam, Schumacher je ucestvovao u MotoGP-u...
@Pit
Ovakvi motori nisu za penzionere, ne znam kako mozes da donosis takve zakljucke?Ti to ovde ljudima nameces, kao 'To je za penzionere i samo ih oni voze'.Bukvalno pljujes po ljudima koji ovo voze.Da se razumemo, ovo je uglavnom za krstarenje, duze puteve, mislim za ovakve motore i tipa harlija...Sednes i ides hiljade i hiljade km...Voleo bih da posedujem jedan, Harli najvise ali bih se zadovoljio i sa necim drugim.Vise volim ja sportake, ali su mi i ovi bas gotiva, kada bi znao koliko se voze i koliko stranaca prolazi njima kroz Srbiju i to ne penzosi vec mladji ljudi koji kruziraju po Evropi...Mislio sam da gotivis Harli i nesto ovako uglavnom zbog zvuka, brundaju kao AMG :D Haha...
Пит
Возио је Чича, кад је оно прво напустио Формулу 2008 Супербајк, ако се не варам баш Дукатија!! Јесте падао, ломио се и то али је изгурао сезону. :)
Стари је он бајкер и ни близу аматером како га замишљаш.
Е сад то што воли Харлије, има једну посебну конотацију, јер Харли није само моторцикл, Харли је стил живота!
Зује се чист адреналински шок, директан фокус на тачку испред тебе,што брже и што луђе! Теретњаци су слобода, асфалт који промиче испод ногу, пун осећај у мислима и грудима...па ко шта воли! :))